Adara deixa tirat a Gianmarco per Nadal i estarà al costat d’Hugo Sierra

Després de saber que esta nit Gianmarco Onestini estarà al plató de ‘Sábado Deluxe’, ara ha sigut Adara qui ha volgut dir la seua i gràcies a una entrevista que es publicarà dilluns amb la revista Lecturas, hem pogut saber què en pensa la guanyadora de ‘Gran Hermano VIP 7’ sobre alguns dels temes que la rodegen. Si fins ara era l’italià qui donava per trencat l’idil·li, ara és Adara la que estaria reculant i s’ho estaria pensant, pel moment.

 

Adara, convertida en protagonista de la portada de la revista Lecturas, sorprén amb un primer titular on explica que de moment, seguirà vivint amb Hugo Sierra en el domicili que compartixen en Mallorca. A més, afegix que Gianmarco haurà d’esperar fins que es resolguen tots els problemes que té amb la seua actual parella. 

Una volta la concursant es troba fora del concurs, ha explicat que si poguera tornar enrere no tornaria a besar-se amb Gianmarco dins del concurs. Se n’ha adonat que això ha fet molt de mal a qui fins ara era la seua parella i afegix que això és l’últim que voldria, fer mal al pare del seu fill. Amb molts interrogants, la relació a tres d’amor encara té moltes entregues per a regalar-nos.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.