Cristina Pedroche, cansada que li pregunten si vol ser mare

Cristina Pedroche, cansada de respondre a preguntes sobre maternitat  | ANTENA 3

 

Cristina Pedroche, un dels rostres més famosos del grup de comunicació Atresmedia, és coneguda per no tindre pèls en la llengua quan expressa les seues opinions. La seua actitud extravertida i directa va ser protagonista de la seua última aparició com a ambaixadora de la nova campanya de Pepsi Max.

 

La veritat és que Cristina Pedroche s’ha mostrat sempre reticent a parlar sobre les seues intencions de ser mare. Els mitjans de comunicació han estat insistint molt sobre eixa qüestió des que la col·laboradora va contraure matrimoni amb el cèlebre xef Dabiz Muñoz. Fruit d’eixa situació, Pedroche ha perdut la paciència i es mostra cansada per esta classe de preguntes.

 

«És que tinc 30 anys, és que no n’hi ha necessitat. M’agradaria saber si fora el meu home el que estiguera ací assentat si li faríeu la mateixa pregunta, si això és una pregunta que se li fa només a les dones, em pareix que a Dabiz no li ho preguntaríeu tant. Si el veus algun dia, li ho preguntes. Però et dirà el mateix», respon Pedroche.

 

Pedroche i el seu marit, el xef Dabiz Muñoz

Pedroche i el seu home, el xef Dabiz Muñoz | ANTENA 3

 

Pareix que, de moment, Pedroche no té present ser mare i recorre a la ironia per parlar d’este tema: «Ara mateix estem molt centrats en els projectes professionals, i és que ens prenen la vida. Els nostres restaurants ja són els nostres fills, els cuidem i els donem tota l’atenció del món. Ara mateix no entra en els nostres plans», afirma contundentment.

 

La fama no sempre porta coses bones, i és que Cristina Pedroche ha hagut de defendre’s de les numeroses crítiques que li arriben per la seua manera d’expressar-se, a voltes, massa directa i impertinent. La val·lisoletana és conscient d’això i ho assumix amb sinceritat: «Crec que amb mi com que tot s’hi val i a mi se’m critica tot, ja que tot servix. Quan compartisc que me menge un gelat o me menge jo què sé què, ningú diu res. Però ací, com que pareix que és una promoció [de Pepsi Max], ja molesta més», criticava Pedroche.

 

La presentadora és íntegra amb ella mateixa i sap com comportar-se per a enfrontar-se al dia a dia: «A mi és que em té igual la veritat, jo faig el que vullc, intente ser millor persona i dona cada dia», explica Cristina Pedroche.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.