Vídeo: La ‘cobra’ de Gianmarco i Adara, protagonista del seu reencontre

La nit del dijous 26 es va emetre ‘El Debate Final’ de ‘GH VIP 7’ i este deixava sorpreses inesperades per als espectadors. Es va produir l’esperat reencontre entre Adara i Gianmarco, els enamorats de l’edició que dins de la casa de Guadalix es ‘van menjar’ a besos, que va ser més gelat del que s’esperava.

 

La sorprenent ‘cobra’

Fora del concurs pareix que la seua relació no va bé i hi ha un clar distanciament entre els dos. Un clar exemple d’este poc afecte ha sigut la ‘cobra’ que ell li ha fet a la guanyadora del concurs. Al principi del programa, el presentador Jordi González ha donat la benvinguda a Adara, qui ha entrat al plató entre forts aplaudiments del públic i dels seus companys. La guanyadora de ‘GH VIP 7’ s’ha posat al costat de Gianmarco, amb qui s’ha pegat dos besos en la galta. Este acte ha sorprés a tots els companys que han demanat que es besaren.
 

Distanciament entre Adara i Gianmarco

Adara, deixant de costat la seua vergonya, s’ha animat a besar a l’italià en la boca. Però Gianmarco li ha fet una ‘cobra’ que ha deixat sorprés a tot el plató. Una actitud que ell ha justificat explicant que «hi ha tensió i no s’ha de forçar res», però ella ha contestat dient: «Comencem bé…».
 
 
Jordi ha volgut saber el perquè d’esta actitud i Gianmarco li ha explicat que està enfadat i desil·lusionat amb el que havia passat des que el concurs havia acabat. Les seues faltes d’afecte han sigut les causants del malestar del concursant italià.
 
 
Després d’afirmar amb rotunditat que és necessari que es produïsca una conversació entre ells, la guanyadora ha reconegut que, després d’enterar-se d’alguns fets que li ha contat sa mare, desconfia un poc de Gianmarco. Però ha continuat afirmant que «sempre faré el que jo senta… Necessite parlar amb ell, que m’explique coses perquè ma mare m’ha dit cosetes i estic malament, estic confosa».
 
 
A demés, el Maestro Joao, amic dels dos, ha volgut ajudar-los, i va decidir intervindre explicant que «els dos estan nerviosos i jo crec que hi ha hagut poca comprensió entre els missatges que s’han enviat. Realment ho arreglaran».
 

També pots llegir…

Últimes notícies

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.