15.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Mor youtuber de 29 anys en un accident amb paracaigudes després de saltar d’una cimentera de Fontcalent

 

El xic en un dels seus vídeos

El xic en un dels seus vídeos | Youtube

 

Ruben Carbonell Beneyto, un jove de 29 anys, ha mort este dimecres de matinada, en un accident amb paracaigudes, després de saltar d’una torre de 50 metres d’una de les sitges de la cimentera de Fontcalent, en la comarca de Camp d’Alacant, a la que havia accedit sense permís i acompanyat d’un amic.

 

Segons han informat fonts policials, la víctima, amb tan sols 6 seguidors en el seu compte de YouTube, es dedicava a compartir vídeos practicant esports d’alt risc, com a ‘salt de pont’ i vols en paracaigudes i ‘parapent’.

 

El tràgic accident ha tingut lloc al voltant de les 0.55 hores, moment en què els servicis d’emergència van ser alertats per la telefonada d’un jove que pretenia llançar-se en un altre paracaigudes després de gravar el salt del seu amic youtuber.

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), fins al lloc dels fets s’ha desplaçat una unitat del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), però els seus efectius no han pogut fer res per salvar la vida del jove, que ha mort en l’acte.

 

La Policia Nacional continua treballant en les investigacions, i assenyala que encara es desconeixen les causes que van provocar la fallada en l’obertura de l’aparell d’este xic de Bocairent.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.