Verdeliss parla de la seua crisi matrimonial en Mtmad

 

 

 

Verdeliss, coneguda per ser una de les influencers amb més fama d’estos moments, està passant pel seu millor moment professional al mateix temps que s’enfronta a una crisi matrimonial. Encara que té més d’1,5 milions de subscriptors en YouTube i un altre milió en Instagram, la youtuber no està tan feliç com voldria.

 

Verdeliss se sincera sobre la seua crisi matrimonial

D’esta manera, la navarresa ha parlat d’esta crisi a través del seu canal de Mtmad i ha explicat que la seua parella i ella «fa unes setmanes que estem molt ofegats. Jo mantinc esta etapa de crisi en la que pareix que no remunte».

 

Els dos s’esforcen per a que el seu matrimoni supere este mal tràngol i fa poc han decidit traslladar-se a viure a Los Ángeles amb els seus set fills. Este canvi d’ubicació ha estat motivat per motius professionals, ja que Verdeliss ha sigut anomenada ambaixadora d’una reconeguda marca.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

VLOG de LOS ÁNGELES ya disponible ➡️Link en mis stories⬅️ Tenemos “parrilla” asignada en @mtmad.es , nuevo vídeo cada LUNES??????. La realidad tras las inmaculadas fotos en escalerita, al descubierto (Miren nunca voló?) Y nuestra aventura en Estados Unidos, también al descubierto!. . Ya os conté que retomábamos el canal de @mtmad.es (tenía esa necesidad después de tantos meses de ausencia??) y que este viaje lo compartiríamos únicamente por esta plataforma…es perfecto! Con un sentido, un principio, un fin y 4 capítulos llenos de nuestra más pura esencia. Os van a encantar!!! Porque aquí también, edito yo 100% y no hay más filtro que nuestras aventuras y desventuras habituales?? . Aprovecho para recordar: @mtmad.es es totalmente gratis, no se necesita registro ni nada por el estilo, simplemente se trata de reproducir el vídeo en su plataforma…pero para eso keep calm, que voy a preocuparme en ir compartiendo el link por stories religiosamente y que nadie se lo pierda☺️ Como dato, este vídeo dura 20 minutos y lo encontrareis partido en 2…pero es muy sencillo, simplemente al terminar la primera parte, te ofrece la opción de clicar la segunda. O mismamente, veréis que en la pantalla principal de mi canal, (llamado “Verdeliss en Los Ángeles”, somos muy originales ?) presentan ambos. . PD: no vamos a dejar youtube jeje (de hecho, el último vlog no se ha subido aún por causas ajenas, mecachis!). Este es contenido “extra” y oye…para quien no le guste que integre publicidad, mirad el lado positivo, en @mtmad.es os libero??‍♀️ . #Verdeliss #LosAngeles #VerdelissEnLosAngeles

Una publicación compartida de verdeliss (@verdeliss) el

 

 

A través del seu perfil d’Instagram, Estefanía mostra el seu il·lusionant dia a dia amb la seua família, que s’allunya de la realitat que estan vivint. Però, en realitat, la parella està tenint dificultats per a digerir tants canvis i el canvi de residència: «Ho estem passant molt malament. Tot això acabarà amb la nostra relació de parella i de família, de manera que alliberarem les nostres ments i ens centrarem en disfrutar».

 

A més a més, l’influencer ha reconegut que, de moment, estan vivint els 9 membres de la família en una casa vella que no complix del tot amb les seues expectatives: «La nostra economia va fins a on va i ara estem ficats en una inversió gegantesca. Jo anava a vindre per un motiu de treball i era un viatge exclusivament meu».

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.