Ylenia Padilla contra el seu ex Antonio Tejado

Ylenia arremet contra Antonio Tejado

Ylenia arremet contra Antonio Tejado | TELECINCO

 

Durant l’última edició del reality de ‘GH DÚO’ la química entre Ylenia Padilla i Antonio Tejado era més que evident, i l’atracció entre els dos concursants va derivar en una relació sentimental quan els dos van abandonar la casa Guadalix de la Sierra. Encara que cap dels implicats volia reconéixer-la, les seues aparicions junts en públic parlaven a soles.

 

La seua ruptura amorosa ha trencat amb esta discreció, i Antonio Tejado només ha donat a conéixer alguns detalls generals sobre el seu desenllaç sentimental. Després d’haver viscut amb molta intensitat la seua relació amorosa durant estos mesos, la parella s’ha donat compte que no acabava de complementar-se del tot bé.

 

Ylenia i Antonio Tejado han estat vistos sortint junts d'un hotel

Ylenia i Antonio Tejado van iniciar una relació després d’abandonar ‘GH DÚO’  | TELECINCO

 

 

Les indirectes d’Ylenia Padilla

Els rumors i les versions de la seua ruptura s’han disparat i, fins i tot, l’ex parella de Tejado, Candela Acevedo, ha vullgut aportar la seua opinió sobre els fets, i ha confessat que ell «continua interessat en ella». D’altra banda, Ylenia no ha respost directament a les preguntes dels periodistes però sí que ha llançat alguna indirecta mordaç respecte la seua relació amb Tejado.

 

Algun dels dards que ha disparat a Antonio Tejado ha sigut la següent declaració: «Si volem entrar en un joc ‘heavy’ en el qual es diguen totes les veritats, entrem». Amb un to amenaçant, l’ex concursant de ‘Gandia Shore’ ha deixat clar que la seua ex parella no està sent sincera sobre la seua separació, i ha insistit en el fet que «no es pot jugar amb la veritat i amb la gent».

 

«Els motius són uns i no es poden inventar», assegurava la valenciana. Amb un to irònic, Ylenia mostrava el seu desacord amb algunes de les declaracions d’Antonio Tejado en el plató de ‘Sálvame’ on estos dies s’ha debatut sobre els motius de la seua ruptura sentimental.

 

Tejado i Ylenia

Tejado i Ylenia dins la casa de Guadalix de la Sierra   | TELECINCO

Últimes notícies

Obres a la Gran Via Marqués del Túria: menys soroll i asfalt nou este estiu

L’Ajuntament de València ha iniciat la renovació de més de 22.000 m2 de calçada a la Gran Via Marqués del Túria amb asfalt fonoabsorbent que reduirà fins a 10 decibels el soroll del trànsit i fins a un 20 % les emissions de CO₂. Les obres, adjudicades per 1,24 milions d’euros, s’allargaran fins a finals d’agost.

Pérez Llorca veu en la condemna a Ábalos l’inici del final del sanchisme

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, interpreta la condemna a 24 anys de presó a José Luis Ábalos com l’inici del final del sanchisme a Espanya i en la Comunitat Valenciana, i pressiona Pedro Sánchez perquè convoque eleccions.

Bernabé acusa la Generalitat de ocultar dades clau durant la dana del 29 d’octubre

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, assegura que la Generalitat va convocar tard el Cecopi, no va aportar anàlisis de pluja ni va traslladar al centre les més de 11.000 telefonades al 112 durant la dana del 29 d’octubre de 2024.

València acull el rodatge de una pel·lícula documental sobre Carlos Berlanga

El documental '¿A quién le importa?' roda estos dies entre València i Madrid, repassa la vida de Carlos Berlanga i preveu estrenar-se en cinemes en 2027.

Guia de la Nit de Sant Joan a València: més d’un miler d’efectius i 25 tones de llenya

València ha activat un ampli dispositiu per a la Nit de Sant Joan, amb més d’un miler d’efectius, repartiment de llenya, Punts Violeta, reforç sanitari, neteja i línies especials d’autobús.

Comprar o llogar vivenda s’encarix més a la Comunitat Valenciana que a la resta d’Espanya des de 2014

El preu de compra de la vivenda ha augmentat un 2,6 % anual i el del lloguer un 2,7 % a la Comunitat Valenciana des de 2014, per damunt de la mitjana espanyola, amb la província de València al capdavant de les pujades.

Les màximes es disparen per damunt dels 37 graus en municipis de la Comunitat a migdia

Les temperatures han superat a migdia els 37 graus en municipis de les tres províncies, amb especial incidència en zones de Castelló i Alacant, i Aemet ha activat l’avís groc per al nord de la província de València.

La Audiencia reobre la causa a Rafael Blasco pels 600.000 euros del cas Azud

La Audiencia de Valencia ha reobert la causa per blanqueig de capitals contra l’exconseller Rafael Blasco per una presumpta comissió il·lícita de 600.000 euros vinculada al cas Azud, en estimar un recurs de la Fiscalia i descartar que el delicte haja prescrit.