20.7 C
València
Dissabte, 6 desembre, 2025

Ylenia va directa al ‘trending topic’ pel seu rebuig a la Llei Trans

Ylenia Padilla amb la boca oberta i somrient en una imatge d'arxiu

Ylenia Padilla | GTRES

 

Ylenia Padilla torna a estar en el punt de mira, en esta ocasió per les seues paraules sobre la Llei Trans. I és que el Consell de Ministres ha aprovat este 29 de juny l’avantprojecte de la Llei LGTBI i Trans estatal.

No obstant això, el document no agrada a algunes dones com Ylenia, que s’ha convertit en trending topic per la seua opinió. L’excolaboradora de Telecinco s’ha mostrat contrària a la llei pel que les xarxes s’han tirat en contra seua.

Tots els que esteu a favor de la Llei Trans us heu posicionat en contra de les dones i els seus drets”, ha manifestat en un tuit que ha esborrat als pocs minuts.

Tweet Ylenia Llei Trans

La de Benidorm ha criticat que esta llei permeta la possibilitat de reconéixer la identitat de gènere d’una persona amb la seua declaració expressa, sense que necessite presentar un diagnòstic mèdic, alguna cosa que algunes persones opinen que podria suposar un benefici per als agressors i maltractadors.

“Més força que por. Més carrer que classe. Soc agressiva, guerrera i disfrutona… Seré un home?”, es preguntava l’alacantina en una altra publicació, “A partir de hui espere ser respectada pel terrorisme informatiu com tots els machirulos als quals deïfiquen i protegeixen. Soc més llesta i ràpida. Ho meresc”.

Les xarxes no han tardat a reaccionar i condemnar els comentaris de Ylenia sobre la Llei Trans. Molts usuaris han condemnat a l’excolaboradora i l’han assenyalada com “TERF”, és a dir, feminista radical transexcluyent.

La polèmica ja estava servida e Ylenia, lluny de rectificar i documentar-se, ha continuat alimentant el seu ego reaccionant a les crítiques dels usuaris. No sols ha continuat criticant als que li assenyalaven, sinó que ha fins i tot estigmatitzat al col·lectiu LGBT.

Però la qüestió no ha seguit ací. Com era d’esperar, cada vegada que Ylenia escrivia un missatge es trobava amb més gent en contra seua.

 

Amor Romeira s’enfronta a Ylenia

 

Una persona que no ha tardat a reaccionar ha sigut Amor Romeira, dona trans i examiga de Ylenia. “Estic amb vostés”, ha escrit la jove a aquells que critiquen a Ylenia. “No tinc cap mena de relació amb Ylenia Padilla. No entraré en el perquè, no m’agrada fer llenya de l’arbre caigut. Espere que es millore prompte i que tot li vaja molt bé”, ha escrit també Romeira.

Estes paraules no han agradat res a Ylenia, que ha saltat contra la seua examiga: “És esta tros de truja la que parla de la meua família i de la meua salut per a guanyar seguidors. Venuda immunda. Gravar als homes mentre tens relacions és delicte”. Però la qüestió no ha quedat ací: “Em vas insultar per criticar a Irene Montero i em vas dir malalta mental. I jo et dic el que eres tu: Arrossegada, morta de fam, lianta, venuda. Quan vulgues t’ho explique”.

L’enfrontament no ha quedat ací, ja que Amor ha convidat a Ylenia a demanar ajuda. “Encara eres a temps. On està la seua família?”, ha escrit. “Veurem, tros de morta de fam, a la meua família ni la nomenes. Comencem per tu. Et cagaràs, bruta”, ha respost la de Benidorm.

Últimes notícies

Pugen les temperatures i s’esperen ratxes fortes a l’interior de València i Alacant

El dissabte comença el dia amb nuvolositat que tendirà a menys a la vesprada i un ascens tèrmic generalitzat. El diumenge quedarà més estable, amb boires a l'interior de València.

Presó provisional per al detingut per matar a colps al seu company de pis a València

Un jutge ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l'home detingut per la mort a colps del seu company de pis a València. El cas queda a la disposició del Jutjat d'Instrucció 17.

Reivindiquem el trellat

El valencià és un reflex del nostre ser. Una llengua que, al llarg dels segles, ha sigut sinònim d'afecte i que no ens ha dividit mai, ben al contrari, ens ha unit de manera admirable.

Thompson guia un gran València Basket per a assaltar el OAKA (79-89)

València Basket va remuntar a Atenes i va véncer 79-89 al Panathinaikos amb un Darius Thompson excel·lent. El triomf li consolida en la zona de play off de l'Eurolliga.

Thompson lidera l’assalt del València al OAKA: 79-89

El València Basket va remuntar a Atenes amb una segona part excel·lent i es va imposar 79-89 al Panathinaikos, guiat per Darius Thompson i l'encert exterior. El triomf, nové del curs, li consolida en la zona de play off de l'Eurolliga.

Bernabé reivindica la Constitució com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat

En l'acte pel Dia de la Constitució a València, Pilar Bernabé ha defés la Carta Magna com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat i ha apel·lat a cuidar la democràcia cada dia.

Pilar Bernabé admet fallades del PSOE en atendre les denunciants de Paco Salazar

La secretària d'Igualtat del PSOE reconeix que el partit no va estar a l'altura amb les dones que van denunciar a Paco Salazar i anuncia una revisió del protocol.

Bernabé titlla d’intolerable que Mazón seguisca com a diputat després dels seus missatges amb Pradas en la DANA

La delegada del Govern critica que el expresident mantinga l'escó i l'aforament després de divulgar-se els xats del dia de la DANA amb Salomé Pradas. Assenyala al PP per protegir-lo.