14.4 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Naix una possible nova parella en ‘Supervivientes’

 

La nova edició de ‘Supervivientes’ ja ha donat molt de què parlar en menys d’una setmana. Destacant per damunt de tot estan les baralles entre concursants, però, tot i passar un poc més desapercebut, també es comença a detectar un nou romanç entre dos dels supervivents, ja abans d’iniciar-se el ‘reality’ de Telecinco.

 

‘Spin-off’ d’Adara i Gianmarco

Des d’un principi van eixir rumors que indiciarien que el càsting havia estat dissenyat per a que Fani trobara un nou amor, tot i que ha confessat estar enamorada de Christofer, amb qui es casarà, i ha demanat no recordar el seu pas per ‘La Isla de las Tentaciones’. Però, el romanç que estaria eixint seria una mena de ‘spin-off’ de la història d’amor que més han marcat Mediaset: la d’Adara i Gianmarco.

 

En ‘Supervivientes’ participen Hugo Sierra, ex d’Adadara, i Ivana Icardi, ex de Gianmarco, i, segons s’ha pogut conéixer, els dos s’haurien fixat l’un en l’altre, fins i tot, abans de començar el ‘reality’. Després de pràcticament una setmana de convivència, l’uruguaià ha confessat algo que molts no han fet cas: «Em vaig sentir súper bé pescant ahir amb ella i anit vam parlar bastant, ha sigut una bona sorpresa trobar-me a esta xica, i hi ha ‘feeling’», ressaltant la darrera paraula. Ara només s’ha d’esperar com evoluciona la relació entre els dos concursants al llarg de les setmanes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.

El futbol sala valencià tanca 2025 entre títols, ascensos i dificultats per la permanència

Peníscola va firmar un curs històric amb la Copa d'Espanya i el lideratge de la fase regular, mentres l'Alzira va pujar a Primera. El tancament d'any arriba amb el campió fora de la Copa i el debutant com a cuer.

La xiqueta rescatada en el naufragi d’Indonèsia viatjarà a València en els pròxims dies

La menor salvada del naufragi a l'illa de Padar tornarà a València amb el seu pare després d'obtindre el visat. La seua mare romandrà a Indonèsia per a seguir la busca.