Adara es declara Gianmarco i Hugo trenca amb ella

Adara i Gianmarco

Adara ja va viure un romanç en l’anterior edició de ‘Gran Hermano’ en la que va participar | Telecinco

Adara s’havia proposat deixar passar els sentiments que tenia cap a Gianmarco i esperar, com a mínim, fins que isquera del concurs per a no fer mal a la seua parella de l’exterior, amb qui té un xiquet.

 

Però pareix que les ganes han pogut a les intencions i Adara ha fet un pas més. En un moment de confessió, Adara ha parlat amb Gianmarco i li ha declarat tot el que sent per ell, deixant arrere tot allò que fins ara l’impedia fer-ho.

 

Després, la concursant s’ha afonat i ha sigut el seu amic, el Maestro Joao, qui l’ha consolat i, alhora, li ha intentat fer entendre que no s’havia d’avançar perquè això li podria jugar en contra. Però Adara, entre plors, ha ratificat la seua decisió. Més tard, el Maestro Joao ha canviat de decisió i ha començat a donar suport a la relació dels seus dos amics.

 

Per la seua part, Hugo, ha admès que per a ell, de moment, la relació està trencada i que, de totes maneres, esperarà a què la concursant isca de la casa per a parlar amb ella.

 

La família d’Adara no donar suport a la seua decisió

La mare de la concursant és qui s’està encarregant ara de defendre-la en els platós després de què Hugo haja renunciat a fer-ho. Per si no n’hi haguera prou, Adara li ha dit a Gianmarco que demanara el seu número de telèfon a Miguel Frigenti, perquè si li’l demanava a la seua família, no li’l donarien.

 

Després, Jorge Javier Vázquez li ha preguntat a la mare per eixe fet i ella ha dit que era de veres i que no pensava donar-li el telèfon de la seua filla perquè tot li pareix una falta de respecte.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.