Mor youtuber de 29 anys en un accident amb paracaigudes després de saltar d’una cimentera de Fontcalent

 

El xic en un dels seus vídeos

El xic en un dels seus vídeos | Youtube

 

Ruben Carbonell Beneyto, un jove de 29 anys, ha mort este dimecres de matinada, en un accident amb paracaigudes, després de saltar d’una torre de 50 metres d’una de les sitges de la cimentera de Fontcalent, en la comarca de Camp d’Alacant, a la que havia accedit sense permís i acompanyat d’un amic.

 

Segons han informat fonts policials, la víctima, amb tan sols 6 seguidors en el seu compte de YouTube, es dedicava a compartir vídeos practicant esports d’alt risc, com a ‘salt de pont’ i vols en paracaigudes i ‘parapent’.

 

El tràgic accident ha tingut lloc al voltant de les 0.55 hores, moment en què els servicis d’emergència van ser alertats per la telefonada d’un jove que pretenia llançar-se en un altre paracaigudes després de gravar el salt del seu amic youtuber.

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), fins al lloc dels fets s’ha desplaçat una unitat del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), però els seus efectius no han pogut fer res per salvar la vida del jove, que ha mort en l’acte.

 

La Policia Nacional continua treballant en les investigacions, i assenyala que encara es desconeixen les causes que van provocar la fallada en l’obertura de l’aparell d’este xic de Bocairent.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.

La Universitat de València reclama més finançament i defensa la educació pública

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, ha reclamat en l’obertura del curs 2026-2027 un finançament suficient i previsible i ha defensat la universitat i la educació pública davant el creixement de la privada. L’acte ha comptat amb la ministra Diana Morant i ha servit per a reivindicar igualtat d’oportunitats, estabilitat investigadora i un marc davant els reptes de la intel·ligència artificial.