Detenen a un fugitiu internacional per crims contra la humanitat en els jardins del Túria de València

Pont Monteolivete

Vell llit del riu Túria en la zona del Pont de Monteolivete | Google Maps

 

La Policia Local de València ha detingut a un home de 54 anys, que té una ordre judicial internacional de busca i detenció per a extradició a Itàlia, per un delicte contra les persones, després de ser trobat ferit amb talls i la roba tacada de sang, davall d’un banc, en el jardí de l’antic llit del Túria.

 

Els fets han ocorregut al voltant de les 19.30 hores d’este dilluns quan una patrulla de la Unitat Mediambiental (O.M.A.) de la Policia Local de València va ser avisada per la Sala 092 perquè es dirigiren a l’últim tram dels Jardins del Túria, ja que una persona en mal estat es trobava en el sòl.

 

Una volta en el lloc dels fets, els agents van observar a una persona tombada davall d’un banc de pedra amb la roba tacada de sang i talls d’uns 6 o 8 centímetres a l’altura dels canells i el colze. Segons va manifestar l’home, ell mateix s’havia produït les ferides després d’haver ingerit alcohol.

 

Durant la seua atenció mèdica en el lloc, els agents van comprovar la seua identitat, i van descobrir que l’home tenia una ordre de busca i detenció d’Itàlia. Per això, després de ser atés en l’Hospital General i llegit els seus drets, va ser traslladat a Inspecció Central de Guàrdia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.

Aemet preveu les primeres nits tropicals en la costa valenciana la setmana vinent

Aemet anticipa un repunt de les temperatures nocturnes en el litoral de la Comunitat Valenciana en la segona mitat de la setmana vinent, amb mínimes que no baixaran dels 20 graus.

David López torna a l’onze del Girona en una final per la salvació davant l’Elx

David López torna a la titularitat en un Girona obligat a guanyar a l'Elx en Montilivi, mentres l'equip il·licità es reforça amb Buba Sangaré i Aleix Febas i li n'hi ha prou amb un empat per a aconseguir el seu objectiu.

Adrián San Miguel s’acomiada com a titular en el Betis davant el Llevant

El Betis introduïx sis canvis en el seu onze respecte al partit del Camp Nou per a l'última trobada d'Adrián San Miguel, mentres que el Llevant només dona entrada a Tunde per Iker Losada.

Pepelu actua de central i Duro lidera l’atac del València davant un Barcelona amb Szczesny en la porteria

València i Barcelona han confirmat les seues alineacions per al dol a Mestalla, amb Pepelu com a central i Hugo Duro en punta, i Szczesny defenent la meta blaugrana.