La pillada d’una concursant de ‘La isla de las tentaciones’ que ha sorprés a tot el món

Sense cap dubte, ‘La isla de las tentaciones’, el nou reality de Telecinco, està sent tot un èxit. Només cal estar atent a les xarxes socials per a poder vore com la gent s’ha enganxat al programa, que cada volta ens sorprén més i més. Perquè no tot és com pareix. Ja han sigut molts els rumors sobre les parelles que ho han deixat, a causa de les infidelitats que s’han comés en l’illa. Un dels punts negatius de què el programa estiga gravat. A pesar d’això, els espectadors només coneixem la deslleialtat de Fani a Christofer amb Rubén.

 

A pesar de tot, els espectadors no han deixat de banda les oportunitats que ens briden les xarxes socials per a poder saber quin camí han seguit els concursants després d’eixir del concurs. Gràcies a Instagram, hem pogut saber que Álex Bueno està eixint amb una futbolista del Torrelodones, pel que és obvi que ho ha deixat amb Fiama i que han cancel·lat la boda. El futur de Gonzalo i Susana també ens l’ha desvelat Instagram, ja que la parella ha borrat les fotos que tenien junts i s’han deixat de seguir en les xarxes socials, com han fet la majoria de parelles. Un fet que ens podria desvetlar el futur dels concursants o que podria estar fet a propòsit per a despistar als espectadors.

 

La fotografia que ho ha canviat tot

De qui encara no s’havia filtrat res per les xarxes socials ni ens havien donat pistes és de la parella formada per Christofer i Fani. A pesar d’això, després de la infidelitat de Fani en el segon programa, tot el món s’imaginava que no seguirien junts una volta isqueren del reality, a pesar de dur set anys junts. Però una foto, que s’ha filtrat per les xarxes socials, ha donat a entendre que la parella no ha trencat i que estan junts en l’actualitat, a pesar de què Fani li haja sigut infidel a Christofer.

 

La foto, que s’ha compartit en Twitter, mostra a Fani i Chritofer caminant junts la setmana passada. Encara que se’ls veu de lluny, se’ls pot identificar perfectament. Potser que esta imatge ens estiga mostrant que Chistofer hauria perdonat a Fani o que simplement han quedat com a amics, però el que ens mostra sí o sí és que s’han tornat a vore.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rafa Mir supera a Boyé i iguala a Pere Milla com a màxim golejador recent de l’Elx en Primera

Rafa Mir aconseguix els huit gols en LaLiga amb l'Elx, supera el registre de Lucas Boyé i iguala el de Pere Milla i s'acosta a les millors marques del club en Primera.

València blinda el 98% de les vivendes enfront dels pisos turístics i ultima la nova normativa

La Comissió d'Urbanisme de València aprova la normativa que protegix l'ús residencial del 98% de les vivendes per barri, limita els pisos turístics i prepara la seua aprovació definitiva en el ple del 31 de març.

El València Basket renova a Pedro Martínez fins a 2028

El València Basket amplia un any més el contracte de Pedro Martínez, artífex de la Lliga Endesa 2016-17, en plena etapa d'èxit esportiu en ACB i Eurolliga.

El rinoceront bebé Kairu es consolida en la sabana de Bioparc València

Kairu, el jove rinoceront nascut fa quasi cinc mesos en Bioparc València, ja es mou amb total soltesa en la sabana del parc i interactua amb zebres i aus.

Pet Shop Boys celebrarà 40 anys d’èxits en el Roig Arena el 23 de juliol

Pet Shop Boys oferirà el 23 de juliol en el Roig Arena de València el seu primer concert a Espanya de 2026, dins de la gira Dreamworld: The Greatest Hits Live i després de 19 anys sense actuar a la ciutat.

Quart dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

El dispositiu de rescat seguix actiu per quart dia en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, per a localitzar a un home desaparegut el diumenge, amb efectius de Generalitat, Guàrdia Civil i Bombers.

Reoberta la Pista de Silla però es mantenen 13 km de retencions cap a València

La V-31 s'ha reobert al trànsit després de l'avaria d'una grua, però el col·lapse persistix amb 13 quilòmetres de retencions d'accés a València i problemes en vies pròximes.

Els preus industrials cauen un 2,4% al febrer en la Comunitat Valenciana

Els preus industrials van descendir al febrer un 2,4% en la Comunitat Valenciana, en un context de fort abaratiment de l'energia que va portar la caiguda mitjana a Espanya fins al 7% interanual.