10.9 C
València
Dimecres, 10 desembre, 2025

Ylenia va directa al ‘trending topic’ pel seu rebuig a la Llei Trans

Ylenia Padilla amb la boca oberta i somrient en una imatge d'arxiu

Ylenia Padilla | GTRES

 

Ylenia Padilla torna a estar en el punt de mira, en esta ocasió per les seues paraules sobre la Llei Trans. I és que el Consell de Ministres ha aprovat este 29 de juny l’avantprojecte de la Llei LGTBI i Trans estatal.

No obstant això, el document no agrada a algunes dones com Ylenia, que s’ha convertit en trending topic per la seua opinió. L’excolaboradora de Telecinco s’ha mostrat contrària a la llei pel que les xarxes s’han tirat en contra seua.

Tots els que esteu a favor de la Llei Trans us heu posicionat en contra de les dones i els seus drets”, ha manifestat en un tuit que ha esborrat als pocs minuts.

Tweet Ylenia Llei Trans

La de Benidorm ha criticat que esta llei permeta la possibilitat de reconéixer la identitat de gènere d’una persona amb la seua declaració expressa, sense que necessite presentar un diagnòstic mèdic, alguna cosa que algunes persones opinen que podria suposar un benefici per als agressors i maltractadors.

“Més força que por. Més carrer que classe. Soc agressiva, guerrera i disfrutona… Seré un home?”, es preguntava l’alacantina en una altra publicació, “A partir de hui espere ser respectada pel terrorisme informatiu com tots els machirulos als quals deïfiquen i protegeixen. Soc més llesta i ràpida. Ho meresc”.

Les xarxes no han tardat a reaccionar i condemnar els comentaris de Ylenia sobre la Llei Trans. Molts usuaris han condemnat a l’excolaboradora i l’han assenyalada com “TERF”, és a dir, feminista radical transexcluyent.

La polèmica ja estava servida e Ylenia, lluny de rectificar i documentar-se, ha continuat alimentant el seu ego reaccionant a les crítiques dels usuaris. No sols ha continuat criticant als que li assenyalaven, sinó que ha fins i tot estigmatitzat al col·lectiu LGBT.

Però la qüestió no ha seguit ací. Com era d’esperar, cada vegada que Ylenia escrivia un missatge es trobava amb més gent en contra seua.

 

Amor Romeira s’enfronta a Ylenia

 

Una persona que no ha tardat a reaccionar ha sigut Amor Romeira, dona trans i examiga de Ylenia. “Estic amb vostés”, ha escrit la jove a aquells que critiquen a Ylenia. “No tinc cap mena de relació amb Ylenia Padilla. No entraré en el perquè, no m’agrada fer llenya de l’arbre caigut. Espere que es millore prompte i que tot li vaja molt bé”, ha escrit també Romeira.

Estes paraules no han agradat res a Ylenia, que ha saltat contra la seua examiga: “És esta tros de truja la que parla de la meua família i de la meua salut per a guanyar seguidors. Venuda immunda. Gravar als homes mentre tens relacions és delicte”. Però la qüestió no ha quedat ací: “Em vas insultar per criticar a Irene Montero i em vas dir malalta mental. I jo et dic el que eres tu: Arrossegada, morta de fam, lianta, venuda. Quan vulgues t’ho explique”.

L’enfrontament no ha quedat ací, ja que Amor ha convidat a Ylenia a demanar ajuda. “Encara eres a temps. On està la seua família?”, ha escrit. “Veurem, tros de morta de fam, a la meua família ni la nomenes. Comencem per tu. Et cagaràs, bruta”, ha respost la de Benidorm.

Últimes notícies

La mort de l’anglés, novel·la

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana explica que el valencià emprat en la novel·la segueix els criteris de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, amb preferència per formes genuïnes i habituals

La magrana mollar d’Elx arribarà este nadal a valencians que viuen fora

La DOP de la magrana mollar d'Elx enviarà 200 caixes per a acostar els sabors de la terra a valencians que residixen a Espanya i a la UE. L'acció forma part de 'El Nostre Nadal' i inclourà una postal.

El Govern ha autoritzat l’alliberament definitiu del peatge de l’AP-7 en la circumval·lació d’Alacant

El Consell de Ministres ha autoritzat l'alliberament definitiu del peatge en la circumval·lació d'Alacant després de la prova de gratuïtat iniciada en 2024. L'AP-7 queda com a alternativa permanent per a alleujar l'A-70, amb transició de la gestió de SEITT a la Direcció General de Carreteres.

El Consell aprova el projecte per a condonar deute autonòmic: 11.210 milions per a la Comunitat Valenciana

El Consell de Ministres ha aprovat el projecte de llei per a condonar 83.252 milions de deute a les autonomies del règim comú. La Comunitat Valenciana tindria 11.210 milions i la iniciativa passa ara al Congrés, amb rebuig de governs del PP.

L’Audiència de València demana identificar a agents mediambientals per la dana com a possibles testimonis

La Secció Segona estima parcialment un recurs i demana la identificació dels agents que van actuar el 29 d'octubre de 2024 per a poder citar-los com a testimonis. A més, readmet a una acusació particular i confirma un altre acte, i rebutja indagar sobre una junta de la CHJ per no guardar relació amb els fets.

El balanç anual denúncia demores a migrants en la renda d’inclusió i cobraments per tractaments de càncer

El tercer balanç sobre discriminació quotidiana a València documenta retards de més d'un any en la Renda Valenciana d'Inclusió i reclamacions de 30.000 euros per teràpies oncològiques a persones migrants. L'informe identifica barreres en padró, vivenda, servicis socials, ocupació, educació i el CIE de Sapadors.

El Deleste confirma per a 2026 a Primal Scream, Apparat i Kerala Dust

El Deleste ha anunciat les seues primeres confirmacions per a 2026 amb Primal Scream, Apparat, Kerala Dust, Holy Fuck, Els Invaders i Billy Nomates. El festival se celebrarà el 22 i 23 de maig als Jardins de Vivers.

El PP demanarà a València el cessament immediat de Pilar Bernabé per casos d’assetjament en el PSOE

El PP va anunciar que exigirà en el ple de València el cessament immediat de Pilar Bernabé per la seua actitud que consideren negligent davant denúncies d'assetjament en el PSOE. La iniciativa, defesa per Juan Carlos Caballero, retrau silenci i doble moral i busca un posicionament clar de la resta de grups.