Vídeo: La ‘cobra’ de Gianmarco i Adara, protagonista del seu reencontre

La nit del dijous 26 es va emetre ‘El Debate Final’ de ‘GH VIP 7’ i este deixava sorpreses inesperades per als espectadors. Es va produir l’esperat reencontre entre Adara i Gianmarco, els enamorats de l’edició que dins de la casa de Guadalix es ‘van menjar’ a besos, que va ser més gelat del que s’esperava.

 

La sorprenent ‘cobra’

Fora del concurs pareix que la seua relació no va bé i hi ha un clar distanciament entre els dos. Un clar exemple d’este poc afecte ha sigut la ‘cobra’ que ell li ha fet a la guanyadora del concurs. Al principi del programa, el presentador Jordi González ha donat la benvinguda a Adara, qui ha entrat al plató entre forts aplaudiments del públic i dels seus companys. La guanyadora de ‘GH VIP 7’ s’ha posat al costat de Gianmarco, amb qui s’ha pegat dos besos en la galta. Este acte ha sorprés a tots els companys que han demanat que es besaren.
 

Distanciament entre Adara i Gianmarco

Adara, deixant de costat la seua vergonya, s’ha animat a besar a l’italià en la boca. Però Gianmarco li ha fet una ‘cobra’ que ha deixat sorprés a tot el plató. Una actitud que ell ha justificat explicant que «hi ha tensió i no s’ha de forçar res», però ella ha contestat dient: «Comencem bé…».
 
 
Jordi ha volgut saber el perquè d’esta actitud i Gianmarco li ha explicat que està enfadat i desil·lusionat amb el que havia passat des que el concurs havia acabat. Les seues faltes d’afecte han sigut les causants del malestar del concursant italià.
 
 
Després d’afirmar amb rotunditat que és necessari que es produïsca una conversació entre ells, la guanyadora ha reconegut que, després d’enterar-se d’alguns fets que li ha contat sa mare, desconfia un poc de Gianmarco. Però ha continuat afirmant que «sempre faré el que jo senta… Necessite parlar amb ell, que m’explique coses perquè ma mare m’ha dit cosetes i estic malament, estic confosa».
 
 
A demés, el Maestro Joao, amic dels dos, ha volgut ajudar-los, i va decidir intervindre explicant que «els dos estan nerviosos i jo crec que hi ha hagut poca comprensió entre els missatges que s’han enviat. Realment ho arreglaran».
 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Febrer s’acomiada en la Comunitat Valenciana amb més núvols, possible pluja i màximes a la baixa

El cap de setmana arriba amb més nuvolositat i amb precipitacions puntuals en el sud de València i nord d'Alacant. Les màximes baixaran, més a l'interior el dissabte, amb vents de l'est i nord-est.

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.