Mor youtuber de 29 anys en un accident amb paracaigudes després de saltar d’una cimentera de Fontcalent

 

El xic en un dels seus vídeos

El xic en un dels seus vídeos | Youtube

 

Ruben Carbonell Beneyto, un jove de 29 anys, ha mort este dimecres de matinada, en un accident amb paracaigudes, després de saltar d’una torre de 50 metres d’una de les sitges de la cimentera de Fontcalent, en la comarca de Camp d’Alacant, a la que havia accedit sense permís i acompanyat d’un amic.

 

Segons han informat fonts policials, la víctima, amb tan sols 6 seguidors en el seu compte de YouTube, es dedicava a compartir vídeos practicant esports d’alt risc, com a ‘salt de pont’ i vols en paracaigudes i ‘parapent’.

 

El tràgic accident ha tingut lloc al voltant de les 0.55 hores, moment en què els servicis d’emergència van ser alertats per la telefonada d’un jove que pretenia llançar-se en un altre paracaigudes després de gravar el salt del seu amic youtuber.

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), fins al lloc dels fets s’ha desplaçat una unitat del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), però els seus efectius no han pogut fer res per salvar la vida del jove, que ha mort en l’acte.

 

La Policia Nacional continua treballant en les investigacions, i assenyala que encara es desconeixen les causes que van provocar la fallada en l’obertura de l’aparell d’este xic de Bocairent.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.