13.8 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Un jove borratxo abandona el seu cotxe després de xocar amb un fanal en Alacant

cotxe accident alacant

Bombers actuen sobre el cotxe accidentat. | Ajuntament Alacant

 

La unitat de rescat en accidents de bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament d’Alacant (SPEIS) ha intervingut este divendres dos d’agost per a extingir un aparatós incendi que s’ha originat en impactar un vehicle contra un fanal per causes que s’estan investigant. L’accident ha tingut lloc en els baixos de l’escalèxtric direcció València, i el conductor, un home de 26 anys, ha donat positiu en alcoholèmia i després ha sigut possat a disposició judicial per un delicte contra la seguretat viària.

 

Segons han informat fonts policials, els fets han ocorregut cap a les 7.15 hores del matí, quan un vehicle que circulava per l’avinguda de la Vila Joiosa direcció Alacant, ha perdut el control en agafar la corba direcció València, impactant contra un fanal. Els tres ocupants han eixit il·lesos de l’accident. La Policia Local ha localitzat a estes tres persones en els voltants del sinistre.

 

 

Fins al lloc dels fets han acudit, immediatament, dos dotacions de la Policia Local, que han tallat el trànsit en els accessos de l’escalèxtric. També s’ha desplaçat fins al lloc del sinistre la Unitat d’Atestats, efectius sanitaris i la Unitat de rescat en accidents del SPEIS, amb una dotació i sis bombers. Els bombers han treballat durant més d’una hora, i han hagut de cobrir amb sepiolita l’oli de la calçada, un material que absorbeix el líquid.

 

S’ha de dir que la Policia Local d’Alacant ha hagut d’organitzar un dispositiu de busca dels tres ocupants que havien fugit del lloc de l’accident, localitzant-los en els voltants. La Unitat d’Atestats ha realitzat les proves d’alcoholèmia al conductor del vehicle, un home de 26 anys, i ha sigut posat a disposició judicial per un delicte contra la seguretat viària. Els operaris de neteja s’han traslladat per a netejar la via i poder obrir-la al trànsit una hora i mitja després de la col·lisió.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.

Les víctimes de la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al fet que exigisca l’acta a Mazón

Les associacions de víctimes del 29-O no contemplen una reunió amb Juanfran Pérez Llorca si no demana a Carlos Mazón que entregue la seua acta de diputat. Vinculen el diàleg a un gest de responsabilitat política després dels missatges del 29 d'octubre de 2024.