8.1 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

Detingut un jove que anava drogat i a més de 120 km/h en València

 

La Policia Local de València va detindre aquest dilluns a la nit a un jove que suposadament circulava a 123 quilòmetres per hora per la ciutat, que va donar positiu en cocaïna i el cotxe del qual, segons es va comprovar, circulava sense passar la Inspecció Tècnica de Vehicles. Segons ha informat la Policia Local en un comunicat, l’actuació l’han duta a terme agents de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) en l’Avinguda Germans Machado de València. Al detingut, de 27 anys, se li atribueix un delicte contra la seguretat viària. Els fets van ocórrer a les 23.00 hores durant el transcurs d’un control de velocitat quan la Policia va donar l’alt a un vehicle que circulava a 123 quilòmetres per hora. Posteriorment, els agents van realitzar al conductor la prova de drogues, en la qual va donar positiu en cocaïna. A més, es va poder comprovar que el vehicle en el qual circulava no havia passat la Inspecció Tècnica.

La Policia Local de València ha començat la campanya especial de controls d’alcoholemia i drogues pels dinars i sopars de Nadal. Per això, tal i com ha anunciat la policia en les seues xarxes socials, aconsellen que «si beus, no conduïsques, utilitza el transport públic» així apostant per l’Empresa Municipal de Transport (EMT) o Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana, ja siga metro com tramvia. Els controls duraran, i de forma especial, en estos dies festius per vigilar l’estat dels conductors; i per això, aporten que «al volant, ni una gota d’alcohol, per tu i per tots, per unes festes segures».

Últimes notícies

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.

Oluwaseyi decidix el 2-1 i manté la ratxa del Vila-real davant el Mallorca

Un gol del nigerià a huit del final va donar al Vila-real la victòria 2-1 i va prolongar la seua ratxa com a local. El Mallorca es va diluir després d'un bon primer temps.

Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)

Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.

Convoquen una protesta davant Les Corts el dia de la investidura de Pérez Llorca

Acord Social Valencià convoca una protesta el 27 de novembre a les 10.30 davant Les Corts per a rebutjar la investidura de Juanfran Pérez Llorca. L'acció coincidix amb el ple i denúncia un continuisme en la gestió després de la DANA.

Finalitza sense incidents l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 80 km/h

Emergències ha tancat a les 15.00 l'avís groc per vent a la província. Aemet havia previst ratxes del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i 70 en el litoral nord.

Maíllo (IU) tatxa la condemna a Álvaro García Ortiz de colp d’Estat institucional

El coordinador federal d'IU ha denunciat que la sentència que inhabilita dos anys al fiscal general respon a una lògica institucional. També ha instat la joventut a assumir protagonisme polític.

La clínica dental d’Alzira que va tractar a la xiqueta morta no està autoritzada a anestesiar

Sanitat ha confirmat que la clínica que va tractar a la menor manca de permís per a tècniques d'anestèsia, inclosa la sedació intravenosa aplicada. El jutjat ha obert diligències, la inspecció ha suspés l'activitat i una altra xiqueta seguix en UCI.

El Reial Madrid visita a un Elx invicte a casa amb dubtes en defensa

El Reial Madrid torna a competir després de dos ensopegades i es mesura a un Elx que no ha perdut en el Martínez Valero. El líder necessita reaccionar en plena ratxa de partits fora.