‘Sálvame’ confirma per error que Irene Junquera participarà en ‘GH VIP 7’

‘Sálvame’ confirma per error a Irene Junqueras com a participant de ‘GH VIP 7’   | Telecinco

 

Feia dies que corrien els rumors sobre la possible entrada d’Irene Junquera dins de la casa de Guadalix de la Sierra. Este dijous, el programa de ‘Sálvame’ ha confirmat per error la participació de la periodista en la setena edició del reality. Irene haurà de conviure amb altres personalitats mediàtiques, tals com Mila Ximénez, El Cejas, Anabel Pantoja, Dinio o Estela Grande.

 

L’error de ‘Sálvame’ confirmant el nom d’Irene Junquera

El descuit va tindre lloc mentres que Paz Padilla es proposava fer un repàs dels noms dels famosos que habitaran la casa de Guadalix a partir de la setmana pròxima. Abans que la presentadora comencara en l’enumeració, va aparèixer en la pantalla que estava situada al seu darrere una fotografia d’Irene Junquera. Belén Esteban, una de les col·laboradores, va voler saber qui era la persona que s’estava projectant, i María Patiño va la va informar en veu baixa.

 

Fruit d’este error, Irene Junquera va ser oficialment confirmada com a concursant de ‘GH VIP 7’. Coneguda per haver sigut col·laboradora en el programa de ‘Punto Pelota’ de Josep Pedrerol i ‘El chiringuito’, la periodista s’ha trobat en una polèmica situació en descobrir-se un tweet que va publicar fa temps: «Me apesta ‘GH’, lo siento», va escriure l’any 2010 mentres que treballava en Intereconomia.

 

hrhrhrhr

El tweet de Junquera criticant el reality de Gran Hermano   | TWITTER

 

 

Durant la seua etapa professional com a copresentadora de l’espai ‘All you need is Love…o no’ amb Risto Mejide, Irene Junquera no va tindre molta sort i el programa va ser cancel·lat per falta d’audiència. Abans, va col·laborar amb ‘Atresmedia’ en el programa ‘Zapeando’, i actualment escriu per al diari esportiu ‘Mundo Deportivo’.

 

La periodista va ser copresentadora en el programa de Risto Mejide ‘All you need is love.. o no | Mediaset España

 

També pots llegir….

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.