El periple vacacional de Jorge Javier Vázquez este estiu

 

Jorge Javier Vázquez torna a Telecinco després d’un bon descans vacacional d’un mes i mig, temps en el que ha estat desconnectat i ha recarregat forces per a la marató de ‘realities’ que l’esperen. El primer serà l’estrena del conegut ‘Gran Hermano’ en la versió de famosos, ‘GH VIP 7’.

 

En un any que ha sigut el més difícil de tots per al presentador, a causa de l’ictus que va patir durant el mes de març, Jorge Javier necessitava fer un punt i a part i recuperar forces, i ho ha fet, sense estar-se de res, i visitant Lanzarote, Nova York i Sardenya.

El presentador ha viatjat amb el seu ex Paco

Després de finalitzar l’última edició de ‘Supervivientes’, que a més va ser la més vista de la història del programa, gràcies, principalment, a la participació d’Isabel Pantoja, el presentador posava rumb a l’illa canària de Lanzarote amb la seua exparella Paco, amb qui s’ha tornat a unir molt des de què es traslladara a sa casa per a cuidar-lo després de patir l’ictus.

 

Després d’esta primera parada, el periodista agafava un avió i canviava de continent, esta volta a soles, per a dirigir-se a la ciutat de Nova York, a on va disfrutar de les vistes dels gratacels a la volta que sorprenia als seus seguidors en Instagram publicant unes imàtgens a on eixia completament despullat, això sí, tapant-se amb una cortina de tul.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Quisiera ser un pez

Una publicación compartida de Jorge Javier Vázquez (@jorgejaviervazquez) el

 

Després de deixar Nova York, va dirigir-se esta volta a un lloc molt més relaxat, l’illa italiana de Sardenya, i acompanyat de nou del seu ex Paco va recarregar energies en un hotel amb vistes al mar mediterrani i cala privada, a on el preu d’una habitació oscil·la entre els 2.000 i els 6.000 euros la nit.

 

Estes vacacions hauran servit de ben segur al presentador per a tornar-se a posar davant de la càmera amb la ment i el cos renovat; i segur que li farà falta, ja que l’edició d’enguany de ‘GH VIP’ comença el pròxim 11 de setembre i Telecinco ja ha començat a escalfar motors revelant alguns dels participants que entraran en la casa de Guadalix.

També pots llegir…

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.