25.5 C
València
Diumenge, 1 juny, 2025

Dakota després de passar dos nits en presó: «M’han pegat i tot»

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Després de què Dakota Tárraga, coneguda per haver participat en programes com ‘Hermano Mayor’ i ‘Supervivientes’, fora detinguda en Alacant, la seua ciutat natal, i passara dos nits en presó, la valenciana ha anat a la televisió a defendre’s i afer unes acusacions molt greus.

 

Dakota ha anat al programa ‘Viva la vida’ de Telecinco per a explicar que ha passat dos nits en el calabós i ha assegurat que, «per ser Dakota, em tracten pitjor. Més clar aigua. M’han pegat i tot». Unes acusacions que la presentadora, Toñi Moreno, ha qualificat de «molt greus».

 

Davant d’açò, la valenciana ha insistit en que «és veritat» i s’ha defés dient que «el que és gravíssim és el que han dit de mi, perquè jo amb ma mare no he tingut res. Parlarem a veus en ma casa i ja està. Jo no tinc necessitat d’aguantar el que he aguantat estos dies». 

 

Acusada de maltractar a sa mare

Cal recordar que Dakota va ser detinguda davant les acusacions d’haver maltractat a sa mare mentres anava beguda. Un problema, el de l’alcoholisme, que ja es va poder vore en el programa ‘Hermano Mayor’ i que la jove va començar a tindre quan va morir el seu germà, quan ella tenia només 17 anys.

 

A pesar d’això, la jove ha quedat en llibertat sense càrrecs perquè sa mare no ha presentat cap denúnica ni ha acudit a declarar i tampoc hi ha un part de lesions, pel que la Fiscalia ha considerat que, sense denúncia, no hi ha delicte.

Últimes notícies

El Llevant renova a Rober Brugué fins a 2028 en la celebració de l’ascens a Primera Divisió

El Llevant prolonga el contracte de Rober Brugué fins a 2028 durant la festa per l'ascens a Primera Divisió i el títol de campió de Segona Divisió.

L’Elx confirma el seu ascens a Primera després de golejada en Riazor i ressorgir en LaLiga EA Sports

L'Elx aconseguix l'ascens directe a LaLiga EA Sports després de véncer clarament a l'Esportiu de La Corunya 0-4 en Riazor, segellant el seu retorn a Primera després de dos anys.

Eder Sarabia i l’Elx celebren un històric ascens a Primera Divisió

L'Elx aconseguix l'ascens a Primera Divisió després d'una contundent victòria en Riazor, amb Eder Sarabia emocionat i la ciutat preparada per a celebrar amb una rúa i actes oficials.

Louzán lliurament al Llevant la copa de campió després del seu ascens a Primera Divisió

El Llevant rep la copa de campió de Segona Divisió després de véncer 1-0 a l'Eibar i assegurar-se l'ascens a Primera Divisió en una emotiva cerimònia a València.

Eder Sarabia i l’Elx celebren un ascens històric a Primera Divisió

L'entrenador Eder Sarabia expressa la seua satisfacció per l'ascens de l'Elx a Primera després d'una victòria contundent en Riazor. Elx festeja amb rúa i actes oficials.

Louzán entrega la copa al Llevant després de coronar-se campió de Segona Divisió

El Llevant celebra el seu ascens a Primera Divisió després de véncer 1-0 a l'Eibar i rebre la copa de campió de Segona Divisió entregada pel president de la RFEF, Rafael Louzán.

Llevant es corona campió de Segona Divisió amb victòria clau sobre Eibar

Llevant tanca temporada amb títol de Segona i ascens a Primera després de véncer 1-0 a l'Eibar en un estadi ple i celebracions massives.

L’Elx aconseguix el seu històric sèptim ascens a Primera amb una temporada brillant

L'Elx ha aconseguit el seu sèptim ascens a Primera Divisió després d'una temporada excel·lent que consolida el model de gestió de l'empresari argentí Christian Bragarnik.