Vídeo: La ‘cobra’ de Gianmarco i Adara, protagonista del seu reencontre

La nit del dijous 26 es va emetre ‘El Debate Final’ de ‘GH VIP 7’ i este deixava sorpreses inesperades per als espectadors. Es va produir l’esperat reencontre entre Adara i Gianmarco, els enamorats de l’edició que dins de la casa de Guadalix es ‘van menjar’ a besos, que va ser més gelat del que s’esperava.

 

La sorprenent ‘cobra’

Fora del concurs pareix que la seua relació no va bé i hi ha un clar distanciament entre els dos. Un clar exemple d’este poc afecte ha sigut la ‘cobra’ que ell li ha fet a la guanyadora del concurs. Al principi del programa, el presentador Jordi González ha donat la benvinguda a Adara, qui ha entrat al plató entre forts aplaudiments del públic i dels seus companys. La guanyadora de ‘GH VIP 7’ s’ha posat al costat de Gianmarco, amb qui s’ha pegat dos besos en la galta. Este acte ha sorprés a tots els companys que han demanat que es besaren.
 

Distanciament entre Adara i Gianmarco

Adara, deixant de costat la seua vergonya, s’ha animat a besar a l’italià en la boca. Però Gianmarco li ha fet una ‘cobra’ que ha deixat sorprés a tot el plató. Una actitud que ell ha justificat explicant que «hi ha tensió i no s’ha de forçar res», però ella ha contestat dient: «Comencem bé…».
 
 
Jordi ha volgut saber el perquè d’esta actitud i Gianmarco li ha explicat que està enfadat i desil·lusionat amb el que havia passat des que el concurs havia acabat. Les seues faltes d’afecte han sigut les causants del malestar del concursant italià.
 
 
Després d’afirmar amb rotunditat que és necessari que es produïsca una conversació entre ells, la guanyadora ha reconegut que, després d’enterar-se d’alguns fets que li ha contat sa mare, desconfia un poc de Gianmarco. Però ha continuat afirmant que «sempre faré el que jo senta… Necessite parlar amb ell, que m’explique coses perquè ma mare m’ha dit cosetes i estic malament, estic confosa».
 
 
A demés, el Maestro Joao, amic dels dos, ha volgut ajudar-los, i va decidir intervindre explicant que «els dos estan nerviosos i jo crec que hi ha hagut poca comprensió entre els missatges que s’han enviat. Realment ho arreglaran».
 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.

Un sistema amb intel·ligència artificial prediu sequeres amb fins a sis mesos de marge

Un model desenrotllat a la Universitat Politècnica de València combina prediccions climàtiques, índexs de sequera i intel·ligència artificial per a anticipar sequeres amb fins a sis mesos d'antelació en la conca del Xúquer i altres regions semiàrides.