Els comerços valencians obriran este diumenge per les rebaixes de gener

Les rebaixes de gener ja han donat el seu tret de sortida

Les grans superfícies valencianes obriran este diumenge per les rebaixes de gener | València Diari

Les grans superfícies comercials valencianes obriran este diumenge per les rebaixes de gener, però serà l’últim festiu del calendari d’obertures fins al pròxim 5 d’abril, segons ha assenyalat l’Associació Nacional de Grans Empreses de Distribució (ANGED).

 

Onze diumenges d’obertures en 2020

L’obertura el diumenge 5 de gener pels Reis d’Orient i la del dia 12 per les rebaixes van quedar fixades en la reunió de l’Observatori del Comerç celebrada el passat octubre, a on es van fixar onze obertures en diumenges i festius per a enguany.

 

En 2020, el 5, 10 i 12 d’abril podran obrir els comerços per major afluència turística, el 5 de juliol per les rebaixes, el 15 d’agost i el 12 d’octubre per acumulació de festius, i el 6, 13 i 20 de desembre per la campanya de Nadal.

 

Es preveuen més de 800.000 consumidors valencians este diumenge

Respecte a les rebaixes de gener, la patronal de les grans superfícies ha indicat que els comerços continuen amb la seua política d’adaptació dels preus a les necessitats dels consumidors «continuant amb una tradició que es manté amb força i complementa la revolució digital que viu el comerç», segons un comunicat de l’ANGED.

 

Segons el portaveu de l’Associació en la Comunitat Valenciana, Joaquín Cerveró, a pesar de què el període de rebaixes com a tal ha evolucionat, la fortalesa de les rebaixes de gener fa que totes les grans superfícies s’esforcen per presentar «ofertes molt potents» als consumidors i, enguany, les rebaixes oferixen descomptes que arriben fins al 70%, amb una mitjana del 40% segons el tipo de producte.

 

ANGED preveu superar la xifra de 800.000 persones en el primer diumenge de rebaixes en els centres comercials, que possiblement serà «un dels millors de l’any».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.