Hugo Castejón se salta les normes de ‘Gran Hermano VIP’ i Adara explota

‘Gran Hermano VIP’ ha programat una gala dedicada a ajustar els conflictes del passat entre tots els concursants de l’edició. Poc a poc han anat desfilant antics concursants per a parlar amb les finalistes, però com era d’esperar, la visita d’Hugo Castejón ha sigut la més conflictiva de totes. Cal recordar que el cantant té guerres obertes amb totes les finalistes, sent un dels concursants amb més enemics dins d’esta edició del reality.

 

El moment més esperat ha sigut quan el concursant s’ha retrobat amb la que havia sigut la seua millor amiga dins del concurs, Adara Molinero. El retrobament ha sigut de tot excepte amistós i Castejón ha fet això que els espectadors del programa no han passat per alt.

La norma que ha vulnerat Hugo

El cara a cara entre Hugo i Adara ha mantingut un to elevat, però el plat fort ha arribat quan Hugo ha decidit fer ús d’informació de l’exterior, dient-li a Adara que s’havia carregat la seua família. Això no ha agradat a la concursant i l’ha titllat de poca vergonya. Seguidament, Carlos Sobera, ha parat a l’ex concursant i li ha demanat que se centrara en aquell moment i en coses que hagueren passat dins del concurs, deixant de banda tot allò que vinguera de l’exterior. Els dos components del cara a cara han acabat la conversació per no firmar la pau.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els fallers de Cuba-Literat Azorín planten la seua falla davant l’absència de l’artista

La comissió de Ruzafa culmina pel seu compte la plantà de 'Passant a millor vida' després de no concloure l'artista el seu treball. Han comunicat la incidència a la JCF.

Tres anys de presó per a un agressor sexual reincident a la Vila Joiosa

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a tres anys de presó a un home per agredir sexualment a una dona que dormia a la seua casa a la Vila Joiosa. La pena inclou atenuants de reparació i embriaguesa i l'agreujant de reincidència, a més d'allunyament i llibertat vigilada.

El port d’Alacant estrenarà una línia regular de mercaderies amb Algèria

Algèria Express connectarà Alacant amb Orà i Bejaia amb freqüència quinzenal. El servici, operat per Sidra Line, combinarà càrrega contenerizada i convencional.

Onze associacions d’arts escèniques denuncien abandó de Cultura en la Comunitat

Onze associacions del sector han tornat a alertar d'una deriva que desmantella polítiques clau i agreuja els problemes. Cultura reitera el seu compromís i destaca més contractacions en el Circuit.

El PSPV exigix retirar l’aforament de Mazón per a aclarir la DANA de 2024

El PSPV-PSOE ha demanat retirar l'aforament de Carlos Mazón perquè la investigació per la DANA de 2024 avanç en el jutjat de Catarroja. El TSJCV ha rebutjat investigar-ho però ha precisat que la causa 'pot i deu' seguir en instrucció.

Compromís sosté que Bany va poder comptar amb informació privilegiada sobre els bons comercie

Compromís ha activat iniciatives per a esclarir possibles irregularitats en els bons comercie i reclama controls reforçats a la Cambra de Comerç d'Alacant. La formació vincula el cas a la detenció de Carlos Baño i exigix auditories i compareixences.

La mascletà de Tamarit homenatja el món faller amb ritme, potència i una senyera de fum

La Pirotècnia Tamarit ha firmat la setzena mascletà del cicle amb un tret de sis minuts i 216 quilos, dedicat als qui fan possibles les Falles. El tancament, amb una gran senyera de fum, ha segellat el tribut en una plaça abarrotada.

Baldoví afirma que Compromís ha donat una resposta immediata davant la denúncia per violència masclista contra un regidor d’Altea

Joan Baldoví ha defés que la coalició ha cessat l'edil de les seues àrees i l'ha apartat del govern local, a més d'activar els protocols interns. Ha recalcat el respecte al procés judicial i la línia roja enfront de la violència de gènere.