Naix una possible nova parella en ‘Supervivientes’

 

La nova edició de ‘Supervivientes’ ja ha donat molt de què parlar en menys d’una setmana. Destacant per damunt de tot estan les baralles entre concursants, però, tot i passar un poc més desapercebut, també es comença a detectar un nou romanç entre dos dels supervivents, ja abans d’iniciar-se el ‘reality’ de Telecinco.

 

‘Spin-off’ d’Adara i Gianmarco

Des d’un principi van eixir rumors que indiciarien que el càsting havia estat dissenyat per a que Fani trobara un nou amor, tot i que ha confessat estar enamorada de Christofer, amb qui es casarà, i ha demanat no recordar el seu pas per ‘La Isla de las Tentaciones’. Però, el romanç que estaria eixint seria una mena de ‘spin-off’ de la història d’amor que més han marcat Mediaset: la d’Adara i Gianmarco.

 

En ‘Supervivientes’ participen Hugo Sierra, ex d’Adadara, i Ivana Icardi, ex de Gianmarco, i, segons s’ha pogut conéixer, els dos s’haurien fixat l’un en l’altre, fins i tot, abans de començar el ‘reality’. Després de pràcticament una setmana de convivència, l’uruguaià ha confessat algo que molts no han fet cas: «Em vaig sentir súper bé pescant ahir amb ella i anit vam parlar bastant, ha sigut una bona sorpresa trobar-me a esta xica, i hi ha ‘feeling’», ressaltant la darrera paraula. Ara només s’ha d’esperar com evoluciona la relació entre els dos concursants al llarg de les setmanes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les eurodiputades del PSPV porten a Europa la ‘prioritat nacional’ dels pressupostos valencians

Les eurodiputades socialistes Leire Pajín i Sandra Gómez han preguntat a la Comissió Europea si la ‘prioritat nacional’ i l’“arrelament” dels pressupostos de la Generalitat vulneren el dret de la UE.

Leyre Monente, heroïna de l’ascens del València CF Femení, es retira als 26 anys

La migcampista riojana Leyre Monente posa punt final a la seua carrera als 26 anys després de culminar l’ascens del València CF Femení a la Liga F amb un gol històric al minut 99.

La sensació tèrmica a Sumacàrcer es dispara fins als 63 graus en plena ona de calor

Sumacàrcer ha registrat este dijous una sensació tèrmica de 63,1 graus, amb 40,1 graus reals i un 60 % d’humitat, en plena ona de calor a la Comunitat Valenciana.

L’exregidora d’Urbanisme del PP demana vendre el seu pis en la polèmica promoció de Les Naus

Rocío Gómez, exregidora d’Urbanisme d’Alacant que va dimitir pel cas de Les Naus, ha comunicat a la cooperativa la seua intenció de vendre el pis adjudicat. La comissió d’investigació de Les Corts ha coneixcut també que l’administrador de la promotora vol desprendres d’un dels àtics.

Les platges dAlacant, Oriola i Guardamar tanquen el bany per lalerta de vent i tempesta

Diversos municipis alacantins, entre ells Alacant, Oriola i Guardamar del Segura, prohibixen el bany des de les 17.00 hores per lalerta de vent, tempestes i possible granís. Les altes temperatures, amb avís roig al litoral sud dAlacant i de València, obliguen també a tancar parcs i activar refugis climàtics per a persones vulnerables i sense llar.

Empresaris i institucions celebren que l’acord Ford-Geely blinda el futur d’Almussafes

La CEV, Cámara Valencia, AVIA i l’Ajuntament d’Almussafes han valorat molt positivament l’aliança entre Ford i Geely, que preveu augmentar la capacitat fins a 500.000 vehicles anuals i reforçar tota la indústria auxiliar valenciana.

Debat sobre l’aforament de Mazón i homenatge a les víctimes en els dos anys de la DANA

L'Associació de Víctimes DANA 29 Octubre 2024 prepara una taula redona sobre l'aforament de Carlos Mazón i un homenatge a les 231 víctimes mortals en el segon aniversari de la tragèdia.

Kempes demana no alimentar teories conspiratives després de la final del Mundial

Mario Alberto Kempes ha criticat les teories conspiratives sobre la derrota d’Argentina contra Espanya en la final del Mundial 2026 i ha demanat respecte per la selecció albiceleste.