Adara parla per primera volta de la seua situació sentimental

Adara Molinero riendo en 'El Debate Final' de 'GH VIP 7'

Adara parla per primera volta de la seua situació sentimental | Telecinco

Les teories sobre els sentiments que tenia Adara són diferents. D’una banda, són molts els que opinen que Adara encara té sentiments cap a Gianmarco Onestini, mentres que uns altres, aposten per una reconciliació amb la seua exparella Hugo Sierra. Este dissabte ha sigut ella qui s’ha volgut explicar i ha trencat el seu silenci per a posicionar-se públicament en totes les polèmiques i aclarir d’una volta de qui està enamorada en el programa ‘Sábado Deluxe’

 

El fet que estigua vivint en Mallorca pareixia que deixava una porta oberta a la reconciliació amb Hugo Sierra, però pareix que això estaria ben lluny de la realitat. La guanyadora de ‘Gran Hermano VIP’ ha començat explicant que, una volta ha eixit del concurs, ha pogut vore com s’estava vivint la seua història i el paper que han jugat els dos hòmens.

 

D’este fet, trau la conclusió de què Hugo és un bon pare i admet haver-li fet mal, però reconeix que ja no es veu sent la seua parella. Gianmarco Onestini tampoc ix ben parat. El definix com a una estratega i d’estar enamorat de la televisió, buscant la manera de vendre-ho tot per a fer diners i rendibilitzar la situació. Este fet l’allunya d’ell i també el vol fora de la seua vida.

 

Decebuda per la trampa

Adara no ha perdonat que Gianmarco, amb l’ajuda d’Antonio David Flores, l’haja gravat per telèfon mantenint una conversa privada. Açò allunya a Adara i fa que perda tota la confiança i complicitat que tenia amb l’italià, qui pareix que ja forma part del seu passat.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.