Adara parla per primera volta de la seua situació sentimental

Adara Molinero riendo en 'El Debate Final' de 'GH VIP 7'

Adara parla per primera volta de la seua situació sentimental | Telecinco

Les teories sobre els sentiments que tenia Adara són diferents. D’una banda, són molts els que opinen que Adara encara té sentiments cap a Gianmarco Onestini, mentres que uns altres, aposten per una reconciliació amb la seua exparella Hugo Sierra. Este dissabte ha sigut ella qui s’ha volgut explicar i ha trencat el seu silenci per a posicionar-se públicament en totes les polèmiques i aclarir d’una volta de qui està enamorada en el programa ‘Sábado Deluxe’

 

El fet que estigua vivint en Mallorca pareixia que deixava una porta oberta a la reconciliació amb Hugo Sierra, però pareix que això estaria ben lluny de la realitat. La guanyadora de ‘Gran Hermano VIP’ ha començat explicant que, una volta ha eixit del concurs, ha pogut vore com s’estava vivint la seua història i el paper que han jugat els dos hòmens.

 

D’este fet, trau la conclusió de què Hugo és un bon pare i admet haver-li fet mal, però reconeix que ja no es veu sent la seua parella. Gianmarco Onestini tampoc ix ben parat. El definix com a una estratega i d’estar enamorat de la televisió, buscant la manera de vendre-ho tot per a fer diners i rendibilitzar la situació. Este fet l’allunya d’ell i també el vol fora de la seua vida.

 

Decebuda per la trampa

Adara no ha perdonat que Gianmarco, amb l’ajuda d’Antonio David Flores, l’haja gravat per telèfon mantenint una conversa privada. Açò allunya a Adara i fa que perda tota la confiança i complicitat que tenia amb l’italià, qui pareix que ja forma part del seu passat.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.