Adara es declara Gianmarco i Hugo trenca amb ella

Adara i Gianmarco

Adara ja va viure un romanç en l’anterior edició de ‘Gran Hermano’ en la que va participar | Telecinco

Adara s’havia proposat deixar passar els sentiments que tenia cap a Gianmarco i esperar, com a mínim, fins que isquera del concurs per a no fer mal a la seua parella de l’exterior, amb qui té un xiquet.

 

Però pareix que les ganes han pogut a les intencions i Adara ha fet un pas més. En un moment de confessió, Adara ha parlat amb Gianmarco i li ha declarat tot el que sent per ell, deixant arrere tot allò que fins ara l’impedia fer-ho.

 

Després, la concursant s’ha afonat i ha sigut el seu amic, el Maestro Joao, qui l’ha consolat i, alhora, li ha intentat fer entendre que no s’havia d’avançar perquè això li podria jugar en contra. Però Adara, entre plors, ha ratificat la seua decisió. Més tard, el Maestro Joao ha canviat de decisió i ha començat a donar suport a la relació dels seus dos amics.

 

Per la seua part, Hugo, ha admès que per a ell, de moment, la relació està trencada i que, de totes maneres, esperarà a què la concursant isca de la casa per a parlar amb ella.

 

La família d’Adara no donar suport a la seua decisió

La mare de la concursant és qui s’està encarregant ara de defendre-la en els platós després de què Hugo haja renunciat a fer-ho. Per si no n’hi haguera prou, Adara li ha dit a Gianmarco que demanara el seu número de telèfon a Miguel Frigenti, perquè si li’l demanava a la seua família, no li’l donarien.

 

Després, Jorge Javier Vázquez li ha preguntat a la mare per eixe fet i ella ha dit que era de veres i que no pensava donar-li el telèfon de la seua filla perquè tot li pareix una falta de respecte.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Igualtat confirma l’assassinat masclista d’una dona en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores

Igualtat confirma com a crim masclista l'assassinat d'una dona de 51 anys en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores, on també van ser trobats morts el seu marit i el seu fill de 24 anys.

Una funcionària revela que l’oferta guanyadora de les VPP d’Alacant va arribar només 24 hores després de publicar-se els plecs

La cap de Gestió Patrimonial de l'Ajuntament d'Alacant declara que la promotora adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan a penes un dia després de publicar-se els plecs, en un cas que manté oberta una causa judicial i una forta polèmica política.

El València es juga la Lliga Conferència davant el Barcelona amb nou jugadors al final de contracte

El València es juga a Mestalla la seua classificació per a la Lliga Conferència davant el Barcelona en un dol marcat pel possible adeu de fins a nou futbolistes entre cessions i contractes que expiren.

Ford Almussafes obri la negociació del marc laboral per a l’electrificació i el nou Bast

Ford Almussafes i els sindicats UGT i STM han constituït la comissió que negociarà les condicions laborals i salarials a partir de 2027, lligades a l'Acord per l'Electrificació 2030 i al llançament del nou model de la família Bast.

Ryan i Dela seguiran fins a 2027 si el Llevant assegura la permanència

Ryan i Dela ampliaran el seu contracte amb el Llevant fins a 2027 si l'equip certifica la permanència en Primera, en un estiu marcat per eixides i cessions que conclouen.

Ximo Puig assenyala a Diana Morant com la candidata capaç de donar la volta a la Comunitat Valenciana

Ximo Puig destaca a Diana Morant com la dirigent capaç de revertir la situació econòmica i social de la Comunitat Valenciana i subratlla que el seu lideratge partix del PSPV i no del càrrec de ministra.

PP i Vox bloquegen en Les Corts la tramitació de la taxa turística proposada per l’oposició

PP i Vox s'oposen en Les Corts a tramitar les proposicions de llei de PSPV i Compromís per a implantar la taxa turística en la Comunitat Valenciana, reobrint el debat polític sobre com finançar l'impacte del turisme.

Javi Guerra arriba al final de la temporada en el seu millor moment al València

Javi Guerra afronta l'últim partit de Lliga després de completar la seua millor temporada amb el València, amb més protagonisme, gols i assistències decisives.