Aída Nizar burla la censura d’Instagram amb una foto quasi sense roba

 

Les estrictes normes de censura d’Instagram són molt conegudes, i en més d’una ocasió els seus usuaris les han intentat sabotejar sense molt d’èxit. Encara que la censura afecta a l’exposició de parts íntimes del cos, fins i tot la seua insinuació pot ser motiu d’eliminació de la publicació. Esta volta ha sigut Aída Nizar la que ha volgut boicotejar les polítiques d’imatge d’Instagram, i ho ha fet a través d’una fotografia molt suggeridora i provocativa que ja ha conseguit més de 20.000 ‘m’agrada’.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

Aída Nizar es burla de la censura d’Instagram

No és estrany que l’ex concursant de ‘Gran Hermano’ siga protagonista d’una polèmica, a causa de les seues disputes en numerosos programes de televisió, però és cert que Nizar sempre s’ha mostrat segura amb ella mateixa i orgullosa del seu físic. És per este motiu que ha optat per compartir una fotografia molt atrevida que ha deixat a tots sorpresos.

 

Després de finalitzar el seu pas pel reality xilé ‘Resistiré’, Aída Nizar ha reviscut el seu perfil d’Instagram a través d’una publicació on podem vore-la amb actitud fanfarrona i una camisa blanca banyada que deixa vore el seu cos. «L’avantatge més gran que tinc és tindre personalitat. I una incommensurable dosis d’amor propi…», comentava l’ex supervivent.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

A més, l’objectiu d’Aída Nizar no és només tornar a estar activa en les xarxes socials i sorprendre als seus seguidors, sinó que la fotografia en si mateixa és un intent per boicotejar les normes de censura d’Instagram. Aprofitant esta estratègia que pot apropar-se al màrqueting, ha anunciat la possibilitat d’adquirir la camiseta que porta baix el seu famós lema: «Estime la meua vida».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.

Llevant s’agarra a la permanència davant un Getafe llançat cap a Europa

Llevant i Getafe tanquen la jornada 31 en el Ciutat de València en un dol que enfronta la necessitat extrema dels granotas amb l'ambició europea de l'equip de Bordalás.

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.

Luis Castro se centra en guanyar més que els seus rivals per a assegurar la permanència

Luis Castro insistix que el Llevant ha de sumar més victòries que els seus rivals directes per la permanència i alerta del bon moment del Getafe abans del seu dol en el Ciutat de València.

El València suma dotze jornades de Lliga sense empatar després de caure davant l’Elx

El València encadena dotze partits de Lliga sense empatar després de perdre per 1-0 en el camp de l'Elx, iguala la seua segona millor ratxa sense taules en Primera i s'acosta al topall històric del club.