Naix una possible nova parella en ‘Supervivientes’

 

La nova edició de ‘Supervivientes’ ja ha donat molt de què parlar en menys d’una setmana. Destacant per damunt de tot estan les baralles entre concursants, però, tot i passar un poc més desapercebut, també es comença a detectar un nou romanç entre dos dels supervivents, ja abans d’iniciar-se el ‘reality’ de Telecinco.

 

‘Spin-off’ d’Adara i Gianmarco

Des d’un principi van eixir rumors que indiciarien que el càsting havia estat dissenyat per a que Fani trobara un nou amor, tot i que ha confessat estar enamorada de Christofer, amb qui es casarà, i ha demanat no recordar el seu pas per ‘La Isla de las Tentaciones’. Però, el romanç que estaria eixint seria una mena de ‘spin-off’ de la història d’amor que més han marcat Mediaset: la d’Adara i Gianmarco.

 

En ‘Supervivientes’ participen Hugo Sierra, ex d’Adadara, i Ivana Icardi, ex de Gianmarco, i, segons s’ha pogut conéixer, els dos s’haurien fixat l’un en l’altre, fins i tot, abans de començar el ‘reality’. Després de pràcticament una setmana de convivència, l’uruguaià ha confessat algo que molts no han fet cas: «Em vaig sentir súper bé pescant ahir amb ella i anit vam parlar bastant, ha sigut una bona sorpresa trobar-me a esta xica, i hi ha ‘feeling’», ressaltant la darrera paraula. Ara només s’ha d’esperar com evoluciona la relació entre els dos concursants al llarg de les setmanes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’Audiència Nacional ordena repetir el juí a Ana Duato per frau fiscal en el cas Nummaria

La Sala d'Apel·lació de l'Audiència Nacional ha anul·lat l'absolució d'Ana Duato i Miguel Ángel Bernardeu en el cas Nummaria i ordena repetir el juí amb un altre tribunal, en considerar insuficient la motivació de la primera sentència.

Desarticulada a València una xarxa de marihuana amb 16.000 plantes i set detinguts

La Policia Nacional desarticula a la província de València una organització criminal dedicada al cultiu intensiu de marihuana, amb 16.000 plantes intervingudes i set detinguts, després de diversos mesos d'investigació.

Presó provisional per a l’acusat de tres agressions sexuals a València, una a una menor

Un jutjat de València ordena presó provisional, comunicada i sense fiança, per a un home investigat per tres agressions sexuals en menys d'un any, l'última contra una menor de 16 anys a l'eixida d'un centre educatiu.

Les patronals de VTC exigixen transparència al Consell sobre la nova regulació

Les patronals de VTC reclamen al Consell claredat sobre el decret llei que regularà la seua activitat i advertixen de possibles mobilitzacions si no hi ha transparència ni seguretat jurídica.

La Banda Indefinida posa banda sonora i suport terapèutic a la vaga docent a València

La Banda Indefinida, nascuda de forma improvisada entre docents valencians, reunix ja més de 500 músics i s'ha convertit en el motor anímic i reivindicatiu de la vaga indefinida del professorat.

La Generalitat anul·la la condecoració a un policia local per falsejar el seu paper en un part a casa

La Generalitat ha revocat la felicitació pública concedida a un policia local per un suposat auxili en un part domiciliari, després de constatar que no va ser present en l'enllumenament i que l'informe policial no s'ajustava a l'ocorregut.

L’alcaldessa de València declararà com a testimoni per la gestió de la DANA el 8 de juliol

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA de 2024 a València ha fixat un calendari de quinze declaracions testificals entre el 29 de juny i el 31 de juliol, que inclou a l'alcaldessa María José Catalá i a la exconsellera Ruth Merino.

Detectors de mòbils vigilaran les PAU valencianes per a evitar còpies

Els tribunals de les PAU de la Comunitat Valenciana podran usar detectors de freqüència per a localitzar mòbils i dispositius electrònics no autoritzats i frenar els fraus en els exàmens.