10.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Paula Echeverría conta l’inici de la seua relació amb Miguel Torres no va ser fàcil

 

L’actriu Paula Echeverría sempre ha sigut molt discreta amb la seua vida privada, per això no coneixíem molts detalls sobre com havia començat la seua relació amb el futbolista Miguel Torres.

A pesar d’això, com sempre passa en este programa, l’actriu s’hi ha obert i confessat en el viatge que hi ha fet a Kenya en el programa de Jesús Calleja, i a part de parlar sobre com va començar la seua història d’amor amb el futbolista, sobre el naixement del seu segon fill, Mill Jr. i també ho ha fet sobre el seu divorci amb David Bustamante.

Etxeverría hi ha parlat així sobre el divorci, “traumàtic, al final quan sents que fracasses en alguna cosa és una miqueta delicada, perquè quan et cases se suposa que és per a tota la vida. També teníem una xiqueta, però mentre les coses es facen de manera civilitzada…”, explicava sobre este dur moment.

A més, Paula ha confessat que va ser Miguel qui va fer el primer pas per a intentar lligar amb ella. “Va ser ell, per descomptat”. Encara que, la distància va jugar un paper important en la seua relació després de tornar a retrobar-se en l’aniversari d’una amiga en comú en el 2017.

El destí ja els havia ajuntat el 2009, quan tots dos van treballar junts rodant el videoclip ‘A contracorriente’ de Bustamante. En este moment, el cantant i el futbolista es van fer amics, encara que l’amistat es va trencar de manera brusca després de conéixer que este havia començat una relació amb la seua ex. Este no és l’únic amic que el cantant ha perdut a causa del seu divorci amb Paula, ja que també estava molt unit a Poty Castillo, encara que lamentablement la seua amistat també es va trencar irreparablement.

Paula explica que “Miguel vivia fora perquè el seu treball estava a Marbella, jo vivia a Madrid amb la meua xiqueta, i no em podia moure molt. Després, a part, estàvem en un moment en el qual tot era molt convuls. Ens trobem un dia, comencem a parlar per telèfon, primer amb un missatge, després comencem a trucar-nos… I així vam estar quasi tres mesos fins que ens vam veure”.

Echeverría reconeix que està “molt enamorada del seu xic”

 

Això sí, no ens plantegem passar per l’altar: «No pensem a casar-nos, no ens ho plantegem. Els dos hem passat per això, i li donem la importància justa al matrimoni». El futbolista va estar casat anteriorment amb María Plaza, de la qual es va divorciar tan sols uns mesos després. I és que a Torres sempre li ha perseguit la fama de falder. Al seu currículum amorós s’uneixen altres noms com Cristina Pedroche, Patricia Conde o Ariadne Artiles.

“Com es pot iniciar un festeig per telèfon?”, li ha preguntat Calleja a Miguel. “A la manera antiga, que el desig de tocar, de veure, sega l’últim que necessites. Jo em vaig casar, em vaig divorciar, la vida evoluciona i vaig tenir la sort de conéixer a Paula que m’ha canviat la vida”, ha explicat el futbolista, qui coincideix amb la seua parella en la idea que el matrimoni ja no entra en els seus plans.

“Una bona convivència és la base d’una relació duradora, no el matrimoni”, ha explicat l’asturiana. “Però, si cal clavar genoll, ja pot anar posant-se genollera”, ha fet broma sobre que fos ella la que li demanés matrimoni al seu xic.

L’actriu ha deixat molt clar, que ella sempre ha apostat per la cerca de la felicitat, “les millors coses apareixen sempre quan no les cerques”, afegia sobre este tema.

 

Últimes notícies

El València examina l’estat anímic del Raig a Vallecas

El Raig busca rescabalar-se de la maçada europea davant un València que arriba reforçat pel derbi. El dol mesura la solidesa local i l'assignatura pendent visitant.

Localitzat il·lés el menor desaparegut a Navarrés

El menor de 12 anys desaparegut este diumenge a Navarrés ha sigut localitzat il·lés sobre les 13.40. Va ser trobat prop de la zona d'acampada després d'un operatiu iniciat a les 10.00.

Calero ix del Llevant amb un somriure i agraït després de la seua destitució

El Llevant va cessar a Julián Calero després del 0-2 davant l'Athletic. El tècnic s'acomiada sense retrets i afirma que sale amb un somriure i agraït.

El Llevant destituïx a Julián Calero després de la quarta derrota seguida

El club ha acomiadat al tècnic després del 0-2 davant l'Athletic Club, quarta derrota consecutiva, que deixa a l'equip penúltim amb nou punts. Encara no hi ha relleu.

Drons i unitats canines se sumen a la busca d’un menor a Navarrés

Drons dels bombers forestals i un guia caní de la Guàrdia Civil s'han sumat a la busca d'un xiquet de 12 anys a Navarrés. El dispositiu, actiu des de les 10 hores, inclou diverses dotacions, un helicòpter i unitats canines del Consorci Provincial.

La Generalitat recupera dos terços de les vies, passarel·les i ponts danyats per la DANA

Dos terços de les 58 actuacions municipals ja estan acabades i la Generalitat entra en la fase final de reconstrucció. El pla prioritza la resiliència enfront d'inundacions.

El xiquet rescatat de l’aigua a Oliva roman ingressat en La Fe amb pronòstic reservat

El menor de 10 anys va ser trobat de nit a 400 metres del port d'Oliva, inconscient en l'aigua, i va aconseguir ser reanimat. Continua en La Fe amb pronòstic reservat.

Els CIPS van notificar 440 nous casos de VIH en la Comunitat Valenciana en 2024

Els centres d'informació i prevenció de la sida van atendre prop de 18.000 consultes i més de 8.000 proves en 2024, amb 440 casos autòctons i 156 importats. El perfil predominant va ser d'hòmens de 25 a 29 anys i la transmissió es va concentrar en pràctiques sexuals sense preservatiu.