Les xarxes esclafixen contra Jorge Javier pel seu favoritisme

La resposta de Jorge Javier a Alba Carrillo ha estat justificar la seva actitud

La resposta de Jorge Javier a Alba Carrillo ha sigut justificar la seua actitud | TELECINCO

 

Alba Carrillo ha criticat durament el concurs de ‘GH VIP’ després de què es mostrara indignada pel suposat favoritisme que l’organització estaria tenint amb certs concursants. La model ha tret a col·lació el tema per excel·lència que en tota edició de qualsevol ‘reality’ sempre acaba eixint: la manipulació dels vídeos per part de l’organització per a afavorir el concurs d’un participant o d’un altre.

 

La model es mostrava taxativa i dura amb la cadena amb una frase que podria lamentar en el futur, ja que ella mateixa és col·laboradora del programa de Telecinco ‘Ya es mediodia’: «Me’n vullc anar d’ací perquè són uns tendenciosos (referint-se a l’organització del programa). Ja m’explicaré en programes a on puga parlar i no tergiversin les coses i te les fiquen tallades (referint-se a ‘Ya es mediodía’)», afirmava la model, fent referència a l’edició de vídeos que fa el programa i que, segons Alba, estaria feta amb la intenció de manipular a l’audiència en contra d’ella.

 

Jorge Javier és durament criticat pel seu favoritisme amb Alba

Jorge Javier Vázquez, per la seua banda, no es va tirar a la jugular d’Alba com hauria fet amb altres concursants i com el públic esperava, després dels atacs continuus d’Alba al programa i a la cadena; no ha passat desapercebut per a ningú que Alba Carrillo és una de les seues concursants preferides i ell mateix l’ha denominat com la seua «trastornada preferida».

 

Jorge Javier no oculta el seu favoristisme cap a Alba Carrillo

Jorge Javier no oculta el seu favoritisme cap a Alba Carrillo | TELECINCO

 

Per això, el presentador va fer una reflexió sobre el discurs d’Alba Carrillo, per traure-li un poc d’importància a l’assumpte, fent alguna brometa de les seues, però sense l’estirada d’orelles que es mereixia la concursant: «Té el discurs de perdedora, d’algú que sap que no ha fet un bon concurs i que està buscant l’argument fora», argumentava el presentador, com justificant el discurs d’Alba Carrillo i sense donar-li més importància.

 

Arran d’això, molts internautes han esclafit contra la doble vara de mesura del presentador que, per coses menors, ha muntat grans sermons connectant en directe amb la casa, cantant-li les quaranta a més d’un concursant quan la seua actitud anava en contra de les bases del programa, per no parlar dels càstigs i penalitzacions que han caigut sobre alguns concursants quan desafiaven la direcció del ‘reality’ d’eixa manera.

 

Jorge Javier i Alba Carrillo durant el programa 'Sábado Deluxe'

Jorge Javier i Alba Carrillo durant el programa ‘Sábado Deluxe’ | TELECINCO

 

Per tant, el públic comença a estar-ne fart i els seguidors del ‘GH VIP’ han mostrat la seua indignació en les xarxes, criticant els continuats favoritismes que el periodista mostra sense pudor una i una altra volta, sempre que pot, i que comença a notar-se-li.

També pots llegir…

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.