Mor un motorista en xocar contra un cotxe en Benidorm

Benidorm accident

Lloc dels fets en Benidorm | Maps

 

Un home de 39 anys ha mort este dissabte de matí en un accident de trànsit en el municipi de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant).

 

L’incident ha tingut lloc després de xocar el ciclomotor que conduïa la víctima contra un turisme en un dels carrers dins terme d’este municipi, segons han informat fonts del Centre de Gestió de Trànsit.

 

L’accident s’ha produït a les 6.45 hores d’este matí en el quilòmetre 144,500 de la carretera N-332, a l’altura del municipi Benidorm quan, per causes que no han sigut precisades, s’ha produït l’accident entre el ciclomotor i el turisme.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Milers de docents es mobilitzen a València per una educació pública, de qualitat i en valencià

Milers de docents, recolzats per l'alumnat, es manifesten a València per a reclamar millores salarials i laborals, reducció de ràtios i més ensenyança en valencià, advertint d'una possible vaga indefinida si no hi ha acord.

El PSPV acusa a Barcala d’ocultar documents sobre les vivendes socials d’Alacant

El PSPV denuncia que l'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, oculta informes clau sobre l'escàndol de les vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, mentres el govern local defén que només s'entregaran els informes finals dels expedients.

Nia Coffey posa fi a la seua etapa al València Basket i torna a la WNBA

La interior estatunidenc Nia Coffey activa la clàusula d'eixida del seu contracte temporal amb el València Basket després de conquistar la Copa de la Reina i s'incorpora de nou a la WNBA.

Pérez Llorca acata que la jutgessa ves-te a Mazón en la causa per la DANA i evita valoracions

Pérez Llorca insistix que no valora decisions judicials després del veto a la personació de Carlos Mazón en la causa per la DANA de 2024 i reclama celeritat per a esclarir els fets.

Bernabé demana a Mazón que compte tota la veritat sobre la DANA davant la justícia

Pilar Bernabé critica la personació de Carlos Mazón en la causa per la DANA, li reclama que diga tota la veritat i denúncia la gestió del PP i l'ús de l'aforament.

La supervivent espanyola del naufragi a Indonèsia denuncia en el juí la falta d’auxili a la seua família

L'única supervivent espanyola adulta del naufragi al Parc Nacional de Komodo declara en el juí que la tripulació no va activar protocols de seguretat ni va ajudar al seu marit i fills, morts en l'enfonsament.

Mazón estudiarà el rebuig de la jutgessa a la seua personació en la causa de la DANA

Carlos Mazón anuncia que analitzarà la decisió de la jutgessa que ha rebutjat la seua personació en la causa sobre la gestió de la DANA a Catarroja i actuarà en conseqüència.

La jutgessa de Catarroja nega a Mazón personar-se en la causa penal per la DANA

La magistrada de Catarroja manté a Carlos Mazón com a testimoni en la causa per la gestió de la DANA i rebutja el seu intent de personar-se, al no existir eixa figura en el procés penal espanyol.