Ylenia Padilla contra el seu ex Antonio Tejado

Ylenia arremet contra Antonio Tejado

Ylenia arremet contra Antonio Tejado | TELECINCO

 

Durant l’última edició del reality de ‘GH DÚO’ la química entre Ylenia Padilla i Antonio Tejado era més que evident, i l’atracció entre els dos concursants va derivar en una relació sentimental quan els dos van abandonar la casa Guadalix de la Sierra. Encara que cap dels implicats volia reconéixer-la, les seues aparicions junts en públic parlaven a soles.

 

La seua ruptura amorosa ha trencat amb esta discreció, i Antonio Tejado només ha donat a conéixer alguns detalls generals sobre el seu desenllaç sentimental. Després d’haver viscut amb molta intensitat la seua relació amorosa durant estos mesos, la parella s’ha donat compte que no acabava de complementar-se del tot bé.

 

Ylenia i Antonio Tejado han estat vistos sortint junts d'un hotel

Ylenia i Antonio Tejado van iniciar una relació després d’abandonar ‘GH DÚO’  | TELECINCO

 

 

Les indirectes d’Ylenia Padilla

Els rumors i les versions de la seua ruptura s’han disparat i, fins i tot, l’ex parella de Tejado, Candela Acevedo, ha vullgut aportar la seua opinió sobre els fets, i ha confessat que ell «continua interessat en ella». D’altra banda, Ylenia no ha respost directament a les preguntes dels periodistes però sí que ha llançat alguna indirecta mordaç respecte la seua relació amb Tejado.

 

Algun dels dards que ha disparat a Antonio Tejado ha sigut la següent declaració: «Si volem entrar en un joc ‘heavy’ en el qual es diguen totes les veritats, entrem». Amb un to amenaçant, l’ex concursant de ‘Gandia Shore’ ha deixat clar que la seua ex parella no està sent sincera sobre la seua separació, i ha insistit en el fet que «no es pot jugar amb la veritat i amb la gent».

 

«Els motius són uns i no es poden inventar», assegurava la valenciana. Amb un to irònic, Ylenia mostrava el seu desacord amb algunes de les declaracions d’Antonio Tejado en el plató de ‘Sálvame’ on estos dies s’ha debatut sobre els motius de la seua ruptura sentimental.

 

Tejado i Ylenia

Tejado i Ylenia dins la casa de Guadalix de la Sierra   | TELECINCO

Últimes notícies

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.