Un jove borratxo abandona el seu cotxe després de xocar amb un fanal en Alacant

cotxe accident alacant

Bombers actuen sobre el cotxe accidentat. | Ajuntament Alacant

 

La unitat de rescat en accidents de bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament d’Alacant (SPEIS) ha intervingut este divendres dos d’agost per a extingir un aparatós incendi que s’ha originat en impactar un vehicle contra un fanal per causes que s’estan investigant. L’accident ha tingut lloc en els baixos de l’escalèxtric direcció València, i el conductor, un home de 26 anys, ha donat positiu en alcoholèmia i després ha sigut possat a disposició judicial per un delicte contra la seguretat viària.

 

Segons han informat fonts policials, els fets han ocorregut cap a les 7.15 hores del matí, quan un vehicle que circulava per l’avinguda de la Vila Joiosa direcció Alacant, ha perdut el control en agafar la corba direcció València, impactant contra un fanal. Els tres ocupants han eixit il·lesos de l’accident. La Policia Local ha localitzat a estes tres persones en els voltants del sinistre.

 

 

Fins al lloc dels fets han acudit, immediatament, dos dotacions de la Policia Local, que han tallat el trànsit en els accessos de l’escalèxtric. També s’ha desplaçat fins al lloc del sinistre la Unitat d’Atestats, efectius sanitaris i la Unitat de rescat en accidents del SPEIS, amb una dotació i sis bombers. Els bombers han treballat durant més d’una hora, i han hagut de cobrir amb sepiolita l’oli de la calçada, un material que absorbeix el líquid.

 

S’ha de dir que la Policia Local d’Alacant ha hagut d’organitzar un dispositiu de busca dels tres ocupants que havien fugit del lloc de l’accident, localitzant-los en els voltants. La Unitat d’Atestats ha realitzat les proves d’alcoholèmia al conductor del vehicle, un home de 26 anys, i ha sigut posat a disposició judicial per un delicte contra la seguretat viària. Els operaris de neteja s’han traslladat per a netejar la via i poder obrir-la al trànsit una hora i mitja després de la col·lisió.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant responsabilitza al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Morant ha responsabilitzat al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana i ha exigit la dimissió de l'alcalde d'Alacant. Ha denunciat canvis normatius que, al seu juí, afavorixen a càrrecs i bloquegen la baixada del lloguer al no aplicar la llei estatal.

Corberán veu el València-Osasuna com una oportunitat per a recuperar sensacions a Mestalla

El tècnic del València va subratllar la importància de tornar a Mestalla després de dos eixides i va analitzar el bon moment d'Osasuna, l'estat de la seua plantilla i les lesions.

Elx i Espanyol creuen les seues males ratxes a la recerca d’un punt d’inflexió

Els dos arriben amb els pitjors números de 2026 i veuen el dol en el Martínez Valero com una oportunitat per a reinicialitzar la seua temporada. Elx recupera peces i l'Espanyol necessita blindar-se arrere.

Eusebio Càceres vola al seu octau títol nacional de longitud en pista coberta a València

Eusebio Càceres es va proclamar campió d'Espanya baix sostre amb 8,19 m a València, el seu octau or, i va certificar el bitllet per als Mundials de Torun. Héctor Santos (8,03) i Jaime Guerra (8,01) van completar el podi en un concurs de gran nivell.

València vol oxigen davant un Osasuna que apunta a Europa

El València, 16é amb 26 punts, rep a un Osasuna en ratxa (33 punts i sis jornades sense perdre) en un dol que creua urgències i ambició europea.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts

Morant ha exigit que Carlos Mazón no seguisca ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts després de la investigació per la DANA i les contradiccions sobre el seu parador. Ha demanat al PP que l'aparte i ha suggerit eleccions si encara creen tindre legitimitat.

Morant acusa el PP de ser el problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha acusat el PP de ser el principal obstacle per a resoldre la vivenda en la Comunitat Valenciana. Ha denunciat canvis en la VPO, el bloqueig de la Llei de Vivenda i ha demanat la dimissió de Luis Barcala.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat en Les Corts

Diana Morant ha reclamat que Carlos Mazón deixe el seu escó i ha demanat al PP que l'a part de la vida política després de les últimes novetats del cas per la DANA.