10.7 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Ylenia va directa al ‘trending topic’ pel seu rebuig a la Llei Trans

Ylenia Padilla amb la boca oberta i somrient en una imatge d'arxiu

Ylenia Padilla | GTRES

 

Ylenia Padilla torna a estar en el punt de mira, en esta ocasió per les seues paraules sobre la Llei Trans. I és que el Consell de Ministres ha aprovat este 29 de juny l’avantprojecte de la Llei LGTBI i Trans estatal.

No obstant això, el document no agrada a algunes dones com Ylenia, que s’ha convertit en trending topic per la seua opinió. L’excolaboradora de Telecinco s’ha mostrat contrària a la llei pel que les xarxes s’han tirat en contra seua.

Tots els que esteu a favor de la Llei Trans us heu posicionat en contra de les dones i els seus drets”, ha manifestat en un tuit que ha esborrat als pocs minuts.

Tweet Ylenia Llei Trans

La de Benidorm ha criticat que esta llei permeta la possibilitat de reconéixer la identitat de gènere d’una persona amb la seua declaració expressa, sense que necessite presentar un diagnòstic mèdic, alguna cosa que algunes persones opinen que podria suposar un benefici per als agressors i maltractadors.

“Més força que por. Més carrer que classe. Soc agressiva, guerrera i disfrutona… Seré un home?”, es preguntava l’alacantina en una altra publicació, “A partir de hui espere ser respectada pel terrorisme informatiu com tots els machirulos als quals deïfiquen i protegeixen. Soc més llesta i ràpida. Ho meresc”.

Les xarxes no han tardat a reaccionar i condemnar els comentaris de Ylenia sobre la Llei Trans. Molts usuaris han condemnat a l’excolaboradora i l’han assenyalada com “TERF”, és a dir, feminista radical transexcluyent.

La polèmica ja estava servida e Ylenia, lluny de rectificar i documentar-se, ha continuat alimentant el seu ego reaccionant a les crítiques dels usuaris. No sols ha continuat criticant als que li assenyalaven, sinó que ha fins i tot estigmatitzat al col·lectiu LGBT.

Però la qüestió no ha seguit ací. Com era d’esperar, cada vegada que Ylenia escrivia un missatge es trobava amb més gent en contra seua.

 

Amor Romeira s’enfronta a Ylenia

 

Una persona que no ha tardat a reaccionar ha sigut Amor Romeira, dona trans i examiga de Ylenia. “Estic amb vostés”, ha escrit la jove a aquells que critiquen a Ylenia. “No tinc cap mena de relació amb Ylenia Padilla. No entraré en el perquè, no m’agrada fer llenya de l’arbre caigut. Espere que es millore prompte i que tot li vaja molt bé”, ha escrit també Romeira.

Estes paraules no han agradat res a Ylenia, que ha saltat contra la seua examiga: “És esta tros de truja la que parla de la meua família i de la meua salut per a guanyar seguidors. Venuda immunda. Gravar als homes mentre tens relacions és delicte”. Però la qüestió no ha quedat ací: “Em vas insultar per criticar a Irene Montero i em vas dir malalta mental. I jo et dic el que eres tu: Arrossegada, morta de fam, lianta, venuda. Quan vulgues t’ho explique”.

L’enfrontament no ha quedat ací, ja que Amor ha convidat a Ylenia a demanar ajuda. “Encara eres a temps. On està la seua família?”, ha escrit. “Veurem, tros de morta de fam, a la meua família ni la nomenes. Comencem per tu. Et cagaràs, bruta”, ha respost la de Benidorm.

Últimes notícies

El Roig Arena acollirà a l’abril un concert homenatge a David Bowie amb huit músics valencians

Huit músics de l'escena valenciana s'uniran el 30 d'abril en el Roig Arena per a rendir tribut a David Bowie amb un repertori de clàssics. El recital commemora els deu anys de la seua defunció.

La Guàrdia Civil ha intervingut 3.520 paquets de tabac de contraban en el port d’Alacant

La Guàrdia Civil ha confiscat 3.520 paquets ocults en el doble fons d'una furgoneta arribada des d'Algèria i ha detingut al conductor. La troballa es va produir després de l'alerta del gos Aisa durant un control duaner en el port d'Alacant.

Educació permet que el 16 de març de 2026 siga festiu en els col·legis de València per Falles

El 16 de març de 2026 serà no lectiu en els centres de València per les Falles. La jornada es compensarà allargant el curs un dia, fins al 22 de juny.

Els bombers combaten un incendi en una empresa de mobles de la Vall d’Uixó

Bombers del Consorci Provincial de Castelló treballen en l'extinció d'un incendi declarat en una empresa de mobles a la Vall d'Uixó. L'operatiu es reforça i actua des de l'exterior per seguretat.

El València Basket fitxa a la base sèrbia Yvonne Anderson fins a final de temporada

El club ha tancat l'acord amb la base estatunidenca amb passaport serbi, que arriba des de Crvena Zvezda. Aporta experiència en Eurolliga i títols a Turquia.

Robles acusa a Feijóo de mentir sobre la dana i exigix disculpes a la UME

La ministra de Defensa ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de faltar a la veritat sobre la dana per a tapar la gestió de Carlos Mazón i ha demanat disculpes a la UME i als valencians. Ha defés la labor de l'Exèrcit i ha recordat que van participar més de 39.000 militars.

La Va unir ha xifrat en 3 milions les pèrdues en 23.000 ha del camp valencià per les pluges

Les pluges, amb episodis de pedra, han danyat sobretot cítrics i creïlles pendents de recol·lectar i han provocat arrossegament de terres i infraestructures de reg. La Va unir demana fungicides gratuïts, agilitzar peritacions i mesures fiscals i financeres per a les explotacions amb danys elevats.

Bernabé crida a respectar la voluntat de les famílies dels desapareguts a Indonèsia

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana ha demanat respectar la petició de privacitat de les famílies del naufragi a Indonèsia i ha assenyalat que les autoritats de Jakarta han confirmat la troballa del cos d'una de les persones desaparegudes.