10.2 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Gianmarco reconeix estar molt dolgut amb Adara

Gianmarco y Adara besándose

Giamarco va besar a Adara en ‘GH VIP’ | Telecinco

 

Gianmarco està abatut. La idíl·lica relació d’amor que ell i la guanyadora de ‘GH VIP’ Adara Molinero tenien dins de la casa de Guadalix s’ha esfumat hores després de què el ‘reality’ acabara. D’esta forma ho relatava l’italià este últim dissabte en ‘Sábado Deluxe’, en una entrevista en la què es mostrava molt dolgut amb l’actitud de qui se suposava era la seua enamorada dins de la casa de ‘Gh vip’, però que fora ha demostrat ser molt gelada amb l’italià, a qui no li ha dirigit la paraula.

 

Gianmarco confessava que la màgia que havien viscut dins el ‘reality’ havia desaparegut des de l’instant en què Adara va aparéixer al plató de Telecinco i es va emportar el premi; segons, relata, en acabar la gala la madrilenya va parlar 10 minuts amb el seu representant i se’n va anar sense dirigir la paraula a ningú.

 

Adara decidix residir en Mallorca amb el seu bebé i el pare del seu fill, Hugo Sierra

Per si això no fora poc, Adara ha decidit anar-se’n cap a Mallorca a conviure de nou amb Hugo Sierra i el seu fill, cosa que dóna quasi per acabada la relació amb l’italià. A demés, Gianmarco relatava que durant la gravació del ‘Debate’, que es va fer este divendres, Adara es va mostrar molt freda amb ell: «La vaig vore molt freda, la vaig esperar en acabar i se’n va anar sense dir-me res».

 

Amb tot això, l’italià assegura sentir-se molt decebut pel fet de què la guanyadora de ‘GH VIP 7’ no s’haja dignat ni a donar-li cap explicació del que ha passat: «Em sent traït, Adara m’ha trencat el cor per segona volta».

 

Adara durant l'entrevista amb Lara Álvarez

Adara assegura que es penedix dels besos que li va donar a Gianmarco | TELECINCO

 

Per la seua banda, Adara ja ha reaccionat a l’entrevista de Gianmarco i no pareixia molt contenta, ja que ha assegurat a través de sa tia Pili que «estava ‘flipant’» amb les declaracions de l’italià; a demés, en una entrevista ha assegurat que es penedix dels besos que es va donar amb Gianmarco en la casa de Guadalix, pel dolor que això li ha suposat al pare del seu fill.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.