17.8 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Vídeo: La ‘cobra’ de Gianmarco i Adara, protagonista del seu reencontre

La nit del dijous 26 es va emetre ‘El Debate Final’ de ‘GH VIP 7’ i este deixava sorpreses inesperades per als espectadors. Es va produir l’esperat reencontre entre Adara i Gianmarco, els enamorats de l’edició que dins de la casa de Guadalix es ‘van menjar’ a besos, que va ser més gelat del que s’esperava.

 

La sorprenent ‘cobra’

Fora del concurs pareix que la seua relació no va bé i hi ha un clar distanciament entre els dos. Un clar exemple d’este poc afecte ha sigut la ‘cobra’ que ell li ha fet a la guanyadora del concurs. Al principi del programa, el presentador Jordi González ha donat la benvinguda a Adara, qui ha entrat al plató entre forts aplaudiments del públic i dels seus companys. La guanyadora de ‘GH VIP 7’ s’ha posat al costat de Gianmarco, amb qui s’ha pegat dos besos en la galta. Este acte ha sorprés a tots els companys que han demanat que es besaren.
 

Distanciament entre Adara i Gianmarco

Adara, deixant de costat la seua vergonya, s’ha animat a besar a l’italià en la boca. Però Gianmarco li ha fet una ‘cobra’ que ha deixat sorprés a tot el plató. Una actitud que ell ha justificat explicant que «hi ha tensió i no s’ha de forçar res», però ella ha contestat dient: «Comencem bé…».
 
 
Jordi ha volgut saber el perquè d’esta actitud i Gianmarco li ha explicat que està enfadat i desil·lusionat amb el que havia passat des que el concurs havia acabat. Les seues faltes d’afecte han sigut les causants del malestar del concursant italià.
 
 
Després d’afirmar amb rotunditat que és necessari que es produïsca una conversació entre ells, la guanyadora ha reconegut que, després d’enterar-se d’alguns fets que li ha contat sa mare, desconfia un poc de Gianmarco. Però ha continuat afirmant que «sempre faré el que jo senta… Necessite parlar amb ell, que m’explique coses perquè ma mare m’ha dit cosetes i estic malament, estic confosa».
 
 
A demés, el Maestro Joao, amic dels dos, ha volgut ajudar-los, i va decidir intervindre explicant que «els dos estan nerviosos i jo crec que hi ha hagut poca comprensió entre els missatges que s’han enviat. Realment ho arreglaran».
 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Suprem dona cinc dies a Ábalos i Koldo per a pagar la fiança abans del juí

El Suprem ha concedit cinc dies hàbils a José Luis Ábalos i al seu exasesor Koldo García per a depositar 60.000 euros cada un com a fiança civil prèvia al juí per les presumptes comissions en contractes de màscares. El termini comença després de la notificació de la peça separada de responsabilitat civil.

Vox veu oportú que les víctimes de la DANA declaren en Les Corts com més prompte millor

El síndic de Vox, José María Llanos, ha defés que les víctimes de la DANA compareguen com més prompte millor en la comissió de Les Corts i que es done entrada ja a les associacions. També ha demanat que els acaraments i proves incloguen a tots els implicats i ha obert la porta a citar a Pedro Sánchez.

Cox afirma que ja fabrica dessaladores per a agricultura amb baix consum energètic

Enrique Riquelme ha assegurat que Cox ja construïx dessaladores eficients que subministren aigua a la carta per al camp amb el menor gasto energètic. L'empresa ha presentat amb la Universitat d'Alacant una càtedra per a investigar en aigua i energia i abaratir costos.

Pérez Llorca defén prolongar la central de Cofrentes i la sobirania energètica

Pérez Llorca ha defés prolongar la vida útil de Cofrentes més enllà de 2030 i ha vinculat la decisió a la sobirania energètica. També ha anunciat el desbloqueig de 8.000 expedients elèctrics dins de la simplificació administrativa.

La jutgessa de la DANA rebutja investigar el mòbil de Feijóo i citar a Rufián

La magistrada que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha denegat la pericial del mòbil d'Alberto Núñez Feijóo i la citació com a testimoni de Gabriel Rufián. Delimita la investigació a diligències pertinents i descarta proves sense relació directa amb els fets.

Condemnada la exalcaldesa d’Orihuela i huit persones més pel contracte de les escombraries

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a nou dels 33 acusats en la causa matriu del cas Brugal per irregularitats en el contracte de neteja i residus d'Orihuela. Les penes inclouen presó, inhabilitació i indemnització solidària pròxima a 600.000 euros, i la sentència pot recórrer-se.

Catalá anuncia límits i control per als apartaments turístics a València

L'alcaldessa ha assegurat que estos allotjaments 'passaran a ser molt limitats, molt controlats i sempre legals' i ha oferit revertir-los a ús residencial. Hi ha unes mil sancions tramitades i tancaments a reincidents.

Morant insta a Pérez Llorca a no doblegar-se davant Gènova i a donar suport al nou model de finançament autonòmic

Diana Morant ha demanat a Juanfran Pérez Llorca que no se sotmeta a Gènova i recolze el nou model de finançament autonòmic, que xifra en 3.700 milions per a la Comunitat. Ha urgit a més al fet que els diputats valencians del PP el voten a favor per a assegurar la seua aprovació.