14.2 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Adara parla per primera volta de la seua situació sentimental

Adara Molinero riendo en 'El Debate Final' de 'GH VIP 7'

Adara parla per primera volta de la seua situació sentimental | Telecinco

Les teories sobre els sentiments que tenia Adara són diferents. D’una banda, són molts els que opinen que Adara encara té sentiments cap a Gianmarco Onestini, mentres que uns altres, aposten per una reconciliació amb la seua exparella Hugo Sierra. Este dissabte ha sigut ella qui s’ha volgut explicar i ha trencat el seu silenci per a posicionar-se públicament en totes les polèmiques i aclarir d’una volta de qui està enamorada en el programa ‘Sábado Deluxe’

 

El fet que estigua vivint en Mallorca pareixia que deixava una porta oberta a la reconciliació amb Hugo Sierra, però pareix que això estaria ben lluny de la realitat. La guanyadora de ‘Gran Hermano VIP’ ha començat explicant que, una volta ha eixit del concurs, ha pogut vore com s’estava vivint la seua història i el paper que han jugat els dos hòmens.

 

D’este fet, trau la conclusió de què Hugo és un bon pare i admet haver-li fet mal, però reconeix que ja no es veu sent la seua parella. Gianmarco Onestini tampoc ix ben parat. El definix com a una estratega i d’estar enamorat de la televisió, buscant la manera de vendre-ho tot per a fer diners i rendibilitzar la situació. Este fet l’allunya d’ell i també el vol fora de la seua vida.

 

Decebuda per la trampa

Adara no ha perdonat que Gianmarco, amb l’ajuda d’Antonio David Flores, l’haja gravat per telèfon mantenint una conversa privada. Açò allunya a Adara i fa que perda tota la confiança i complicitat que tenia amb l’italià, qui pareix que ja forma part del seu passat.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El derbi Llevant-València acaba en baralla i llançament de botelles després del gest de Cömert

El València va véncer 0-2 en el Ciutat de València i el final del derbi va quedar marcat per una baralla i llançament de botelles després d'una celebració de Eray Cömert.

Tárrega demana perdó i Cömert aclarix el seu gest després del derbi Llevant-València

César Tárrega va demanar perdó després de la celebració de Eray Cömert, que va originar una tangana. El suís va negar ànim d'humiliar i es va disculpar en xarxes.

Dela càrrega contra la celebració de Comert després del Llevant-València

Dela critica amb duresa la celebració del defensa valencianista, a qui acusa de falta de respecte. Reclama exemplaritat entre jugadors després del 0-2.

Tárrega demana perdó per la celebració de Cömert i mostra respecte al Llevant

César Tárrega va lamentar el succeït després del partit davant el Llevant per la celebració de Eray Cömert i va demanar perdó, subratllant el respecte al rival. El defensa va explicar que el gest no va asseure bé i que la prioritat va ser celebrar amb la seua afició.

Ramazani i Sadiq donen aire al València en el derbi i agreugen la crisi del Llevant

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf eleva als blanc-i-negres al 14é i deixa al Llevant penúltim.

El derbi Llevant-València va acabar amb baralla i botellazos després d’un gest de Cömert

El Llevant-València va acabar 0-2 en el Ciutat de València, però la victòria visitant va quedar entelada per una baralla i llançament de botelles després d'un gest de Cömert. El central suís va agitar una banderola modificada amb la seua samarreta i va encendre els ànims.

0-2: Ramazani i Sadiq impulsen al València i afonen al Llevant

El València es va emportar el derbi en el Ciutat de València amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf l'eleva al 14é lloc i deixa al Llevant penúltim.

Ramazani i Sadiq decidixen el derbi i afonen al Llevant (0-2)

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat de València amb punts de Ramazani (64') i Sadiq (84'). El pla a la contra va castigar un Llevant que va acabar exposat.