El periple vacacional de Jorge Javier Vázquez este estiu

 

Jorge Javier Vázquez torna a Telecinco després d’un bon descans vacacional d’un mes i mig, temps en el que ha estat desconnectat i ha recarregat forces per a la marató de ‘realities’ que l’esperen. El primer serà l’estrena del conegut ‘Gran Hermano’ en la versió de famosos, ‘GH VIP 7’.

 

En un any que ha sigut el més difícil de tots per al presentador, a causa de l’ictus que va patir durant el mes de març, Jorge Javier necessitava fer un punt i a part i recuperar forces, i ho ha fet, sense estar-se de res, i visitant Lanzarote, Nova York i Sardenya.

El presentador ha viatjat amb el seu ex Paco

Després de finalitzar l’última edició de ‘Supervivientes’, que a més va ser la més vista de la història del programa, gràcies, principalment, a la participació d’Isabel Pantoja, el presentador posava rumb a l’illa canària de Lanzarote amb la seua exparella Paco, amb qui s’ha tornat a unir molt des de què es traslladara a sa casa per a cuidar-lo després de patir l’ictus.

 

Després d’esta primera parada, el periodista agafava un avió i canviava de continent, esta volta a soles, per a dirigir-se a la ciutat de Nova York, a on va disfrutar de les vistes dels gratacels a la volta que sorprenia als seus seguidors en Instagram publicant unes imàtgens a on eixia completament despullat, això sí, tapant-se amb una cortina de tul.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Quisiera ser un pez

Una publicación compartida de Jorge Javier Vázquez (@jorgejaviervazquez) el

 

Després de deixar Nova York, va dirigir-se esta volta a un lloc molt més relaxat, l’illa italiana de Sardenya, i acompanyat de nou del seu ex Paco va recarregar energies en un hotel amb vistes al mar mediterrani i cala privada, a on el preu d’una habitació oscil·la entre els 2.000 i els 6.000 euros la nit.

 

Estes vacacions hauran servit de ben segur al presentador per a tornar-se a posar davant de la càmera amb la ment i el cos renovat; i segur que li farà falta, ja que l’edició d’enguany de ‘GH VIP’ comença el pròxim 11 de setembre i Telecinco ja ha començat a escalfar motors revelant alguns dels participants que entraran en la casa de Guadalix.

També pots llegir…

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.