5.7 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Ylenia va directa al ‘trending topic’ pel seu rebuig a la Llei Trans

Ylenia Padilla amb la boca oberta i somrient en una imatge d'arxiu

Ylenia Padilla | GTRES

 

Ylenia Padilla torna a estar en el punt de mira, en esta ocasió per les seues paraules sobre la Llei Trans. I és que el Consell de Ministres ha aprovat este 29 de juny l’avantprojecte de la Llei LGTBI i Trans estatal.

No obstant això, el document no agrada a algunes dones com Ylenia, que s’ha convertit en trending topic per la seua opinió. L’excolaboradora de Telecinco s’ha mostrat contrària a la llei pel que les xarxes s’han tirat en contra seua.

Tots els que esteu a favor de la Llei Trans us heu posicionat en contra de les dones i els seus drets”, ha manifestat en un tuit que ha esborrat als pocs minuts.

Tweet Ylenia Llei Trans

La de Benidorm ha criticat que esta llei permeta la possibilitat de reconéixer la identitat de gènere d’una persona amb la seua declaració expressa, sense que necessite presentar un diagnòstic mèdic, alguna cosa que algunes persones opinen que podria suposar un benefici per als agressors i maltractadors.

“Més força que por. Més carrer que classe. Soc agressiva, guerrera i disfrutona… Seré un home?”, es preguntava l’alacantina en una altra publicació, “A partir de hui espere ser respectada pel terrorisme informatiu com tots els machirulos als quals deïfiquen i protegeixen. Soc més llesta i ràpida. Ho meresc”.

Les xarxes no han tardat a reaccionar i condemnar els comentaris de Ylenia sobre la Llei Trans. Molts usuaris han condemnat a l’excolaboradora i l’han assenyalada com “TERF”, és a dir, feminista radical transexcluyent.

La polèmica ja estava servida e Ylenia, lluny de rectificar i documentar-se, ha continuat alimentant el seu ego reaccionant a les crítiques dels usuaris. No sols ha continuat criticant als que li assenyalaven, sinó que ha fins i tot estigmatitzat al col·lectiu LGBT.

Però la qüestió no ha seguit ací. Com era d’esperar, cada vegada que Ylenia escrivia un missatge es trobava amb més gent en contra seua.

 

Amor Romeira s’enfronta a Ylenia

 

Una persona que no ha tardat a reaccionar ha sigut Amor Romeira, dona trans i examiga de Ylenia. “Estic amb vostés”, ha escrit la jove a aquells que critiquen a Ylenia. “No tinc cap mena de relació amb Ylenia Padilla. No entraré en el perquè, no m’agrada fer llenya de l’arbre caigut. Espere que es millore prompte i que tot li vaja molt bé”, ha escrit també Romeira.

Estes paraules no han agradat res a Ylenia, que ha saltat contra la seua examiga: “És esta tros de truja la que parla de la meua família i de la meua salut per a guanyar seguidors. Venuda immunda. Gravar als homes mentre tens relacions és delicte”. Però la qüestió no ha quedat ací: “Em vas insultar per criticar a Irene Montero i em vas dir malalta mental. I jo et dic el que eres tu: Arrossegada, morta de fam, lianta, venuda. Quan vulgues t’ho explique”.

L’enfrontament no ha quedat ací, ja que Amor ha convidat a Ylenia a demanar ajuda. “Encara eres a temps. On està la seua família?”, ha escrit. “Veurem, tros de morta de fam, a la meua família ni la nomenes. Comencem per tu. Et cagaràs, bruta”, ha respost la de Benidorm.

Últimes notícies

Baixaran les temperatures i podria ploure en el litoral en Nit de cap d’any

L'últim dia de 2025 arribarà amb augment de nuvolositat a la vesprada i ruixats febles en el litoral de València i nord d'Alacant. Les màximes descendiran i hi haurà gelades a l'interior amb vent fluix i variable.

Indonèsia reprén la busca de tres espanyols desapareguts després d’un naufragi

Els equips van reprendre este dimecres l'operatiu de rescat en Flores després de l'enfonsament del KM Putri Sakinah el divendres. Es busca a tres espanyols i localitzar el derelicte és clau.

86-73: el València doblega al Partizan i tanca la primera tornada al capdamunt

El València Basket va véncer 86-73 a un Partizan en millora després d'anar a remolc durant gran part del dol. Va remuntar amb Thompson i el rebot ofensiu per a tancar la primera volta a dalt.

L’Elx tanca 24-25 amb 7 milions de pèrdues i preveu 15 de benefici en 25-26

La junta d'accionistes va aprovar uns comptes amb prop de 7 milions en negatiu i un pressupost que anticipa 15 milions de benefici en 2025-26. El club va eixir del concurs de creditors i mantindrà la inversió en plantilla i infraestructures.

El Govern designa a Zulima Pérez per a tancar amb Martínez Mus la comissió mixta de la DANA

El Govern ha designat a Zulima Pérez com a interlocutora per a concretar amb Vicente Martínez Mus la comissió mixta de la DANA. Les dos parts han fixat una reunió el 9 de gener per a acordar la seua constitució i definir el seu funcionament.

Nit de cap d’any: els suplements del taxi poden arribar a 6,7 euros en diverses ciutats

L'OCU assenyala que en Nit de cap d'any els taxis apliquen recàrrecs fixos que encarixen el trajecte. Madrid, Lleida i Palma figuren entre les ciutats amb suplements més alts.

Anticicló en Nit de cap d’any: més fred i boires denses a l’interior

El dimecres de Nit de cap d'any estarà marcat per un anticicló que deixarà temps estable, descens tèrmic i boires persistents a l'interior. Aemet preveu gelades generalitzades i tramuntana a l'Empordà.

Detingut un veí per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un veí de l'immoble ha sigut detingut per la seua presumpta relació amb l'incendi registrat el dilluns a Crevillent. Una jove de 25 anys va morir a l'hospital i va haver-hi una evacuació massiva.