El periple vacacional de Jorge Javier Vázquez este estiu

 

Jorge Javier Vázquez torna a Telecinco després d’un bon descans vacacional d’un mes i mig, temps en el que ha estat desconnectat i ha recarregat forces per a la marató de ‘realities’ que l’esperen. El primer serà l’estrena del conegut ‘Gran Hermano’ en la versió de famosos, ‘GH VIP 7’.

 

En un any que ha sigut el més difícil de tots per al presentador, a causa de l’ictus que va patir durant el mes de març, Jorge Javier necessitava fer un punt i a part i recuperar forces, i ho ha fet, sense estar-se de res, i visitant Lanzarote, Nova York i Sardenya.

El presentador ha viatjat amb el seu ex Paco

Després de finalitzar l’última edició de ‘Supervivientes’, que a més va ser la més vista de la història del programa, gràcies, principalment, a la participació d’Isabel Pantoja, el presentador posava rumb a l’illa canària de Lanzarote amb la seua exparella Paco, amb qui s’ha tornat a unir molt des de què es traslladara a sa casa per a cuidar-lo després de patir l’ictus.

 

Després d’esta primera parada, el periodista agafava un avió i canviava de continent, esta volta a soles, per a dirigir-se a la ciutat de Nova York, a on va disfrutar de les vistes dels gratacels a la volta que sorprenia als seus seguidors en Instagram publicant unes imàtgens a on eixia completament despullat, això sí, tapant-se amb una cortina de tul.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Quisiera ser un pez

Una publicación compartida de Jorge Javier Vázquez (@jorgejaviervazquez) el

 

Després de deixar Nova York, va dirigir-se esta volta a un lloc molt més relaxat, l’illa italiana de Sardenya, i acompanyat de nou del seu ex Paco va recarregar energies en un hotel amb vistes al mar mediterrani i cala privada, a on el preu d’una habitació oscil·la entre els 2.000 i els 6.000 euros la nit.

 

Estes vacacions hauran servit de ben segur al presentador per a tornar-se a posar davant de la càmera amb la ment i el cos renovat; i segur que li farà falta, ja que l’edició d’enguany de ‘GH VIP’ comença el pròxim 11 de setembre i Telecinco ja ha començat a escalfar motors revelant alguns dels participants que entraran en la casa de Guadalix.

També pots llegir…

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana es consolida com a tercer gran destí del programa Verano Joven 2026

La Comunitat Valenciana s’ha situat com el tercer destí preferit del programa Verano Joven 2026, amb la ruta Madrid-València com a connexió ferroviària més utilitzada. La quarta edició del pla ha comptat amb quasi 6,4 milions de viatges amb descomptes per a jóvens.

Jay Wheeler portarà la gira ‘La voz favorita’ a València el 8 de desembre

Jay Wheeler iniciarà en desembre a Espanya la gira mundial 'La voz favorita', amb set concerts i parada al Roig Arena de València el 8 de desembre.

Espanya liderarà un any la nova Plataforma mundial de resiliència davant desastres

Espanya assumirà durant el primer any la presidència de la nova Plataforma sobre Resiliència Regional davant Desastres de l’OCDE, presentada a València i centrada en la prevenció i recuperació front a catàstrofes. L’experiència en la dana de 2024, el volcà de La Palma i els grans incendis serà una de les principals aportacions.

L’acampada per la vivenda a València guanya suport i continua indefinida a la plaça

L’acampada per la vivenda de la plaça de l’Ajuntament de València manté la protesta de forma indefinida i arreplega cada volta més suport ciutadà, amb aportacions de materials, menjar i nous participants.

Una truita de creïlla amb orella triomfa en el campionat internacional dAlacant

El cuiner Jon Aguirre, del restaurant Goiherri de Legazpi, ha guanyat el IV Campionat Internacional de Truita de Creïlla en Alacant Gastronòmica amb una original truita dorella amb aroma de pebre roig. El certamen també ha premiat una truita de bacallà i una altra de cansalada fumada elaborades a Sant Sebastià i a la província dAlacant.

Les obres d’emergència després de l’incendi de la Vall d’Uixó arriben als 4,2 milions

La Generalitat ha activat obres d’emergència per valor de 4,2 milions d’euros per a recuperar la zona cremada a la Vall d’Uixó i millorar la seguretat a pistes forestals i carreteres com la CV-219 i la CV-223. Els treballs s’estenen també a municipis com Artana, Alfondeguilla i la Vilavella i continuaran almenys fins a la primera mitat de 2026.

Compromís i PSPV insten Catalá a negociar amb els joves acampats per la vivenda

Compromís i PSPV han reclamat a l’alcaldessa de València, Maria José Catalá, que baixe a la plaça de l’Ajuntament per a escoltar les reivindicacions de l’acampada pel dret a la vivenda i explore possibles acords. Els socialistes critiquen que es pose el focus en la mascletà i no en la crisi d’accés a la vivenda.

La jutgessa de la dana incorpora al cas la segona declaració de Salomé Pradas al Congrés

La jutgessa que investiga la gestió de la dana ha incorporat al sumari la transcripció de la segona intervenció de l’exconsellera Salomé Pradas al Congrés i ha ordenat noves diligències a Ajuntaments i servicis d’emergència de la província de València.