11.6 C
València
Dissabte, 7 febrer, 2026

Canvi radical en ‘OT2020’

Un instante de la Gala 2 de 'OT 2020', el 26 de enero de 2020

El possible canvi radical d’OT 2020 | València Diari

 

TVE no està complint les expectatives d’audiència d’OT 2020′, a pesar de què les dades no són desastroses. La cadena no es conforma i està intentant buscar la manera de rellançar l’edició d’enguany del ‘talent show’. Les veus i tècniques de cant dels artistes concursant seguiran sent l’essència del programa, però es donarà cabuda a altres detalls que en altres edicions han passat totalment desapercebuts en les gales però que esta vegada prendran rellevància.

 

La promoció que ha fet TVE de les novetats ha fet saltar totes les alarmes i sospites d’un total gir argumental del programa. Les polèmiques i històries entre els joves i el seu dia a dia en la convivència podrien agarrar ara protagonisme, a banda de l’evolució professional com a cantants que els joves experimenten durant el seu pas en l’acadèmia.

 

Eixides de to, parelles i discussions

El vídeo promocional en qüestió rebusca entre els sentiments, emocions i en tot allò que no es veu dins de l’acadèmia, lligat també en un segon pla al talent musical dels concursants. Mostra un possible canvi de plans en l’estratègia del format que seria només novetat en les gales televisades, tenint en compte que en les xarxes socials ja apareixen diàriament totes les històries, tensions i moments que viuen els concursants.

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.