12.4 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Desmantellada una plantació de marihuana a La Pobla de Vallbona i detingudes quatre persones

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

La Guàrdia Civil de Valencia, en el marc de l’operació Valdamo, ha detingut a quatre persones i ha desmantellat un punt de producció de marihuana a la localitat valenciana de La Pobla de Vallbona.

L’operació té la peculiaritat que l’habitatge ja havia sigut emprada anteriorment per al cultiu i elaboració de marihuana el 2020.

Els agents encarregats en la investigació es van sorprendre en comprovar que es tractava del mateix immoble. En este cas, els efectius van detectar una defraudació de fluid elèctric i altres indicis que apuntaven al fet que a l’interior d’un xalet podrien estar elaborant-se drogues.

Finalment es va practicar una entrada i registre que va permetre la detenció de quatre persones, tres homes i una dona d’entre 28 i 37 anys i nacionalitat espanyola. Es confiscaren al voltant de 200 plantes en diferent estat de floració, a més de 100.000 llavors de marihuana, 570 euros en efectiu i abundant material per a l’elaboració i cultiu d’esta planta.

En total es va intervenir més de mig quilo de cabdells de marihuana, xicotetes quantitats d’haixix i es confisquen dos vehicles. Les diligències van ser lliurades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 7 de Llíria.

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.