Mastodon
22.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

‘Sálvame’ confirma per error que Irene Junquera participarà en ‘GH VIP 7’

‘Sálvame’ confirma per error a Irene Junqueras com a participant de ‘GH VIP 7’   | Telecinco

 

Feia dies que corrien els rumors sobre la possible entrada d’Irene Junquera dins de la casa de Guadalix de la Sierra. Este dijous, el programa de ‘Sálvame’ ha confirmat per error la participació de la periodista en la setena edició del reality. Irene haurà de conviure amb altres personalitats mediàtiques, tals com Mila Ximénez, El Cejas, Anabel Pantoja, Dinio o Estela Grande.

 

L’error de ‘Sálvame’ confirmant el nom d’Irene Junquera

El descuit va tindre lloc mentres que Paz Padilla es proposava fer un repàs dels noms dels famosos que habitaran la casa de Guadalix a partir de la setmana pròxima. Abans que la presentadora comencara en l’enumeració, va aparèixer en la pantalla que estava situada al seu darrere una fotografia d’Irene Junquera. Belén Esteban, una de les col·laboradores, va voler saber qui era la persona que s’estava projectant, i María Patiño va la va informar en veu baixa.

 

Fruit d’este error, Irene Junquera va ser oficialment confirmada com a concursant de ‘GH VIP 7’. Coneguda per haver sigut col·laboradora en el programa de ‘Punto Pelota’ de Josep Pedrerol i ‘El chiringuito’, la periodista s’ha trobat en una polèmica situació en descobrir-se un tweet que va publicar fa temps: «Me apesta ‘GH’, lo siento», va escriure l’any 2010 mentres que treballava en Intereconomia.

 

hrhrhrhr

El tweet de Junquera criticant el reality de Gran Hermano   | TWITTER

 

 

Durant la seua etapa professional com a copresentadora de l’espai ‘All you need is Love…o no’ amb Risto Mejide, Irene Junquera no va tindre molta sort i el programa va ser cancel·lat per falta d’audiència. Abans, va col·laborar amb ‘Atresmedia’ en el programa ‘Zapeando’, i actualment escriu per al diari esportiu ‘Mundo Deportivo’.

 

La periodista va ser copresentadora en el programa de Risto Mejide ‘All you need is love.. o no | Mediaset España

 

També pots llegir….

Últimes notícies

L’onzena manifestació contra Mazón unirà Paiporta i València el 28 de setembre

Dos columnes eixiran a les 18.00 des de Paiporta i la Rambleta per a confluir en el 'Pont de la Solidaritat', en la vespra dels 11 mesos de la dana. La marxa manté la pressió per la gestió del 29 d'octubre

Tallada la N-337 a Gandia després del xoc d’un camió grua contra un pont

La N-337 roman tallada a Gandia després que un camió amb grua impactara contra un pont. El trànsit està desviat i s'avaluen els danys; també es talla la N-332 en sentit València per despreniments.

Dijous amb temperatures inusualment altes a l’interior de la Comunitat Valenciana

L'interior de la Comunitat encara un dijous més càlid del normal per a estes dates, amb cels buidats i brises d'este. El divendres es mantindrà l'estabilitat i solo es preveu un lleu respir tèrmic a l'interior.

Mazón reivindica la fortalesa de l’economia valenciana després de la DANA i crida a no baixar la mirada

Mazón va defendre que l'economia valenciana ha resistit i crescut després de la DANA del 29 d'octubre, que va danyar el 20% dels actius en les zones afectades. Va reivindicar suport empresarial, va anunciar menys burocràcia i rebaixes fiscals, i va lamentar absències en la gala de la Nit de l'Economia Valenciana.

Manzanares cancel·la els seus compromisos després de fracturar-se una costella

José María Manzanares patix la fractura de l'octava costella esquerra i és baixa a Guadalajara, Salamanca, Nimes i Lorca. Marco Pérez li substituirà a Guadalajara.

Cos destaca que l’esforç empresarial ha permés eixir sense cicatrius del xoc aranzelari

Carlos Cuerpo enaltix a València la resiliència d'empreses i treballadors i eleva el creixement al 2,7%, amb consum i inversion com a motors. Parla d'un canvi estructural recolzat en un mercat laboral robust i en la modernizacion productiva.

Morata, president de Cambra València, reclama estabilitat i un projecte comú per a Espanya

José Vicente Morata alerta d'una polarització estructural que frena consensos i demana marcs estables per a les empreses. Reivindica autonomia estratègica i inversió en I+D i infraestructures.

La calor persistix en la Comunitat Valenciana i Ademuz frega els 36 graus

La Comunitat Valenciana encadena una altra jornada de calor estiuenca a menys d'una setmana de la tardor. Ademuz frega 36 °C i les capitals queden prop de 30 °C, amb pics locals encara majors.