Kiko Jiménez li declara el seu amor a Sofia en la seua corba de la vida

Kiko Jiménez es va eocionar parlant de Sofia Suescun

Kiko Jiménez es va emocionar parlant de Sofia Suescun | TELECINCO

 

En la gala de ‘GH VIP’ de dimarts, Kiko Jiménez va fer la seua corba de la vida amb molta sorpresa per part dels espectadors quan va revelar moments fins ara desconeguts de la seua vida personal, com que va créixer sense pare perquè estava en la presó, o quan va declarar que Sofia Suescun era l’amor de la seua vida.

 

Kiko Jiménez va tindre una infància dura, i explicava com el primer record que té de son pare és visitant-lo en la presó, quan ell era un xiquet de només 5 anys: «Tinc el record d’un refresc de cola i de vore’l darrere d’un vidre», relatava el concursant. La seua infància la va viure amb sa mare i el seu iaio, qui el van criar i a qui considera son pare: «Mon pare va ser el meu iaio, gràcies a ell sóc qui sóc i tinc uns valors».

 

Després de vore’l en la presó, no va tornar a coincidir amb ell fins als 17 anys, quan va decidir vore’l perquè va considerar que havia de conéixer al seu fill: «Va ser decisió meua, prou s’havia perdut de mi», assegurava.

 

La seua relació amb Gloria Camila

Respecte a la seua relació amb Sofia, ha confessat que ells dos es van conéixer molt de temps abans que ell mantinguera una relació amb Gloria Camila. Va ser quan ell es va presentar al càsting de MYHYV com a ‘tronista’, i Sofia, quan encara era anònima, el va vore en la televisió quedant-se ‘enamorada’ d’ell.

 

Tant és aixina, que la navarresa es va posar en contacte amb ell per a conéixer-lo: «Me’n vaig anar a la seua terra, ens vam conéixer, vam passar la nit junts, després va vindre a Madrid, vam començar una mini relació… però no sé què va passar. Érem molt i molt jóvens».

 

Kiko Jiménez realitzant la seva curva de la vida

Kiko Jiménez fent la seua corba de la vida | TELECINCO

 

Després de renyir amb Sofia, va ser quan va conéixer a la seua parella més llarga, Gloria Camila: «Els dos primers anys vam ser molt feliços. Ens en vam anar a Sevilla a viure, ella va obrir un negoci i jo un altre… però quan vam entrar en ‘Supervivientes’ va canviar la nostra vida».

 

Segons ell va explicar, va ser en eixe moment quan Gloria Camila va canviar i la seua relació va començar a anar per mal camí: «hi va haver moltes coses roïns, infidelitats, enganys, traïcions…».

 

Assegura que Sofia és l’amor de sa vida

Sofia Suescun i Kiko JIménez van tornar a coincidir a 'MYHYV'

Sofia Suescun i Kiko JIménez van tornar a coincidir en ‘MYHYV’ | TELECINCO

 

Va ser després de la ruptura amb la filla d’Ortega Cano quan va tornar a coincidir amb Sofia Suescun com a assessor de l’amor en MYHYV, i allí va tornar a nàixer l’amor entre ells. Respecte a Sofia, va declarar sentir-se totalment enamorat d’ella assegurant que es va donar compte de què era la dona de la seua vida durant la nit que va passar en la presó este estiu: «La nit que vaig estar en la presó, em vaig donar compte que era la dona de la meua vida. Estic enamoradíssim d’ella, l’enyore, m’encanta tot d’ella. Tinc por de perdre-la, eixir i que ja no estiga», ha apuntat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un estudi a Alacant revela que el tàlem dona forma als circuits visuals en el cervell en creixement

Una investigació de l'Institut de Neurociències CSIC-UMH mostra en ratolins que l'activitat pròpia del tàlem és decisiva per a organitzar els circuits visuals durant el desenvolupament.

El nou coet Miura 9 de PLD Space impulsarà Espanya a la vanguarda espacial

Pedro Sánchez ha visitat la fàbrica il·licitana de PLD Space i ha assegurat que el futur coet Miura 9 col·locarà Espanya a la vanguarda de la indústria espacial europea i mundial. L’empresa, amb més de 550 treballadors, ha aconseguit també un contracte clau de l’ESA per al projecte Miura 5.

Compromís i PSPV reclamen una alternativa per a les 800 persones del vell circuit de F1

Compromís i PSPV han demanat que es paralitze el PAI de l’antic circuit de Fórmula 1 de València fins que les 800 persones que hi viuen tinguen una alternativa social digna i amb garanties judicials.

Detinguts uns pares a València per emportar-se la seua bebé tutelada de l’hospital

La Policia Nacional ha detingut a València uns pares i l’avi de una bebé acabada de nàixer per emportar-se-la de l’hospital, malgrat que la menuda anava a quedar tutelada per la Conselleria de Serveis Socials.

València emprendrà accions legals pels responsables de l’incendi d’El Saler

L’Ajuntament de València acordarà este divendres iniciar accions judicials pels possibles responsables de l’incendi forestal d’El Saler i la seua alcaldessa reclama endurir les penes als piròmans a nivell estatal.

Les noves empreses en la Comunitat Valenciana creixen un 14,9 % al juliol i arriben a 1.549

La Comunitat Valenciana ha registrat al juliol 1.549 noves societats mercantils, un increment anual del 14,9 %, el tercer més alt d’Espanya, mentres les dissolucions han arribat a 139.

Els viatgers del transport urbà pugen un 3 % en la Comunitat Valenciana al juliol

El transport urbà per autobús i metro en la Comunitat Valenciana ha crescut un 3 % al juliol, fins als 16,9 milions de viatgers, segons l’INE. A Espanya, el transport públic també augmenta, tot i la caiguda del ferrocarril de llarga distància.

Detingut a Torrevella un fugititu reclamat per homicidi a Alemanya

La Guàrdia Civil ha detingut en una urbanització de Torrevella un home de 43 anys, de nacionalitat romanesa, reclamat a Alemanya per un possible homicidi i amb ordres judicials pendents a Espanya.