Ferit un home de 44 anys en l’incendi d’una vivenda a Cabanes

Un home de 44 anys ha resultat ferit per cremades i per inhalació de fum en un incendi declarat en una vivenda del municipi castellonenc de Cabanes. El sinistre s’ha originat en el primer pis d’un edifici de sis altures situat al carrer Alemanya, la qual cosa ha obligat a una ràpida intervenció dels servicis d’emergència per a controlar el foc i atendre l’afectat.

Avís de matinada i desplegament d’emergències

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències va rebre l’avís a les 4.20 hores d’este dimarts, en plena matinada, un moment en el qual la majoria de veïns es trobaven en els seus domicilis. Este horari ha fet especialment rellevant la rapidesa en l’actuació, ja que durant la nit el fum i les flames poden passar més desapercebuts i dificultar l’evacuació de l’edifici.

Fins al lloc s’ha mobilitzat una unitat del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent i una unitat de Suport Vital Bàsic, un desplegament habitual quan se sospita que pot haver-hi ferits amb cremades o afectats per la inhalació de fum. La combinació dels dos recursos permet atendre immediatament la persona ferida i garantir la seua estabilització durant el trasllat al centre hospitalari.

En paral·lel, el Consorci Provincial de Bombers ha intervingut en l’extinció del foc amb una dotació procedent del parc de la Plana Alta. Els efectius han treballat en el primer pis de l’edifici, on s’ha localitzat el focus de l’incendi. El fet de tractar-se d’un immoble de sis altures ha obligat a revisar la resta de plantes per a comprovar la possible propagació del fum i verificar que no hi haguera més persones afectades.

Els servicis mèdics han atés en el lloc a un home de 44 anys que presentava cremades i símptomes d’inhalació de fum. Este tipus de lesions són habituals en incendis en vivendes, ja que la víctima sol quedar exposada tant a la calor de les flames com als gasos tòxics que es generen durant la combustió de mobles, plàstics i altres materials.

Després d’una primera assistència en el propi edifici, el ferit ha sigut traslladat a l’Hospital General de Castelló en l’ambulància de Suport Vital Bàsic. Durant el trasllat s’ha mantingut la vigilància de les seues constants i l’atenció a les cremades i a l’afectació respiratòria derivada del fum, amb l’objectiu d’evitar complicacions posteriors. No han transcendit més dades sobre la seua evolució clínica ni sobre la presència d’altres possibles afectats en l’incendi.

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.