Busquen en una cova d’Albarracín a tres valencians desapareguts

Imatge de la boca de la cova on han desaparegut els tres valencians

Imatge de la boca de la cova on han desaparegut els tres valencians | València Diari

 

 

La Guàrdia Civil ha començat un operatiu de rescat per a localitzar en la cova de la Obriga, en el municipi del Valdecillo de la comarca turolense de la Serra d’Albarracín, a tres espeleòlegs valencians experimentats dels quals gens se sap des de fa hores. 

Segons han informat a Efe fonts de la Guàrdia Civil, els espeleòlegs van informar a un company de l’inici d’una activitat en la cova que duraria al voltant de sis hores i al no tenir notícies d’ells, aquesta matinada, entorn de les 03.00 hores, ha donat avís a l’institut armat.

 

A les 06.30 hores s’ha engegat l’operatiu de rescat, en el qual participen quatre membres dels Grups de Rescat Especial d’Intervenció en Muntanya, dos d’Osca i altres dos de Mora de Rubielos, amb el suport d’un helicòpter del cos amb base a Osca.

La cova de la Obriga té una longitud explorada de 2.800 metres, la qual cosa la converteix en la més llarga de la província de Terol, segons l’ajuntament del Valdecillo.

Segons informa el diari Las Provincias dos muntanyistes són naturals de Vila-Real i l’altre és de València. 

Imatge de l'operatiu

Imatge de l’operatiu | Aragón tv

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor una jove de 17 anys a Dénia amb un quadre compatible amb meningitis

Una jove de 17 anys ha mort a l'hospital de Dénia amb símptomes compatibles amb meningitis i Sanitat ha activat el protocol de Salut Pública per als seus contactes pròxims.

Ferit un home de 44 anys en l’incendi d’una vivenda a Cabanes

Un incendi en el primer pis d'un edifici de sis altures a Cabanes ha causat ferides per cremades i inhalació de fum a un home de 44 anys, que va ser traslladat a l'Hospital General de Castelló.

El Suprem recolza definitivament la ZAL del port de València i tanca 20 anys de litigis

El Tribunal Suprem ha rebutjat l'últim recurs de l'associació Per l'Horta contra el pla especial de la ZAL del port de València, consolidant definitivament el projecte després de més de vint anys de batalla judicial i protesta social.

Tercer dia de busca d’un home desaparegut en un llogaret de Requena

El dispositiu per a localitzar a un home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb un ampli desplegament de mitjans autonòmics i estatals, al qual s'han sumat hui efectius de Castella-la Manxa.

La comunitat educativa manté la vaga i tatxa de burla el decàleg d’Educació

La comunitat educativa valenciana manté la vaga del 31 de març i considera una burla el decàleg remés per Educació als sindicats per a la Taula Sectorial.

La compravenda de vivendes baixa un 7,4% en la Comunitat Valenciana al gener, més que la mitjana estatal

La compravenda de vivendes va descendir al gener un 7,4% en la Comunitat Valenciana respecte a l'any anterior, un retrocés superior a la caiguda mitjana nacional del 5%, en un context d'escassetat d'oferta i preus a l'alça.

Detingut a Castelló un fugitiu condemnat per un homicidi a Colòmbia

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a un fugitiu de 36 anys, considerat d'alta perillositat i condemnat a més de 17 anys de presó per un homicidi dolós comés a Colòmbia en 2009.

Sagunt demana a la confraria de la Puríssima Sang canvis per a incloure a les dones per Setmana Santa

L'Ajuntament de Sagunt manté el seu suport a la Setmana Santa de 2026 però exigix a la Confraria de la Puríssima Sang adaptar les seues normes per a permetre la participació de les dones i complir la legalitat.