Aída Nizar burla la censura d’Instagram amb una foto quasi sense roba

 

Les estrictes normes de censura d’Instagram són molt conegudes, i en més d’una ocasió els seus usuaris les han intentat sabotejar sense molt d’èxit. Encara que la censura afecta a l’exposició de parts íntimes del cos, fins i tot la seua insinuació pot ser motiu d’eliminació de la publicació. Esta volta ha sigut Aída Nizar la que ha volgut boicotejar les polítiques d’imatge d’Instagram, i ho ha fet a través d’una fotografia molt suggeridora i provocativa que ja ha conseguit més de 20.000 ‘m’agrada’.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

Aída Nizar es burla de la censura d’Instagram

No és estrany que l’ex concursant de ‘Gran Hermano’ siga protagonista d’una polèmica, a causa de les seues disputes en numerosos programes de televisió, però és cert que Nizar sempre s’ha mostrat segura amb ella mateixa i orgullosa del seu físic. És per este motiu que ha optat per compartir una fotografia molt atrevida que ha deixat a tots sorpresos.

 

Després de finalitzar el seu pas pel reality xilé ‘Resistiré’, Aída Nizar ha reviscut el seu perfil d’Instagram a través d’una publicació on podem vore-la amb actitud fanfarrona i una camisa blanca banyada que deixa vore el seu cos. «L’avantatge més gran que tinc és tindre personalitat. I una incommensurable dosis d’amor propi…», comentava l’ex supervivent.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

A més, l’objectiu d’Aída Nizar no és només tornar a estar activa en les xarxes socials i sorprendre als seus seguidors, sinó que la fotografia en si mateixa és un intent per boicotejar les normes de censura d’Instagram. Aprofitant esta estratègia que pot apropar-se al màrqueting, ha anunciat la possibilitat d’adquirir la camiseta que porta baix el seu famós lema: «Estime la meua vida».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.