Detenen a un fugitiu internacional per crims contra la humanitat en els jardins del Túria de València

Pont Monteolivete

Vell llit del riu Túria en la zona del Pont de Monteolivete | Google Maps

 

La Policia Local de València ha detingut a un home de 54 anys, que té una ordre judicial internacional de busca i detenció per a extradició a Itàlia, per un delicte contra les persones, després de ser trobat ferit amb talls i la roba tacada de sang, davall d’un banc, en el jardí de l’antic llit del Túria.

 

Els fets han ocorregut al voltant de les 19.30 hores d’este dilluns quan una patrulla de la Unitat Mediambiental (O.M.A.) de la Policia Local de València va ser avisada per la Sala 092 perquè es dirigiren a l’últim tram dels Jardins del Túria, ja que una persona en mal estat es trobava en el sòl.

 

Una volta en el lloc dels fets, els agents van observar a una persona tombada davall d’un banc de pedra amb la roba tacada de sang i talls d’uns 6 o 8 centímetres a l’altura dels canells i el colze. Segons va manifestar l’home, ell mateix s’havia produït les ferides després d’haver ingerit alcohol.

 

Durant la seua atenció mèdica en el lloc, els agents van comprovar la seua identitat, i van descobrir que l’home tenia una ordre de busca i detenció d’Itàlia. Per això, després de ser atés en l’Hospital General i llegit els seus drets, va ser traslladat a Inspecció Central de Guàrdia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.