Interceptat camioner alacantí conduint borratxo i contra direcció per l’A-66 en León

Rotonda de Torredembarra.

Transit de camions | Àngel Ullate

 

Efectius de l’Agrupació de Trànsit de la Guàrdia Civil de León han interceptat, este dijous, a un home de 59 anys, amb domicili en Alacant, com a presumpte autor d’un delicte de conducció de vehicle a motor superant les taxes d’alcohol permeses que, en concret, sextuplicava.

 

  

Segons han informat fonts de la Subdelegació del Govern, els efectius policials van observar que un vehicle pesant circulava en zig-zag per l’autovia A-66 amb direcció León. En arribar a una zona d’obres de restauració de la calçada, en el terme lleonés de Sant Millán dels Cavallers, el vehicle va envair de forma perillosa el carril contrari i va passar per damunt dels cons que delimitaven els dos sentits d’esta via.

 

 

El camió va ser detingut per una patrulla de motoristes del Destacament de Trànsit de León en l’eixida de Villamañán on van efectuar les proves d’alcoholèmia al conductor que van donar un resultat positiu. En concret, este home va donar una taxa d’alcoholèmia de 0,92 mg/l quan el màxim permés és de 0,15 mg/l.

 

Les diligències instruïdes per, presumptament, cometre un delicte contra la seguretat viària per alcoholèmia positiva van ser posades a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 2 de León.

 

Esta persona podria ser condemnada a una pena de presó de tres a sis mesos o multa de sis a dotze mesos o amb la de treballs en benefici de la comunitat de trenta-un a noranta dies i, en qualsevol cas, a la privació del dret a conduir vehicles a motor i ciclomotors per temps superior d’un a quatre anys.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.