Mor youtuber de 29 anys en un accident amb paracaigudes després de saltar d’una cimentera de Fontcalent

 

El xic en un dels seus vídeos

El xic en un dels seus vídeos | Youtube

 

Ruben Carbonell Beneyto, un jove de 29 anys, ha mort este dimecres de matinada, en un accident amb paracaigudes, després de saltar d’una torre de 50 metres d’una de les sitges de la cimentera de Fontcalent, en la comarca de Camp d’Alacant, a la que havia accedit sense permís i acompanyat d’un amic.

 

Segons han informat fonts policials, la víctima, amb tan sols 6 seguidors en el seu compte de YouTube, es dedicava a compartir vídeos practicant esports d’alt risc, com a ‘salt de pont’ i vols en paracaigudes i ‘parapent’.

 

El tràgic accident ha tingut lloc al voltant de les 0.55 hores, moment en què els servicis d’emergència van ser alertats per la telefonada d’un jove que pretenia llançar-se en un altre paracaigudes després de gravar el salt del seu amic youtuber.

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), fins al lloc dels fets s’ha desplaçat una unitat del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), però els seus efectius no han pogut fer res per salvar la vida del jove, que ha mort en l’acte.

 

La Policia Nacional continua treballant en les investigacions, i assenyala que encara es desconeixen les causes que van provocar la fallada en l’obertura de l’aparell d’este xic de Bocairent.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.

Més mitjans contra l’incendi de Tuéjar en activar-se la situació 2 del pla forestal

L’incendi forestal declarat a Tuéjar ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial de Incendis Forestals i a reforçar de manera notable els mitjans aeris i terrestres, inclosa la UME.

La calor torna a colpejar l’interior de València amb 37,6 graus a Xàtiva

Les màximes han pujat fins a 3 graus en punts de l’interior de la província de València, amb 37,6 graus a Xàtiva, segons Aemet. En la ciutat de València el termòmetre també ha pujat fins als 32,3 graus.

Mompó i Pradas tornaran al Congrés per la comissió de la DANA el 28 de setembre

El president de la Diputació de València, Vicente Mompó, i l’exconsellera Salomé Pradas compareixeran de nou el 28 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, dins d’una nova ronda de testimonis sobre la gestió de la tragèdia.

Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Tuéjar

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar ha mobilitzat deu mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres per a intentar la seua extinció.