15.2 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Els comerços valencians obriran este diumenge per les rebaixes de gener

Les rebaixes de gener ja han donat el seu tret de sortida

Les grans superfícies valencianes obriran este diumenge per les rebaixes de gener | València Diari

Les grans superfícies comercials valencianes obriran este diumenge per les rebaixes de gener, però serà l’últim festiu del calendari d’obertures fins al pròxim 5 d’abril, segons ha assenyalat l’Associació Nacional de Grans Empreses de Distribució (ANGED).

 

Onze diumenges d’obertures en 2020

L’obertura el diumenge 5 de gener pels Reis d’Orient i la del dia 12 per les rebaixes van quedar fixades en la reunió de l’Observatori del Comerç celebrada el passat octubre, a on es van fixar onze obertures en diumenges i festius per a enguany.

 

En 2020, el 5, 10 i 12 d’abril podran obrir els comerços per major afluència turística, el 5 de juliol per les rebaixes, el 15 d’agost i el 12 d’octubre per acumulació de festius, i el 6, 13 i 20 de desembre per la campanya de Nadal.

 

Es preveuen més de 800.000 consumidors valencians este diumenge

Respecte a les rebaixes de gener, la patronal de les grans superfícies ha indicat que els comerços continuen amb la seua política d’adaptació dels preus a les necessitats dels consumidors «continuant amb una tradició que es manté amb força i complementa la revolució digital que viu el comerç», segons un comunicat de l’ANGED.

 

Segons el portaveu de l’Associació en la Comunitat Valenciana, Joaquín Cerveró, a pesar de què el període de rebaixes com a tal ha evolucionat, la fortalesa de les rebaixes de gener fa que totes les grans superfícies s’esforcen per presentar «ofertes molt potents» als consumidors i, enguany, les rebaixes oferixen descomptes que arriben fins al 70%, amb una mitjana del 40% segons el tipo de producte.

 

ANGED preveu superar la xifra de 800.000 persones en el primer diumenge de rebaixes en els centres comercials, que possiblement serà «un dels millors de l’any».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morant defén que el Govern ha triplicat la inversió ferroviària i prioritza la Rodalia valenciana

Morant ha assegurat que l'Executiu ha passat de 'els mil i escaig milions' en 2018 a 'més de 5.000 milions', amb 1.700 milions per a Rodalia en la Comunitat. Ha advertit de molèsties per obres i ha demanat reflexió davant els efectes del temporal a les platges.

Ratxes de més de 100 km/h assoten l’interior de Castelló i aconseguixen 122 km/h en Fredes

El vent del nord-oest està deixant ratxes molt fortes en la Comunitat Valenciana, amb 122 km/h en Fredes. Aemet activa avís taronja per vent fins al migdia i temporal en la costa.

Vent molt fort a l’interior nord i descens de temperatures este dissabte en la Comunitat Valenciana

Dissabte amb cel poc nuvolós, descens de màximes a l'interior de Castelló i ratxes molt fortes de l'oest a l'interior nord. El diumenge arribarà amb més núvols, pluges febles a l'interior i pujada de la cota de neu.

Un catedràtic de la UPV repetix en el top 100 europeu de dissenyadors de jocs de taula amb un puzle

Gabriel Songel torna a figurar entre els 100 millors dissenyadors europeus de jocs de taula gràcies a un puzle modular de 12 peces. El reconeixement li ha permés participar en la Game Inventors Convention de la Fira del Joguet de Nuremberg 2026.

Un treballador de 40 anys ha mort després de caure des de diversos metres en una vivenda de Torrent

Un treballador de 40 anys ha mort en caure des de diversos metres mentres treballava en una vivenda de Torrent. Els servicis d'emergència no van poder reanimar-ho.

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.