Detinguts per estafar amb el lloguer de cases turístiques en Benidorm

Benidorm ya no solo es el lugar ideal para unas vacaciones en la playa, ahora los mayores acuden en busca de fiesta

Estades més de 100 persones en lloguers de cases turístiques de Benidorm | EFE

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant), a cinc persones per, presumptament, estafar a turistes amb el lloguer de cases. Als detinguts, d’entre 22 i 62 anys, se’ls atribuïx ser membres d’una organització dedicada a estafar i a usurpar la identitat de les seues víctimes.

 

La investigació l’ha portat a terme el Grup IV de les Brigades de Policia Judicial de Benidorm en col·laboració amb el Grup de Delictes Tecnològics de la Direcció Superior d’Aragó, ha informat la Comissaria provincial este dilluns 24 de febrer.

 

Els detinguts publicaven anuncis de lloguer de pisos turístics en diferents webs d’Internet, identificant-se amb DNI, d’altres perjudicats de la mateixa estafa, per a donar d’eixa manera major credibilitat i seguretat subjectiva a les seues víctimes.

 

Els turistes arribaven i no tenien cap casa

Després d’arribar a l’acord per al lloguer del pis vacacional, facilitaven a les víctimes nombres de comptes bancaris per a realitzar l’ingrés dels diners acordats per al lloguer. Estos comptes pertanyien a una entitat de diners electrònics que emetia targetes prepagament de moneder electrònic, que eren contractades pels membres de l’organització amb els DNI de les mateixes víctimes que havien patit l’estafa.

 

A demés, sol·licitaven la modificació de la casa per a que foren enviades a Benidorm, resultant ser adreces fictícies. Per a conseguir estes targetes que eren recarregades amb els diners estafats a les víctimes, utilitzaven a terceres persones i una volta en el seu poder retiraven els diners en caixers automàtics.

 

Les víctimes es donaven compte que havien sigut estafades quan una volta en la ciutat no podien contactar amb la persona que els havia llogat la casa i no podien comunicar-se amb ella. Dos dels detinguts, els presumptes encarregats de recollir les targetes electròniques, van ser posats en llibertat després de prestar declaració.

 

Altres tres detinguts, d’origen romanés i presumptes capitostos de l’organització, van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia. La investigació continua oberta, havent-se localitzat fins al moment més d’un centenar de víctimes per estafa, així com uns vint afectats per usurpació d’identitat.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.