Hugo Castejón se salta les normes de ‘Gran Hermano VIP’ i Adara explota

‘Gran Hermano VIP’ ha programat una gala dedicada a ajustar els conflictes del passat entre tots els concursants de l’edició. Poc a poc han anat desfilant antics concursants per a parlar amb les finalistes, però com era d’esperar, la visita d’Hugo Castejón ha sigut la més conflictiva de totes. Cal recordar que el cantant té guerres obertes amb totes les finalistes, sent un dels concursants amb més enemics dins d’esta edició del reality.

 

El moment més esperat ha sigut quan el concursant s’ha retrobat amb la que havia sigut la seua millor amiga dins del concurs, Adara Molinero. El retrobament ha sigut de tot excepte amistós i Castejón ha fet això que els espectadors del programa no han passat per alt.

La norma que ha vulnerat Hugo

El cara a cara entre Hugo i Adara ha mantingut un to elevat, però el plat fort ha arribat quan Hugo ha decidit fer ús d’informació de l’exterior, dient-li a Adara que s’havia carregat la seua família. Això no ha agradat a la concursant i l’ha titllat de poca vergonya. Seguidament, Carlos Sobera, ha parat a l’ex concursant i li ha demanat que se centrara en aquell moment i en coses que hagueren passat dins del concurs, deixant de banda tot allò que vinguera de l’exterior. Els dos components del cara a cara han acabat la conversació per no firmar la pau.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Etta Eyong trenca la seua sequera golejadora amb Camerun més de tres mesos després

El davanter del Llevant Etta Eyong va marcar davant la Xina en la FIFA Sèries 2026 i va posar fi a més de tres mesos sense veure porta, una ratxa que arrossegava amb la seua selecció i amb el seu club.

Corberán busca davant el Celta igualar la seua millor ratxa de victòries a Mestalla

Carlos Corberán pot igualar davant el Celta de Vigo la seua millor ratxa de tres victòries seguides a Mestalla, després dels últims triomfs del València enfront d'Osasuna i Alabés.

Investiguen a un veí de Sant Jordi per abandonar al seu gos en estat crític

El Seprona de la Guàrdia Civil investiga a un veí de Sant Jordi (Castelló) per un presumpte delicte d'abandó animal després de trobar al seu gos en estat crític en una zona rural.

Mor Juan Maeso, anestesista condemnat pel major brot d’hepatitis C a València

Mor en un hospital Juan Maeso, l'anestesista condemnat a 1.933 anys de presó pel contagi massiu d'hepatitis C que va afectar 275 pacients a València.

La flota pesquera espanyola es planteja amarrar per la pujada del gasoil lligada a la guerra de l’Iran

Les associacions d'armadors i confraries alerten que la pujada del gasoil per la guerra de l'Iran porta a la flota al límit de la rendibilitat i pressionen per a aconseguir ajudes immediates.

El turisme d’interior de la Comunitat Valenciana s’acosta al ple per Setmana Santa amb fins a un 87% d’ocupació

El turisme d'interior de la Comunitat Valenciana preveu una ocupació d'entre el 74 i el 87% per Setmana Santa, amb fort pes de les reserves d'última hora i lideratge del viatger local.

Mor Juan Maeso, anestesista condemnat pel major contagi d’hepatitis C a València

L'anestesista Juan Maeso, condemnat a 1.933 anys de presó per un contagi massiu d'hepatitis C que va afectar 275 pacients a València, ha mort en un hospital després d'eixir en llibertat condicional en 2023 pel seu delicat estat de salut.

Juí a una presidenta de comunitat per carregar 80.000 euros al compte d’una veïna morta

Una presidenta de comunitat de propietaris de Dénia s'enfronta a dos anys de prision per presumpta estafa en carregar quasi 80.000 euros en rebuts al compte d'una veïna que ja habia mort.