Els concursants de ‘GH VIP’ votaran en les eleccions generals del 10-N

El 'Súper' explica als concrusant de la casa que el 10 de novembre hi haurà eleccions generals

El ‘Súper’ explica als concursants de la casa que el 10 de novembre hi haurà eleccions generals | TELECINCO

 

Tot i que ‘GH VIP’ es caracteritza per l’aïllament dels concursants de qualsevol informació de l’exterior mentres estan dins de la casa de Guadalix, a voltes hi ha forces de causa major que provoquen que als habitants de la casa se’ls comuniquen certes informacions, com és el cas d’assumptes que els afecten com a ciutadans.

 

I d’eixa manera ha sigut en esta ocasió, quan l’últim dimecres, el ‘súper’ anunciava als concursants de la casa de ‘GH VIP’ la convocatòria d’eleccions generals del 10 de novembre: «Vos hem de donar una informació important de l’exterior, el pròxim 10 de novembre hi ha una convocatòria d’eleccions generals».

 

Els concursants exerciran el vot per correu

Tot i les circumstàncies en què viuen els concursants, tancats en una casa i formant part d’un concurs televisiu, tenen la capacitat d’exercir el seu dret a vot com qualsevol altre ciutadà i d’eixa manera els ho va explicar el ‘súper’: «‘Gran Hermano’ vos proveirà de tot el necessari per a que exerciu el vostre dret a vot».

 

Votar presencialment no seria la millor opció

Votar presencialment no seria la millor opció | València Diari

 

Això implica votar per correu, ja que seria inadequat que els concursants isqueren de la casa el dia de les eleccions per a votar. El termini per a exercir el vot a distància s’ha obert fa pocs dies i expira el 30 d’octubre, per tant, als habitants de la casa encara els queden uns dies abans de decidir a qui volen votar.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.