10.1 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Kiko Jiménez li declara el seu amor a Sofia en la seua corba de la vida

Kiko Jiménez es va eocionar parlant de Sofia Suescun

Kiko Jiménez es va emocionar parlant de Sofia Suescun | TELECINCO

 

En la gala de ‘GH VIP’ de dimarts, Kiko Jiménez va fer la seua corba de la vida amb molta sorpresa per part dels espectadors quan va revelar moments fins ara desconeguts de la seua vida personal, com que va créixer sense pare perquè estava en la presó, o quan va declarar que Sofia Suescun era l’amor de la seua vida.

 

Kiko Jiménez va tindre una infància dura, i explicava com el primer record que té de son pare és visitant-lo en la presó, quan ell era un xiquet de només 5 anys: «Tinc el record d’un refresc de cola i de vore’l darrere d’un vidre», relatava el concursant. La seua infància la va viure amb sa mare i el seu iaio, qui el van criar i a qui considera son pare: «Mon pare va ser el meu iaio, gràcies a ell sóc qui sóc i tinc uns valors».

 

Després de vore’l en la presó, no va tornar a coincidir amb ell fins als 17 anys, quan va decidir vore’l perquè va considerar que havia de conéixer al seu fill: «Va ser decisió meua, prou s’havia perdut de mi», assegurava.

 

La seua relació amb Gloria Camila

Respecte a la seua relació amb Sofia, ha confessat que ells dos es van conéixer molt de temps abans que ell mantinguera una relació amb Gloria Camila. Va ser quan ell es va presentar al càsting de MYHYV com a ‘tronista’, i Sofia, quan encara era anònima, el va vore en la televisió quedant-se ‘enamorada’ d’ell.

 

Tant és aixina, que la navarresa es va posar en contacte amb ell per a conéixer-lo: «Me’n vaig anar a la seua terra, ens vam conéixer, vam passar la nit junts, després va vindre a Madrid, vam començar una mini relació… però no sé què va passar. Érem molt i molt jóvens».

 

Kiko Jiménez realitzant la seva curva de la vida

Kiko Jiménez fent la seua corba de la vida | TELECINCO

 

Després de renyir amb Sofia, va ser quan va conéixer a la seua parella més llarga, Gloria Camila: «Els dos primers anys vam ser molt feliços. Ens en vam anar a Sevilla a viure, ella va obrir un negoci i jo un altre… però quan vam entrar en ‘Supervivientes’ va canviar la nostra vida».

 

Segons ell va explicar, va ser en eixe moment quan Gloria Camila va canviar i la seua relació va començar a anar per mal camí: «hi va haver moltes coses roïns, infidelitats, enganys, traïcions…».

 

Assegura que Sofia és l’amor de sa vida

Sofia Suescun i Kiko JIménez van tornar a coincidir a 'MYHYV'

Sofia Suescun i Kiko JIménez van tornar a coincidir en ‘MYHYV’ | TELECINCO

 

Va ser després de la ruptura amb la filla d’Ortega Cano quan va tornar a coincidir amb Sofia Suescun com a assessor de l’amor en MYHYV, i allí va tornar a nàixer l’amor entre ells. Respecte a Sofia, va declarar sentir-se totalment enamorat d’ella assegurant que es va donar compte de què era la dona de la seua vida durant la nit que va passar en la presó este estiu: «La nit que vaig estar en la presó, em vaig donar compte que era la dona de la meua vida. Estic enamoradíssim d’ella, l’enyore, m’encanta tot d’ella. Tinc por de perdre-la, eixir i que ja no estiga», ha apuntat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.