La pillada d’una concursant de ‘La isla de las tentaciones’ que ha sorprés a tot el món

Sense cap dubte, ‘La isla de las tentaciones’, el nou reality de Telecinco, està sent tot un èxit. Només cal estar atent a les xarxes socials per a poder vore com la gent s’ha enganxat al programa, que cada volta ens sorprén més i més. Perquè no tot és com pareix. Ja han sigut molts els rumors sobre les parelles que ho han deixat, a causa de les infidelitats que s’han comés en l’illa. Un dels punts negatius de què el programa estiga gravat. A pesar d’això, els espectadors només coneixem la deslleialtat de Fani a Christofer amb Rubén.

 

A pesar de tot, els espectadors no han deixat de banda les oportunitats que ens briden les xarxes socials per a poder saber quin camí han seguit els concursants després d’eixir del concurs. Gràcies a Instagram, hem pogut saber que Álex Bueno està eixint amb una futbolista del Torrelodones, pel que és obvi que ho ha deixat amb Fiama i que han cancel·lat la boda. El futur de Gonzalo i Susana també ens l’ha desvelat Instagram, ja que la parella ha borrat les fotos que tenien junts i s’han deixat de seguir en les xarxes socials, com han fet la majoria de parelles. Un fet que ens podria desvetlar el futur dels concursants o que podria estar fet a propòsit per a despistar als espectadors.

 

La fotografia que ho ha canviat tot

De qui encara no s’havia filtrat res per les xarxes socials ni ens havien donat pistes és de la parella formada per Christofer i Fani. A pesar d’això, després de la infidelitat de Fani en el segon programa, tot el món s’imaginava que no seguirien junts una volta isqueren del reality, a pesar de dur set anys junts. Però una foto, que s’ha filtrat per les xarxes socials, ha donat a entendre que la parella no ha trencat i que estan junts en l’actualitat, a pesar de què Fani li haja sigut infidel a Christofer.

 

La foto, que s’ha compartit en Twitter, mostra a Fani i Chritofer caminant junts la setmana passada. Encara que se’ls veu de lluny, se’ls pot identificar perfectament. Potser que esta imatge ens estiga mostrant que Chistofer hauria perdonat a Fani o que simplement han quedat com a amics, però el que ens mostra sí o sí és que s’han tornat a vore.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.

Bernabé ressalta la labor humanitària de la Policia Nacional en la carrera solidària Ruta 091

La carrera solidària Ruta 091 reunix 2.000 corredors a València per a fer costat a FEVADIS i visibilitzar el caràcter humanitari i la vocació de servici de la Policia Nacional.