Els comerços valencians obriran este diumenge per les rebaixes de gener

Les rebaixes de gener ja han donat el seu tret de sortida

Les grans superfícies valencianes obriran este diumenge per les rebaixes de gener | València Diari

Les grans superfícies comercials valencianes obriran este diumenge per les rebaixes de gener, però serà l’últim festiu del calendari d’obertures fins al pròxim 5 d’abril, segons ha assenyalat l’Associació Nacional de Grans Empreses de Distribució (ANGED).

 

Onze diumenges d’obertures en 2020

L’obertura el diumenge 5 de gener pels Reis d’Orient i la del dia 12 per les rebaixes van quedar fixades en la reunió de l’Observatori del Comerç celebrada el passat octubre, a on es van fixar onze obertures en diumenges i festius per a enguany.

 

En 2020, el 5, 10 i 12 d’abril podran obrir els comerços per major afluència turística, el 5 de juliol per les rebaixes, el 15 d’agost i el 12 d’octubre per acumulació de festius, i el 6, 13 i 20 de desembre per la campanya de Nadal.

 

Es preveuen més de 800.000 consumidors valencians este diumenge

Respecte a les rebaixes de gener, la patronal de les grans superfícies ha indicat que els comerços continuen amb la seua política d’adaptació dels preus a les necessitats dels consumidors «continuant amb una tradició que es manté amb força i complementa la revolució digital que viu el comerç», segons un comunicat de l’ANGED.

 

Segons el portaveu de l’Associació en la Comunitat Valenciana, Joaquín Cerveró, a pesar de què el període de rebaixes com a tal ha evolucionat, la fortalesa de les rebaixes de gener fa que totes les grans superfícies s’esforcen per presentar «ofertes molt potents» als consumidors i, enguany, les rebaixes oferixen descomptes que arriben fins al 70%, amb una mitjana del 40% segons el tipo de producte.

 

ANGED preveu superar la xifra de 800.000 persones en el primer diumenge de rebaixes en els centres comercials, que possiblement serà «un dels millors de l’any».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.