Adara deixa tirat a Gianmarco per Nadal i estarà al costat d’Hugo Sierra

Després de saber que esta nit Gianmarco Onestini estarà al plató de ‘Sábado Deluxe’, ara ha sigut Adara qui ha volgut dir la seua i gràcies a una entrevista que es publicarà dilluns amb la revista Lecturas, hem pogut saber què en pensa la guanyadora de ‘Gran Hermano VIP 7’ sobre alguns dels temes que la rodegen. Si fins ara era l’italià qui donava per trencat l’idil·li, ara és Adara la que estaria reculant i s’ho estaria pensant, pel moment.

 

Adara, convertida en protagonista de la portada de la revista Lecturas, sorprén amb un primer titular on explica que de moment, seguirà vivint amb Hugo Sierra en el domicili que compartixen en Mallorca. A més, afegix que Gianmarco haurà d’esperar fins que es resolguen tots els problemes que té amb la seua actual parella. 

Una volta la concursant es troba fora del concurs, ha explicat que si poguera tornar enrere no tornaria a besar-se amb Gianmarco dins del concurs. Se n’ha adonat que això ha fet molt de mal a qui fins ara era la seua parella i afegix que això és l’últim que voldria, fer mal al pare del seu fill. Amb molts interrogants, la relació a tres d’amor encara té moltes entregues per a regalar-nos.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.

Alboraia celebra el Dia de l’Orxata repartint més de mil litres i milers de gots

Alboraia ha celebrat la 57a edició del Dia de l'Orxata amb el repartiment gratuït de més de 1.000 litres d'orxata artesana, més de 3.000 gots i fartons, així com tallers, concursos i visites als camps de xufa.

Sanitaris de Villar del Arzobispo denuncien amenaces greus durant una guàrdia

Una infermera i altres professionals han patit una agressió verbal amb amenaces en el centre de salut de Villar del Arzobispo. SATSE reclama més seguretat, suport psicològic i jurídic i la implantació d’un botó del pànic.

El Suprem manté la regularització extraordinària de migrants i descarta portar-la a la UE

El Tribunal Suprem ha decidit no elevar al Tribunal de Justícia de la Unió Europea la regularització extraordinària de migrants ni suspendre cautelarment el reial decret que la desplega, impugnat per la Generalitat Valenciana i Aragó.

Dos treballadors d’un pub d’Alacant, detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor i a una jove

Dos treballadors d’un pub d’Alacant han sigut detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor de 17 anys i a una jove de 18, segons la Policia Nacional.

Chiva tanca la piscina municipal per fems a l’aigua en plena onada de calor

L’Ajuntament de Chiva ha tancat dimecres i dijous la piscina municipal després de detectar fems flotant i revisa la qualitat de l’aigua abans de reobrir.