Mastodon
22.8 C
València
Dilluns, 15 setembre, 2025

Adara parla per primera volta de la seua situació sentimental

Adara Molinero riendo en 'El Debate Final' de 'GH VIP 7'

Adara parla per primera volta de la seua situació sentimental | Telecinco

Les teories sobre els sentiments que tenia Adara són diferents. D’una banda, són molts els que opinen que Adara encara té sentiments cap a Gianmarco Onestini, mentres que uns altres, aposten per una reconciliació amb la seua exparella Hugo Sierra. Este dissabte ha sigut ella qui s’ha volgut explicar i ha trencat el seu silenci per a posicionar-se públicament en totes les polèmiques i aclarir d’una volta de qui està enamorada en el programa ‘Sábado Deluxe’

 

El fet que estigua vivint en Mallorca pareixia que deixava una porta oberta a la reconciliació amb Hugo Sierra, però pareix que això estaria ben lluny de la realitat. La guanyadora de ‘Gran Hermano VIP’ ha començat explicant que, una volta ha eixit del concurs, ha pogut vore com s’estava vivint la seua història i el paper que han jugat els dos hòmens.

 

D’este fet, trau la conclusió de què Hugo és un bon pare i admet haver-li fet mal, però reconeix que ja no es veu sent la seua parella. Gianmarco Onestini tampoc ix ben parat. El definix com a una estratega i d’estar enamorat de la televisió, buscant la manera de vendre-ho tot per a fer diners i rendibilitzar la situació. Este fet l’allunya d’ell i també el vol fora de la seua vida.

 

Decebuda per la trampa

Adara no ha perdonat que Gianmarco, amb l’ajuda d’Antonio David Flores, l’haja gravat per telèfon mantenint una conversa privada. Açò allunya a Adara i fa que perda tota la confiança i complicitat que tenia amb l’italià, qui pareix que ja forma part del seu passat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

18 quilòmetres de retencions en l’A-7 per un accident a Bétera i un altre incident a la Cañada

L'A-7 suma fins a 18 km de cues en sentit Barcelona després d'un accident a Bétera amb el carril esquerre tallat i un altre incident a la Cañada. L'embós s'estén del km 336 al 318 i complica l'hora punta en l'àrea de València.

Ruixats amb tempesta a l’interior de Castelló i màximes a l’alça a València

Baixa probabilitat de ruixats localment forts amb tempesta a l'interior nord de Castelló a la vesprada i màximes en ascens a l'interior de València. Vent fluix, entrada d'este a la vesprada i cels més oberts al migdia.

Barcelona firma un 6-0 al València i recupera la seua millor versió

Golejada incontestable en el Johan Cruyff amb doblets de Fermín, Raphinha i Lewandowski. L'equip de Flic mana en joc i se situa segon a dos punts del líder.

Gayà lamenta el 6-0 i admet que el Barça els té presa la mesura

El capità del València va qualificar de molt dolorosa la derrota per 6-0 davant el Barcelona i va recordar el 7-1 del curs passat. Va assenyalar que el segon gol de Raphinha els va deixar tocats i va demanar reaccionar amb treball.

6-0: El Barcelona arrasa al València i recupera sensacions

L'equip de Hansi Flic es va reconciliar amb la seua millor versió i va firmar un 6-0 davant el València en l'estrena del Johan Cruyff en LaLiga, amb doblets de Fermín, Raphinha i Lewandowski.

Fermin Lopez dona avantatge al Barcelona al descans davant el València (1-0)

El Barcelona mana 1-0 a l'intermedi en l'Estadi Johan Cruyff gràcies a una miqueta de Fermin Lopez en el minut 29. El València a penes inquiet en la primera part.

Flic introduïx sis canvis i el València suma a Gayà i Copete

El Barcelona trencada amb sis novetats, inclòs el debut oficial de Roony i la titularitat de Rashford. El València reforça la defensa amb Gayà i Copete i apunta a una línia de cinc.

Flic revoluciona l’onze amb sis canvis; Gayà i Copete, novetats al València

El Barcelona introduïx sis canvis en el seu onze davant el València, amb el debut oficial de Roony Bardghji i Ferran Torres com a referència. Els de Corberán incorporen a Gayà i Copete i apunten a una línia de cinc arrere.