Adara es declara Gianmarco i Hugo trenca amb ella

Adara i Gianmarco

Adara ja va viure un romanç en l’anterior edició de ‘Gran Hermano’ en la que va participar | Telecinco

Adara s’havia proposat deixar passar els sentiments que tenia cap a Gianmarco i esperar, com a mínim, fins que isquera del concurs per a no fer mal a la seua parella de l’exterior, amb qui té un xiquet.

 

Però pareix que les ganes han pogut a les intencions i Adara ha fet un pas més. En un moment de confessió, Adara ha parlat amb Gianmarco i li ha declarat tot el que sent per ell, deixant arrere tot allò que fins ara l’impedia fer-ho.

 

Després, la concursant s’ha afonat i ha sigut el seu amic, el Maestro Joao, qui l’ha consolat i, alhora, li ha intentat fer entendre que no s’havia d’avançar perquè això li podria jugar en contra. Però Adara, entre plors, ha ratificat la seua decisió. Més tard, el Maestro Joao ha canviat de decisió i ha començat a donar suport a la relació dels seus dos amics.

 

Per la seua part, Hugo, ha admès que per a ell, de moment, la relació està trencada i que, de totes maneres, esperarà a què la concursant isca de la casa per a parlar amb ella.

 

La família d’Adara no donar suport a la seua decisió

La mare de la concursant és qui s’està encarregant ara de defendre-la en els platós després de què Hugo haja renunciat a fer-ho. Per si no n’hi haguera prou, Adara li ha dit a Gianmarco que demanara el seu número de telèfon a Miguel Frigenti, perquè si li’l demanava a la seua família, no li’l donarien.

 

Després, Jorge Javier Vázquez li ha preguntat a la mare per eixe fet i ella ha dit que era de veres i que no pensava donar-li el telèfon de la seua filla perquè tot li pareix una falta de respecte.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

67 milions en ajudes per als afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Generalitat destinarà 67 milions d’euros a ajudes per als afectats per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, amb subvencions directes, suport als ajuntaments i préstecs bonificats. Les ajudes es podran demanar des del 10 d’agost durant tres mesos.

Els veïns evacuats per l’incendi de la Vall d’Uixó, excepte Artana i Eslida, ja poden tornar

Els veïns desallotjats per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, excepte els d’Artana i Eslida, ja poden tornar a les seues vivendes, encara que el foc continua sense estabilitzar després de set dies. El Cecopi es reunirà de nou a les cinc de la vesprada per actualitzar la situació.

Ingressen a presó 4 lladres de vivendes d’Alacant i Múrcia que usaven el mètode del fil

Quatre hòmens han ingressat a presó després de desmantellar-se un grup criminal que robava en vivendes d’Alacant i Múrcia marcades amb el mètode del fil de pegament. La Guàrdia Civil ha recuperat diners, joies, lingots d’or, roba de marca, alcohol premium i ha intervingut ferramentes especialitzades i diversos vehicles.

Ingressen a presó quatre detinguts per robatoris en vivendes dAlacant i Múrcia amb el mètode del fil

Quatre hòmens han ingressat a presó després de desmantellar-se un grup criminal acusat de robar en vivendes dAlacant i Múrcia mitjançant el mètode del fil de pegament a les portes.

Avis taronja per temperatures de fins a 39 graus a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este divendres l’avís taronja per temperatures màximes de fins a 39 graus a l’interior nord de la província de València, en plena quarta ona de calor de l’estiu a la Comunitat Valenciana.

Últim cap de setmana de juliol amb més calor i tronades a la vista

La Comunitat Valenciana encadena un nou cap de setmana d’ona de calor, amb màximes molt altes a l’interior i sud de València i possibilitat de tronades amb granís dissabte i diumenge.

AMDComVal denuncia el tercer requeriment de Política Lingüística als mitjans digitals valencians

AMDComVal denuncia que Política Lingüística ha exigit per tercera vegada documentació als mitjans digitals valencians, ara amb un termini de deu dies hàbils en ple agost.

El foc de la Vall d’Uixó continua actiu una setmana després però permet el retorn de 2.800 veïns

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó encadena set dies actiu i encara no s'ha estabilitzat, però els avanços han permés que 2.800 persones de nou municipis hagen tornat a casa mentre 5.200 continuen desallotjades.
FILMOTECA D'ESTIU