19.7 C
València
Dissabte, 8 novembre, 2025

Els comerços valencians obriran este diumenge per les rebaixes de gener

Les rebaixes de gener ja han donat el seu tret de sortida

Les grans superfícies valencianes obriran este diumenge per les rebaixes de gener | València Diari

Les grans superfícies comercials valencianes obriran este diumenge per les rebaixes de gener, però serà l’últim festiu del calendari d’obertures fins al pròxim 5 d’abril, segons ha assenyalat l’Associació Nacional de Grans Empreses de Distribució (ANGED).

 

Onze diumenges d’obertures en 2020

L’obertura el diumenge 5 de gener pels Reis d’Orient i la del dia 12 per les rebaixes van quedar fixades en la reunió de l’Observatori del Comerç celebrada el passat octubre, a on es van fixar onze obertures en diumenges i festius per a enguany.

 

En 2020, el 5, 10 i 12 d’abril podran obrir els comerços per major afluència turística, el 5 de juliol per les rebaixes, el 15 d’agost i el 12 d’octubre per acumulació de festius, i el 6, 13 i 20 de desembre per la campanya de Nadal.

 

Es preveuen més de 800.000 consumidors valencians este diumenge

Respecte a les rebaixes de gener, la patronal de les grans superfícies ha indicat que els comerços continuen amb la seua política d’adaptació dels preus a les necessitats dels consumidors «continuant amb una tradició que es manté amb força i complementa la revolució digital que viu el comerç», segons un comunicat de l’ANGED.

 

Segons el portaveu de l’Associació en la Comunitat Valenciana, Joaquín Cerveró, a pesar de què el període de rebaixes com a tal ha evolucionat, la fortalesa de les rebaixes de gener fa que totes les grans superfícies s’esforcen per presentar «ofertes molt potents» als consumidors i, enguany, les rebaixes oferixen descomptes que arriben fins al 70%, amb una mitjana del 40% segons el tipo de producte.

 

ANGED preveu superar la xifra de 800.000 persones en el primer diumenge de rebaixes en els centres comercials, que possiblement serà «un dels millors de l’any».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Naix Colibri Biomed, spin off de la UPV per a millorar la vida de les persones amb diabetis tipus 1

Colibri Biomed, nova spin off impulsada per la UPV, desenrotlla una bomba d'insulina totalment automatitzada per a reduir la càrrega diària dels qui conviuen amb la diabetis tipus 1. El dispositiu integra un algorisme patentat i un sensor de seguretat que detecta oclusions.

Sorloth i Julián Álvarez lideren l’atac de l’Atlètic davant el Llevant; Dela, titular

Atlètic confirma a Sorloth i Julián Álvarez en la davantera, amb Koke al comandament i Ruggeri en el lateral esquerre. El Llevant ix amb Adrián Dela d'inici.

Llibertat provisional per al camioner que va atropellar mortalment a una jove a València

Un jutjat de guàrdia ha decretat la llibertat provisional del camioner detingut per l'atropellament mortal d'una jove a València i li ha retirat el carnet. Informes mèdics assenyalen que, malgrat el positiu per drogues, no conduïa sota els seus efectes.

La Simfònica Juvenil de Costa Rica homenatja les víctimes de la dana amb un concert a Madrid

L'orquestra juvenil costa-riquenya ha oferit a l'Auditori Nacional un concert solidari dirigit per Andrés Salado per a fer costat a jóvens afectats per la dana de 2024 a València. La recaptació es destinarà a programes educatius i de benestar emocional d'Ajuda en Acció.

Montero exigix eleccions a la Comunitat Valenciana després de la dimissió tardana de Mazón

La vicepresidenta primera ha reclamat la convocatòria immediata després de la renúncia de Carlos Mazón, que considera tardana i mal resolta. Denuncia falta d'explicacions per la gestió de la DANA i rebutja un relleu pactat per PP i Vox.

Corberán: ‘Ens deixarem la vida per a revertir la situació’

En la prèvia davant el Betis a Mestalla, Carlos Corberán va assegurar que el València es deixarà la vida per a revertir la seua mala ratxa. Amb l'equip antepenúltim i sis partits sense guanyar, va apel·lar a la fortalesa mental i al suport de l'afició.

València Basket, líder i invicte, visita a un Granada cuer i sense victòries

El líder invicte visita al cuer en un dol marcat pel desgast del València després de l'Eurolliga i la setmana llarga de preparació del Granada. Ritme, rebot i triple apunten a ser les claus.

El València mesura la seua fragilitat davant la pegada del Betis a Mestalla

El València arriba amb sis jornades sense guanyar i números deficitaris en les dos àrees. El Betis encadena golejades recents i busca afermar-se en places europees.