El periple vacacional de Jorge Javier Vázquez este estiu

 

Jorge Javier Vázquez torna a Telecinco després d’un bon descans vacacional d’un mes i mig, temps en el que ha estat desconnectat i ha recarregat forces per a la marató de ‘realities’ que l’esperen. El primer serà l’estrena del conegut ‘Gran Hermano’ en la versió de famosos, ‘GH VIP 7’.

 

En un any que ha sigut el més difícil de tots per al presentador, a causa de l’ictus que va patir durant el mes de març, Jorge Javier necessitava fer un punt i a part i recuperar forces, i ho ha fet, sense estar-se de res, i visitant Lanzarote, Nova York i Sardenya.

El presentador ha viatjat amb el seu ex Paco

Després de finalitzar l’última edició de ‘Supervivientes’, que a més va ser la més vista de la història del programa, gràcies, principalment, a la participació d’Isabel Pantoja, el presentador posava rumb a l’illa canària de Lanzarote amb la seua exparella Paco, amb qui s’ha tornat a unir molt des de què es traslladara a sa casa per a cuidar-lo després de patir l’ictus.

 

Després d’esta primera parada, el periodista agafava un avió i canviava de continent, esta volta a soles, per a dirigir-se a la ciutat de Nova York, a on va disfrutar de les vistes dels gratacels a la volta que sorprenia als seus seguidors en Instagram publicant unes imàtgens a on eixia completament despullat, això sí, tapant-se amb una cortina de tul.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Quisiera ser un pez

Una publicación compartida de Jorge Javier Vázquez (@jorgejaviervazquez) el

 

Després de deixar Nova York, va dirigir-se esta volta a un lloc molt més relaxat, l’illa italiana de Sardenya, i acompanyat de nou del seu ex Paco va recarregar energies en un hotel amb vistes al mar mediterrani i cala privada, a on el preu d’una habitació oscil·la entre els 2.000 i els 6.000 euros la nit.

 

Estes vacacions hauran servit de ben segur al presentador per a tornar-se a posar davant de la càmera amb la ment i el cos renovat; i segur que li farà falta, ja que l’edició d’enguany de ‘GH VIP’ comença el pròxim 11 de setembre i Telecinco ja ha començat a escalfar motors revelant alguns dels participants que entraran en la casa de Guadalix.

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.