Un jove borratxo abandona el seu cotxe després de xocar amb un fanal en Alacant

cotxe accident alacant

Bombers actuen sobre el cotxe accidentat. | Ajuntament Alacant

 

La unitat de rescat en accidents de bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament d’Alacant (SPEIS) ha intervingut este divendres dos d’agost per a extingir un aparatós incendi que s’ha originat en impactar un vehicle contra un fanal per causes que s’estan investigant. L’accident ha tingut lloc en els baixos de l’escalèxtric direcció València, i el conductor, un home de 26 anys, ha donat positiu en alcoholèmia i després ha sigut possat a disposició judicial per un delicte contra la seguretat viària.

 

Segons han informat fonts policials, els fets han ocorregut cap a les 7.15 hores del matí, quan un vehicle que circulava per l’avinguda de la Vila Joiosa direcció Alacant, ha perdut el control en agafar la corba direcció València, impactant contra un fanal. Els tres ocupants han eixit il·lesos de l’accident. La Policia Local ha localitzat a estes tres persones en els voltants del sinistre.

 

 

Fins al lloc dels fets han acudit, immediatament, dos dotacions de la Policia Local, que han tallat el trànsit en els accessos de l’escalèxtric. També s’ha desplaçat fins al lloc del sinistre la Unitat d’Atestats, efectius sanitaris i la Unitat de rescat en accidents del SPEIS, amb una dotació i sis bombers. Els bombers han treballat durant més d’una hora, i han hagut de cobrir amb sepiolita l’oli de la calçada, un material que absorbeix el líquid.

 

S’ha de dir que la Policia Local d’Alacant ha hagut d’organitzar un dispositiu de busca dels tres ocupants que havien fugit del lloc de l’accident, localitzant-los en els voltants. La Unitat d’Atestats ha realitzat les proves d’alcoholèmia al conductor del vehicle, un home de 26 anys, i ha sigut posat a disposició judicial per un delicte contra la seguretat viària. Els operaris de neteja s’han traslladat per a netejar la via i poder obrir-la al trànsit una hora i mitja després de la col·lisió.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.