Detenen a un fugitiu internacional per crims contra la humanitat en els jardins del Túria de València

Pont Monteolivete

Vell llit del riu Túria en la zona del Pont de Monteolivete | Google Maps

 

La Policia Local de València ha detingut a un home de 54 anys, que té una ordre judicial internacional de busca i detenció per a extradició a Itàlia, per un delicte contra les persones, després de ser trobat ferit amb talls i la roba tacada de sang, davall d’un banc, en el jardí de l’antic llit del Túria.

 

Els fets han ocorregut al voltant de les 19.30 hores d’este dilluns quan una patrulla de la Unitat Mediambiental (O.M.A.) de la Policia Local de València va ser avisada per la Sala 092 perquè es dirigiren a l’últim tram dels Jardins del Túria, ja que una persona en mal estat es trobava en el sòl.

 

Una volta en el lloc dels fets, els agents van observar a una persona tombada davall d’un banc de pedra amb la roba tacada de sang i talls d’uns 6 o 8 centímetres a l’altura dels canells i el colze. Segons va manifestar l’home, ell mateix s’havia produït les ferides després d’haver ingerit alcohol.

 

Durant la seua atenció mèdica en el lloc, els agents van comprovar la seua identitat, i van descobrir que l’home tenia una ordre de busca i detenció d’Itàlia. Per això, després de ser atés en l’Hospital General i llegit els seus drets, va ser traslladat a Inspecció Central de Guàrdia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.