Vídeo: Adara, guanyadora de ‘Gran Hermano Vip 7’

Mila Ximénez es conformava amb una tercera posició a l’inici de la nit, mentres els telèfons seguien actius per a seguir recolzant a Adara Molinero i Alba Carrillo, que lluitaven per guanyar el maletí final del concurs de telerealitat de Telecinco. Els percentatges estaven molt igualats i no ha sigut fins a l’últim moment que l’audiència s’ha acabat decantant per una d’elles, Adara Molinero.

 

Jorge Javier Vázquez destacava alguns dels ítems que han convertit a Adara en guanyadora de l’edició. Ha compartit amb els espectadors una història d’amor clandestina, ha defensat als seus amics i ha conseguit el que és encara més difícil, fer-se amiga dels seus enemics.

Amb un futur incert fora del concurs

Durant la gala, la mare de la guanyadora es mostrava seria, conscient de tot el que quedava encara per resoldre fora del concurs. La seua relació amb Hugo Sierra es dóna pràcticament per trencada i, al mateix temps, amb certa reticència. Pareix que el seu idil·li amb Gianmarco Onestini tira endavant. Sense dubte queden molts dies en els que la guanyadora de ‘Gran Hermano 7’ seguirà sent la protagonista de les portades de les revistes i els programes del cor de Telecinco.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.