Ylenia Padilla contra el seu ex Antonio Tejado

Ylenia arremet contra Antonio Tejado

Ylenia arremet contra Antonio Tejado | TELECINCO

 

Durant l’última edició del reality de ‘GH DÚO’ la química entre Ylenia Padilla i Antonio Tejado era més que evident, i l’atracció entre els dos concursants va derivar en una relació sentimental quan els dos van abandonar la casa Guadalix de la Sierra. Encara que cap dels implicats volia reconéixer-la, les seues aparicions junts en públic parlaven a soles.

 

La seua ruptura amorosa ha trencat amb esta discreció, i Antonio Tejado només ha donat a conéixer alguns detalls generals sobre el seu desenllaç sentimental. Després d’haver viscut amb molta intensitat la seua relació amorosa durant estos mesos, la parella s’ha donat compte que no acabava de complementar-se del tot bé.

 

Ylenia i Antonio Tejado han estat vistos sortint junts d'un hotel

Ylenia i Antonio Tejado van iniciar una relació després d’abandonar ‘GH DÚO’  | TELECINCO

 

 

Les indirectes d’Ylenia Padilla

Els rumors i les versions de la seua ruptura s’han disparat i, fins i tot, l’ex parella de Tejado, Candela Acevedo, ha vullgut aportar la seua opinió sobre els fets, i ha confessat que ell «continua interessat en ella». D’altra banda, Ylenia no ha respost directament a les preguntes dels periodistes però sí que ha llançat alguna indirecta mordaç respecte la seua relació amb Tejado.

 

Algun dels dards que ha disparat a Antonio Tejado ha sigut la següent declaració: «Si volem entrar en un joc ‘heavy’ en el qual es diguen totes les veritats, entrem». Amb un to amenaçant, l’ex concursant de ‘Gandia Shore’ ha deixat clar que la seua ex parella no està sent sincera sobre la seua separació, i ha insistit en el fet que «no es pot jugar amb la veritat i amb la gent».

 

«Els motius són uns i no es poden inventar», assegurava la valenciana. Amb un to irònic, Ylenia mostrava el seu desacord amb algunes de les declaracions d’Antonio Tejado en el plató de ‘Sálvame’ on estos dies s’ha debatut sobre els motius de la seua ruptura sentimental.

 

Tejado i Ylenia

Tejado i Ylenia dins la casa de Guadalix de la Sierra   | TELECINCO

Últimes notícies

Diana Morant es presenta a les primàries del PSPV per optar a la Presidència de la Generalitat

La secretària general del PSPV-PSOE i ministra Diana Morant ha anunciat a Gandia que concorrerà a les primàries del partit per ser la primera presidenta de la Generalitat, amb un projecte centrat en educació, sanitat, vivenda i reactivació econòmica.

Tres detinguts per una estafa massiva amb falses inversions en criptomonedes destapada a Castelló

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que presumptament estafava grans quantitats de diners amb falses inversions en criptomonedes, arran de la denúncia d’un veí d’Orpesa enganyat amb prop de 340.000 euros.

Detingut a Múrcia per estafar 5.000 euros a una dona amb la falsa promesa de regularitzar-la

La Policia Nacional ha detingut a Múrcia un home acusat d'estafar 5.000 euros a una dona estrangera en situació irregular amb la promesa falsa d'aconseguir-li permís de residència i treball. La víctima, que exercia la prostitució, el va conéixer en un club d'alterne d'Elx i va acabar denunciant-lo per estafa i coaccions.

L’Autocine Star torna a encendre la pantalla a València coincidint amb el seu 45é aniversari

L’Autocine Star de València ha reobert després d’una renovació completa del recinte de més de 10.000 metres quadrats i incorpora una nova proposta gastronòmica i millores ambientals, coincidint amb el 45é aniversari.

Així queden els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027

L’Observatori del Comerç Valencià ha fixat els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027 i ha obert la porta a canviar-los si hi ha alertes meteorològiques o sanitàries.

Milers de residents de la Comunitat continuen sense cobrar la nòmina de juny, segons CESM-CV

El sindicat mèdic CESM-CV denuncia que molts residents de primer any i renovats en juny encara no han cobrat, tot i treballar amb normalitat als hospitals i centres de salut valencians.

Condenat a quatre anys de presó per agredir sexualment la seua inquilina a Villena

Un home de 59 anys ha sigut condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment una inquilina que li tenia llogada una habitació a Villena. A més, haurà d’indemnitzar la víctima amb 20.000 euros per danys morals.

Un incendi en un motor obliga a desallotjar un edifici de laboratoris a la UPV

Un incendi en un motor de combustió interna en una sala d’assaig del bloc 8P de la UPV ha obligat a desallotjar l’edifici de laboratoris fins que els bombers han controlat les flames i han ventilat la zona.