24.8 C
València
Dimarts, 1 juliol, 2025

Cuca García de Vinuesa carrega durament contra María Teresa Campos

María Teresa Campos en arxiu

María Teresa Campos en arxiu | GTRES

 

Cuca Gargía Vinuesa va ser, durant 15 anys, la mà dreta en el programa que presentava María Teresa Campos, ‘Día a Día’, i des d’eixe moment, no s’havia sabut res d’ella fins ara, quan ‘Sálvame’ l’ha contactat per a descobrir més coses sobre la cara oculta de la presentadora. Tot venia arran de les últimes declaracions que ha fet Víctor Sandoval, assegurant que Maria Teresa Campos hauria truncat un programa de Telecinco.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

Cuca de Vinuesa carrega contra la família Campos

Però quan ‘Sálvame’ va tocar a Cuca per telèfon per a tindre més informacions sobre la presentadora, ella va admetre que no podia parlar: «¿Tu saps la por de què jo t’explique si això és de veres, i explicar-te intimitats d’haver estat durant 15 anys en ‘Día a Día’? No ho puc fer, això».

 

Cuca García de Vinuesa s'enfronta a María Teresa Campos

Cuca García de Vinuesa s’enfronta a María Teresa Campos | València Diari

 

Tot i haver-se de mossegar la llengua, la col·laboradora no va dubtar en carregar contra Maria Teresa Campos: «Seria meravellós que el vostre programa fora un programa informatiu, que jo poguera dir-te de la A a la Z el que vaig viure des del primer dia que vaig començar amb María Teresa. Jo m’ho sé tot. Jo sóc la vida del programa ‘Día a Día’. És que és un llibre! Perquè amb tot el que ha passat amb la família Campos…».

 

I encara va prosseguir, argumentant que no podia revelar res del que sabia: «Jo m’haig de mossegar la llengua. Si ‘Sálvame’ conseguira que jo explicara el que he viscut en el programa de María Teresa Campos, primer, jo aniria a la presó i, segon, em poseu un monument». Però l’enemistat no vindria només del programa que van compartir juntes, ja que, segons va revelar posteriorment Belén Esteban, un fet diferencial hauria provocat la ruptura de la seua amistat: Maria Teresa Campos li hauria pres la parella a Cuca García de Vinuesa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un home de 32 anys després d’apunyalament en una plaça d’Elx

Un home de 32 anys va morir després de ser apunyalat en el coll en la plaça Primer de Maig, a Elx. La policia busca testimonis per a esclarir l'homicidi.

Rescaten a una senderista deshidratada amb presíncope en el Penyal d’Ifach durant onada de calor

Una senderista ha sigut rescatada en el Penyal d'Ifach després de deshidratar-se i patir símptomes de presíncope mentres descendia. El rescat es va dur a terme amb un helicòpter i va ser evacuada en ambulància a causa de l'onada de calor que afecta a Alacant.

Salomé Pradas amplia la seua queixa al CGPJ per irregularitats en la transcripció de la seua declaració judicial

L'advocat de Salomé Pradas, exconsellera de Justícia valenciana, amplia la seua queixa al CGPJ per irregularitats en la transcripció de la seua declaració en el cas dana, destacant l'omissió de preguntes i cites legals clau.

Detingut a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en una furgoneta

Un home de 45 anys va ser arrestat a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en un compartiment metàl·lic dins d'una furgoneta. La Policia Nacional va intervindre després de detectar una conducta sospitosa durant una inspecció rutinària.

Detingut a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en furgoneta

La Policia Nacional arresta a un home amb 30 quilos de cocaïna amagats en un compartiment ocult dins d'una furgoneta a La Pobla de Vallbona, València.

Roberto Bautista cau en primera ronda de Wimbledon davant Cameron Norrie

Roberto Bautista perd enfront de Cameron Norrie en primera ronda de Wimbledon 2025 amb un marcador de 6-3, 3-6, 6-4 i 7-6.

La Policia descarta vincle entre el robatori a Benidorm i el cas judicial de Koldo García

La Policia Nacional considera que el robatori patit a la casa de la mare de Koldo García a Benidorm és un fet fortuït sense connexió amb el cas judicial que involucra al seu fill.

Pla Endavant per a la Comunitat Valenciana: 29.000 milions per a previndre futures DANA i consolidar la recuperació

El Pla Endavant de la Comunitat Valenciana, amb una inversió de 29.000 milions, busca consolidar la recuperació després de la DANA d'octubre i previndre futures catàstrofes.