Interceptat camioner alacantí conduint borratxo i contra direcció per l’A-66 en León

Rotonda de Torredembarra.

Transit de camions | Àngel Ullate

 

Efectius de l’Agrupació de Trànsit de la Guàrdia Civil de León han interceptat, este dijous, a un home de 59 anys, amb domicili en Alacant, com a presumpte autor d’un delicte de conducció de vehicle a motor superant les taxes d’alcohol permeses que, en concret, sextuplicava.

 

  

Segons han informat fonts de la Subdelegació del Govern, els efectius policials van observar que un vehicle pesant circulava en zig-zag per l’autovia A-66 amb direcció León. En arribar a una zona d’obres de restauració de la calçada, en el terme lleonés de Sant Millán dels Cavallers, el vehicle va envair de forma perillosa el carril contrari i va passar per damunt dels cons que delimitaven els dos sentits d’esta via.

Anuncios

 

 

El camió va ser detingut per una patrulla de motoristes del Destacament de Trànsit de León en l’eixida de Villamañán on van efectuar les proves d’alcoholèmia al conductor que van donar un resultat positiu. En concret, este home va donar una taxa d’alcoholèmia de 0,92 mg/l quan el màxim permés és de 0,15 mg/l.

 

Les diligències instruïdes per, presumptament, cometre un delicte contra la seguretat viària per alcoholèmia positiva van ser posades a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 2 de León.

 

Esta persona podria ser condemnada a una pena de presó de tres a sis mesos o multa de sis a dotze mesos o amb la de treballs en benefici de la comunitat de trenta-un a noranta dies i, en qualsevol cas, a la privació del dret a conduir vehicles a motor i ciclomotors per temps superior d’un a quatre anys.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

André da Silva expressa el seu desig de seguir a l’Elx i afrontar les últimes quatre finals per la permanència

André da Silva confirma que vol continuar a l'Elx la pròxima temporada, destaca el seu bon moment físic i mental i definix els quatre últims partits com a finals per la permanència en LaLiga.

Pérez Llorca confia a tancar un acord sobre els pressupostos abans de juliol

Juanfran Pérez Llorca confia a aconseguir un acord per a aprovar els nous pressupostos de la Generalitat abans que acabe l'actual període de sessions en Les Corts, al començament de juliol.

El BBVA Open Internacional de València mou el seu torneig a setembre i reforça la seua posició en el calendari WTA 125

El BBVA Open Internacional de València WTA 125 avança la seua pròxima edició a la setmana del 13 al 20 de setembre, després del US Open i abans de la gira asiàtica, amb presència de jugadores del top 100.

Pérez Llorca anuncia una proposta als sindicats davant la vaga de docents

El president Juanfran Pérez Llorca avança que Educació presentarà este dimarts una proposta als sindicats docents i reclama compatibilitzar el dret de vaga amb la correcta avaluació de l'alumnat.

Sis mesos de presó per a un cambrer de Benidorm per una agressió homòfoba a dos clients

Un cambrer d'un pub de Benidorm ha sigut condemnat a sis mesos de presó i a pagar 1.960 euros per insultar i agredir a dos hòmens per la seua orientació sexual, en una sentència ferma per delicte d'odi i lesions.

El PP reclama una moratòria per a frenar enderrocaments de vivendes per la Llei de Costas

El PP ha registrat al Senat una moció per a exigir al Govern una moratòria immediata dels procediments de partió i enderrocament de vivendes i locals afectats per la Llei de Costas.

Aagesen compareixerà al Senat davant la comissió de la dana de València el 18 de maig

Sara Aagesen, vicepresidenta tercera i ministra per a la Transició Ecològica, compareixerà el 18 de maig davant la comissió de la dana de València al Senat, que reprendrà així els seus treballs després de més de dos mesos d'aturada.

La Fiscalia confirma la seua petició de 162 anys de presó per a un acusat de pedofília per gravar a menors en internet

La Fiscalia manté la seua sol·licitud de 162 anys de presó per a un home acusat de gravar, emmagatzemar i difondre material pornogràfic de menors d'entre 10 i 14 anys a través d'internet al començament de 2021.