El dilluns passat va ser parat un conductor d’un autobús escolar que transportava un grup d’alumnes d’un centre de primària de Requena, i en realitzar-li les proves va donar positiu en cocaïna.
La Guàrdia Civil informa que el conductor de l’autobús escolar va ser pillat quan els agents realitzaven un control de circulació en una de les entrades de Requena. Les mateixes fonts que recull Las Provincias, aporten que el sospitós presentava en la seua gesticulació alguns indicis d’haver consumit estupefaents, i per això decidiren realitzar-li un test de drogues.
El vehicle va quedar immobilitzat al donar positiu en cocaïna, i denunciat per infracció administrativa segons informa la Guàrdia Civil. La mateixa institució no ha sabut concretat a quina multa s’enfronta el conductor de l’autobús.
Un jove drogat i a 123 km/h per València
La Policia Local de València va detindre també aquest dilluns a la nit a un jove que suposadament circulava a 123 quilòmetres per hora per la ciutat, que va donar positiu en cocaïna i el cotxe del qual, segons es va comprovar, circulava sense passar la Inspecció Tècnica de Vehicles. Segons ha informat la Policia Local en un comunicat, l’actuació l’han duta a terme agents de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) en l’Avinguda Germans Machado de València.
Al detingut, de 27 anys, se li atribuix un delicte contra la seguretat viària. Els fets van ocórrer a les 23.00 hores durant el transcurs d’un control de velocitat quan la Policia va donar l’alt a un vehicle que circulava a 123 quilòmetres per hora. Posteriorment, els agents van realitzar al conductor la prova de drogues, en la qual va donar positiu en cocaïna. A més, es va poder comprovar que el vehicle en el qual circulava no havia passat la Inspecció Tècnica.