Kiko Jiménez li declara el seu amor a Sofia en la seua corba de la vida

Kiko Jiménez es va eocionar parlant de Sofia Suescun

Kiko Jiménez es va emocionar parlant de Sofia Suescun | TELECINCO

 

En la gala de ‘GH VIP’ de dimarts, Kiko Jiménez va fer la seua corba de la vida amb molta sorpresa per part dels espectadors quan va revelar moments fins ara desconeguts de la seua vida personal, com que va créixer sense pare perquè estava en la presó, o quan va declarar que Sofia Suescun era l’amor de la seua vida.

 

Kiko Jiménez va tindre una infància dura, i explicava com el primer record que té de son pare és visitant-lo en la presó, quan ell era un xiquet de només 5 anys: «Tinc el record d’un refresc de cola i de vore’l darrere d’un vidre», relatava el concursant. La seua infància la va viure amb sa mare i el seu iaio, qui el van criar i a qui considera son pare: «Mon pare va ser el meu iaio, gràcies a ell sóc qui sóc i tinc uns valors».

 

Després de vore’l en la presó, no va tornar a coincidir amb ell fins als 17 anys, quan va decidir vore’l perquè va considerar que havia de conéixer al seu fill: «Va ser decisió meua, prou s’havia perdut de mi», assegurava.

 

La seua relació amb Gloria Camila

Respecte a la seua relació amb Sofia, ha confessat que ells dos es van conéixer molt de temps abans que ell mantinguera una relació amb Gloria Camila. Va ser quan ell es va presentar al càsting de MYHYV com a ‘tronista’, i Sofia, quan encara era anònima, el va vore en la televisió quedant-se ‘enamorada’ d’ell.

 

Tant és aixina, que la navarresa es va posar en contacte amb ell per a conéixer-lo: «Me’n vaig anar a la seua terra, ens vam conéixer, vam passar la nit junts, després va vindre a Madrid, vam començar una mini relació… però no sé què va passar. Érem molt i molt jóvens».

 

Kiko Jiménez realitzant la seva curva de la vida

Kiko Jiménez fent la seua corba de la vida | TELECINCO

 

Després de renyir amb Sofia, va ser quan va conéixer a la seua parella més llarga, Gloria Camila: «Els dos primers anys vam ser molt feliços. Ens en vam anar a Sevilla a viure, ella va obrir un negoci i jo un altre… però quan vam entrar en ‘Supervivientes’ va canviar la nostra vida».

 

Segons ell va explicar, va ser en eixe moment quan Gloria Camila va canviar i la seua relació va començar a anar per mal camí: «hi va haver moltes coses roïns, infidelitats, enganys, traïcions…».

 

Assegura que Sofia és l’amor de sa vida

Sofia Suescun i Kiko JIménez van tornar a coincidir a 'MYHYV'

Sofia Suescun i Kiko JIménez van tornar a coincidir en ‘MYHYV’ | TELECINCO

 

Va ser després de la ruptura amb la filla d’Ortega Cano quan va tornar a coincidir amb Sofia Suescun com a assessor de l’amor en MYHYV, i allí va tornar a nàixer l’amor entre ells. Respecte a Sofia, va declarar sentir-se totalment enamorat d’ella assegurant que es va donar compte de què era la dona de la seua vida durant la nit que va passar en la presó este estiu: «La nit que vaig estar en la presó, em vaig donar compte que era la dona de la meua vida. Estic enamoradíssim d’ella, l’enyore, m’encanta tot d’ella. Tinc por de perdre-la, eixir i que ja no estiga», ha apuntat.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.

Un sistema amb intel·ligència artificial prediu sequeres amb fins a sis mesos de marge

Un model desenrotllat a la Universitat Politècnica de València combina prediccions climàtiques, índexs de sequera i intel·ligència artificial per a anticipar sequeres amb fins a sis mesos d'antelació en la conca del Xúquer i altres regions semiàrides.