Instagram planteja amagar la xifra de «likes»

Instagram

Instagram planteja amagar la xifra de ‘likes’ | Cedida

 

Instagram estudia la possibilitat d’amagar la xifra de ‘likes’ de les publicacions per a intentar reduir la pressió social que causa en els usuaris. La plataforma busca donar més importància al contingut i menys a la popularitat, de manera que els seguidors no podrien vore la quantitat de reaccions en els comptes dels altres. Eixa modificació s’ha implementat en el Canadà, com a prova inicial i, si els resultats són positius, s’aplicarà en tot el món.

 

Segons experts en psicologia, l’ús descontrolat de les xarxes socials pot causar addicció i depressió en els usuaris i, fins i tot, pot induir al suïcidi. El fet de comprovar els propis ‘likes’ i comentaris i comparar-los amb els d’altres comptes pot generar ansietat i la necessitat de sentir-se validat per tot el contingut que es compartix. Per això, eliminar la xifra de reaccions podria reduir l’estrés que causa l’aplicació i potenciar el contingut de qualitat.

 

Instagram

La prova pilot no mostra la xifra de «likes» | Cedida

 

La mesura, segons la prova que s’ha aplicat en el Canadà, permet que només l’autor del contingut puga vore la quantitat d’usuaris que han reaccionat al ‘post’. Les altres persones només poden vore algun dels seguidors que han reaccionat i sense tindre l’opció de vore’n el número concret. En cas que la prova pilot funcione positivament, la mesura s’aplicarà en l’aplicació en tots els països per a reduir al màxim la pressió social en relació als ‘likes’ obtinguts.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.