Un jove borratxo abandona el seu cotxe després de xocar amb un fanal en Alacant

cotxe accident alacant

Bombers actuen sobre el cotxe accidentat. | Ajuntament Alacant

 

La unitat de rescat en accidents de bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament d’Alacant (SPEIS) ha intervingut este divendres dos d’agost per a extingir un aparatós incendi que s’ha originat en impactar un vehicle contra un fanal per causes que s’estan investigant. L’accident ha tingut lloc en els baixos de l’escalèxtric direcció València, i el conductor, un home de 26 anys, ha donat positiu en alcoholèmia i després ha sigut possat a disposició judicial per un delicte contra la seguretat viària.

 

Segons han informat fonts policials, els fets han ocorregut cap a les 7.15 hores del matí, quan un vehicle que circulava per l’avinguda de la Vila Joiosa direcció Alacant, ha perdut el control en agafar la corba direcció València, impactant contra un fanal. Els tres ocupants han eixit il·lesos de l’accident. La Policia Local ha localitzat a estes tres persones en els voltants del sinistre.

 

 

Fins al lloc dels fets han acudit, immediatament, dos dotacions de la Policia Local, que han tallat el trànsit en els accessos de l’escalèxtric. També s’ha desplaçat fins al lloc del sinistre la Unitat d’Atestats, efectius sanitaris i la Unitat de rescat en accidents del SPEIS, amb una dotació i sis bombers. Els bombers han treballat durant més d’una hora, i han hagut de cobrir amb sepiolita l’oli de la calçada, un material que absorbeix el líquid.

 

S’ha de dir que la Policia Local d’Alacant ha hagut d’organitzar un dispositiu de busca dels tres ocupants que havien fugit del lloc de l’accident, localitzant-los en els voltants. La Unitat d’Atestats ha realitzat les proves d’alcoholèmia al conductor del vehicle, un home de 26 anys, i ha sigut posat a disposició judicial per un delicte contra la seguretat viària. Els operaris de neteja s’han traslladat per a netejar la via i poder obrir-la al trànsit una hora i mitja després de la col·lisió.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Justícia avala l’ampliació nord del port de València i rebutja el recurs ecologista

El TSJCV ha desestimat el recurs d’Acció Ecologista Agró contra el projecte del nou moll de contenidors de l’ampliació nord del port de València, valorat en més de 660 milions d’euros, en considerar vigent la seua declaració d’impacte ambiental.

Mathew Ryan es consolida com un dels porters amb més parades de LaLiga

El porter del Levante Mathew Ryan suma 17 parades en quatre jornades i compartix liderat estadístic amb Álex Remiro i Unai Simón, reforçant el seu pes en l’inici de LaLiga EA Sports.

La investigació pel robatori del Tresor de Villena avança amb la Guàrdia Civil bolcada

La Guàrdia Civil manté el cas del robatori del Tresor de Villena com una prioritat i guarda el màxim sigil mentres avancen les investigacions per localitzar els tres encaputxats i les peces sostretes, valorades en uns 5 milions d’euros.

El Consell culpa el Botànic i Sánchez dels mals resultats de l’informe PISA

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha atribuït els mals resultats de l’informe PISA a les reformes educatives del Govern de Pedro Sánchez i ha assegurat que, en la Comunitat Valenciana, s’han agreujat per la gestió del Botànic.

La comunitat noruega de l’Alfàs seguirà en directe el funeral del rei Harald V

El Club Noruego Costa Blanca i la Iglesia Noruega de l'Albir han anunciat que seguiran en directe el funeral del rei Harald V des de l'Alfàs del Pi, en una jornada de dol molt sentida per a la nombrosa colònia noruega del municipi.

254 conductors acaben davant del jutge a l’agost per delictes de trànsit a la Comunitat Valenciana

La Agrupación de Tráfico de la Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 254 conductors a l’agost per delictes contra la seguretat viària, amb especial incidència de l’alcohol i la falta de permís. A la província de València s’han registrat 121 d’estos fets.

Fiscalia demana 4 anys i mig de presó per un presumpte alçament de béns a Alacant

Una dona, la seua parella i el fill d’ell s’enfronten a 4 anys i mig de presó per un presumpte delicte d’alçament de béns per eludir una deuda amb Hisenda, en un juí que es farà a l’Audiència d’Alacant.

El València torna a ser cuer quasi dos anys després

El València és cuer de LaLiga amb un punt després de la quarta jornada, situació que no vivia des de gener de 2025. L’equip de Carlos Corberán encadena tres derrotes i un empat i només supera l’Elx en gols.