Verdeliss parla de la seua crisi matrimonial en Mtmad

 

 

 

Verdeliss, coneguda per ser una de les influencers amb més fama d’estos moments, està passant pel seu millor moment professional al mateix temps que s’enfronta a una crisi matrimonial. Encara que té més d’1,5 milions de subscriptors en YouTube i un altre milió en Instagram, la youtuber no està tan feliç com voldria.

 

Verdeliss se sincera sobre la seua crisi matrimonial

D’esta manera, la navarresa ha parlat d’esta crisi a través del seu canal de Mtmad i ha explicat que la seua parella i ella «fa unes setmanes que estem molt ofegats. Jo mantinc esta etapa de crisi en la que pareix que no remunte».

 

Els dos s’esforcen per a que el seu matrimoni supere este mal tràngol i fa poc han decidit traslladar-se a viure a Los Ángeles amb els seus set fills. Este canvi d’ubicació ha estat motivat per motius professionals, ja que Verdeliss ha sigut anomenada ambaixadora d’una reconeguda marca.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

VLOG de LOS ÁNGELES ya disponible ➡️Link en mis stories⬅️ Tenemos “parrilla” asignada en @mtmad.es , nuevo vídeo cada LUNES??????. La realidad tras las inmaculadas fotos en escalerita, al descubierto (Miren nunca voló?) Y nuestra aventura en Estados Unidos, también al descubierto!. . Ya os conté que retomábamos el canal de @mtmad.es (tenía esa necesidad después de tantos meses de ausencia??) y que este viaje lo compartiríamos únicamente por esta plataforma…es perfecto! Con un sentido, un principio, un fin y 4 capítulos llenos de nuestra más pura esencia. Os van a encantar!!! Porque aquí también, edito yo 100% y no hay más filtro que nuestras aventuras y desventuras habituales?? . Aprovecho para recordar: @mtmad.es es totalmente gratis, no se necesita registro ni nada por el estilo, simplemente se trata de reproducir el vídeo en su plataforma…pero para eso keep calm, que voy a preocuparme en ir compartiendo el link por stories religiosamente y que nadie se lo pierda☺️ Como dato, este vídeo dura 20 minutos y lo encontrareis partido en 2…pero es muy sencillo, simplemente al terminar la primera parte, te ofrece la opción de clicar la segunda. O mismamente, veréis que en la pantalla principal de mi canal, (llamado “Verdeliss en Los Ángeles”, somos muy originales ?) presentan ambos. . PD: no vamos a dejar youtube jeje (de hecho, el último vlog no se ha subido aún por causas ajenas, mecachis!). Este es contenido “extra” y oye…para quien no le guste que integre publicidad, mirad el lado positivo, en @mtmad.es os libero??‍♀️ . #Verdeliss #LosAngeles #VerdelissEnLosAngeles

Una publicación compartida de verdeliss (@verdeliss) el

 

 

A través del seu perfil d’Instagram, Estefanía mostra el seu il·lusionant dia a dia amb la seua família, que s’allunya de la realitat que estan vivint. Però, en realitat, la parella està tenint dificultats per a digerir tants canvis i el canvi de residència: «Ho estem passant molt malament. Tot això acabarà amb la nostra relació de parella i de família, de manera que alliberarem les nostres ments i ens centrarem en disfrutar».

 

A més a més, l’influencer ha reconegut que, de moment, estan vivint els 9 membres de la família en una casa vella que no complix del tot amb les seues expectatives: «La nostra economia va fins a on va i ara estem ficats en una inversió gegantesca. Jo anava a vindre per un motiu de treball i era un viatge exclusivament meu».

 

També pots llegir…

 
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.