21.4 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Adara deixa tirat a Gianmarco per Nadal i estarà al costat d’Hugo Sierra

Després de saber que esta nit Gianmarco Onestini estarà al plató de ‘Sábado Deluxe’, ara ha sigut Adara qui ha volgut dir la seua i gràcies a una entrevista que es publicarà dilluns amb la revista Lecturas, hem pogut saber què en pensa la guanyadora de ‘Gran Hermano VIP 7’ sobre alguns dels temes que la rodegen. Si fins ara era l’italià qui donava per trencat l’idil·li, ara és Adara la que estaria reculant i s’ho estaria pensant, pel moment.

 

Adara, convertida en protagonista de la portada de la revista Lecturas, sorprén amb un primer titular on explica que de moment, seguirà vivint amb Hugo Sierra en el domicili que compartixen en Mallorca. A més, afegix que Gianmarco haurà d’esperar fins que es resolguen tots els problemes que té amb la seua actual parella. 

Una volta la concursant es troba fora del concurs, ha explicat que si poguera tornar enrere no tornaria a besar-se amb Gianmarco dins del concurs. Se n’ha adonat que això ha fet molt de mal a qui fins ara era la seua parella i afegix que això és l’últim que voldria, fer mal al pare del seu fill. Amb molts interrogants, la relació a tres d’amor encara té moltes entregues per a regalar-nos.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa demana a Ajuntament i Generalitat dades sobre les vivendes públiques d’Alacant

La magistrada que investiga les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan ha demanat expedients a l'Ajuntament, la Generalitat i la cooperativa Els Naus. El jutjat ha acumulat quatre denúncies i el cas ja ha provocat dimissions i renúncies d'adjudicataris.

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA arranca amb consens i quatre grups de treball

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA en la Comunitat Valenciana naix amb un full de ruta compartit per a accelerar la recuperació i reunions trimestrals.

La jutgessa del cas VPP a la Platja de Sant Joan ha demanat a Generalitat, Ajuntament i cooperativa la documentació que reclama Anticorrupció

La jutgessa que instruïx el cas per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan ha demanat a Generalitat, Ajuntament i cooperativa la documentació reclamada per Anticorrupció. El requeriment ha quedat plasmat en una providència de la titular de la plaça número 5 de la Secció d'Instrucció del Tribunal d'Instància d'Alacant.

Presó provisional per al detingut per l’assassinat de la seua exparella en un centre de salut de Benicàssim

Un jutjat especialitzat ha acordat la presó provisional, comunicada i sense fiança, del detingut per la mort de la seua exparella en el Centre de Salut de Benicàssim. El Tribunal Superior de Justícia valencià indica que queda investigat per un delicte d'assassinat.

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA arranca amb consens institucional

La nova Comissió Mixta després de la DANA del 29 d'octubre de 2024 es constituïx per a coordinar institucions i accelerar la recuperació. Acorda quatre grups de treball i reunions trimestrals.

Detenen a l’exmarit com a presumpte autor del doble crim de mare i filla a Xilxes

L'exmarit i pare ha sigut detingut com a presumpte autor del doble assassinat a Xilxes. Tenia orde d'allunyament fins a 2027 i la causa passa a Violència Masclista.

Educació activa l’acompanyament emocional en el centre de la menor assassinada a Xilxes

Educació ha activat el protocol d'intervenció en crisi en el centre de Xilxes on estudiava la menor de 12 anys i ha desplegat suport a la comunitat educativa.

Cau a València una xarxa que venia contractes de lloguer falsos per 300 euros: 28 detinguts

La Policia Nacional ha desarticulat a València un grup que venia contractes de lloguer falsos per 300 euros a estrangers en situació irregular. L'operació s'ha saldat amb 28 detinguts i la investigació continua oberta.