Alba Carrillo, 8a concursant confirmada de ‘GH VIP 7’

Alba Carrillo entrarà a la casa de 'Gran Hermano'

Alba Carrillo entrarà en la casa de ‘Gran Hermano’ | TELECINCO

 

Alba Carrillo és la huitena concursant de ‘GH VIP’ confirmada. La model i col·laboradora del programa ‘Ya es mediodía’ saltava a primera plana el divendres quan Sonsoles Ónega, la presentadora del magazín a on col·labora, anunciava el seu nom com a nova concursant del ‘reality’ de famosos de ‘Gran Hermano’.

 

Alba Carrillo es convertirà en participant del ‘reality’, format amb el que ella ja té certa experiència, ja que anteriorment va participar en ‘Supervivientes’ amb molt bons resultats, arribant quasi a guanyar el concurs.

 

A una setmana de l’estrena del programa, lentament anem posant rostre als participants d’enguany, un càsting ple de cares famoses i polèmiques, que de ben segur faran les delícies dels seguidors d’este concurs, oferint espectacle i contingut a doll.

 

Alba Carrillo, molt il·lusionada per entrar en la casa de Guadalix

A pocs minuts d’acabar el programa ‘Ya es mediodía’, la presentadora anunciava el nom de la seua col·laboradora com a participant d’esta edició, arrancant els aplaudiments i l’alegria dels allí presents, mentres Alba Carrillo saltava de la seua cadira eufòrica per a anar corrent a abraçar als seus companys: «Deixaré ‘Ya es mediodía’ en gran i portaré el maletí per a la meua Sonso» fent referència a la presentadora, cosa a la que ella li responia recíprocament, oferint-li tot el seu suport: «Des d’aquí tindràs tota la força i tota l’energia. Volem que sigues la guanyadora de ‘GH VIP 7’».

 

Alba Carrillo està molt emocionada amb la seva nova aventura televisiva

Alba Carrillo està molt emocionada amb la seua nova aventura televisiva | TELECINCO

 

Amb la confirmació d’Alba Carrillo ja són huit els participants d’esta nova edició de ‘Gran Hermano’: Mila Ximénez, ‘El Cejas’, Anabel Pantoja, Dinio García, Adara Molinero, Estela Grande i Noemí Salazar.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.

Llevant s’agarra a la permanència davant un Getafe llançat cap a Europa

Llevant i Getafe tanquen la jornada 31 en el Ciutat de València en un dol que enfronta la necessitat extrema dels granotas amb l'ambició europea de l'equip de Bordalás.