Naix una possible nova parella en ‘Supervivientes’

 

La nova edició de ‘Supervivientes’ ja ha donat molt de què parlar en menys d’una setmana. Destacant per damunt de tot estan les baralles entre concursants, però, tot i passar un poc més desapercebut, també es comença a detectar un nou romanç entre dos dels supervivents, ja abans d’iniciar-se el ‘reality’ de Telecinco.

 

‘Spin-off’ d’Adara i Gianmarco

Des d’un principi van eixir rumors que indiciarien que el càsting havia estat dissenyat per a que Fani trobara un nou amor, tot i que ha confessat estar enamorada de Christofer, amb qui es casarà, i ha demanat no recordar el seu pas per ‘La Isla de las Tentaciones’. Però, el romanç que estaria eixint seria una mena de ‘spin-off’ de la història d’amor que més han marcat Mediaset: la d’Adara i Gianmarco.

 

En ‘Supervivientes’ participen Hugo Sierra, ex d’Adadara, i Ivana Icardi, ex de Gianmarco, i, segons s’ha pogut conéixer, els dos s’haurien fixat l’un en l’altre, fins i tot, abans de començar el ‘reality’. Després de pràcticament una setmana de convivència, l’uruguaià ha confessat algo que molts no han fet cas: «Em vaig sentir súper bé pescant ahir amb ella i anit vam parlar bastant, ha sigut una bona sorpresa trobar-me a esta xica, i hi ha ‘feeling’», ressaltant la darrera paraula. Ara només s’ha d’esperar com evoluciona la relació entre els dos concursants al llarg de les setmanes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.