15.7 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Mor youtuber de 29 anys en un accident amb paracaigudes després de saltar d’una cimentera de Fontcalent

 

El xic en un dels seus vídeos

El xic en un dels seus vídeos | Youtube

 

Ruben Carbonell Beneyto, un jove de 29 anys, ha mort este dimecres de matinada, en un accident amb paracaigudes, després de saltar d’una torre de 50 metres d’una de les sitges de la cimentera de Fontcalent, en la comarca de Camp d’Alacant, a la que havia accedit sense permís i acompanyat d’un amic.

 

Segons han informat fonts policials, la víctima, amb tan sols 6 seguidors en el seu compte de YouTube, es dedicava a compartir vídeos practicant esports d’alt risc, com a ‘salt de pont’ i vols en paracaigudes i ‘parapent’.

 

El tràgic accident ha tingut lloc al voltant de les 0.55 hores, moment en què els servicis d’emergència van ser alertats per la telefonada d’un jove que pretenia llançar-se en un altre paracaigudes després de gravar el salt del seu amic youtuber.

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), fins al lloc dels fets s’ha desplaçat una unitat del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), però els seus efectius no han pogut fer res per salvar la vida del jove, que ha mort en l’acte.

 

La Policia Nacional continua treballant en les investigacions, i assenyala que encara es desconeixen les causes que van provocar la fallada en l’obertura de l’aparell d’este xic de Bocairent.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Domingo amb cels buidats i pujada general de les temperatures

El diumenge arriba amb estabilitat per altes pressions, sense pluges i amb un ascens general de les temperatures. Hi haurà calitja a Canàries i boires matinals en diverses zones.

Un home ha resultat ferit en caure al fossat d’una tomba mentres reparava una làpida a Torrevieja

Un home ha caigut uns tres metres al fossat d'una tomba quan reparava una làpida en el cementeri de Torrevieja. Va ser rescatat amb escala i matalàs de buit i traslladat a l'hospital

Castro advertix: no és el millor moment per a mesurar-se al Barça

El tècnic del Llevant va alertar que el Barça arriba més concentrat després d'una derrota. Va detallar un pla per a minimitzar pèrdues, defendre junts i atacar els espais.

Corberán veu a la plantilla en un moment de forma i ambició molt positius

El tècnic del València va afirmar que l'equip arriba amb bona forma i ambició abans de visitar al Vila-real. Va insistir en la necessitat de sumar malgrat la rivalitat regional.

Pedri, al rescat d’un Barcelona tocat davant un Llevant que somia amb fer història

Pedri està recuperat i el Barcelona busca redreçar el rumb davant un Llevant penúltim que mai ha puntuat al Camp Nou. El dol, el diumenge a les 16.15 hores.

Dos morts en un xoc entre dos cotxes i una motocicleta a Los Montesinos

Dos persones han mort este dissabte en la CV-945, a l'altura del quilòmetre 5,8 de Los Montesinos, després d'un abast entre dos turismes i una motocicleta. Un home de 63 anys ha resultat ferit per policontusiones i ha sigut traslladat a l'Hospital Vega Baixa.

Presó per a tres hòmens per robar i enviar cascall a Espanya i els Estats Units

Tres hòmens han sigut detinguts i han ingressat a la presó per enviar càpsules seques de cascall a diverses províncies i als Estats Units. La Guàrdia Civil ha intervingut 527 quilos robats en plantacions legals d'Albacete després d'interceptar paquets en l'aeroport d'Alacant-Elx.

Dos anys de l’incendi de Campanar: la reconstrucció de l’edifici avança cap a la seua recta final

En el segon aniversari, el bloc de Campanar seguix en rehabilitació integral després del desenrunament i amb millores previstes en seguretat i eficiència. La comunitat commemora a les víctimes i confia a tornar a la fi d'any.