El periple vacacional de Jorge Javier Vázquez este estiu

 

Jorge Javier Vázquez torna a Telecinco després d’un bon descans vacacional d’un mes i mig, temps en el que ha estat desconnectat i ha recarregat forces per a la marató de ‘realities’ que l’esperen. El primer serà l’estrena del conegut ‘Gran Hermano’ en la versió de famosos, ‘GH VIP 7’.

 

En un any que ha sigut el més difícil de tots per al presentador, a causa de l’ictus que va patir durant el mes de març, Jorge Javier necessitava fer un punt i a part i recuperar forces, i ho ha fet, sense estar-se de res, i visitant Lanzarote, Nova York i Sardenya.

El presentador ha viatjat amb el seu ex Paco

Després de finalitzar l’última edició de ‘Supervivientes’, que a més va ser la més vista de la història del programa, gràcies, principalment, a la participació d’Isabel Pantoja, el presentador posava rumb a l’illa canària de Lanzarote amb la seua exparella Paco, amb qui s’ha tornat a unir molt des de què es traslladara a sa casa per a cuidar-lo després de patir l’ictus.

 

Després d’esta primera parada, el periodista agafava un avió i canviava de continent, esta volta a soles, per a dirigir-se a la ciutat de Nova York, a on va disfrutar de les vistes dels gratacels a la volta que sorprenia als seus seguidors en Instagram publicant unes imàtgens a on eixia completament despullat, això sí, tapant-se amb una cortina de tul.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Quisiera ser un pez

Una publicación compartida de Jorge Javier Vázquez (@jorgejaviervazquez) el

 

Després de deixar Nova York, va dirigir-se esta volta a un lloc molt més relaxat, l’illa italiana de Sardenya, i acompanyat de nou del seu ex Paco va recarregar energies en un hotel amb vistes al mar mediterrani i cala privada, a on el preu d’una habitació oscil·la entre els 2.000 i els 6.000 euros la nit.

 

Estes vacacions hauran servit de ben segur al presentador per a tornar-se a posar davant de la càmera amb la ment i el cos renovat; i segur que li farà falta, ja que l’edició d’enguany de ‘GH VIP’ comença el pròxim 11 de setembre i Telecinco ja ha començat a escalfar motors revelant alguns dels participants que entraran en la casa de Guadalix.

També pots llegir…

Últimes notícies

Awa Fam deixa el València Basket al juny rumb a la nova lliga privada Project B

Awa Fam abandona el València Basket al final de la temporada després d'executar-se la seua clàusula de rescissió per a incorporar-se a Project B, la nova lliga privada que tindrà una seu en el Roig Arena.

Diangana es lesiona amb el Congo i apunta a baixa davant el Raig

Grady Diangana torna lesionat de la concentració amb el Congo i quasi segur es perdrà el partit de l'Elx enfront del Rayo Vallecano, pendent encara del comunicat mèdic definitiu.

Les Corts reclamen prorrogar la vida útil de la central nuclear de Cofrentes més enllà de 2030

El ple de Les Corts Valencianes aprova, amb el suport de PP i Vox, instar el Govern a ampliar la vida útil de la central nuclear de Cofrentes més enllà de 2030 i tomba totes les iniciatives de l'oposició.

L’oposició acusa a Pérez Llorca d’endollar a la seua parella i el PSPV exigix la seua dimissió

PSPV i Compromís acusen a Juanfran Pérez Llorca d'afavorir a la seua parella en la Diputació de València i els socialistes li reclamen que dimitisca i convoque eleccions, mentres el president defén la legalitat de la seua trajectòria funcionarial.

El PPCV denuncia un nou atac amb pintades a la seua seu regional a València

El PPCV denuncia un nou atac vandàlic amb pintades en la seua seu regional de València i l'atribuïx a sectors de l'independentisme català, al qual acusa de fomentar la confrontació.

Les reserves d’última hora disparen l’ocupació hotelera al 82% en la Setmana Santa valenciana

Les reserves d'última hora impulsen l'ocupació hotelera en la Comunitat Valenciana fins al 82,4% en els dies centrals de Setmana Santa, amb Benidorm, València i Peníscola al capdavant.

La CHJ encara la recta final de la reconstrucció del barranc de Poio després de la dana

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer ultima la reconstrucció del barranc de Poio, danyat per la dana d'octubre de 2024, amb una inversió de 20 milions i noves defenses enfront d'inundacions.

Les Corts avalen el canvi legal que aplana l’arribada de quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes han validat el decret llei que modifica la llei de Patrimoni cultural per a facilitar la seu a València de la Hispanic Society i l'arribada de 220 obres de Sorolla, en una votació dividida per blocs.