13.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Adara deixa tirat a Gianmarco per Nadal i estarà al costat d’Hugo Sierra

Després de saber que esta nit Gianmarco Onestini estarà al plató de ‘Sábado Deluxe’, ara ha sigut Adara qui ha volgut dir la seua i gràcies a una entrevista que es publicarà dilluns amb la revista Lecturas, hem pogut saber què en pensa la guanyadora de ‘Gran Hermano VIP 7’ sobre alguns dels temes que la rodegen. Si fins ara era l’italià qui donava per trencat l’idil·li, ara és Adara la que estaria reculant i s’ho estaria pensant, pel moment.

 

Adara, convertida en protagonista de la portada de la revista Lecturas, sorprén amb un primer titular on explica que de moment, seguirà vivint amb Hugo Sierra en el domicili que compartixen en Mallorca. A més, afegix que Gianmarco haurà d’esperar fins que es resolguen tots els problemes que té amb la seua actual parella. 

Una volta la concursant es troba fora del concurs, ha explicat que si poguera tornar enrere no tornaria a besar-se amb Gianmarco dins del concurs. Se n’ha adonat que això ha fet molt de mal a qui fins ara era la seua parella i afegix que això és l’últim que voldria, fer mal al pare del seu fill. Amb molts interrogants, la relació a tres d’amor encara té moltes entregues per a regalar-nos.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.