Adara deixa tirat a Gianmarco per Nadal i estarà al costat d’Hugo Sierra

Després de saber que esta nit Gianmarco Onestini estarà al plató de ‘Sábado Deluxe’, ara ha sigut Adara qui ha volgut dir la seua i gràcies a una entrevista que es publicarà dilluns amb la revista Lecturas, hem pogut saber què en pensa la guanyadora de ‘Gran Hermano VIP 7’ sobre alguns dels temes que la rodegen. Si fins ara era l’italià qui donava per trencat l’idil·li, ara és Adara la que estaria reculant i s’ho estaria pensant, pel moment.

 

Adara, convertida en protagonista de la portada de la revista Lecturas, sorprén amb un primer titular on explica que de moment, seguirà vivint amb Hugo Sierra en el domicili que compartixen en Mallorca. A més, afegix que Gianmarco haurà d’esperar fins que es resolguen tots els problemes que té amb la seua actual parella. 

Una volta la concursant es troba fora del concurs, ha explicat que si poguera tornar enrere no tornaria a besar-se amb Gianmarco dins del concurs. Se n’ha adonat que això ha fet molt de mal a qui fins ara era la seua parella i afegix que això és l’últim que voldria, fer mal al pare del seu fill. Amb molts interrogants, la relació a tres d’amor encara té moltes entregues per a regalar-nos.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Marlaska demana que el possible abús policial a València no desgaste la imatge del cos

El ministre de l’Interior, Fernando Grande-Marlaska, ha reclamat al Senat que una possible mala actuació d’un agent a la vaga docent de València no s’estenga a tot el cos policial. ERC sosté que no es tracta d’un cas aïllat.

Oratge inestable al sud de València i nord d’Alacant amb pluges febles i temperatures a la baixa

Hui dimecres s’esperen núvols abundants, pluges febles al sud de València i nord d’Alacant i un descens de les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana.

Javi Torralba dirigirà l’equip femení del València Basket les tres pròximes temporades

El tècnic barceloní Javi Torralba agafa el relleu de Rubén Burgos a la banqueta del València Basket femení i firma per a les tres pròximes campanyes.

Ventaja de pista del València Basket davant un Joventut sense pressió en la semifinal de la Liga Endesa

València Basket i Asisa Joventut obrin este dimecres al Roig Arena una semifinal de la Liga Endesa marcada per l’avantatge de pista taronja i el gran moment de l’equip català. Pedro Martínez adverteix del perill de Ricky Rubio i de la solidesa col·lectiva del conjunt de Dani Miret.

L’IVAM estrena nova imatge per acostar l’art modern a nous públics

L’IVAM ha presentat una identitat visual renovada, dissenyada per l’estudi valencià Democràcia, que busca fer del museu un espai més experiencial, accessible i connectat amb nous públics.

Mor a Palència un ciclista valencià de 77 anys mentre feia el Camí de Santiago

Un home de 77 anys, veí de València i que feia el Camí de Santiago en bicicleta, ha mort en col·lisionar amb un cotxe en una intersecció amb stop a Melgar de Yuso, a la carretera local PP-4311 (Palència). La Guàrdia Civil investiga les causes de l accident.

València Basket busca colpejar primer davant un Joventut sense pressió en el Roig Arena

València Basket i Asisa Joventut obriran este dimecres al Roig Arena la seua semifinal de la Liga Endesa, amb avantatge de pista per als taronja i un conjunt badaloní sense pressió després de sorprendre el Kosner Baskonia als quarts. Pedro Martínez alerta sobre el perill de Ricky Rubio i del bloc català i relativitza l’etiqueta de favorit.

Les tres docents vetades de Les Corts per les protestes no aniran a Fiscalia

La Mesa de Les Corts ha prohibit l’accés a la cambra a tres docents que van llançar bitllets falsos i un xalec des de la tribuna, però descarta portar el cas a Fiscalia. Compromís i PSPV critiquen la decisió i la qualifiquen d’agressio al professorat en vaga.