Dakota Tárraga passa dos nits en la presó d’Alacant per maltractar a sa mare

 

L’alacantina Dakota Tárraga, coneguda per participar en programes de televisió com ‘Hermano Mayor’ o ‘Supervivientes’, ha sigut detinguda este passat cap de setmana en la seua ciutat natal, Alacant, per maltractar a sa mare.

 

Segons explica ‘Información’, este mateix dilluns, la xica ha sigut posada en llibertat sense càrrecs després de passar a disposició judicial sense cap denúncia formalitzada per part de sa mare. L’absència de denúncia, part de lesions i de la declaració de la mare contra la seua filla ha provocat que la Fiscalia arxive la causa. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Dakota ha sigut detinguda este dissabte per la nit i ha estat en la presó provisional durant dos nits. Després de ser assistida el dilluns en el jutjat de guàrdia d’Alacant per l’advocat José Soler Martín, ha quedat en llibertat. Li ha demanat perdó a sa mare mentres reconeixia que recordava res del que havia passat.

Una baralla familiar

Ja durant l’episodi de ‘Hermano Mayor’ que protagonitza Dakota, va deixar a la vista els seus problemes amb l’alcohol arrel de la mort del seu germà quan ella tenia 17 anys. És per això que la policia va haver d’acudir a sa casa d’Alacant este dissabte, cap a les 21.40 hores, a on es trobava alcoholitzada mentres agredia a sa mare.

El pare no estava al principi de la disputa però va arribar poc després i va ser qui va avisar als agents de l’incident. Per este motius, després de què els agents recaptaren dades sobre els fets ha decidit arrestar a la xica per maltractament, ja que havia espentat i pegat una punyada a sa mare.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.