La pillada d’una concursant de ‘La isla de las tentaciones’ que ha sorprés a tot el món

Sense cap dubte, ‘La isla de las tentaciones’, el nou reality de Telecinco, està sent tot un èxit. Només cal estar atent a les xarxes socials per a poder vore com la gent s’ha enganxat al programa, que cada volta ens sorprén més i més. Perquè no tot és com pareix. Ja han sigut molts els rumors sobre les parelles que ho han deixat, a causa de les infidelitats que s’han comés en l’illa. Un dels punts negatius de què el programa estiga gravat. A pesar d’això, els espectadors només coneixem la deslleialtat de Fani a Christofer amb Rubén.

 

A pesar de tot, els espectadors no han deixat de banda les oportunitats que ens briden les xarxes socials per a poder saber quin camí han seguit els concursants després d’eixir del concurs. Gràcies a Instagram, hem pogut saber que Álex Bueno està eixint amb una futbolista del Torrelodones, pel que és obvi que ho ha deixat amb Fiama i que han cancel·lat la boda. El futur de Gonzalo i Susana també ens l’ha desvelat Instagram, ja que la parella ha borrat les fotos que tenien junts i s’han deixat de seguir en les xarxes socials, com han fet la majoria de parelles. Un fet que ens podria desvetlar el futur dels concursants o que podria estar fet a propòsit per a despistar als espectadors.

 

La fotografia que ho ha canviat tot

De qui encara no s’havia filtrat res per les xarxes socials ni ens havien donat pistes és de la parella formada per Christofer i Fani. A pesar d’això, després de la infidelitat de Fani en el segon programa, tot el món s’imaginava que no seguirien junts una volta isqueren del reality, a pesar de dur set anys junts. Però una foto, que s’ha filtrat per les xarxes socials, ha donat a entendre que la parella no ha trencat i que estan junts en l’actualitat, a pesar de què Fani li haja sigut infidel a Christofer.

 

La foto, que s’ha compartit en Twitter, mostra a Fani i Chritofer caminant junts la setmana passada. Encara que se’ls veu de lluny, se’ls pot identificar perfectament. Potser que esta imatge ens estiga mostrant que Chistofer hauria perdonat a Fani o que simplement han quedat com a amics, però el que ens mostra sí o sí és que s’han tornat a vore.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.