11.6 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Vídeo: La ‘cobra’ de Gianmarco i Adara, protagonista del seu reencontre

La nit del dijous 26 es va emetre ‘El Debate Final’ de ‘GH VIP 7’ i este deixava sorpreses inesperades per als espectadors. Es va produir l’esperat reencontre entre Adara i Gianmarco, els enamorats de l’edició que dins de la casa de Guadalix es ‘van menjar’ a besos, que va ser més gelat del que s’esperava.

 

La sorprenent ‘cobra’

Fora del concurs pareix que la seua relació no va bé i hi ha un clar distanciament entre els dos. Un clar exemple d’este poc afecte ha sigut la ‘cobra’ que ell li ha fet a la guanyadora del concurs. Al principi del programa, el presentador Jordi González ha donat la benvinguda a Adara, qui ha entrat al plató entre forts aplaudiments del públic i dels seus companys. La guanyadora de ‘GH VIP 7’ s’ha posat al costat de Gianmarco, amb qui s’ha pegat dos besos en la galta. Este acte ha sorprés a tots els companys que han demanat que es besaren.
 

Distanciament entre Adara i Gianmarco

Adara, deixant de costat la seua vergonya, s’ha animat a besar a l’italià en la boca. Però Gianmarco li ha fet una ‘cobra’ que ha deixat sorprés a tot el plató. Una actitud que ell ha justificat explicant que «hi ha tensió i no s’ha de forçar res», però ella ha contestat dient: «Comencem bé…».
 
 
Jordi ha volgut saber el perquè d’esta actitud i Gianmarco li ha explicat que està enfadat i desil·lusionat amb el que havia passat des que el concurs havia acabat. Les seues faltes d’afecte han sigut les causants del malestar del concursant italià.
 
 
Després d’afirmar amb rotunditat que és necessari que es produïsca una conversació entre ells, la guanyadora ha reconegut que, després d’enterar-se d’alguns fets que li ha contat sa mare, desconfia un poc de Gianmarco. Però ha continuat afirmant que «sempre faré el que jo senta… Necessite parlar amb ell, que m’explique coses perquè ma mare m’ha dit cosetes i estic malament, estic confosa».
 
 
A demés, el Maestro Joao, amic dels dos, ha volgut ajudar-los, i va decidir intervindre explicant que «els dos estan nerviosos i jo crec que hi ha hagut poca comprensió entre els missatges que s’han enviat. Realment ho arreglaran».
 

També pots llegir…

Últimes notícies

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.

Tanquem Cofrents alerta d’un risc creixent en prorrogar la vida de les nuclears

La plataforma ha llançat una campanya contra la pròrroga de les centrals nuclears a Espanya i exigix el seu tancament. Advertix de riscos tècnics creixents i que el model nuclear frena la modernització del sistema