Puig no descarta tancar el territori valencià abans del pont «si fora necessari»

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha recalcat este dimarts que «per descomptat» que es tancarà el territori valencià abans del pont de Tots els Sants «si fora necessari», però ha matisat que ara mateixa no s’ho plantegen perquè primer s’ha d’estudiar com evoluciona la pandèmia i els efectes que té la implantació de la restricció de la mobilitat nocturna i la limitació de les reunions a sis persones.

 

Puig, en una entrevista en ‘Espejo Público’ recollida per Europa Press, ha recalcat sobre este tema: «Les mesures han de prendre’s en el moment en què siguen el més eficaces possibles i hui dia estem veient com evoluciona el seguiment de les mesures restrictives, analitzarem la situació i s’adoptaran les mesures oportunes», ha garantit.

 

Sobre este tema, ha recordat que el territori valencià «es va avançar» en aplicar les mesures restrictives a la mobilitat entre les 00.00 i les 06.00 hores perquè encara que les dades epidemiològiques són «bones respecte a uns altres, són molt dolents perquè tenim un índex de 171 casos per cada 100.000 habitants d’incidència acumulada en els últims 14 dies».

 

«És evident que estes dades estan fora d’objectiu desitjable d’arribar a menys de 50», ha evidenciat. A demés, ha advertit que les dades de la pressió hospitalària en el territori valencià són «molt preocupants» perquè han crescut un 50% en una setmana.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Metrovalencia oferix més de 2.700 places d’aparcament gratuïtes en Falles

La xarxa habilita 1.513 places P+M i 1.248 municipals, totes gratuïtes i al costat d'estacions, per a accedir a València en dies amb més de 500 carrers tallats.

Emergències demana extremar precaucions pel fort vent a Castelló: alerta taronja a l’interior nord

La Generalitat ha elevat a taronja l'avís per vent a l'interior nord de Castelló per a demà, amb ratxes que podrien aconseguir els 100 km/h. Es manté el nivell groc en la resta.

Awa Fam prioritza a Espanya i aparca la WNBA mentres brilla en el Premundial

La pivot de 19 anys del València Basket va apostar per centrar-se en la selecció en el Premundial de Puerto Rico i aparcar, de moment, el seu salt a la WNBA. Va firmar 7 punts davant Nova Zelanda i 9 enfront del Senegal i va avisar del desafiament de jugar contra l'amfitriona.

Milers de persones clamen No a la guerra i exigixen frenar el conflicte a Orient Mitjà

Milers de persones es mobilitzen en més de 150 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà, en una crida pacífica i transversal.

València encarrega un mapa d’infraestructures crítiques i risc d’inundació

L'Ajuntament encarregarà un modelatge hidrodinàmic a escala de carrer amb 200.000 euros per a anticipar inundacions, prioritzar mesures i protegir infraestructures crítiques.

STEPV denuncia l’agressió a un docent en un centre d’Alcoi i exigix mesures a Educació

El sindicat va condemnar l'atac patit per un professor presumptament a les mans de familiars d'un alumne i va reclamar més recursos i una resposta institucional.

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Elda una plantació de cànnabis després d’interceptar un cotxe amb 812 plantes

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Elda una instal·lació de cultiu de cànnabis després de detindre a un home que traslladava 812 plantes. En la nau s'han trobat 89 plantes, 12,7 quilos llestos per a la seua distribució i un enganxament il·legal a la llum.

Avís taronja a l’interior nord de Castelló per vents de fins a 100 km/h

Aemet activa per a este diumenge l'avís taronja a l'interior nord de Castelló per ratxes de fins a 100 km/h i manté avisos grocs a Castelló i València.