14.1 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Lara Álvarez també serà presentadora de la setena edició de ‘GH VIP’

La presentadora emprèn un nou repte professional

La presentadora asturiana presentarà ‘GH 7’ amb Jorge Javier Vázquez i Jordi González | Gtres

 

S’ha fet pública la notícia que Lara Álvarez ha sigut triada per Telecinco per a conduir els espais de ‘GH VIP’, juntament amb Jordi González i Jorge Javier Vázquez. El trio, que ja va estar al capdavant de ‘Supervivientes 2019’, ha demostrat ser capaç de complir amb les expectatives de la cadena televisiva.

 

Lara Álvarez presentarà ‘GH VIP 7’

Per tant, els rumors sobre la presència de l’asturiana en ‘GH VIP’ s’han confirmat gràcies a esta notícia oficial i la retirada de Sandra Barneda com a presentadora dels debats del reality de convivència. Mentres que Lara Álvarez serà la responsable de controlar els fets dins de la casa de Guadalix de la Sierra, Jorge Javier estarà al capdavant de les gal·les setmanals que tindran lloc dimarts i dijous.

 

A través d’un nou vídeo promocional, Telecinco ha confirmat el trio de presentadors. A més a més, ens transmetia el següent missatge: «El compte arrere ha començat i ja queda menys per a que tornem a viure grans moments en la televisió, perquè riem, ens emocionem i vibrem amb les històries i experiències dels concursants oficials. Esta edició no te la pots perdre».

 

Lara Álvarez ja va formar part del trio de presentadors de ‘Supervivientes 2019’   | Cedida

 

El pròxim dijous dia 12 de setembre és el dia assenyalat per a l’estrena d’esta esperada edició. De moment, només hi ha confirmats cinc noms dels futurs habitants de la casa de Gaudalix de la Sierra: Mila Ximénez, Anabel Pantja, Ada, El Cejas i Dinio. Caldrà que tinguem paciència fins que s’hagen desvelat tots els rostres dels participants de la setena edició de ‘GH VIP’.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.

Asaja Alacant ajorna la tractorada al 29 de gener després de la tragèdia ferroviària de Adamuz

L'organització posposa la protesta prevista per al dijous pels tres dies de dol oficial i manté recorregut, horari i reivindicacions per al 29 de gener.

Marcelino busca un bàlsam davant l’Ajax i apel·la a l’orgull del Vila-real

El tècnic va afirmar que guanyar a l'Ajax seria un xicotet bàlsam per a acomiadar la Champions a casa. Va anunciar canvis, va destacar el prestigi i va analitzar al rival.

La Fiscalia rebutja considerar víctima de la DANA a un mort per falta d’assistència mèdica

La Fiscalia de València no veu relació causal directa entre la DANA i la mort d'un veí de Guadassuar i l'exclou del cas. També descarta lesions psicològiques i la causa incorpora la crida d'un enginyer sobre la presa de Buseo.