Instagram planteja amagar la xifra de «likes»

Instagram

Instagram planteja amagar la xifra de ‘likes’ | Cedida

 

Instagram estudia la possibilitat d’amagar la xifra de ‘likes’ de les publicacions per a intentar reduir la pressió social que causa en els usuaris. La plataforma busca donar més importància al contingut i menys a la popularitat, de manera que els seguidors no podrien vore la quantitat de reaccions en els comptes dels altres. Eixa modificació s’ha implementat en el Canadà, com a prova inicial i, si els resultats són positius, s’aplicarà en tot el món.

 

Segons experts en psicologia, l’ús descontrolat de les xarxes socials pot causar addicció i depressió en els usuaris i, fins i tot, pot induir al suïcidi. El fet de comprovar els propis ‘likes’ i comentaris i comparar-los amb els d’altres comptes pot generar ansietat i la necessitat de sentir-se validat per tot el contingut que es compartix. Per això, eliminar la xifra de reaccions podria reduir l’estrés que causa l’aplicació i potenciar el contingut de qualitat.

 

Instagram

La prova pilot no mostra la xifra de «likes» | Cedida

 

La mesura, segons la prova que s’ha aplicat en el Canadà, permet que només l’autor del contingut puga vore la quantitat d’usuaris que han reaccionat al ‘post’. Les altres persones només poden vore algun dels seguidors que han reaccionat i sense tindre l’opció de vore’n el número concret. En cas que la prova pilot funcione positivament, la mesura s’aplicarà en l’aplicació en tots els països per a reduir al màxim la pressió social en relació als ‘likes’ obtinguts.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Generalitat alerta que la regularització d’immigrants pot impactar en tot l’espai europeu

La Generalitat Valenciana ha demanat al Tribunal Suprem que eleve al TJUE la regularització extraordinària d’immigrants aprovada per l’Estat, en considerar que pot afectar l’espai europeu de llibertat, seguretat i justícia i que s’ha fet sense coordinació amb la Unió Europea.

El TSJCV avala les delegacions d’obres d’Edificant acordades per un Consell en funcions

El TSJCV ha rebutjat els recursos de la Generalitat que buscaven anul·lar delegacions d’obres d’Edificant aprovades en 2023, en plena etapa de Consell en funcions, i confirma que eren gestió ordinària.

48 ajuntaments de la província de València reben 400.000 € per a fer front als danys de la dana

Un total de 48 ajuntaments de la província de València han rebut 400.000 euros del fons solidari del segur per a millorar l’accessibilitat i la resposta inclusiva davant emergències després de la dana del 24 d’octubre de 2024.

Catalá dona per fet que el PP tindrà candidat autonòmic abans del 18 de juliol

María José Catalá es mostra segura que el PP oficialitzarà les candidatures autonòmiques abans del 18 de juliol, data en què es proclamaran també els candidats a alcaldia de totes les capitals de província.

La Generalitat ingressa 882.000 euros en subhastar un edifici a València i una finca a Vila-real

La Conselleria d'Economia ha adjudicat en subhasta un edifici al centre de València i una finca rústica a Vila-real per 882.217,08 euros, dins de l’estratègia d’optimització del patrimoni autonòmic.

Vuit jugadors deixen el València CF en finalitzar el contracte este dimarts

Vuit futbolistes, quatre en propietat i quatre cedits, tanquen este dimarts la seua etapa al València CF en finalitzar els seus contractes i acords de cessió.

Un jove de 16 anys rep una envestida lleu als bous del Grau de Castelló

Un jove de 16 anys ha resultat ferit lleu este dimarts en el recinte taurí del Grau de Castelló durant els festejos de Sant Pere, sense necessitat de trasllat a l’hospital.

CCOO PV defensa que la regularització de migrants és una conquesta de drets i no una almoina

CCOO PV remarca que la regularització extraordinària de persones migrants és una conquesta de drets impulsada des de la societat civil i denuncia colls de botella en la tramitació i manca de recursos en les oficines d’estrangeria.