Naix una possible nova parella en ‘Supervivientes’

 

La nova edició de ‘Supervivientes’ ja ha donat molt de què parlar en menys d’una setmana. Destacant per damunt de tot estan les baralles entre concursants, però, tot i passar un poc més desapercebut, també es comença a detectar un nou romanç entre dos dels supervivents, ja abans d’iniciar-se el ‘reality’ de Telecinco.

 

‘Spin-off’ d’Adara i Gianmarco

Des d’un principi van eixir rumors que indiciarien que el càsting havia estat dissenyat per a que Fani trobara un nou amor, tot i que ha confessat estar enamorada de Christofer, amb qui es casarà, i ha demanat no recordar el seu pas per ‘La Isla de las Tentaciones’. Però, el romanç que estaria eixint seria una mena de ‘spin-off’ de la història d’amor que més han marcat Mediaset: la d’Adara i Gianmarco.

 

En ‘Supervivientes’ participen Hugo Sierra, ex d’Adadara, i Ivana Icardi, ex de Gianmarco, i, segons s’ha pogut conéixer, els dos s’haurien fixat l’un en l’altre, fins i tot, abans de començar el ‘reality’. Després de pràcticament una setmana de convivència, l’uruguaià ha confessat algo que molts no han fet cas: «Em vaig sentir súper bé pescant ahir amb ella i anit vam parlar bastant, ha sigut una bona sorpresa trobar-me a esta xica, i hi ha ‘feeling’», ressaltant la darrera paraula. Ara només s’ha d’esperar com evoluciona la relació entre els dos concursants al llarg de les setmanes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.

Obrin un expedient per pseudoteràpies de conversió a persones LGTBIQ+ a la Comunitat Valenciana

Igualtat ha obert un expedient sancionador per pràctiques de pseudoteràpies de conversió contra persones LGTBIQ+, després de denúncies que inclouen casos de la Comunitat Valenciana.

22 anys de presó per agredir sexualment durant una dècada les seues dos fillastres menors a Altea

Un home de 46 anys ha sigut condemnat per l'Audiència d'Alacant a 22 anys de presó per haver agredit sexualment de manera continuada les seues dos fillastres, que tenien 11 i 9 anys quan van començar els fets a Altea.

Feijóo es reunirà amb militants del PP en un dinar este dissabte a Sueca

Alberto Núñez Feijóo presidirà este dissabte un dinar amb militants del PP a Sueca, organitzat pel president provincial Vicent Mompó, després de la junta directiva del partit a València.

Més policia este estiu a les zones turístiques i platges de València

La Policia Nacional reforçarà entre l’1 de juliol i el 31 d’agost la presència d’agents a les platges i principals punts turístics de València, així com en estacions, aeroport, port i estació d’autobusos.

El nou decret del taxi i les VTC genera rebuig però el Consell defensa que prima l’interés general

El vicepresident segon Vicente Martínez Mus admet el malestar del taxi i les VTC amb el nou decret autonòmic però assegura que la norma prioritza l’interés general i la millora del servici públic.

Martínez Mus atribuïx a l’interés polític la petició del PSPV perquè declare per la DANA

El vicepresident tercer Vicente Martínez Mus assegura que la petició del PSPV perquè declare al jutjat de Catarroja pel dia de la DANA respon a un interés polític i defensa que el xat del Consell no aporta dades noves. El dirigent sosté que el Consell va actuar segons la informació disponible en cada moment i nega un suposat apagó informatiu.