Kiko Jiménez li declara el seu amor a Sofia en la seua corba de la vida

Kiko Jiménez es va eocionar parlant de Sofia Suescun

Kiko Jiménez es va emocionar parlant de Sofia Suescun | TELECINCO

 

En la gala de ‘GH VIP’ de dimarts, Kiko Jiménez va fer la seua corba de la vida amb molta sorpresa per part dels espectadors quan va revelar moments fins ara desconeguts de la seua vida personal, com que va créixer sense pare perquè estava en la presó, o quan va declarar que Sofia Suescun era l’amor de la seua vida.

 

Kiko Jiménez va tindre una infància dura, i explicava com el primer record que té de son pare és visitant-lo en la presó, quan ell era un xiquet de només 5 anys: «Tinc el record d’un refresc de cola i de vore’l darrere d’un vidre», relatava el concursant. La seua infància la va viure amb sa mare i el seu iaio, qui el van criar i a qui considera son pare: «Mon pare va ser el meu iaio, gràcies a ell sóc qui sóc i tinc uns valors».

 

Després de vore’l en la presó, no va tornar a coincidir amb ell fins als 17 anys, quan va decidir vore’l perquè va considerar que havia de conéixer al seu fill: «Va ser decisió meua, prou s’havia perdut de mi», assegurava.

 

La seua relació amb Gloria Camila

Respecte a la seua relació amb Sofia, ha confessat que ells dos es van conéixer molt de temps abans que ell mantinguera una relació amb Gloria Camila. Va ser quan ell es va presentar al càsting de MYHYV com a ‘tronista’, i Sofia, quan encara era anònima, el va vore en la televisió quedant-se ‘enamorada’ d’ell.

 

Tant és aixina, que la navarresa es va posar en contacte amb ell per a conéixer-lo: «Me’n vaig anar a la seua terra, ens vam conéixer, vam passar la nit junts, després va vindre a Madrid, vam començar una mini relació… però no sé què va passar. Érem molt i molt jóvens».

 

Kiko Jiménez realitzant la seva curva de la vida

Kiko Jiménez fent la seua corba de la vida | TELECINCO

 

Després de renyir amb Sofia, va ser quan va conéixer a la seua parella més llarga, Gloria Camila: «Els dos primers anys vam ser molt feliços. Ens en vam anar a Sevilla a viure, ella va obrir un negoci i jo un altre… però quan vam entrar en ‘Supervivientes’ va canviar la nostra vida».

 

Segons ell va explicar, va ser en eixe moment quan Gloria Camila va canviar i la seua relació va començar a anar per mal camí: «hi va haver moltes coses roïns, infidelitats, enganys, traïcions…».

 

Assegura que Sofia és l’amor de sa vida

Sofia Suescun i Kiko JIménez van tornar a coincidir a 'MYHYV'

Sofia Suescun i Kiko JIménez van tornar a coincidir en ‘MYHYV’ | TELECINCO

 

Va ser després de la ruptura amb la filla d’Ortega Cano quan va tornar a coincidir amb Sofia Suescun com a assessor de l’amor en MYHYV, i allí va tornar a nàixer l’amor entre ells. Respecte a Sofia, va declarar sentir-se totalment enamorat d’ella assegurant que es va donar compte de què era la dona de la seua vida durant la nit que va passar en la presó este estiu: «La nit que vaig estar en la presó, em vaig donar compte que era la dona de la meua vida. Estic enamoradíssim d’ella, l’enyore, m’encanta tot d’ella. Tinc por de perdre-la, eixir i que ja no estiga», ha apuntat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Setmana amb oratge estable i pujada de temperatures màximes a la Comunitat

L’inici de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb cels rasos o poc nuvolosos, temperatures màximes a l’alça i vent fluix variable que girarà a l’est i sud a partir del migdia.

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.