8.7 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Ylenia va directa al ‘trending topic’ pel seu rebuig a la Llei Trans

Ylenia Padilla amb la boca oberta i somrient en una imatge d'arxiu

Ylenia Padilla | GTRES

 

Ylenia Padilla torna a estar en el punt de mira, en esta ocasió per les seues paraules sobre la Llei Trans. I és que el Consell de Ministres ha aprovat este 29 de juny l’avantprojecte de la Llei LGTBI i Trans estatal.

No obstant això, el document no agrada a algunes dones com Ylenia, que s’ha convertit en trending topic per la seua opinió. L’excolaboradora de Telecinco s’ha mostrat contrària a la llei pel que les xarxes s’han tirat en contra seua.

Tots els que esteu a favor de la Llei Trans us heu posicionat en contra de les dones i els seus drets”, ha manifestat en un tuit que ha esborrat als pocs minuts.

Tweet Ylenia Llei Trans

La de Benidorm ha criticat que esta llei permeta la possibilitat de reconéixer la identitat de gènere d’una persona amb la seua declaració expressa, sense que necessite presentar un diagnòstic mèdic, alguna cosa que algunes persones opinen que podria suposar un benefici per als agressors i maltractadors.

“Més força que por. Més carrer que classe. Soc agressiva, guerrera i disfrutona… Seré un home?”, es preguntava l’alacantina en una altra publicació, “A partir de hui espere ser respectada pel terrorisme informatiu com tots els machirulos als quals deïfiquen i protegeixen. Soc més llesta i ràpida. Ho meresc”.

Les xarxes no han tardat a reaccionar i condemnar els comentaris de Ylenia sobre la Llei Trans. Molts usuaris han condemnat a l’excolaboradora i l’han assenyalada com “TERF”, és a dir, feminista radical transexcluyent.

La polèmica ja estava servida e Ylenia, lluny de rectificar i documentar-se, ha continuat alimentant el seu ego reaccionant a les crítiques dels usuaris. No sols ha continuat criticant als que li assenyalaven, sinó que ha fins i tot estigmatitzat al col·lectiu LGBT.

Però la qüestió no ha seguit ací. Com era d’esperar, cada vegada que Ylenia escrivia un missatge es trobava amb més gent en contra seua.

 

Amor Romeira s’enfronta a Ylenia

 

Una persona que no ha tardat a reaccionar ha sigut Amor Romeira, dona trans i examiga de Ylenia. “Estic amb vostés”, ha escrit la jove a aquells que critiquen a Ylenia. “No tinc cap mena de relació amb Ylenia Padilla. No entraré en el perquè, no m’agrada fer llenya de l’arbre caigut. Espere que es millore prompte i que tot li vaja molt bé”, ha escrit també Romeira.

Estes paraules no han agradat res a Ylenia, que ha saltat contra la seua examiga: “És esta tros de truja la que parla de la meua família i de la meua salut per a guanyar seguidors. Venuda immunda. Gravar als homes mentre tens relacions és delicte”. Però la qüestió no ha quedat ací: “Em vas insultar per criticar a Irene Montero i em vas dir malalta mental. I jo et dic el que eres tu: Arrossegada, morta de fam, lianta, venuda. Quan vulgues t’ho explique”.

L’enfrontament no ha quedat ací, ja que Amor ha convidat a Ylenia a demanar ajuda. “Encara eres a temps. On està la seua família?”, ha escrit. “Veurem, tros de morta de fam, a la meua família ni la nomenes. Comencem per tu. Et cagaràs, bruta”, ha respost la de Benidorm.

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.