Adara es declara Gianmarco i Hugo trenca amb ella

Adara i Gianmarco

Adara ja va viure un romanç en l’anterior edició de ‘Gran Hermano’ en la que va participar | Telecinco

Adara s’havia proposat deixar passar els sentiments que tenia cap a Gianmarco i esperar, com a mínim, fins que isquera del concurs per a no fer mal a la seua parella de l’exterior, amb qui té un xiquet.

 

Però pareix que les ganes han pogut a les intencions i Adara ha fet un pas més. En un moment de confessió, Adara ha parlat amb Gianmarco i li ha declarat tot el que sent per ell, deixant arrere tot allò que fins ara l’impedia fer-ho.

 

Després, la concursant s’ha afonat i ha sigut el seu amic, el Maestro Joao, qui l’ha consolat i, alhora, li ha intentat fer entendre que no s’havia d’avançar perquè això li podria jugar en contra. Però Adara, entre plors, ha ratificat la seua decisió. Més tard, el Maestro Joao ha canviat de decisió i ha començat a donar suport a la relació dels seus dos amics.

 

Per la seua part, Hugo, ha admès que per a ell, de moment, la relació està trencada i que, de totes maneres, esperarà a què la concursant isca de la casa per a parlar amb ella.

 

La família d’Adara no donar suport a la seua decisió

La mare de la concursant és qui s’està encarregant ara de defendre-la en els platós després de què Hugo haja renunciat a fer-ho. Per si no n’hi haguera prou, Adara li ha dit a Gianmarco que demanara el seu número de telèfon a Miguel Frigenti, perquè si li’l demanava a la seua família, no li’l donarien.

 

Després, Jorge Javier Vázquez li ha preguntat a la mare per eixe fet i ella ha dit que era de veres i que no pensava donar-li el telèfon de la seua filla perquè tot li pareix una falta de respecte.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.