11.6 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Antonio Tejado torna a estar enamorat

 

Antonio Tejado torna a estar enamorat. Després de protagonitzar unes quantes relacions i ruptures d’allò més sonades, i després que haja passat poc més d’un mes des que ho deixara amb la seua última parella, la benidormera Ylenia Padilla, pareix que l’exconcursant de ‘GH DÚO’ torna a estar il·lusionat, i l’afortunada és una desconeguda per als mitjans: tot el que se sap és que es diu Marina i viu en Barcelona.

 

Antonio Tejado compartia una imatge expressant el seu nou enamorament amb unes paraules molt poètiques i afirmant que ha trobat la pau al costat d’esta xica de monyo negre, qui li ha capgirat el seu món, en una fotografia a on apareixien els dos gitats en el llit.

 

  

Després de deixar la seua relació de 3 anys amb Candela Acevedo en la casa de ‘Gran Hermano’, amb qui havia entrat a concursar com a parella en ‘GH VIP’, va tindre un flirteig dins del ‘reality’ amb l’exmiss Espanya Maria Jesús Ruiz, que es va acabar concretant en una relació que va començar i acabar en pocs dies.

 

Poc després, sense perdre massa el temps, es va enrotllar amb Ylenia Padilla dins de la casa de Guadalix –deixant per a la posteritat unes imàtgens molt comentades– el seu idil·li el van continuar fora del concurs i, al cap de poc, es convertia en relació oficial. Però la cosa tampoc va durar massa i, poques setmanes després, l’un i l’altre confirmaven la seua ruptura, seguint camins separats.

 

Amb tot, ara comença una nova relació i Antonio Tejado es mostra més il·lusionat que mai amb esta xica desconeguda, Marina, de la que no se sap res, excepte que la relació hauria començat aproximadament a finals de maig, poc després de tallar amb Ylenia i que, per tant, fa molt poc de temps que estan junts.

 

També et pot interessar… 

Últimes notícies

La Fe realitza el primer trasplantament renal robòtic de donant viu en la Comunitat Valenciana

La Fe ha realitzat el primer trasplantament renal de donant viu amb el sistema Da Vinci en la Comunitat Valenciana. La pacient, de 37 anys, es va recuperar amb rapidesa i la donant, la seua mare, va rebre l'alta en dia i mig.

Sense sequeres, moment de planificar l’aigua a Espanya, segons un expert

Les últimes borrasques han assegurat recursos per a almenys un any i, en algunes regions, per a dos. Jorge Olcina ha demanat aprofitar esta finestra per a acordar una política estatal de l'aigua.

Tres detinguts per traficar amb drogues des d’un pis de Benidorm i repartir-les en la zona anglesa

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a dos hòmens i una dona per vendre marihuana i cocaïna des de la seua vivenda. Distribuïen en la zona anglesa i usaven un patinet elèctric.

La UPV impulsa el diagnòstic i investigació de l’epilèpsia amb IA gràcies a volBrain

La plataforma volBrain, desenrotllada per la UPV, aplica IA a la ressonància magnètica per a mesurar amb precisió estructures cerebrals vinculades a l'epilèpsia i donar suport a decisions clíniques.

Vent fort i pluges febles a l’interior de la Comunitat Valenciana este diumenge

La Comunitat Valenciana registrarà intervals nuvolosos, ruixats febles i vent del nord-oest amb ratxes molt fortes a l'interior; la cota de neu estarà en 1.200-1.400 m. El dilluns augmentaran els núvols i pujaran les màximes.

La UPV impulsa amb IA el diagnòstic i investigació de l’epilèpsia amb volBrain

La plataforma volBrain, desenrotllada per la UPV, aplica IA a l'anàlisi de ressonàncies per a oferir mètriques objectives i reproduïbles. Facilita diagnòstics més precisos i dona suport a la presa de decisions clíniques i la investigació.

3-1: la Real de Matarazzo evidencia la fragilitat de l’Elx

Sucic, Oyarzabal i Óskarsson van firmar el triomf de la Real davant un Elx que va començar millor però es va desunflar després de dos colps abans del descans. remire va ser decisiu.

Finalitza sense ferits l’atrinxerament d’un home en la seua vivenda de Teulada (Alacant)

La Guàrdia Civil ha donat per acabat sense ferits l'atrinxerament d'un home en la seua vivenda de Teulada després de prop de cinc hores. El CICU ha mobilitzat un SAMU i un home ha sigut traslladat a l'Hospital de Dénia; s'instruiran diligències.