Kiko Jiménez li declara el seu amor a Sofia en la seua corba de la vida

Kiko Jiménez es va eocionar parlant de Sofia Suescun

Kiko Jiménez es va emocionar parlant de Sofia Suescun | TELECINCO

 

En la gala de ‘GH VIP’ de dimarts, Kiko Jiménez va fer la seua corba de la vida amb molta sorpresa per part dels espectadors quan va revelar moments fins ara desconeguts de la seua vida personal, com que va créixer sense pare perquè estava en la presó, o quan va declarar que Sofia Suescun era l’amor de la seua vida.

 

Kiko Jiménez va tindre una infància dura, i explicava com el primer record que té de son pare és visitant-lo en la presó, quan ell era un xiquet de només 5 anys: «Tinc el record d’un refresc de cola i de vore’l darrere d’un vidre», relatava el concursant. La seua infància la va viure amb sa mare i el seu iaio, qui el van criar i a qui considera son pare: «Mon pare va ser el meu iaio, gràcies a ell sóc qui sóc i tinc uns valors».

 

Després de vore’l en la presó, no va tornar a coincidir amb ell fins als 17 anys, quan va decidir vore’l perquè va considerar que havia de conéixer al seu fill: «Va ser decisió meua, prou s’havia perdut de mi», assegurava.

 

La seua relació amb Gloria Camila

Respecte a la seua relació amb Sofia, ha confessat que ells dos es van conéixer molt de temps abans que ell mantinguera una relació amb Gloria Camila. Va ser quan ell es va presentar al càsting de MYHYV com a ‘tronista’, i Sofia, quan encara era anònima, el va vore en la televisió quedant-se ‘enamorada’ d’ell.

 

Tant és aixina, que la navarresa es va posar en contacte amb ell per a conéixer-lo: «Me’n vaig anar a la seua terra, ens vam conéixer, vam passar la nit junts, després va vindre a Madrid, vam començar una mini relació… però no sé què va passar. Érem molt i molt jóvens».

 

Kiko Jiménez realitzant la seva curva de la vida

Kiko Jiménez fent la seua corba de la vida | TELECINCO

 

Després de renyir amb Sofia, va ser quan va conéixer a la seua parella més llarga, Gloria Camila: «Els dos primers anys vam ser molt feliços. Ens en vam anar a Sevilla a viure, ella va obrir un negoci i jo un altre… però quan vam entrar en ‘Supervivientes’ va canviar la nostra vida».

 

Segons ell va explicar, va ser en eixe moment quan Gloria Camila va canviar i la seua relació va començar a anar per mal camí: «hi va haver moltes coses roïns, infidelitats, enganys, traïcions…».

 

Assegura que Sofia és l’amor de sa vida

Sofia Suescun i Kiko JIménez van tornar a coincidir a 'MYHYV'

Sofia Suescun i Kiko JIménez van tornar a coincidir en ‘MYHYV’ | TELECINCO

 

Va ser després de la ruptura amb la filla d’Ortega Cano quan va tornar a coincidir amb Sofia Suescun com a assessor de l’amor en MYHYV, i allí va tornar a nàixer l’amor entre ells. Respecte a Sofia, va declarar sentir-se totalment enamorat d’ella assegurant que es va donar compte de què era la dona de la seua vida durant la nit que va passar en la presó este estiu: «La nit que vaig estar en la presó, em vaig donar compte que era la dona de la meua vida. Estic enamoradíssim d’ella, l’enyore, m’encanta tot d’ella. Tinc por de perdre-la, eixir i que ja no estiga», ha apuntat.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.