21.4 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Lara Álvarez també serà presentadora de la setena edició de ‘GH VIP’

La presentadora emprèn un nou repte professional

La presentadora asturiana presentarà ‘GH 7’ amb Jorge Javier Vázquez i Jordi González | Gtres

 

S’ha fet pública la notícia que Lara Álvarez ha sigut triada per Telecinco per a conduir els espais de ‘GH VIP’, juntament amb Jordi González i Jorge Javier Vázquez. El trio, que ja va estar al capdavant de ‘Supervivientes 2019’, ha demostrat ser capaç de complir amb les expectatives de la cadena televisiva.

 

Lara Álvarez presentarà ‘GH VIP 7’

Per tant, els rumors sobre la presència de l’asturiana en ‘GH VIP’ s’han confirmat gràcies a esta notícia oficial i la retirada de Sandra Barneda com a presentadora dels debats del reality de convivència. Mentres que Lara Álvarez serà la responsable de controlar els fets dins de la casa de Guadalix de la Sierra, Jorge Javier estarà al capdavant de les gal·les setmanals que tindran lloc dimarts i dijous.

 

A través d’un nou vídeo promocional, Telecinco ha confirmat el trio de presentadors. A més a més, ens transmetia el següent missatge: «El compte arrere ha començat i ja queda menys per a que tornem a viure grans moments en la televisió, perquè riem, ens emocionem i vibrem amb les històries i experiències dels concursants oficials. Esta edició no te la pots perdre».

 

Lara Álvarez ja va formar part del trio de presentadors de ‘Supervivientes 2019’   | Cedida

 

El pròxim dijous dia 12 de setembre és el dia assenyalat per a l’estrena d’esta esperada edició. De moment, només hi ha confirmats cinc noms dels futurs habitants de la casa de Gaudalix de la Sierra: Mila Ximénez, Anabel Pantja, Ada, El Cejas i Dinio. Caldrà que tinguem paciència fins que s’hagen desvelat tots els rostres dels participants de la setena edició de ‘GH VIP’.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detenen a l’exmarit com a presumpte autor del doble crim de mare i filla a Xilxes

L'exmarit i pare ha sigut detingut com a presumpte autor del doble assassinat a Xilxes. Tenia orde d'allunyament fins a 2027 i la causa passa a Violència Masclista.

Educació activa l’acompanyament emocional en el centre de la menor assassinada a Xilxes

Educació ha activat el protocol d'intervenció en crisi en el centre de Xilxes on estudiava la menor de 12 anys i ha desplegat suport a la comunitat educativa.

Cau a València una xarxa que venia contractes de lloguer falsos per 300 euros: 28 detinguts

La Policia Nacional ha desarticulat a València un grup que venia contractes de lloguer falsos per 300 euros a estrangers en situació irregular. L'operació s'ha saldat amb 28 detinguts i la investigació continua oberta.

Pedro Martínez subratlla el gran impacte de Ricky Rubio abans del València-Joventut

Pedro Martínez va destacar que el base condiciona el joc en les dos canastres i que València Basket afronta les habitacions de Copa sense pressió, centrat en els detalls.

València Basket i Joventut obrin la Copa en el Roig Arena amb un dol d’estils

L'equip de Pedro Martínez i la Penya de Ricky Rubio inauguren els quarts a les 18.00 en el Roig Arena, amb el factor pista i la 'maledicció' de l'amfitrió en joc

Detingut l’exmarit com a presumpte autor de l’assassinat d’una dona i la seua filla a Xilxes

L'exmarit i pare de les víctimes ha sigut detingut com a presumpte autor del doble crim a Xilxes. La Guàrdia Civil revisa gravacions municipals i l'Ajuntament decreta tres dies de dol.

Detingut l’exmarit i pare com a presumpte autor del doble crim d’una dona i una xiqueta a Xilxes

L'exmarit i pare de les víctimes ha sigut detingut com a presumpte autor del doble crim ocorregut este dimarts a Xilxes, segons va anunciar la delegada del Govern.

Condemnen a un menor per intentar agredir sexualment a un altre en un viatge d’estudis

Un Jutjat de Menors de València ha imposat 15 mesos d'internament tancat i 2 anys de llibertat vigilada a un menor per intentar agredir sexualment a un altre durant un viatge escolar a Màlaga. La sentència afig formació obligatòria, allunyament per quatre anys i indemnització de 17.400 euros.