14.1 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

‘Sálvame’ confirma per error que Irene Junquera participarà en ‘GH VIP 7’

‘Sálvame’ confirma per error a Irene Junqueras com a participant de ‘GH VIP 7’   | Telecinco

 

Feia dies que corrien els rumors sobre la possible entrada d’Irene Junquera dins de la casa de Guadalix de la Sierra. Este dijous, el programa de ‘Sálvame’ ha confirmat per error la participació de la periodista en la setena edició del reality. Irene haurà de conviure amb altres personalitats mediàtiques, tals com Mila Ximénez, El Cejas, Anabel Pantoja, Dinio o Estela Grande.

 

L’error de ‘Sálvame’ confirmant el nom d’Irene Junquera

El descuit va tindre lloc mentres que Paz Padilla es proposava fer un repàs dels noms dels famosos que habitaran la casa de Guadalix a partir de la setmana pròxima. Abans que la presentadora comencara en l’enumeració, va aparèixer en la pantalla que estava situada al seu darrere una fotografia d’Irene Junquera. Belén Esteban, una de les col·laboradores, va voler saber qui era la persona que s’estava projectant, i María Patiño va la va informar en veu baixa.

 

Fruit d’este error, Irene Junquera va ser oficialment confirmada com a concursant de ‘GH VIP 7’. Coneguda per haver sigut col·laboradora en el programa de ‘Punto Pelota’ de Josep Pedrerol i ‘El chiringuito’, la periodista s’ha trobat en una polèmica situació en descobrir-se un tweet que va publicar fa temps: «Me apesta ‘GH’, lo siento», va escriure l’any 2010 mentres que treballava en Intereconomia.

 

hrhrhrhr

El tweet de Junquera criticant el reality de Gran Hermano   | TWITTER

 

 

Durant la seua etapa professional com a copresentadora de l’espai ‘All you need is Love…o no’ amb Risto Mejide, Irene Junquera no va tindre molta sort i el programa va ser cancel·lat per falta d’audiència. Abans, va col·laborar amb ‘Atresmedia’ en el programa ‘Zapeando’, i actualment escriu per al diari esportiu ‘Mundo Deportivo’.

 

La periodista va ser copresentadora en el programa de Risto Mejide ‘All you need is love.. o no | Mediaset España

 

També pots llegir….

Últimes notícies

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.

112 Euskadi va saber d’almenys dos víctimes a les 21.05 del 29-O i va registrar 32 crides per la DANA a València

El 112 del País Basc va atendre 32 peticions d'auxili vinculades a les riuades en el sud de València els dies 29 i 30 d'octubre de 2024 i va tindre constància d'almenys #dos morts a les 21.05 del 29-O. La cronologia va ser remesa al Jutjat de Catarroja, que investiga la gestió de l'emergència.

Els Arts estrena Eugenio Oneguin amb la mirada introspectiva de Laurent Pelly

El Palau de les Arts estrenarà el 20 de gener Eugenio Oneguin de Txaikovski amb posada en escena introspectiva de Laurent Pelly i batuta de Timur Zangiev. El títol torna al repertori del coliseu quinze anys després amb un repartiment internacional i activitats paral·leles.

Gómez supedita la jornada de 35 hores en Sanitat al que acorde la Taula General

El conseller ha reiterat que Sanitat activarà la reducció quan la Taula General la fixe i ha defés un Estatut Marc 'nou i modern' amb criteris homogenis.

Ford Almussafes suma dos dies de parada per ERTO en la planta de motors

Ford Almussafes ha afegit dos dies de parada total en la planta de motors, el 26 de gener i el 2 de febrer, dins de l'ERTO en vigor. La mesura afecta a totes les línies excepte blocs i servicis indirectes i se suma al calendari acordat per a gener i febrer.

Pérez Llorca reclama una proposta seriosa i rigorosa de finançament autonòmic

El president ha lamentat l'absència d'una proposta concreta del Govern després de l'últim Consell de Política Fiscal i Financera i ha demanat un debat transparent i conjunt.