Nagore Robles publica un nu integral des de Bali

 

Nagore Robles està en un moment vital, i no només per les impressionants vacacions que està disfrutant en Bali, sinó perquè amb les fotografies d’Instagram que publica, està realitzant confessions molt íntimes que són testimoni que és una dona sense complexos que es mostra tal com és.

 

En una d’eixes últimes instantànies, la col·laboradora es mostra tal com Déu la va dur al món, totalment despullada, sentada sobre una butaca de vímet. La imatge l’ha acompanyada amb unes boniques paraules en què dignifica la figura de la dona: «A tu, dona, que eres bella per dins des que vas nàixer, sexi cada vegada que et mires a l’espill i somrius, que el món està baix els teus peus fins i tot el dia que decidixes deixar-lo de manera invencible», ha escrit.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A ti mujer, que eres bella desde que naciste, sexy cada vez que te miras al espejo y sonríes, que el mundo está a tus píes incluso el día que decides dejarlo de forma invencible. Quiero que te sientas libre, que seas consciente de que eres capaz de todo, que hay que tenerlo muy grande para vivir y sobrevivir en este mundo que no fue diseñado para nosotras pero sin embargo lo estamos haciendo nuestro también. Eres belleza, fuerza, nobleza, felicidad, amor, hogar, valentía, familia, inteligencia, libertad, inmensidad, sensibilidad, lealtad… No pararía de decirte que eres un ser excepcional que no tiene límites y que además estás rodeada de compañeras igual de increíbles que tú; con los mismos miedos, fantasmas, inseguridades y dudas pero con el mismo poder extraordinario para ayudarnos entre nosotras. Estos días no he parado de conocer mujeres increíbles de todas partes del mundo y solo puedo decir que cada día nos admiro más. #nagorerobles #women #dragongirl #onmyway #happiness

Una publicación compartida de nagore_robles (@nagore_robles) el

 

L’amor entre Nagore i Sandra Barneda, intacte

La publicació, que ha deixat amb la boca oberta a tots els seus seguidors, ha tingut diverses respostes entre les que destaca la de la seua parella Sandra Barneda: «Obris la finestra entre la meua boca i la teua» a la qual cosa ella ha respost: «Hi ha una porta entreoberta entre la teua boca i la meua».

  

Nagore se n’ha anat de vacacions a soles a Bali, ja que la seua parella Sandra Barneda ha de seguir treballant en Telecinco durant l’estiu, a on substituïx a Emma García en el programa ‘Viva la vida’. Tot i els rumors de ruptura, les dos han assegurat que el seu amor seguix intacte i Nagore Robles, fins i tot, ha confessat que se sent orgullosa del pas que ha fet, anant-se’n a soles de viatge, amb un impressionant text que mostra el canvi personal que ha conseguit en estos últims anys:

 

«Per a arribar fins a Bali, vos mentiria si vos diguera que no m’ha costat esforç arribar a soles fins ací. Fins fa tres anys mai m’havia sabut prendre un café a soles, ni passejar sense tocar a algú, mai havia menjat a soles en un restaurant i, molt menys, fer un viatge jo a soletes».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Para llegar hasta Bali os mentiría si os dijera que no me ha costado a penas esfuerzo llegar hasta aquí sola. Hasta hace tres años nunca había sabido tomarme ni un café a solas, ni pasear sin hacer una llamada a alguien, nunca se me había pasado por la cabeza comer a solas en un restaurante y mucho menos hacer un viaje solita. Pues bien, las horas de terapia y los años supongo que me han ayudado a pasar más tiempo conmigo evitando el ruido, el hablar por hablar o mejor dicho por no escucharme. He sido consciente de que todos esos momentos haciendo mil cosas a la vez evitaban quedarme conmigo misma y por lo tanto con mis pensamientos. Es decir, cuestionarme lo que estaba haciendo con mi vida, pensar en las personas que me rodeaban y mi forma de comportarme. No daba lugar para el cambio. Gastaba tiempo como dinero y energía como palabras, sin ser consciente de que la soledad me daba pánico. Pues bien, os puedo decir que uno de mis mayores placeres es pasar tiempo conmigo, darme cuenta de que tengo un día de mierda, de que me levanté torcida, de que estoy mimosa, de que me apetece correr, hacer yoga o surfear, de qué plato me apetece comer, de si quiero pasear hasta que yo lo desee o tomarme una cerveza porque si. Me reconozco muy graciosa cuando estoy en “modo caracol” y ningún plan por muy atractivo que parezca me apetece. Resulta que me gusta estar conmigo, en silencio, paseando y mirando al infinito sonriéndome y distinguiendo a una mujer extraordinaria haciendo planes ordinarios con la más absoluta felicidad de no necesitar nada más que lo que la rodea en ese momento para ser completamente feliz. Gracias a todas y a cada una de esas personas que me han acompañado en este cambio, y sobre todo han permanecido a mi lado con paciencia y cariño, para enseñarme el lado bonito de la vida y sobre todo el lado bello de mí. Y a vosotras mujeres poderosas e invencibles, hoy el camino es nuestro y las metas también

Una publicación compartida de nagore_robles (@nagore_robles) el

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.

Sis mesos de presó per a un jove per agredir sexualment a una menor a Alacant

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a sis mesos de presó a un jove de 23 anys per agredir sexualment a una menor de 16 anys, parent seua, en la vivenda familiar. La sentència inclou a més orde d'allunyament, llibertat vigilada i inhabilitació per a treballar amb menors.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts els seus plans d’inversió en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca es reunix amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans d'inversió i creixement.