La pillada d’una concursant de ‘La isla de las tentaciones’ que ha sorprés a tot el món

Sense cap dubte, ‘La isla de las tentaciones’, el nou reality de Telecinco, està sent tot un èxit. Només cal estar atent a les xarxes socials per a poder vore com la gent s’ha enganxat al programa, que cada volta ens sorprén més i més. Perquè no tot és com pareix. Ja han sigut molts els rumors sobre les parelles que ho han deixat, a causa de les infidelitats que s’han comés en l’illa. Un dels punts negatius de què el programa estiga gravat. A pesar d’això, els espectadors només coneixem la deslleialtat de Fani a Christofer amb Rubén.

 

A pesar de tot, els espectadors no han deixat de banda les oportunitats que ens briden les xarxes socials per a poder saber quin camí han seguit els concursants després d’eixir del concurs. Gràcies a Instagram, hem pogut saber que Álex Bueno està eixint amb una futbolista del Torrelodones, pel que és obvi que ho ha deixat amb Fiama i que han cancel·lat la boda. El futur de Gonzalo i Susana també ens l’ha desvelat Instagram, ja que la parella ha borrat les fotos que tenien junts i s’han deixat de seguir en les xarxes socials, com han fet la majoria de parelles. Un fet que ens podria desvetlar el futur dels concursants o que podria estar fet a propòsit per a despistar als espectadors.

 

La fotografia que ho ha canviat tot

De qui encara no s’havia filtrat res per les xarxes socials ni ens havien donat pistes és de la parella formada per Christofer i Fani. A pesar d’això, després de la infidelitat de Fani en el segon programa, tot el món s’imaginava que no seguirien junts una volta isqueren del reality, a pesar de dur set anys junts. Però una foto, que s’ha filtrat per les xarxes socials, ha donat a entendre que la parella no ha trencat i que estan junts en l’actualitat, a pesar de què Fani li haja sigut infidel a Christofer.

 

La foto, que s’ha compartit en Twitter, mostra a Fani i Chritofer caminant junts la setmana passada. Encara que se’ls veu de lluny, se’ls pot identificar perfectament. Potser que esta imatge ens estiga mostrant que Chistofer hauria perdonat a Fani o que simplement han quedat com a amics, però el que ens mostra sí o sí és que s’han tornat a vore.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PSOE exigeix a Feijóo que cesse Mompó per insults masclistes a Diana Morant

Pilar Bernabé ha instat Alberto Núñez Feijóo a destituir Vicent Mompó com a president de la Diputació de València per les seues desqualificacions reiterades contra la ministra Diana Morant i altres dones socialistes.

Les famílies podran demanar atenció educativa a casa durant tot el curs

La Generalitat ha eliminat, des del curs 2026-2027, el termini per a sol·licitar l’atenció educativa domiciliària per a l’alumnat amb malalties cròniques o situacions sobrevingudes. La mesura respon a demandes de les famílies i permetrà valorar peticions en qualsevol moment del curs.

Detingut un matrimoni a Callosa de Segura per tracta sexual i alliberades tres víctimes

La Guàrdia Civil ha detingut a Callosa de Segura un matrimoni acusat de tracta de dones amb fins d’explotació sexual i detenció il·legal. Agents han alliberat tres víctimes i han localitzat dades de fins a mig centenar de possibles afectades.

Compte arrere al Museu de la Ciutat per a rebre més de 200 Sorolla

El Museu de la Ciutat de València inicia dilluns les obres i millores de seguretat per a acollir més de 200 quadres de Sorolla procedents de la Hispanic Society of America, amb una inversió total de 650.000 euros.

El curs 2026-2027 arranca amb pujada salarial docent i noves mobilitzacions en educació

El curs escolar 2026-2027 començarà la pròxima setmana en la Comunitat Valenciana amb l’entrada en vigor d’una pujada salarial de 200 euros al professorat pactada amb ANPE i CSIF, mentres la vaga indefinida continua suspesa però amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats majoritaris.

Els ciberacosadors de menors demanen imatges íntimes als primers minuts de xat

Un estudi de la UPV ha analitzat converses reals i conclou que més de la mitat dels ciberacosadors de xiquets, xiquetes i adolescents demanen imatges o vídeos sexuals durant els primers torns de xat, sovint disfressats de confiança i afecte per normalitzar l’explotació.

Ford Almussafes posarà damunt la taula un nou acord laboral i salarial fins a 2030

La direcció de Ford Almussafes presentarà la pròxima setmana als sindicats una proposta laboral i salarial per al període 2027-2030, que donarà continuïtat a l'actual Acord per l'Electrificació i acabarà convertint-se en conveni col·lectiu. UGT i STM-Intersindical Valenciana reclamen pujades vinculades a l'IPC i recuperar poder adquisitiu després dels anys de contenció.

Desmantellada una plantació de marihuana en una vivenda d’Elda amb tres detinguts

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens i ha desmantellat una plantació de marihuana en una vivenda d’Elda, on ha confiscat 200 plantes, més de 8.500 grams de droga i uns 10.000 euros en metàl·lic. Un dels arrestats ha ingressat a la presó per ordre judicial.