Els comerços valencians obriran este diumenge per les rebaixes de gener

Les rebaixes de gener ja han donat el seu tret de sortida

Les grans superfícies valencianes obriran este diumenge per les rebaixes de gener | València Diari

Les grans superfícies comercials valencianes obriran este diumenge per les rebaixes de gener, però serà l’últim festiu del calendari d’obertures fins al pròxim 5 d’abril, segons ha assenyalat l’Associació Nacional de Grans Empreses de Distribució (ANGED).

 

Onze diumenges d’obertures en 2020

L’obertura el diumenge 5 de gener pels Reis d’Orient i la del dia 12 per les rebaixes van quedar fixades en la reunió de l’Observatori del Comerç celebrada el passat octubre, a on es van fixar onze obertures en diumenges i festius per a enguany.

 

En 2020, el 5, 10 i 12 d’abril podran obrir els comerços per major afluència turística, el 5 de juliol per les rebaixes, el 15 d’agost i el 12 d’octubre per acumulació de festius, i el 6, 13 i 20 de desembre per la campanya de Nadal.

 

Es preveuen més de 800.000 consumidors valencians este diumenge

Respecte a les rebaixes de gener, la patronal de les grans superfícies ha indicat que els comerços continuen amb la seua política d’adaptació dels preus a les necessitats dels consumidors «continuant amb una tradició que es manté amb força i complementa la revolució digital que viu el comerç», segons un comunicat de l’ANGED.

 

Segons el portaveu de l’Associació en la Comunitat Valenciana, Joaquín Cerveró, a pesar de què el període de rebaixes com a tal ha evolucionat, la fortalesa de les rebaixes de gener fa que totes les grans superfícies s’esforcen per presentar «ofertes molt potents» als consumidors i, enguany, les rebaixes oferixen descomptes que arriben fins al 70%, amb una mitjana del 40% segons el tipo de producte.

 

ANGED preveu superar la xifra de 800.000 persones en el primer diumenge de rebaixes en els centres comercials, que possiblement serà «un dels millors de l’any».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.

Sis autonomies pacten a València exigir una nova Llei de Costas que supere les partions

Sis comunitats litorals han acordat un manifest que reclama una nova llei, rebutja els reglaments del Govern i demana una reunió urgent amb Sara Aagesen. La II Cimera Nacional del Litoral ha reforçat un front comú per a revisar el model de gestió de la costa.