La pillada d’una concursant de ‘La isla de las tentaciones’ que ha sorprés a tot el món

Sense cap dubte, ‘La isla de las tentaciones’, el nou reality de Telecinco, està sent tot un èxit. Només cal estar atent a les xarxes socials per a poder vore com la gent s’ha enganxat al programa, que cada volta ens sorprén més i més. Perquè no tot és com pareix. Ja han sigut molts els rumors sobre les parelles que ho han deixat, a causa de les infidelitats que s’han comés en l’illa. Un dels punts negatius de què el programa estiga gravat. A pesar d’això, els espectadors només coneixem la deslleialtat de Fani a Christofer amb Rubén.

 

A pesar de tot, els espectadors no han deixat de banda les oportunitats que ens briden les xarxes socials per a poder saber quin camí han seguit els concursants després d’eixir del concurs. Gràcies a Instagram, hem pogut saber que Álex Bueno està eixint amb una futbolista del Torrelodones, pel que és obvi que ho ha deixat amb Fiama i que han cancel·lat la boda. El futur de Gonzalo i Susana també ens l’ha desvelat Instagram, ja que la parella ha borrat les fotos que tenien junts i s’han deixat de seguir en les xarxes socials, com han fet la majoria de parelles. Un fet que ens podria desvetlar el futur dels concursants o que podria estar fet a propòsit per a despistar als espectadors.

 

La fotografia que ho ha canviat tot

De qui encara no s’havia filtrat res per les xarxes socials ni ens havien donat pistes és de la parella formada per Christofer i Fani. A pesar d’això, després de la infidelitat de Fani en el segon programa, tot el món s’imaginava que no seguirien junts una volta isqueren del reality, a pesar de dur set anys junts. Però una foto, que s’ha filtrat per les xarxes socials, ha donat a entendre que la parella no ha trencat i que estan junts en l’actualitat, a pesar de què Fani li haja sigut infidel a Christofer.

 

La foto, que s’ha compartit en Twitter, mostra a Fani i Chritofer caminant junts la setmana passada. Encara que se’ls veu de lluny, se’ls pot identificar perfectament. Potser que esta imatge ens estiga mostrant que Chistofer hauria perdonat a Fani o que simplement han quedat com a amics, però el que ens mostra sí o sí és que s’han tornat a vore.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La mobilitat per carretera cau un 60 % en la Comunitat per l’alerta roja

La Generalitat ha confirmat una caiguda del 60 % del trànsit rodat a la Comunitat Valenciana després de l’activació de l’alerta roja per pluges, sense incidents greus fins ara. Les comarques del litoral sud de València, el nord d’Alacant i el nord de Castelló concentren la major intensitat de precipitació.

Aemet activa avís roig per pluges a Castelló i el litoral de València este divendres

Aemet manté per a este divendres l’avís roig per pluges molt intenses a tota la província de Castelló i el litoral de València, amb fins a 90 litres en una hora. El litoral d’Alacant estarà en nivell taronja i l’interior de València i Alacant en nivell groc.

Lionel Messi es converteix en el nou amo del CD Eldense

El CD Eldense ha confirmat l’adquisició del club per part de Lionel Messi, a l’espera del vistiplau del Consell Superior de Deportes.

L’aiguat descarrega 80 litres en 40 minuts a Yátova i activa els avisos a l’interior

Les pluges han deixat en el municipi de Yátova fins a 80 litres per metre quadrat en 40 minuts i més de 100 litres en altres punts de l’interior en poques hores, sobretot a les comarques de Castelló.

Emergències manté l’alerta roja a la Comunitat Valenciana fins divendres de matinada

El Centre de Coordinació d’Emergències manté l’alerta roja per pluges fins demà divendres per evitar avisos nocturns d’Es-Alert i davant una situació meteorològica molt canviant.

Preemergència hidrològica groga per risc d’inundacions al Baix i Alt Túria

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al Baix Túria i Alt Túria i ha demanat als ajuntaments que reforcen la vigilància dels punts més conflictius.

Renfe talla els Rodalia i els Euromed des de València per l’alerta roja per pluges

Renfe ha suspés des de les 18.00 hores la circulació dels trens de Rodalia de València, de Mitjana Distància i dels Euromed i Intercity que connecten amb Catalunya, per l’alerta roja per pluges i tempestes.

Tercer avís Es-Alert per la gota freda a l’interior sud de Castelló

El Centre de Coordinació d’Emergències ha llançat el tercer missatge Es-Alert del dia a l’interior sud de Castelló en elevar-se l’avís per pluges a nivell roig. La població ha de limitar els desplaçaments, evitar barrancs i seguir les instruccions de seguretat.