Lara Álvarez també serà presentadora de la setena edició de ‘GH VIP’

La presentadora emprèn un nou repte professional

La presentadora asturiana presentarà ‘GH 7’ amb Jorge Javier Vázquez i Jordi González | Gtres

 

S’ha fet pública la notícia que Lara Álvarez ha sigut triada per Telecinco per a conduir els espais de ‘GH VIP’, juntament amb Jordi González i Jorge Javier Vázquez. El trio, que ja va estar al capdavant de ‘Supervivientes 2019’, ha demostrat ser capaç de complir amb les expectatives de la cadena televisiva.

 

Lara Álvarez presentarà ‘GH VIP 7’

Per tant, els rumors sobre la presència de l’asturiana en ‘GH VIP’ s’han confirmat gràcies a esta notícia oficial i la retirada de Sandra Barneda com a presentadora dels debats del reality de convivència. Mentres que Lara Álvarez serà la responsable de controlar els fets dins de la casa de Guadalix de la Sierra, Jorge Javier estarà al capdavant de les gal·les setmanals que tindran lloc dimarts i dijous.

 

A través d’un nou vídeo promocional, Telecinco ha confirmat el trio de presentadors. A més a més, ens transmetia el següent missatge: «El compte arrere ha començat i ja queda menys per a que tornem a viure grans moments en la televisió, perquè riem, ens emocionem i vibrem amb les històries i experiències dels concursants oficials. Esta edició no te la pots perdre».

 

Lara Álvarez ja va formar part del trio de presentadors de ‘Supervivientes 2019’   | Cedida

 

El pròxim dijous dia 12 de setembre és el dia assenyalat per a l’estrena d’esta esperada edició. De moment, només hi ha confirmats cinc noms dels futurs habitants de la casa de Gaudalix de la Sierra: Mila Ximénez, Anabel Pantja, Ada, El Cejas i Dinio. Caldrà que tinguem paciència fins que s’hagen desvelat tots els rostres dels participants de la setena edició de ‘GH VIP’.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.