Puig no descarta tancar el territori valencià abans del pont «si fora necessari»

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha recalcat este dimarts que «per descomptat» que es tancarà el territori valencià abans del pont de Tots els Sants «si fora necessari», però ha matisat que ara mateixa no s’ho plantegen perquè primer s’ha d’estudiar com evoluciona la pandèmia i els efectes que té la implantació de la restricció de la mobilitat nocturna i la limitació de les reunions a sis persones.

 

Puig, en una entrevista en ‘Espejo Público’ recollida per Europa Press, ha recalcat sobre este tema: «Les mesures han de prendre’s en el moment en què siguen el més eficaces possibles i hui dia estem veient com evoluciona el seguiment de les mesures restrictives, analitzarem la situació i s’adoptaran les mesures oportunes», ha garantit.

 

Sobre este tema, ha recordat que el territori valencià «es va avançar» en aplicar les mesures restrictives a la mobilitat entre les 00.00 i les 06.00 hores perquè encara que les dades epidemiològiques són «bones respecte a uns altres, són molt dolents perquè tenim un índex de 171 casos per cada 100.000 habitants d’incidència acumulada en els últims 14 dies».

 

«És evident que estes dades estan fora d’objectiu desitjable d’arribar a menys de 50», ha evidenciat. A demés, ha advertit que les dades de la pressió hospitalària en el territori valencià són «molt preocupants» perquè han crescut un 50% en una setmana.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.

Picasso, Warhol i Barceló protagonitzen una gran mostra sobre espiritualitat a Santa Pola

El Museu de la Mar de Santa Pola inaugura el 27 de març l'exposició Iter spirituale. Dos col·leccions, un recorregut per l'espiritualitat en l'art contemporani amb obres de Picasso, Warhol, Tàpies, Barceló o Mariscal.

La Nit del Foc cremarà 1.000 quilos de pólvora en un castell rítmic de 18 minuts

La Nit del Foc de Falles cremarà 1.000 quilos de material pirotècnic en un castell aeri de quasi 18 minuts, dissenyat per a mantindre un ritme constant i sense pauses.

Catalá ajorna al dia 20 el debat sobre l’Ofrena, les carpes falleres i la taxa turística

María José Catalá posposa al 20 de març la discussió sobre possibles canvis en l'Ofrena, el calendari de muntatge de carpes falleres i una eventual taxa turística lligada a les Falles.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La penúltima mascletà de les Falles 2026 combina efectes digitals i pólvora tradicional en un tret de cinc minuts amb 180 quilos de material i un final llarg i hermètic que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.