15.3 C
València
Dimecres, 29 octubre, 2025

Detenen a un fugitiu internacional per crims contra la humanitat en els jardins del Túria de València

Pont Monteolivete

Vell llit del riu Túria en la zona del Pont de Monteolivete | Google Maps

 

La Policia Local de València ha detingut a un home de 54 anys, que té una ordre judicial internacional de busca i detenció per a extradició a Itàlia, per un delicte contra les persones, després de ser trobat ferit amb talls i la roba tacada de sang, davall d’un banc, en el jardí de l’antic llit del Túria.

 

Els fets han ocorregut al voltant de les 19.30 hores d’este dilluns quan una patrulla de la Unitat Mediambiental (O.M.A.) de la Policia Local de València va ser avisada per la Sala 092 perquè es dirigiren a l’últim tram dels Jardins del Túria, ja que una persona en mal estat es trobava en el sòl.

 

Una volta en el lloc dels fets, els agents van observar a una persona tombada davall d’un banc de pedra amb la roba tacada de sang i talls d’uns 6 o 8 centímetres a l’altura dels canells i el colze. Segons va manifestar l’home, ell mateix s’havia produït les ferides després d’haver ingerit alcohol.

 

Durant la seua atenció mèdica en el lloc, els agents van comprovar la seua identitat, i van descobrir que l’home tenia una ordre de busca i detenció d’Itàlia. Per això, després de ser atés en l’Hospital General i llegit els seus drets, va ser traslladat a Inspecció Central de Guàrdia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València seca al campió Fenerbahce amb una defensa de manual (92-79)

València Basket va derrotar 92-79 al vigent campió amb un pla defensiu que va desactivar el seu atac i el domini del rebot. Montero, Taylor i Badio van marcar el ritme.

València accelera després del descans i goleja 0-5 al Maracena en la Copa del Rei

L'equip de Carlos Corberán es va classificar per a la segona ronda amb una golejada construïda en 25 minuts després d'un primer temps igualat. El Maracena va resistir fins al 55 i es va desfonar al final.

Xantatge i llagoteria; submissió i rebel·lia

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre com Donald Trump utilitza el seu poder per a portar a la submissió i qui es proposa

Vox s’alia amb l’oposició i el ple de València tomba l’ordenança de la ZBE

El ple ha rebutjat l'ordenança de la Zona de Baixes Emissions amb els vots de l'oposició i de Vox, soci del PP. La decisió frena el calendari previst i obri un risc sobre 115 milions i ajudes vinculades, segons l'oposició

El MICOF ha creat un Pla d’Emergències en Farmàcies per a respondre a futures danes

El Col·legi de Farmacèutics de València ha posat en marxa un pla específic per a mantindre l'atenció en farmàcies davant episodis de pluges extremes. La iniciativa naix després de la DANA que va deixar mig centenar d'oficines en sinistre total.

Xúquer i Segura pugen les seues reserves mentres la mitjana espanyola cau

Les conques del Xúquer i del Segura han sumat 6 hm³ cada una en l'última setmana, enfront del descens del 0,5% en el conjunt del país, segons el Miteco.

Aprovat un transvasament de 81 hm³ del Tajo al Segura per a l’últim trimestre de 2025

La comissió d'explotació ha aprovat transferir 81 hm³ del Tajo al Segura a l'octubre, novembre i desembre de 2025, a raó de 27 hm³ per mes. Els embassaments estan en nivell 2 i no s'han anunciat noves regles malgrat les sentències sobre cabals ecològics.

Solidaritat sobre Rodes entrega 27 vehicles a Cheste i aconseguix la fita de 550 donats

La fundació ha entregat 27 vehicles solidaris en el Circuit Ricardo Tormo i ha aconseguit 550 donacions des de l'inici de la iniciativa. L'acte ha coincidit amb el primer aniversari de la DANA.