Mastodon
23.4 C
València
Divendres, 19 setembre, 2025

El Bioparc València celebra el seu 11è aniversari

 

El passat dissabte dia 23, nombroses famílies acudiren a Bioparc València per a participar en el cap de setmana de celebració de l’11è Aniversari. Des de les 10 del matí, acompanyats amb “Bon dia, lèmurs i girafes”, fins a última hora de la vesprada amb la degustació del pastís d’aniversari, tota la jornada va estar plena d’activitats especials de les quals han gaudit assistents de totes les edats. La programació, dissenyada pel departament d’Educació del parc, reuneix tota mena de continguts lúdics i formatius, amb l’objectiu de conscienciar sobre la necessitat de conservar el medi ambient. Per als més menuts hi havia pinta cares o rondallaires, gimcanes per a participar en família, taules de mostres biològiques, l’exhibició educativa, visites guiades i tota mena d’activitats divertides que no sols estigueren disponibles el dissabte, sinó que també l’endemà diumenge.

 

No obstant això, per als animals també hi hagué “celebració” i, en aquest cas, la família de goril·les es va trobar el seu recinte decorat, a més d’un pastís commemoratiu amb els seus menjars preferits. El nombrós públic que va assistir al zoològic va gaudir d’alguns dels moments més emotius amb petit Pepe i els seus germans Virunga i Ebo. També, just enfront, la família de ximpanzés, amb els nounats bessons i el bebé Coco, mostrava tota la tendresa d’aquestes espècies amb les quals tant compartim els humans i que es troben en greu perill d’extinció.

 

Cal recordar que, amb motiu de la promoció “amb causa” de l’Aniversari, des del passat diumenge i fins el dijous dia 28 de febrer, els visitants tenen el preu de 18 + 1€ per a l’entrada general i la Passada Anual B! a 38 + 1€. Aquest euro es destinarà, a través de la Fundació BIOPARC, a salvar les ratapenades, l’animal més emblemàtic per als valencians,

Últimes notícies

Quatre detinguts per la mort a tirs d’un firaire a Alcalá de Henares

La Policia Nacional ha arrestat a quatre hòmens per l'homicidi d'un firaire a Alcalá de Henares. Dos van ser capturats a la província de València i dos a Madrid.

Mazón centrarà el seu discurs de Política General a exigir més suport estatal per a la recuperació postdana

Mazón enfocarà el Debat de Política General a reclamar més implicació i coordinació de l'Estat en la reconstrucció després de la DANA. També buscarà consensos sobre finançament, infraestructures, aigua i servicis públics.

La contaminació microbiològica en l’Albufera de València es modera i no suposa risc sanitari

Quasi un any després de la DANA, les anàlisis situen la contaminació microbiològica en l'Albufera de València en nivells molt moderats. No hi ha risc sanitari i es manté la vigilància científica.

La jutgessa de la DANA demana a À Punt i a Emergències tot el gravat en el Cecopi

La magistrada que instruïx la causa penal per la DANA a València reclama a À Punt, Emergències i a la productora el material audiovisual de la reunió del Cecopi del 29 d'octubre.

La jutgessa de la DANA requerix a À Punt, Emergències i la productora totes les gravacions del Cecopi

La magistrada que investiga la DANA a València demana a À Punt, a l'àrea d'Emergències i a la productora el material íntegre d'imatge i so de la reunió del Cecopi del 29 d'octubre. L'orde seguix a les declaracions del conseller i a la petició de diverses acusacions per a incorporar les gravacions a la causa.

Salvador Navarro (CEV) s’absenta del cim del diàleg social per una indisposició

El president de la CEV no ha acudit a la reunió de la Mesa de Diàleg Social al Palau per una indisposició. La seua absència coincidix amb l'obertura del procés electoral de la patronal, que celebrarà eleccions el 6 de novembre.

Polo, president de la CHJ, afronta el seu testimoniatge a Catarroja entre crits i exigències de responsabilitats

El president de la CHJ va arribar al jutjat de Catarroja entre esbroncs i acusacions de familiars de víctimes. Declararà com a testimoni per la gestió de la DANA i la rambla de Poio

L’últim cap de setmana d’estiu porta ruixats i alts i baixos tèrmics en la Comunitat Valenciana

El dissabte s'esperen ruixats en la mitat nord a la vesprada i el diumenge podran estendre's a la resta. Les màximes baixen hui i tendiran a mantindre's o pujar després.