‘Sálvame’ confirma per error que Irene Junquera participarà en ‘GH VIP 7’

‘Sálvame’ confirma per error a Irene Junqueras com a participant de ‘GH VIP 7’   | Telecinco

 

Feia dies que corrien els rumors sobre la possible entrada d’Irene Junquera dins de la casa de Guadalix de la Sierra. Este dijous, el programa de ‘Sálvame’ ha confirmat per error la participació de la periodista en la setena edició del reality. Irene haurà de conviure amb altres personalitats mediàtiques, tals com Mila Ximénez, El Cejas, Anabel Pantoja, Dinio o Estela Grande.

 

L’error de ‘Sálvame’ confirmant el nom d’Irene Junquera

El descuit va tindre lloc mentres que Paz Padilla es proposava fer un repàs dels noms dels famosos que habitaran la casa de Guadalix a partir de la setmana pròxima. Abans que la presentadora comencara en l’enumeració, va aparèixer en la pantalla que estava situada al seu darrere una fotografia d’Irene Junquera. Belén Esteban, una de les col·laboradores, va voler saber qui era la persona que s’estava projectant, i María Patiño va la va informar en veu baixa.

 

Fruit d’este error, Irene Junquera va ser oficialment confirmada com a concursant de ‘GH VIP 7’. Coneguda per haver sigut col·laboradora en el programa de ‘Punto Pelota’ de Josep Pedrerol i ‘El chiringuito’, la periodista s’ha trobat en una polèmica situació en descobrir-se un tweet que va publicar fa temps: «Me apesta ‘GH’, lo siento», va escriure l’any 2010 mentres que treballava en Intereconomia.

 

hrhrhrhr

El tweet de Junquera criticant el reality de Gran Hermano   | TWITTER

 

 

Durant la seua etapa professional com a copresentadora de l’espai ‘All you need is Love…o no’ amb Risto Mejide, Irene Junquera no va tindre molta sort i el programa va ser cancel·lat per falta d’audiència. Abans, va col·laborar amb ‘Atresmedia’ en el programa ‘Zapeando’, i actualment escriu per al diari esportiu ‘Mundo Deportivo’.

 

La periodista va ser copresentadora en el programa de Risto Mejide ‘All you need is love.. o no | Mediaset España

 

També pots llegir….

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els fallers de Cuba-Literat Azorín planten la seua falla davant l’absència de l’artista

La comissió de Ruzafa culmina pel seu compte la plantà de 'Passant a millor vida' després de no concloure l'artista el seu treball. Han comunicat la incidència a la JCF.

Tres anys de presó per a un agressor sexual reincident a la Vila Joiosa

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a tres anys de presó a un home per agredir sexualment a una dona que dormia a la seua casa a la Vila Joiosa. La pena inclou atenuants de reparació i embriaguesa i l'agreujant de reincidència, a més d'allunyament i llibertat vigilada.

El port d’Alacant estrenarà una línia regular de mercaderies amb Algèria

Algèria Express connectarà Alacant amb Orà i Bejaia amb freqüència quinzenal. El servici, operat per Sidra Line, combinarà càrrega contenerizada i convencional.

Onze associacions d’arts escèniques denuncien abandó de Cultura en la Comunitat

Onze associacions del sector han tornat a alertar d'una deriva que desmantella polítiques clau i agreuja els problemes. Cultura reitera el seu compromís i destaca més contractacions en el Circuit.

El PSPV exigix retirar l’aforament de Mazón per a aclarir la DANA de 2024

El PSPV-PSOE ha demanat retirar l'aforament de Carlos Mazón perquè la investigació per la DANA de 2024 avanç en el jutjat de Catarroja. El TSJCV ha rebutjat investigar-ho però ha precisat que la causa 'pot i deu' seguir en instrucció.

Compromís sosté que Bany va poder comptar amb informació privilegiada sobre els bons comercie

Compromís ha activat iniciatives per a esclarir possibles irregularitats en els bons comercie i reclama controls reforçats a la Cambra de Comerç d'Alacant. La formació vincula el cas a la detenció de Carlos Baño i exigix auditories i compareixences.

La mascletà de Tamarit homenatja el món faller amb ritme, potència i una senyera de fum

La Pirotècnia Tamarit ha firmat la setzena mascletà del cicle amb un tret de sis minuts i 216 quilos, dedicat als qui fan possibles les Falles. El tancament, amb una gran senyera de fum, ha segellat el tribut en una plaça abarrotada.

Baldoví afirma que Compromís ha donat una resposta immediata davant la denúncia per violència masclista contra un regidor d’Altea

Joan Baldoví ha defés que la coalició ha cessat l'edil de les seues àrees i l'ha apartat del govern local, a més d'activar els protocols interns. Ha recalcat el respecte al procés judicial i la línia roja enfront de la violència de gènere.