Un jove borratxo abandona el seu cotxe després de xocar amb un fanal en Alacant

cotxe accident alacant

Bombers actuen sobre el cotxe accidentat. | Ajuntament Alacant

 

La unitat de rescat en accidents de bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament d’Alacant (SPEIS) ha intervingut este divendres dos d’agost per a extingir un aparatós incendi que s’ha originat en impactar un vehicle contra un fanal per causes que s’estan investigant. L’accident ha tingut lloc en els baixos de l’escalèxtric direcció València, i el conductor, un home de 26 anys, ha donat positiu en alcoholèmia i després ha sigut possat a disposició judicial per un delicte contra la seguretat viària.

 

Segons han informat fonts policials, els fets han ocorregut cap a les 7.15 hores del matí, quan un vehicle que circulava per l’avinguda de la Vila Joiosa direcció Alacant, ha perdut el control en agafar la corba direcció València, impactant contra un fanal. Els tres ocupants han eixit il·lesos de l’accident. La Policia Local ha localitzat a estes tres persones en els voltants del sinistre.

 

 

Fins al lloc dels fets han acudit, immediatament, dos dotacions de la Policia Local, que han tallat el trànsit en els accessos de l’escalèxtric. També s’ha desplaçat fins al lloc del sinistre la Unitat d’Atestats, efectius sanitaris i la Unitat de rescat en accidents del SPEIS, amb una dotació i sis bombers. Els bombers han treballat durant més d’una hora, i han hagut de cobrir amb sepiolita l’oli de la calçada, un material que absorbeix el líquid.

 

S’ha de dir que la Policia Local d’Alacant ha hagut d’organitzar un dispositiu de busca dels tres ocupants que havien fugit del lloc de l’accident, localitzant-los en els voltants. La Unitat d’Atestats ha realitzat les proves d’alcoholèmia al conductor del vehicle, un home de 26 anys, i ha sigut posat a disposició judicial per un delicte contra la seguretat viària. Els operaris de neteja s’han traslladat per a netejar la via i poder obrir-la al trànsit una hora i mitja després de la col·lisió.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

1.270 milions per a modernitzar els aeroports valencians en cinc anys

El DORA 2027-2031 preveu 1.270 milions per als aeroports d’Alacant-Elx Miguel Hernández i València, dins d’un pla estatal de 13.000 milions que Aena finançarà amb ingressos propis.

Iberdrola destina 2.100 milions fins a 2031 per blindar la xarxa elèctrica després de la DANA

Iberdrola ha redissenyat la xarxa elèctrica danyada per la DANA del 29 d’octubre de 2024 amb 100 milions i anuncia 2.000 milions més fins a 2031 a la Comunitat Valenciana. El pla ha rehabilitat estacions, comptadors, centres de transformació i torres elèctriques a la província de València.

El Consell només ha pagat el 60 % de les ajudes per la DANA, segons la Sindicatura

La Sindicatura de Comptes ha constatat que fins al febrer només s'ha abonat el 60 % de les ajudes per la DANA a la Comunitat Valenciana i alerta de possibles reintegraments per riscos d'incompliments en milers d'expedients.

Detenen a Alcoi una dona per explotar sexualment altres dones en un pis

Una dona de 34 anys ha sigut detinguda a Alcoi per gestionar un pis on explotava sexualment dones estrangeres, aprofitant la seua vulnerabilitat i situació irregular.

El CGPJ ajorna la decisió sobre les queixes contra la jutgessa de la DANA de València

La Comissió Permanent del CGPJ ha decidit ajornar la resolució sobre les tres queixes disciplinàries contra la jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA de València per a estudiar amb més detall la voluminosa documentació del cas. Les queixes provenen de la exconsellera Salomé Pradas, de l’ex secretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso i de l’advocat Rubén Gisbert.

Rafael Rubio nega ser ‘RR’ i reclama arxivar la seua imputació en el cas Azud

L’exsubdelegat del Govern i exregidor socialista Rafael Rubio ha sol·licitat al jutjat l’arxiu dels delictes de suborn i blanqueig que se li atribuïxen en el cas Azud, en considerar que els indicis són insuficients, especialment la suposada associació a les sigles ‘RR’.

Aemet activa avís taronja dimecres a València per fortes pluges i pedra gran

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís taronja a la província de València per ruixats intensos de fins a 40 l/m2 en una hora i pedra de fins a 4 centímetres, sobretot en l’interior i el prelitoral.

Tancat el transvasament Tajo-Segura per una greu rotura del canal a Liétor

La Confederación Hidrográfica del Tajo ha tancat el transvasament Tajo-Segura després de detectar-se una greu rotura del canal al terme de Liétor (Albacete), fet que obliga a buidar el tram afectat i avaluar-ne els danys.