16 C
València
Divendres, 9 maig, 2025

Demanen 15 anys de presó per a l’home que estrangula a la seua mare i trosseja el seu cos per a menjar-s’ho

 

- Advertisement -Telegram València Diari

L’acusat va trossejar a la seua mare i ho va fer amb dos ganivets i una serra després d’una discussió.

L’acusat, segons recorda la Fiscalia, a principis de 2019 convivia amb la seua progenitora en un domicili de Madrid. A finals de gener va discutir amb ella i va dirigir cap a ella subjectant-la fortament pel coll, i amb el propòsit de posar fi a la seua vida.

Posteriorment, va traslladar el cadàver fins al dormitori de l’habitatge i el va col·locar sobre el llit “amb el propòsit d’anar fent desaparèixer el seu cos”. Per a això va procedir al seu trossejament emprant una serra de fuster i dos ganivets de cuina que tenia en la mateixa casa.

Una vegada trossejat el cos, l’acusat es va anar alimentant “a vegades” durant uns 15 dies de les restes cadavèriques, “guardant altres restes en diversos recipients de plàstic per l’habitatge i a l’interior de la nevera que hi havia en el domicili, llançant també alguns d’ells a les escombraries dins de bosses de plàstic”.

El representant del Ministeri Públic li imputa un delicte d’homicidi i un altre de profanació de cadàvers, al mateix temps que li reclama una indemnització de 90.000 euros per al seu germà. El judici se celebrarà en l’Audiència de Madrid hui dilluns.

 

 

L’acusat vivia amb la seua mare a principis de 2019

 

 

L’acusat, A.S.G., que es troba a la presó provisional des del 23 de febrer de 2019, s’asseurà en la banqueta de l’Audiència Provincial de Madrid com a presumpte autor dels delictes d’homicidi i profanació de cadàvers pel que a més de la referida pena de presó el Ministeri Públic reclama que indemnitze en 90.000 euros al seu germà.

En el seu escrit d’acusació el fiscal relata que a principis de 2019 l’acusat vivia amb la seua progenitora en un domicili de Madrid, on a la fi de gener o en els primers dies de febrer va discutir amb ella.

Últimes notícies

Rescat de bombers a un senderista de 69 anys amb fractura de fèmur a l’Alfàs del Pi

Un senderista de 69 anys ha estat rescatat per bombers a l'Alfàs del Pi després de patir una fractura de fèmur durant una caminada. Els equips de rescat van utilitzar un helicòpter per traslladar-lo a un centre hospitalari.

L’impacte de la tempesta de dijous: 1.432 rajos en la Comunitat Valenciana, majoria a la Serrania

La tempesta de dijous a la Comunitat Valenciana va deixar 1.432 rajos, amb la majoria a la Serrania. Destaquen 1.018 rajos a València, 360 a Castelló i 54 a Alacant.

Centenars de fidels i visitants es reuneixen a Santa María la Major per acomiadar el Papa Francesc

Més de 600 persones s'apropen a la Basílica de Santa María la Major a Roma per rendir homenatge al Papa Francesc, mentre el nou Papa Lleó XIV és escollit. Així mateix, les religioses i joves dels voltants reconeixen l'impacte de Francesc en les seues vides.

Cortocomenius Lança la XIX Edició: Fomentant el Talent Audiovisual Valencià

La XIX edició de Cortocomenius obre les inscripcions i busca potenciar els cineastes valencians a través d'esdeveniments, seccions diferenciades i un compromís amb la cultura audiovisual local.

L’Ajuntament de València encarrega 20 caixes de pètals de rosa per a la processó de la Mare de Déu dels Desemparats

Per a la pròxima processó de la Mare de Déu dels Desemparats, l'Ajuntament de València ha encarregat 20 caixes de pètals de rosa valenciana, que s'expediran de rosers tradicionals d'Albal, per a acompanyar l'acte. Aquest esdeveniment destacarà els valors de les tradicions locals i el treball dels floricultors.

El Pakistan rebutja les acusacions infundades d’atacs contra l’Índia

El Govern del Pakistan ha rebutjat fermament les acusacions d'atacs indiscrets contra l'Índia, qualificades de infundades i enganyoses. El Ministeri d'Exteriors ha alertat sobre les conseqüències d'aquestes declaracions, demanant moderació a l'Índia.

Un any de l’OPA de BBVA sobre Sabadell: el Govern haurà de decidir pròximament

L'oferta pública d'adquisició (OPA) de BBVA sobre Banc Sabadell compleix un any hui. La decisió del Govern és clau per a l'examen de l'operació, que pot tenir implicacions significatives per al sector bancari espanyol.

Ascens de Temperatures a la Comunitat Valenciana sense Alertes

La Comunitat Valenciana ha experimentat un dia sense alertes meteorològiques, amb cel ras i un augment de les temperatures màximes previstes, tot i que hi ha característiques que podrien provocar ruixats a zones internes durant la vesprada.