Aída Nizar burla la censura d’Instagram amb una foto quasi sense roba

 

Les estrictes normes de censura d’Instagram són molt conegudes, i en més d’una ocasió els seus usuaris les han intentat sabotejar sense molt d’èxit. Encara que la censura afecta a l’exposició de parts íntimes del cos, fins i tot la seua insinuació pot ser motiu d’eliminació de la publicació. Esta volta ha sigut Aída Nizar la que ha volgut boicotejar les polítiques d’imatge d’Instagram, i ho ha fet a través d’una fotografia molt suggeridora i provocativa que ja ha conseguit més de 20.000 ‘m’agrada’.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

Aída Nizar es burla de la censura d’Instagram

No és estrany que l’ex concursant de ‘Gran Hermano’ siga protagonista d’una polèmica, a causa de les seues disputes en numerosos programes de televisió, però és cert que Nizar sempre s’ha mostrat segura amb ella mateixa i orgullosa del seu físic. És per este motiu que ha optat per compartir una fotografia molt atrevida que ha deixat a tots sorpresos.

 

Després de finalitzar el seu pas pel reality xilé ‘Resistiré’, Aída Nizar ha reviscut el seu perfil d’Instagram a través d’una publicació on podem vore-la amb actitud fanfarrona i una camisa blanca banyada que deixa vore el seu cos. «L’avantatge més gran que tinc és tindre personalitat. I una incommensurable dosis d’amor propi…», comentava l’ex supervivent.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

A més, l’objectiu d’Aída Nizar no és només tornar a estar activa en les xarxes socials i sorprendre als seus seguidors, sinó que la fotografia en si mateixa és un intent per boicotejar les normes de censura d’Instagram. Aprofitant esta estratègia que pot apropar-se al màrqueting, ha anunciat la possibilitat d’adquirir la camiseta que porta baix el seu famós lema: «Estime la meua vida».

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.