Adara es declara Gianmarco i Hugo trenca amb ella

Adara i Gianmarco

Adara ja va viure un romanç en l’anterior edició de ‘Gran Hermano’ en la que va participar | Telecinco

Adara s’havia proposat deixar passar els sentiments que tenia cap a Gianmarco i esperar, com a mínim, fins que isquera del concurs per a no fer mal a la seua parella de l’exterior, amb qui té un xiquet.

 

Però pareix que les ganes han pogut a les intencions i Adara ha fet un pas més. En un moment de confessió, Adara ha parlat amb Gianmarco i li ha declarat tot el que sent per ell, deixant arrere tot allò que fins ara l’impedia fer-ho.

 

Després, la concursant s’ha afonat i ha sigut el seu amic, el Maestro Joao, qui l’ha consolat i, alhora, li ha intentat fer entendre que no s’havia d’avançar perquè això li podria jugar en contra. Però Adara, entre plors, ha ratificat la seua decisió. Més tard, el Maestro Joao ha canviat de decisió i ha començat a donar suport a la relació dels seus dos amics.

 

Per la seua part, Hugo, ha admès que per a ell, de moment, la relació està trencada i que, de totes maneres, esperarà a què la concursant isca de la casa per a parlar amb ella.

 

La família d’Adara no donar suport a la seua decisió

La mare de la concursant és qui s’està encarregant ara de defendre-la en els platós després de què Hugo haja renunciat a fer-ho. Per si no n’hi haguera prou, Adara li ha dit a Gianmarco que demanara el seu número de telèfon a Miguel Frigenti, perquè si li’l demanava a la seua família, no li’l donarien.

 

Després, Jorge Javier Vázquez li ha preguntat a la mare per eixe fet i ella ha dit que era de veres i que no pensava donar-li el telèfon de la seua filla perquè tot li pareix una falta de respecte.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els residents valencians podran tindre abonament del transport de Madrid sense estar empadronats

La Comunitat Valenciana ha mostrat interés en firmar un conveni amb la Comunitat de Madrid perquè els seus residents puguen accedir als abonos del transport públic madrileny sense necessitat d’estar empadronats allí, en un model similar al que ja funciona amb Castilla-La Mancha.

Un mediocentre del Villarreal 2026-27 eixirà de la seua pedrera

El Villarreal ha decidit que un dels mediocentres de la plantilla 2026-27 serà un futbolista format en la seua pedrera. Tres migcampistes del filial faran la pretemporada a les ordres d'Iñigo Pérez per a guanyar-se un lloc.

Les Corts fixen tres sessions en juliol per a investigar les vivendes protegides de Les Naus dAlacant

La comissio de les Corts sobre les possibles irregularitats en les vivendes de proteccio publica de Les Naus dAlacant ha programat tres sessions de compareixences els dies 2, 8 i 23 de juliol, amb un total de 80 cites previstes en el seu pla de treball.

Estiu de molta calor a la Comunitat Valenciana amb nits tropicals i més tempestes

La Comunitat Valenciana afronta un estiu molt caloros, amb temperatures per damunt del normal, moltes nits tropicals i pluges en forma de tempestes, després d’una primavera molt càlida i humida.

València Basket busca rematar la Lliga Endesa al Palau per la via ràpida

València Basket visita este dimecres el Palau Blaugrana amb un 2-1 a favor en la final de la Lliga Endesa i una primera bola de títol per a firmar el seu segon campionat de l'ACB.

Reuvers confia en rematar la Lliga Endesa en el quart partit al Palau

L’ala-pivot del Valencia Basket Nate Reuvers assegura que l’equip arriba al quart partit de la final de la Lliga Endesa amb bones sensacions i amb la intenció de sentenciar el títol al Palau Blaugrana, sense esperar un cinqué duel al Roig Arena.

Dos menors rescatats d’una vivenda en flames a Borriana

Dos menors han sigut rescatats hui d’una vivenda unifamiliar de tres plantes a Borriana després que s’haja declarat un incendi al forat de l’escala. Han eixit il·lesos gràcies a la intervenció de la Guàrdia Civil, la Policia Local i els Bombers de Castelló.

Nit de Sant Joan 2026 a la Comunitat: una de les més càlides des que hi ha registres

La Nit de Sant Joan de 2026 a la Comunitat Valenciana serà la segona més càlida registrada, amb calor nocturn excepcional, mínimes de fins a 24 graus i sense pluja prevista.