Interceptat camioner alacantí conduint borratxo i contra direcció per l’A-66 en León

Rotonda de Torredembarra.

Transit de camions | Àngel Ullate

 

Efectius de l’Agrupació de Trànsit de la Guàrdia Civil de León han interceptat, este dijous, a un home de 59 anys, amb domicili en Alacant, com a presumpte autor d’un delicte de conducció de vehicle a motor superant les taxes d’alcohol permeses que, en concret, sextuplicava.

 

  

Segons han informat fonts de la Subdelegació del Govern, els efectius policials van observar que un vehicle pesant circulava en zig-zag per l’autovia A-66 amb direcció León. En arribar a una zona d’obres de restauració de la calçada, en el terme lleonés de Sant Millán dels Cavallers, el vehicle va envair de forma perillosa el carril contrari i va passar per damunt dels cons que delimitaven els dos sentits d’esta via.

 

 

El camió va ser detingut per una patrulla de motoristes del Destacament de Trànsit de León en l’eixida de Villamañán on van efectuar les proves d’alcoholèmia al conductor que van donar un resultat positiu. En concret, este home va donar una taxa d’alcoholèmia de 0,92 mg/l quan el màxim permés és de 0,15 mg/l.

 

Les diligències instruïdes per, presumptament, cometre un delicte contra la seguretat viària per alcoholèmia positiva van ser posades a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 2 de León.

 

Esta persona podria ser condemnada a una pena de presó de tres a sis mesos o multa de sis a dotze mesos o amb la de treballs en benefici de la comunitat de trenta-un a noranta dies i, en qualsevol cas, a la privació del dret a conduir vehicles a motor i ciclomotors per temps superior d’un a quatre anys.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ampli dispositiu de busca per a localitzar a un home desaparegut a Requena

Emergències manté actiu un ampli operatiu terrestre i aeri per a localitzar a un home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, en el terme municipal de Requena.

La Confraria de Sagunt torna a vetar a les dones en la Setmana Santa malgrat el risc per a la festa

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt ha tornat a rebutjar l'entrada de dones després d'una votació interna, una decisió que pot posar en perill la declaració de Festa d'Interés Turístic Nacional i que reobri el conflicte per la igualtat en la Setmana Santa del municipi.

Igualtat eleva a 14 els feminicidis de 2026 i confirma tres víctimes de violència vicària

Igualtat confirma 14 feminicidis en el que va de 2026 i tres víctimes mortals de violència vicària, i crida a redoblar la resposta institucional i social enfront de la violència masclista.

Guido Rodríguez s’aferma com a líder del nou València

Guido Rodríguez s'ha convertit en l'eix del València en la segona volta de LaLiga, elevant el nivell de l'equip i consolidant-se com a peça clau per a Carlos Corberán.

Els universitaris espanyols dubten en distingir notícies científiques reals i falses en xarxes socials

Un estudi de les universitats de València i Oviedo revela que la majoria dels universitaris espanyols té dificultats per a diferenciar notícies científiques verdaderes i falses en xarxes socials i mostra alts nivells d'incertesa.

Orientadors fan costat al col·legi de la xiqueta assassinada a Torrevieja després d’un nou cas de violència vicària

Orientadors de la Conselleria d'Educació es posen a la disposició del col·legi de Torrevieja on estudiava la xiqueta de 3 anys assassinada pel seu pare en un cas de violència vicària, per a oferir suport psicològic a famílies i professorat.

Pedro Martínez abraça la bogeria guanyadora del vestuari abans de rebre al Olympiacos

Pedro Martínez subratlla la fe quasi irracional del seu vestuari a guanyar a qualsevol en Eurolliga, demana valorar la temporada de València Basket i rebaixa l'eufòria abans del dol davant Olympiacos.

Tete Morente retorna l’aire a l’Elx amb un gol decisiu davant el Mallorca

Tete Morente va tornar a marcar un gol decisiu per a l'Elx quasi dos anys després i va donar la victòria davant el Mallorca, un triomf vital en la lluita per la permanència en LaLiga.