Demanen presó a un perruquer per intentar matar amb unes tisores a un company en València

TISORES

El perruquer li va clavar les tisores | PIXABAY

 

Este pròxim dimecres, en l’Audiència de València, se celebra el juí a un home acusat d’un delicte d’homicidi i amenaces a un company de treball. Els fets van passar en febrer de l’any 2019 en una perruqueria de la capital del Túria.

 

Segons explica ‘Levante-EMV’, els fets es van produir quan el xic, d’origen marroquí i de nom Hamza F., que treballava en pràctiques en l’establiment, va ser amenaçat de mort pel seu company, Alam I.L., de nacionalitat dominicana, el dia 15 de febrer del 2019. A demés, li va dir que no tornaria a treballar més en el local.

 

Després d’estos fets, només uns dies més tard, l’agressor, mentres la víctima estava arreplegant els seus objectes personals, el va insultar amb la frase «moro de merda» i el va obligar a eixir del local. Quan Hamza abandonava la perruqueria, Alam li va clavar unes tisores al muscle i en l’abdomen.

 

A conseqüència, la víctima va patir ferides i el fiscal explica en l’escrit d’acusació el clar «ànim de causar-li la mort» a Hamza. Per això, es demana una pena de 7 anys de presó, que l’acusat indemnitze a la víctima amb 2.900 euros i una ordre d’allunyament.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022