Adara parla per primera volta de la seua situació sentimental

Adara Molinero riendo en 'El Debate Final' de 'GH VIP 7'

Adara parla per primera volta de la seua situació sentimental | Telecinco

Les teories sobre els sentiments que tenia Adara són diferents. D’una banda, són molts els que opinen que Adara encara té sentiments cap a Gianmarco Onestini, mentres que uns altres, aposten per una reconciliació amb la seua exparella Hugo Sierra. Este dissabte ha sigut ella qui s’ha volgut explicar i ha trencat el seu silenci per a posicionar-se públicament en totes les polèmiques i aclarir d’una volta de qui està enamorada en el programa ‘Sábado Deluxe’

 

El fet que estigua vivint en Mallorca pareixia que deixava una porta oberta a la reconciliació amb Hugo Sierra, però pareix que això estaria ben lluny de la realitat. La guanyadora de ‘Gran Hermano VIP’ ha començat explicant que, una volta ha eixit del concurs, ha pogut vore com s’estava vivint la seua història i el paper que han jugat els dos hòmens.

 

D’este fet, trau la conclusió de què Hugo és un bon pare i admet haver-li fet mal, però reconeix que ja no es veu sent la seua parella. Gianmarco Onestini tampoc ix ben parat. El definix com a una estratega i d’estar enamorat de la televisió, buscant la manera de vendre-ho tot per a fer diners i rendibilitzar la situació. Este fet l’allunya d’ell i també el vol fora de la seua vida.

 

Decebuda per la trampa

Adara no ha perdonat que Gianmarco, amb l’ajuda d’Antonio David Flores, l’haja gravat per telèfon mantenint una conversa privada. Açò allunya a Adara i fa que perda tota la confiança i complicitat que tenia amb l’italià, qui pareix que ja forma part del seu passat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mónica Oltra anuncia la seua volta per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia que tornarà a la primera línia política i es postularà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, en el seu primer gran acte públic després de l'obertura de juí oral.

Pérez Llorca reunix els sectors econòmics valencians per l’impacte de la guerra de l’Iran

El president de la Generalitat valenciana convoca una trobada extraordinària amb empresaris, sindicats i cambres per a acordar mesures enfront dels efectes de la guerra de l'Iran sobre el teixit productiu.

Sancionat un taller clandestí descobert en una nau industrial de Carlet

La Guàrdia Civil ha destapat un taller mecànic clandestí en una nau industrial de Carlet sense llicències, sense assegurança i amb greus deficiències ambientals i de seguretat.

Els càmpings valencians freguen el ple per Setmana Santa amb fins a un 90% d’ocupació

Els càmpings de la Comunitat Valenciana preveuen entre un 85 i un 90% d'ocupació per Setmana Santa, amb especial demanda de bungalows i opcions de glamping.

Detingudes a Elda dos persones per usar documents falsos en tràmits d’estrangeria

La Policia Nacional deté a Elda a una dona i a un home acusats d'utilitzar i facilitar documentació falsa per a obtindre permisos d'estrangeria a canvi de diners.

Alerta taronja per vent de fins a 100 km/h i fort onatge a Castelló este cap de setmana

Aemet i la Generalitat mantenen l'alerta taronja per ratxes de vent de fins a 100 km/h i fenòmens costaners a Castelló este dissabte i diumenge, amb onatge de fins a 3 metres.

Un estudi analitza com la dana del 29 d’octubre va disparar la polarització política en els mitjans digitals

Un estudi de la Universitat Politècnica de València revela que la dana del 29 d'octubre de 2024 es va convertir en un focus de confrontació política, amb notícies més moderades que uns comentaris de lectors molt agressius i ideologitzats.

Vent molt fort a Castelló i lleuger repunt de les màximes en el sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i sense canvis significatius en les temperatures, excepte un lleuger ascens de les màximes en la mitat sud.