Lara Álvarez també serà presentadora de la setena edició de ‘GH VIP’

La presentadora emprèn un nou repte professional

La presentadora asturiana presentarà ‘GH 7’ amb Jorge Javier Vázquez i Jordi González | Gtres

 

S’ha fet pública la notícia que Lara Álvarez ha sigut triada per Telecinco per a conduir els espais de ‘GH VIP’, juntament amb Jordi González i Jorge Javier Vázquez. El trio, que ja va estar al capdavant de ‘Supervivientes 2019’, ha demostrat ser capaç de complir amb les expectatives de la cadena televisiva.

 

Lara Álvarez presentarà ‘GH VIP 7’

Per tant, els rumors sobre la presència de l’asturiana en ‘GH VIP’ s’han confirmat gràcies a esta notícia oficial i la retirada de Sandra Barneda com a presentadora dels debats del reality de convivència. Mentres que Lara Álvarez serà la responsable de controlar els fets dins de la casa de Guadalix de la Sierra, Jorge Javier estarà al capdavant de les gal·les setmanals que tindran lloc dimarts i dijous.

 

A través d’un nou vídeo promocional, Telecinco ha confirmat el trio de presentadors. A més a més, ens transmetia el següent missatge: «El compte arrere ha començat i ja queda menys per a que tornem a viure grans moments en la televisió, perquè riem, ens emocionem i vibrem amb les històries i experiències dels concursants oficials. Esta edició no te la pots perdre».

 

Lara Álvarez ja va formar part del trio de presentadors de ‘Supervivientes 2019’   | Cedida

 

El pròxim dijous dia 12 de setembre és el dia assenyalat per a l’estrena d’esta esperada edició. De moment, només hi ha confirmats cinc noms dels futurs habitants de la casa de Gaudalix de la Sierra: Mila Ximénez, Anabel Pantja, Ada, El Cejas i Dinio. Caldrà que tinguem paciència fins que s’hagen desvelat tots els rostres dels participants de la setena edició de ‘GH VIP’.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.

Aemet alerta d’un possible gir brusc del vent a l’incendi de Tírig

Aemet advertix que en les pròximes hores podria produir-se un gir brusc i breu del vent en la zona de l’incendi forestal de Tírig, originat ahir previsiblement per un llamp.

La UCI de l’Hospital Sant Joan d’Alacant estrena monitorització avançada per al pacient crític

La UCI de l’Hospital Universitari Sant Joan d’Alacant ha incorporat un sistema de monitorització avançada amb 16 punts i alarmes personalitzades que permet detectar abans complicacions en pacients crítics i millorar-ne la seguretat.

Risc extrem d’incendis diumenge a la Comunitat Valenciana i tempestes seques a Alacant

El nivell roig de risc d’incendis forestals s’ha activat per a diumenge a tota la Comunitat Valenciana i es preveuen possibles tempestes seques a la província d’Alacant.

Sánchez demana màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló

Pedro Sánchez ha fet una crida a la màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló i ha traslladat el seu suport als veïns desallotjats, remarcant que la seua seguretat és la prioritat.

Alcen el confinament a Serra d’en Galceran després de millorar l’incendi

El Centre d'Emergències de la Generalitat ha alçat el confinament a Serra d'en Galceran després de la millora de l'incendi forestal, mentre els esforços se centren ara en el foc de Tírig, declarat en situació operativa nivell 2.

L’eclipsi solar arribarà amb molta calor i núvols al nord i a l’est

L’eclipsi total del 12 d’agost es veurà amb molta calor a tot l’Estat i amb risc de núvols al nord, a l’est i en alguns litorals, cosa que pot dificultar l’observació en punts com València.

Espanya amplia a set aeroports els controls a viatgers procedents d’Itàlia

Espanya ha ampliat a set aeroports els controls fronterers aleatoris a viatgers procedents d’Itàlia, tant en trànsit aeri com marítim.
FILMOTECA D'ESTIU