20.4 C
València
Diumenge, 26 octubre, 2025

Detingut un jove a Paterna acusat de robar set patinets i una bicicleta

Agents de la Policia Nacional han detingut a Paterna a un jove de 22 anys acusat de robar set patinets elèctrics i una bicicleta en zones d’estacionament a les portes de comerços, segons ha informat Prefectura en un comunicat.

Les investigacions es van iniciar per part de la Brigada Local de Policia Judicial de Paterna el passat mes de febrer quan un home va denunciar el furt al descuit d’una bicicleta mentre es trobava en una cafeteria. Va ser avisat per altres clients que una altra persona s’estava emportant el seu vehicle.

Els agents van esbrinar que s’havien produït diversos robatoris amb força que podien haver sigut comesos per la mateixa persona, ja que el ‘modus operandi’ hauria sigut similar en tots els casos.

L’autor arrancava els patinets dels seus ancoratges d’estacionament i, fins i tot, arribava a inutilitzar els cadenats, cadenes o sistemes de seguretat que portaven els mateixos, portant-li’ls de les portes principals dels comerços o locals quan els propietaris es trobaven a l’interior.

Després de diverses investigacions i les proves aportades durant estos mesos, els agents van aconseguir identificar, localitzar i detenir al sospitós, el qual va ser arrestat com a presumpte autor de set delictes de robatori amb força i un delicte de furt.

El jove, de nacionalitat espanyola i amb antecedents policials, va ser posat en llibertat una vegada sentit en declaració després de ser advertit de l’obligació legal de comparéixer davant de l’autoritat judicial quan siga requerit.

Últimes notícies

Gerard Moreno decidix a Mestalla en el seu partit 300 i el Vila-real s’imposa 0-2

El Vila-real va guanyar 0-2 a Mestalla amb un penal transformat per Gerard Moreno al caient del descans en el seu partit 300 i un gol de Santi Comesaña. El València va encadenar cinc jornades sense guanyar i va traure el cap al descens, amb protestes en la graderia.

Gerard Moreno celebra 300 partits amb el Vila-real amb gol i triomf a Mestalla

El davanter va aconseguir els 300 partits amb el Vila-real i el va celebrar amb un gol a Mestalla en un 0-2. Va destacar la paciència de l'equip i va defendre el penal després de la revisió del VAR.

Gerard Moreno guia el 0-2 del Vila-real a Mestalla en el seu partit 300

El Vila-real va véncer 0-2 a Mestalla amb un penal de Gerard Moreno al caient del descans en el seu partit 300 i una miqueta de Santi Comesaña. El València va malgastar les seues millors opcions i encadena cinc jornades sense guanyar.

0-2: Gerard i Comesaña donen la victòria al Vila-real a Mestalla

El Vila-real va véncer 0-2 a Mestalla: Gerard Moreno va marcar de penal en el 45' en el seu partit 300 i Santi Comesaña va fer el 0-2 en el 57. El València va perdonar en la primera part

Gerard Moreno va avançar al Vila-real de penal abans del descans a Mestalla (0-1)

Gerard Moreno va convertir un penal en el minut 45 en el seu partit 300 i va posar per davant al Vila-real a Mestalla. El València havia estret amb dos clares ocasions abans del descans.

Gerard Moreno avança al Vila-real de penal abans del descans (0-1)

Gerard Moreno va marcar de penal en el minut 45 per a posar el 0-1 a Mestalla, en el seu partit 300 amb el Vila-real. El València va fregar el gol en dos accions.

València i Vila-real homenatgen a Mestalla als afectats per la DANA en el seu primer aniversari

Mestalla va acollir un homenatge als afectats per la DANA i als qui van participar en la recuperació de la província, abans del derbi regional. Va haver-hi senyera, 22 xiquets de zones afectades, minut de silenci, himne i un vídeo de record.

Quevedo tanca el seu gira espanyola davant 18.000 fans en el Roig Arena de València

Quevedo ha clausurat l'etapa espanyola de la seua Bona nit Tour en el Roig Arena de València, amb 18.000 assistents i entrades esgotades. El tour seguix al novembre als Estats Units.