Interceptat camioner alacantí conduint borratxo i contra direcció per l’A-66 en León

Rotonda de Torredembarra.

Transit de camions | Àngel Ullate

 

Efectius de l’Agrupació de Trànsit de la Guàrdia Civil de León han interceptat, este dijous, a un home de 59 anys, amb domicili en Alacant, com a presumpte autor d’un delicte de conducció de vehicle a motor superant les taxes d’alcohol permeses que, en concret, sextuplicava.

 

  

Segons han informat fonts de la Subdelegació del Govern, els efectius policials van observar que un vehicle pesant circulava en zig-zag per l’autovia A-66 amb direcció León. En arribar a una zona d’obres de restauració de la calçada, en el terme lleonés de Sant Millán dels Cavallers, el vehicle va envair de forma perillosa el carril contrari i va passar per damunt dels cons que delimitaven els dos sentits d’esta via.

 

 

El camió va ser detingut per una patrulla de motoristes del Destacament de Trànsit de León en l’eixida de Villamañán on van efectuar les proves d’alcoholèmia al conductor que van donar un resultat positiu. En concret, este home va donar una taxa d’alcoholèmia de 0,92 mg/l quan el màxim permés és de 0,15 mg/l.

 

Les diligències instruïdes per, presumptament, cometre un delicte contra la seguretat viària per alcoholèmia positiva van ser posades a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 2 de León.

 

Esta persona podria ser condemnada a una pena de presó de tres a sis mesos o multa de sis a dotze mesos o amb la de treballs en benefici de la comunitat de trenta-un a noranta dies i, en qualsevol cas, a la privació del dret a conduir vehicles a motor i ciclomotors per temps superior d’un a quatre anys.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mestalla enceta la seua última temporada com a casa del València CF

Mestalla viu esta temporada 2026-27 la seua última campanya com a estadi del València CF, abans del trasllat definitiu al Nou Mestalla previst per a l’estiu de 2027.

L’aeroport de Castelló bat rècord d’operacions fins juliol amb una pujada del 14 %

L’aeroport de Castelló ha registrat 8.535 operacions entre gener i juliol, un 14 % més que fa un any, i marca també xifres rècord de passatgers.

Segona rèplica de l’incendi de la Vall d’Uixó obliga a mobilitzar mitjans a Tales

Mitjans aeris i terrestres s’han desplegat a Tales per una possible reproducció de l’incendi originat en la Vall d’Uixó en juliol, que ja va arrasar més de 9.500 hectàrees i va obligar a desallotjar 15.000 persones.

València tanca parcs i jardins per l’avís taronja per pluges i tempestes

L’Ajuntament de València ha activat el Cecopal, tanca parcs i jardins des de les 12 hores i reforça la vigilància al litoral per l’avís taronja per pluges i tempestes.

Olocau, Marines i Gàtova exigixen un tallafoc continu a la CV-25 per a protegir la Calderona

Els ajuntaments d’Olocau, Marines i Gàtova han registrat una petició conjunta a la Generalitat perquè execute íntegrament l’àrea tallafoc d’Orden 1 prevista al voltant de la carretera CV-25, clau per a la defensa de la Serra Calderona.

Detinguda a Alacant una cuidadora per sostraure 40.800 euros a un matrimoni octogenari

Una cuidadora de 26 anys ha sigut detinguda a Alacant per efectuar, presumptament, 110 extraccions amb la targeta d’un matrimoni octogenari, per un total de 40.800 euros. La Policia Nacional l’ha interceptada quan eixia de casa de les víctimes amb diners en efectiu acabats de traure.

Les infermeres valencianes reclamen reforços urgents davant la crisi assistencial a Ceuta

El CECOVA demana reforços immediats d'infermeria i un contingent estatal per a donar resposta a l'emergència sanitària de Ceuta i evitar la sobrecàrrega de les plantilles.

Estrella Morente tanca la programació de Sagunt a Escena al Teatre Romà

La cantaora Estrella Morente clourà este dissabte la programació escènica del Teatre Romà de Sagunt, mentres l’Off Romà oferix dos muntatges de circ a la ciutat.