Interceptat camioner alacantí conduint borratxo i contra direcció per l’A-66 en León

Rotonda de Torredembarra.

Transit de camions | Àngel Ullate

 

Efectius de l’Agrupació de Trànsit de la Guàrdia Civil de León han interceptat, este dijous, a un home de 59 anys, amb domicili en Alacant, com a presumpte autor d’un delicte de conducció de vehicle a motor superant les taxes d’alcohol permeses que, en concret, sextuplicava.

 

  

Segons han informat fonts de la Subdelegació del Govern, els efectius policials van observar que un vehicle pesant circulava en zig-zag per l’autovia A-66 amb direcció León. En arribar a una zona d’obres de restauració de la calçada, en el terme lleonés de Sant Millán dels Cavallers, el vehicle va envair de forma perillosa el carril contrari i va passar per damunt dels cons que delimitaven els dos sentits d’esta via.

 

 

El camió va ser detingut per una patrulla de motoristes del Destacament de Trànsit de León en l’eixida de Villamañán on van efectuar les proves d’alcoholèmia al conductor que van donar un resultat positiu. En concret, este home va donar una taxa d’alcoholèmia de 0,92 mg/l quan el màxim permés és de 0,15 mg/l.

 

Les diligències instruïdes per, presumptament, cometre un delicte contra la seguretat viària per alcoholèmia positiva van ser posades a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 2 de León.

 

Esta persona podria ser condemnada a una pena de presó de tres a sis mesos o multa de sis a dotze mesos o amb la de treballs en benefici de la comunitat de trenta-un a noranta dies i, en qualsevol cas, a la privació del dret a conduir vehicles a motor i ciclomotors per temps superior d’un a quatre anys.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.

Pedro Martínez subratlla l’equilibri del València Basket i refreda l’eufòria

El tècnic va valorar la folgada victòria davant UCAM Murcia i, després d'una altra bona imatge en Eurolliga, va demanar prudència: 'hem trobat l'equilibri, però no hi ha fórmula màgica'

110-84: el València Basket atropella al UCAM Murcia amb un Montero decisiu

El València Basket va dominar de principi a fi i va guanyar 110-84 al UCAM Murcia en el Roig Arena, impulsat pels 23 punts i 6 assistències de Jean Montero. Els taronja van arribar a manar per 30 i es van ensenyorir també del basket average.