‘Sálvame’ confirma per error que Irene Junquera participarà en ‘GH VIP 7’

‘Sálvame’ confirma per error a Irene Junqueras com a participant de ‘GH VIP 7’   | Telecinco

 

Feia dies que corrien els rumors sobre la possible entrada d’Irene Junquera dins de la casa de Guadalix de la Sierra. Este dijous, el programa de ‘Sálvame’ ha confirmat per error la participació de la periodista en la setena edició del reality. Irene haurà de conviure amb altres personalitats mediàtiques, tals com Mila Ximénez, El Cejas, Anabel Pantoja, Dinio o Estela Grande.

 

L’error de ‘Sálvame’ confirmant el nom d’Irene Junquera

El descuit va tindre lloc mentres que Paz Padilla es proposava fer un repàs dels noms dels famosos que habitaran la casa de Guadalix a partir de la setmana pròxima. Abans que la presentadora comencara en l’enumeració, va aparèixer en la pantalla que estava situada al seu darrere una fotografia d’Irene Junquera. Belén Esteban, una de les col·laboradores, va voler saber qui era la persona que s’estava projectant, i María Patiño va la va informar en veu baixa.

 

Fruit d’este error, Irene Junquera va ser oficialment confirmada com a concursant de ‘GH VIP 7’. Coneguda per haver sigut col·laboradora en el programa de ‘Punto Pelota’ de Josep Pedrerol i ‘El chiringuito’, la periodista s’ha trobat en una polèmica situació en descobrir-se un tweet que va publicar fa temps: «Me apesta ‘GH’, lo siento», va escriure l’any 2010 mentres que treballava en Intereconomia.

 

hrhrhrhr

El tweet de Junquera criticant el reality de Gran Hermano   | TWITTER

 

 

Durant la seua etapa professional com a copresentadora de l’espai ‘All you need is Love…o no’ amb Risto Mejide, Irene Junquera no va tindre molta sort i el programa va ser cancel·lat per falta d’audiència. Abans, va col·laborar amb ‘Atresmedia’ en el programa ‘Zapeando’, i actualment escriu per al diari esportiu ‘Mundo Deportivo’.

 

La periodista va ser copresentadora en el programa de Risto Mejide ‘All you need is love.. o no | Mediaset España

 

També pots llegir….

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana baixa al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i situa el total d'aturats en 288.162. La caiguda anual aconseguix les 19.440 persones, amb descensos en les tres províncies i suport de l'estirada de l'ocupació per Setmana Santa.

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.