Ylenia Padilla contra el seu ex Antonio Tejado

Ylenia arremet contra Antonio Tejado

Ylenia arremet contra Antonio Tejado | TELECINCO

 

Durant l’última edició del reality de ‘GH DÚO’ la química entre Ylenia Padilla i Antonio Tejado era més que evident, i l’atracció entre els dos concursants va derivar en una relació sentimental quan els dos van abandonar la casa Guadalix de la Sierra. Encara que cap dels implicats volia reconéixer-la, les seues aparicions junts en públic parlaven a soles.

 

La seua ruptura amorosa ha trencat amb esta discreció, i Antonio Tejado només ha donat a conéixer alguns detalls generals sobre el seu desenllaç sentimental. Després d’haver viscut amb molta intensitat la seua relació amorosa durant estos mesos, la parella s’ha donat compte que no acabava de complementar-se del tot bé.

 

Ylenia i Antonio Tejado han estat vistos sortint junts d'un hotel

Ylenia i Antonio Tejado van iniciar una relació després d’abandonar ‘GH DÚO’  | TELECINCO

 

 

Les indirectes d’Ylenia Padilla

Els rumors i les versions de la seua ruptura s’han disparat i, fins i tot, l’ex parella de Tejado, Candela Acevedo, ha vullgut aportar la seua opinió sobre els fets, i ha confessat que ell «continua interessat en ella». D’altra banda, Ylenia no ha respost directament a les preguntes dels periodistes però sí que ha llançat alguna indirecta mordaç respecte la seua relació amb Tejado.

 

Algun dels dards que ha disparat a Antonio Tejado ha sigut la següent declaració: «Si volem entrar en un joc ‘heavy’ en el qual es diguen totes les veritats, entrem». Amb un to amenaçant, l’ex concursant de ‘Gandia Shore’ ha deixat clar que la seua ex parella no està sent sincera sobre la seua separació, i ha insistit en el fet que «no es pot jugar amb la veritat i amb la gent».

 

«Els motius són uns i no es poden inventar», assegurava la valenciana. Amb un to irònic, Ylenia mostrava el seu desacord amb algunes de les declaracions d’Antonio Tejado en el plató de ‘Sálvame’ on estos dies s’ha debatut sobre els motius de la seua ruptura sentimental.

 

Tejado i Ylenia

Tejado i Ylenia dins la casa de Guadalix de la Sierra   | TELECINCO

Últimes notícies

Pérez Llorca justifica la comissió de servicis a la seua parella davant les acusacions de enchufismo

Juanfran Pérez Llorca defén la comissió de servicis per la qual la seua parella ha sigut contractada per la Diputació de València, mentres l'oposició denuncia un cas de enchufismo i nepotisme per l'increment salarial i les condicions del lloc.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 com tercera destinació nacional amb 17 milions de viatges

La Comunitat Valenciana es consolida en 2025 com tercer destí dels viatgers espanyols, amb 17 milions de desplaçaments i 4.562 milions d'euros de gasto, en un context de menys viatges però major desemborsament.

Els propietaris de l’edifici incendiat en Campanar reclamen reobrir la causa després d’un nou informe pericial

La comunitat de propietaris de l'edifici incendiat en Campanar sol·licita reobrir la causa judicial secundant-se en un nou informe pericial que qüestiona la normativa aplicada i la seguretat de la façana.

Intervinguts 3.289 quilos de marihuana procedent del Canadà en el port de València

La Guàrdia Civil, la Policia Nacional i l'Agència Tributària confisquen en el port de València 3.289 quilos de marihuana ocults en un contenidor procedent del Canadà, en una operació que confirma una nova ruta d'entrada de drogues a la Unió Europea.

Pérez Llorca justifica la comissió de servicis de la seua parella enfront de les acusacions de enchufismo

Juanfran Pérez Llorca defén en Les Corts la comissió de servicis per la qual la seua parella treballa en la Diputació de València, mentres l'oposició la tatxa de enchufismo i la qualifica de vestit a mida.

Detingut a Torrent per estafar quasi 19.000 euros usant la banca en línia d’un conegut

La Policia Nacional ha detingut a Torrent a un jove de 25 anys acusat d'estafar 18.866 euros a un conegut, després de realitzar diverses transferències amb les seues claus de banca en línia.

Jorge Bartual s’incorpora com a preparador de porters a l’Atlètic Saguntí

El exguardameta del València Jorge Bartual es convertix en el nou preparador de porters de l'Atlètic Saguntí, que lluita per l'ascens a Segona RFEF des de la tercera plaça del grup VI de Tercera RFEF.

Les ratxes de vent superen els 160 km/h a l’interior de Castelló

Les ratxes de vent han superat els 160 km/h a Xert i Vilar de Canes i han deixat registres molt elevats en altres municipis de l'interior de Castelló, encara que sense incidents rellevants.