21.3 C
València
Dilluns, 13 octubre, 2025

Detingut per amenaçar en cremar als treballadors d’un centre d’ajuda a immigrants en València

Puny

Els treballadors del centre portaven un temps amb problemes amb el detingut | Pxhere

 

Agents de la Policia Nacional han detingut durant el matí del divendres en un parc de València a un xic de 22 anys després d’amenaçar amb cremar als treballadors d’un centre d’ajuda a immigrants de la ciutat.

 

Els fets van passar el divendres al matí, quan els agents que feien faenes de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a un centre d’ajuda a immigrants a on, pel que pareix, hi havia un xic que es mostrava agressiu amb els treballadors socials, segons han informat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Els policies, una vegada en el lloc, van descobrir que esta persona se n’havia anat i que els treballadors del centre portaven un temps tenint problemes amb ella. Pel que pareix, dos dies abans, el sospitós havia entrat al centre per una distracció dels treballadors i, una volta dins, havia començat a interferir en l’atenció dels usuaris, per això li van recriminar la seua actitud i li van dir que se n’anara.

 

En eixe moment, l’ara detingut suposadament es va ficar violent i va començar a cridar que anava a cremar tot, que els anava a enterrar a tots i que no sabien qui era. Al mateix temps, va usar un esprai de defensa. Un dels treballadors va aconseguir agarrar-lo i traure’l del centre, mentres el jove pegava contra el mobiliari.

 

Els agents van saber que el jove presumptament assetjava a una de les treballadores del centre, que fins i tot havia descobert sa casa i ella l’havia observat baix de la vivenda en actitud vigilant. A causa de la por dels treballadors, van canviar les seues rutines de treball.

 

Els policies van vigilar per la zona i en un parc van vore a un xic que coincidia amb les característiques físiques aportades. El van identificar i van saber que vivia en Alzira, en la comarca de la Ribera Alta (València), però que es desplaçava quasi diàriament fins a eixe punt de València per a vore a uns treballadors d’un centre d’ajuda amb els qui, pel que pareix, tenia assumptes pendents.

 

Finalment, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces. El sospitós, d’origen estranger i amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Emergències urgix màxima prudència davant la DANA Alice i l’alerta a la Safor

Emergències demana extremar la precaució per la DANA Alice, amb alerta roja a la Safor i revisió d'avisos a mitjanit. Aemet preveu tempestes puntuals intenses.

Carmen Prades i Marta Mercader, Falleres Major i Infantil de València en 2026

Carmen Prades i la xiqueta Marta Mercader han sigut triades com a Falleres Major i Infantil de València per a 2026. L'anunci, realitzat per crida des de l'Ajuntament, obri el nou exercici faller.

Cas de grip aviària aïllat en un aviari tancat del Oceanogràfic de València

Detectat en un control veterinari rutinari, el centre ha tancat temporalment la instal·lació afectada i aplica protocols de desinfecció; la resta del recinte continua obert.

La Universitat de València reprén demà les classes presencials en tots els seus campus

La UV recupera la docència, exàmens i pràctiques presencials des de les 08.00 amb nivell d'emergència 1. Hi haurà flexibilitat per a qui no puga desplaçar-se.

Ford Almussafes suspén el torn de manteniment de vesprada per les pluges

La planta d'Almussafes cancel·la el torn de vesprada de manteniment pels avisos de pluges, l'única activitat prevista amb la producció parada i la plantilla en ERTO. Amb l'alerta activada, la mesura evita desplaçaments i deixa el centre sense activitat presencial.

Nou avís a mòbils per la DANA en el litoral sud de València després d’ampliar-se l’alerta roja

Emergències envia un segon És-Alert en el litoral sud de València després d'ampliar fins a mitjanit el nivell roig per pluges. Es demanen desplaçaments mínims i evitar zones inundables.

Torna l’alerta roja al litoral sud de València per la DANA, amb fins a 135 l/m² en una hora

Aemet eleva a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i envia un És-Alert. Les tempestes deixen 135 l/m² en una hora i causen corts i incidències.

La jutgessa de la DANA rebutja incorporar les entrevistes a Mazón i reforça la busca de proves

La instructora nega que les declaracions mediàtiques puguen substituir una compareixença judicial i ordena noves diligències: documents, vídeos i testimonis. També desestima un recurs de la defensa d'Argüeso.