Verdeliss parla de la seua crisi matrimonial en Mtmad

 

 

 

Verdeliss, coneguda per ser una de les influencers amb més fama d’estos moments, està passant pel seu millor moment professional al mateix temps que s’enfronta a una crisi matrimonial. Encara que té més d’1,5 milions de subscriptors en YouTube i un altre milió en Instagram, la youtuber no està tan feliç com voldria.

 

Verdeliss se sincera sobre la seua crisi matrimonial

D’esta manera, la navarresa ha parlat d’esta crisi a través del seu canal de Mtmad i ha explicat que la seua parella i ella «fa unes setmanes que estem molt ofegats. Jo mantinc esta etapa de crisi en la que pareix que no remunte».

 

Els dos s’esforcen per a que el seu matrimoni supere este mal tràngol i fa poc han decidit traslladar-se a viure a Los Ángeles amb els seus set fills. Este canvi d’ubicació ha estat motivat per motius professionals, ja que Verdeliss ha sigut anomenada ambaixadora d’una reconeguda marca.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

VLOG de LOS ÁNGELES ya disponible ➡️Link en mis stories⬅️ Tenemos “parrilla” asignada en @mtmad.es , nuevo vídeo cada LUNES??????. La realidad tras las inmaculadas fotos en escalerita, al descubierto (Miren nunca voló?) Y nuestra aventura en Estados Unidos, también al descubierto!. . Ya os conté que retomábamos el canal de @mtmad.es (tenía esa necesidad después de tantos meses de ausencia??) y que este viaje lo compartiríamos únicamente por esta plataforma…es perfecto! Con un sentido, un principio, un fin y 4 capítulos llenos de nuestra más pura esencia. Os van a encantar!!! Porque aquí también, edito yo 100% y no hay más filtro que nuestras aventuras y desventuras habituales?? . Aprovecho para recordar: @mtmad.es es totalmente gratis, no se necesita registro ni nada por el estilo, simplemente se trata de reproducir el vídeo en su plataforma…pero para eso keep calm, que voy a preocuparme en ir compartiendo el link por stories religiosamente y que nadie se lo pierda☺️ Como dato, este vídeo dura 20 minutos y lo encontrareis partido en 2…pero es muy sencillo, simplemente al terminar la primera parte, te ofrece la opción de clicar la segunda. O mismamente, veréis que en la pantalla principal de mi canal, (llamado “Verdeliss en Los Ángeles”, somos muy originales ?) presentan ambos. . PD: no vamos a dejar youtube jeje (de hecho, el último vlog no se ha subido aún por causas ajenas, mecachis!). Este es contenido “extra” y oye…para quien no le guste que integre publicidad, mirad el lado positivo, en @mtmad.es os libero??‍♀️ . #Verdeliss #LosAngeles #VerdelissEnLosAngeles

Una publicación compartida de verdeliss (@verdeliss) el

 

 

A través del seu perfil d’Instagram, Estefanía mostra el seu il·lusionant dia a dia amb la seua família, que s’allunya de la realitat que estan vivint. Però, en realitat, la parella està tenint dificultats per a digerir tants canvis i el canvi de residència: «Ho estem passant molt malament. Tot això acabarà amb la nostra relació de parella i de família, de manera que alliberarem les nostres ments i ens centrarem en disfrutar».

 

A més a més, l’influencer ha reconegut que, de moment, estan vivint els 9 membres de la família en una casa vella que no complix del tot amb les seues expectatives: «La nostra economia va fins a on va i ara estem ficats en una inversió gegantesca. Jo anava a vindre per un motiu de treball i era un viatge exclusivament meu».

 

També pots llegir…

 
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.