Instagram planteja amagar la xifra de «likes»

Instagram

Instagram planteja amagar la xifra de ‘likes’ | Cedida

 

Instagram estudia la possibilitat d’amagar la xifra de ‘likes’ de les publicacions per a intentar reduir la pressió social que causa en els usuaris. La plataforma busca donar més importància al contingut i menys a la popularitat, de manera que els seguidors no podrien vore la quantitat de reaccions en els comptes dels altres. Eixa modificació s’ha implementat en el Canadà, com a prova inicial i, si els resultats són positius, s’aplicarà en tot el món.

 

Segons experts en psicologia, l’ús descontrolat de les xarxes socials pot causar addicció i depressió en els usuaris i, fins i tot, pot induir al suïcidi. El fet de comprovar els propis ‘likes’ i comentaris i comparar-los amb els d’altres comptes pot generar ansietat i la necessitat de sentir-se validat per tot el contingut que es compartix. Per això, eliminar la xifra de reaccions podria reduir l’estrés que causa l’aplicació i potenciar el contingut de qualitat.

 

Instagram

La prova pilot no mostra la xifra de «likes» | Cedida

 

La mesura, segons la prova que s’ha aplicat en el Canadà, permet que només l’autor del contingut puga vore la quantitat d’usuaris que han reaccionat al ‘post’. Les altres persones només poden vore algun dels seguidors que han reaccionat i sense tindre l’opció de vore’n el número concret. En cas que la prova pilot funcione positivament, la mesura s’aplicarà en l’aplicació en tots els països per a reduir al màxim la pressió social en relació als ‘likes’ obtinguts.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.