12 C
València
Dimarts, 16 desembre, 2025

Aída Nizar burla la censura d’Instagram amb una foto quasi sense roba

 

Les estrictes normes de censura d’Instagram són molt conegudes, i en més d’una ocasió els seus usuaris les han intentat sabotejar sense molt d’èxit. Encara que la censura afecta a l’exposició de parts íntimes del cos, fins i tot la seua insinuació pot ser motiu d’eliminació de la publicació. Esta volta ha sigut Aída Nizar la que ha volgut boicotejar les polítiques d’imatge d’Instagram, i ho ha fet a través d’una fotografia molt suggeridora i provocativa que ja ha conseguit més de 20.000 ‘m’agrada’.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

Aída Nizar es burla de la censura d’Instagram

No és estrany que l’ex concursant de ‘Gran Hermano’ siga protagonista d’una polèmica, a causa de les seues disputes en numerosos programes de televisió, però és cert que Nizar sempre s’ha mostrat segura amb ella mateixa i orgullosa del seu físic. És per este motiu que ha optat per compartir una fotografia molt atrevida que ha deixat a tots sorpresos.

 

Després de finalitzar el seu pas pel reality xilé ‘Resistiré’, Aída Nizar ha reviscut el seu perfil d’Instagram a través d’una publicació on podem vore-la amb actitud fanfarrona i una camisa blanca banyada que deixa vore el seu cos. «L’avantatge més gran que tinc és tindre personalitat. I una incommensurable dosis d’amor propi…», comentava l’ex supervivent.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

A més, l’objectiu d’Aída Nizar no és només tornar a estar activa en les xarxes socials i sorprendre als seus seguidors, sinó que la fotografia en si mateixa és un intent per boicotejar les normes de censura d’Instagram. Aprofitant esta estratègia que pot apropar-se al màrqueting, ha anunciat la possibilitat d’adquirir la camiseta que porta baix el seu famós lema: «Estime la meua vida».

Últimes notícies

0-1 en Ipurua: l’Elx avança amb gol de Boayar i penal detingut per Dituro

L'Elx s'ha classificat per als octaus de la Copa del Rei després de véncer 0-1 a l'Eibar en Ipurua. Boayar va marcar en la primera part i Dituro va detindre un penal.

Un camió bolcat curta l’A-3 a Buñol sentit València i obliga a desviar per la N-3

La bolcada d'un camió ha tallat l'A-3 a Buñol en sentit València i ha obligat a desviar el trànsit per la N-3. A les 18.30 persistixen retencions en la zona.

Marcelino avisa: el Racing és un rival formidable i li guarda carinyo

Marcelino va enaltir al Racing abans de l'encreuament coper i va demanar màxima atenció pel seu lideratge en Segona i la seua ratxa a casa. Va confirmar la baixa de Gerard Moreno i el viatge de Parell.

Bernabé Zapata es retira del tenis professional als 28 anys

El valencià va anunciar el seu adeu en Instagram, va demanar 'perdó' i va admetre que ja no té 'gana i motivació'. marxa després d'aconseguir el 37 del món en 2023

Dansa València rep la Medalla d’Or de l’Acadèmia de les Arts Escèniques

El festival de la Conselleria de Cultura ha sigut distingit per unanimitat i consolida el seu model híbrid entre exhibició i mercat. El guardó reconeix la seua projecció amb la Spanish Danse Platform i el seu suport a les companyies valencianes.

Marsa Maroc adquirix el 45% de Boluda Maritime Terminals per 80 milions

Marsa Maroc, a través de MMIL, prendrà el 45% de BMT per 80 milions en una aliança amb Boluda, que conservarà la gestió. L'acord prioritza el corredor Marroc–Espanya.

Pérez Llorca destaca la recuperació total de la circulació entre l’Hospital de La Vila i Benidorm

El TRAM d'Alacant ha recuperat la circulació entre l'Hospital de La Vila i Benidorm després de duplicar via i electrificar 6,23 km, amb una inversió pròxima a 40 milions. L'obra millora capacitat, regularitat i accessibilitat i deixa llista la infraestructura per a augmentar freqüències.

Pérez Llorca reclama ajuda immediata al Govern per a finançament i inversions en la Comunitat

Pérez Llorca ha avançat que acudirà demà a reunir-se amb Sánchez per a exigir mesures urgents en finançament, inversions i grans infraestructures. També ha demanat coordinació per al bo de transport i ha recordat l'infrafinançament autonòmic.