Ylenia Padilla contra el seu ex Antonio Tejado

Ylenia arremet contra Antonio Tejado

Ylenia arremet contra Antonio Tejado | TELECINCO

 

Durant l’última edició del reality de ‘GH DÚO’ la química entre Ylenia Padilla i Antonio Tejado era més que evident, i l’atracció entre els dos concursants va derivar en una relació sentimental quan els dos van abandonar la casa Guadalix de la Sierra. Encara que cap dels implicats volia reconéixer-la, les seues aparicions junts en públic parlaven a soles.

 

La seua ruptura amorosa ha trencat amb esta discreció, i Antonio Tejado només ha donat a conéixer alguns detalls generals sobre el seu desenllaç sentimental. Després d’haver viscut amb molta intensitat la seua relació amorosa durant estos mesos, la parella s’ha donat compte que no acabava de complementar-se del tot bé.

 

Ylenia i Antonio Tejado han estat vistos sortint junts d'un hotel

Ylenia i Antonio Tejado van iniciar una relació després d’abandonar ‘GH DÚO’  | TELECINCO

 

 

Les indirectes d’Ylenia Padilla

Els rumors i les versions de la seua ruptura s’han disparat i, fins i tot, l’ex parella de Tejado, Candela Acevedo, ha vullgut aportar la seua opinió sobre els fets, i ha confessat que ell «continua interessat en ella». D’altra banda, Ylenia no ha respost directament a les preguntes dels periodistes però sí que ha llançat alguna indirecta mordaç respecte la seua relació amb Tejado.

 

Algun dels dards que ha disparat a Antonio Tejado ha sigut la següent declaració: «Si volem entrar en un joc ‘heavy’ en el qual es diguen totes les veritats, entrem». Amb un to amenaçant, l’ex concursant de ‘Gandia Shore’ ha deixat clar que la seua ex parella no està sent sincera sobre la seua separació, i ha insistit en el fet que «no es pot jugar amb la veritat i amb la gent».

 

«Els motius són uns i no es poden inventar», assegurava la valenciana. Amb un to irònic, Ylenia mostrava el seu desacord amb algunes de les declaracions d’Antonio Tejado en el plató de ‘Sálvame’ on estos dies s’ha debatut sobre els motius de la seua ruptura sentimental.

 

Tejado i Ylenia

Tejado i Ylenia dins la casa de Guadalix de la Sierra   | TELECINCO

Últimes notícies

El foc de Soneja queda extingit després de cremar 183 hectàrees i desallotjar 500 veïns

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja i que també ha afectat Azuébar s’ha donat per extingit este dissabte a les 20.25 hores, després de cremar 183 hectàrees i obligar al desallotjament de 500 veïns.

Ferit un home de 49 anys en una baralla al Mercat de Dénia

Un home de 49 anys ha resultat ferit al cap en una baralla este dissabte al matí al Mercat de Dénia i ha sigut traslladat a l’Hospital de Dénia.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades este diumenge a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este diumenge, entre les 18.00 i les 00.00 hores, l’avís groc per tronades a l’interior nord de València, amb fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibilitat de granís i ratxes molt fortes de vent.

Gran incendi en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit amb sis dotacions de bombers

Un incendi industrial molt desenvolupat ha afectat esta vesprada una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit i ha obligat a mobilitzar sis dotacions del Consorci de Bombers de València i bombers forestals.

Mor un treballador en caure-li un mur damunt al polígon Fuente del Jarro de Paterna

Un home ha mort este dissabte al polígon industrial Fuente del Jarro de Paterna després que li haja caigut un mur damunt durant la faena.

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.