Mor jove de 34 anys per un colp de calor en Mutxamel

 

La NAO negativa explicaria las olas de calor que ha sufrido Cataluña últimamente

Home en un dia de basca | Arxiu

 

Un jove de 34 anys ha mort este dilluns a conseqüència d’un colp de calor que va patir el divendres passat mentres treballava. 

 

El xic havia començat a treballar eixe mateix dia en una empresa agrícola situada en Mutxamel, en la comarca de Camp d’Alacant. Al cap d’unes hores, el xic es va sentir indisposat i va marxar al vestuari. 

 

Al cap d’una hora, els seus companys el van trobar desmaiat en el sòl i va ser traslladat a l’Hospital de Sant Joan. Ja en el centre mèdic, va ser ingressat en la Unitat de Cures Intensives (UCI) on ha estat ingressat fins a este dilluns, quan una fallada multiorgànica ha posat fi a la seua vida. 

 

El soterrament del jove està previst per a este dimarts a les 19.00 hores en el Tanatori Crist de La Paz.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Els Arts anuncia quatre noves produccions d’òpera i consolida el seu equilibri econòmic per a 2026-2027

Els Arts estrenarà quatre noves produccions d'òpera en la temporada 2026-2027, amb títols com Carmen i Simon Boccanegra, i confirma un sòlid equilibri pressupostari.

La Comunitat Valenciana frega el 81% d’ocupació hotelera en la primera mitat de maig

L'ocupació hotelera mitjana en la Comunitat Valenciana va aconseguir el 80,8% en la primera quinzena de maig, 1,5 punts més que en 2025, amb València i Benidorm al capdavant i Castelló com el destí que més creix.

Els premis DONAiDONA distingixen a tres projectes valencians pel seu impacte social i inclusiu

L'associació EVAP celebra la VIII edició dels premis DONAiDONA, que distingixen a Grup ILUNION, Cocosint Cooperativa i Gestió Intel·ligent de Conflictes pels seus projectes d'inclusió per a dones vulnerables i famílies afectades per la dana.

Mor una treballadora municipal a Borriana després de xocar un turisme amb un camió de l’Ajuntament

Una empleada de l'àrea de Via Pública de Borriana ha mort després de la col·lisió entre un turisme i un camió municipal en l'avinguda Cañada Blanch. L'Ajuntament ha decretat dos dies de dol oficial i ha anunciat un minut de silenci i la suspensió d'actes institucionals.

Dos detinguts després de xocar amb la Guàrdia Civil en una persecució per drogues en Orihuela Costa

Dos hòmens de 30 i 34 anys han sigut detinguts en Orihuela Costa per tràfic de drogues després d'una persecució amb cotxe que va acabar amb un xoc frontal contra un vehicle de la Guàrdia Civil i un agent ferit.

La Policia de la Generalitat incauta 39 obres falses atribuïdes a Saura, Miró i Basquiat

La Policia de la Generalitat ha intervingut 39 obres d'art falsament atribuïdes a Antonio Saura, Joan Miró i Jean-Michel Basquiat i ha detingut al presumpte responsable per estafa i delicte contra la propietat intel·lectual.

Aagesen defén una coordinació constant en la dana i acusa a la Generalitat de fallar com a autoritat competent

Sara Aagesen insistix al Senat en què la coordinació entre ministeris durant la dana va ser contínua i responsabilitza a la Generalitat Valenciana del retard en les alertes a la població.

El València preveu 50.000 abonats en el Nou Mestalla i limitarà els concerts a l’estiu

El València calcula aconseguir els 50.000 abonats en el Nou Mestalla en la temporada 2027-28 i planteja un model d'estadi actiu tot l'any, amb concerts sol a l'estiu i horaris pactats amb el veïnat de Benicalap.