Un menor, de 14 anys, intenta suïcidar-se en Mutxamel després de mesos patint ‘bullying’

Classe

El menor s’ha intentat suïcidar | FREEPIK

Un menor d’edat de 14 anys ha sigut ingressat en l’hospital d’Alacant després d’haver intentat llevar-se la vida en patir assetjament escolar per part d’un altre alumne des de finals del curs passat. Els fets s’han produït en una classe de segon de l’ESO de l’institut de Mutxamel, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), segons han assenyalat fonts de ‘El Confidencial’.

 

Per sort, el xic es troba en estos moments fora de perill en observació i, durant la vesprada, serà atés per un psicòleg per a intentar ajudar-lo el màxim possible. Per part seua, el pare del menor ha pres la decisió de denunciar al col·legi davant els agents de la Guàrdia Civil perquè no estan complint les mesures que s’havien imposat.

 

El menor va ser amenaçat amb rebre una pallissa

Concretament, esta mesura es tracta d’una ordre d’allunyament de 50 metres contra un altre alumne de la mateixa edat i que estudia en el mateix institut «perquè va amenaçar al xiquet a final del curs passat amb donar-li una pallissa a on li pillara, que l’anava a matar».

 

Cal destacar que l’ordre d’allunyament és realment complicada de complir en tot moment en l’institut, ja que quan es creuaven als dos alumnes, el pare afirma que l’assetjador mirava «molt malament» al seu fill.

 

També ha relatat que el centre educatiu va parlar amb el pare en el seu moment per a demanar-li que canviara de col·legi al seu fill, «però no ha volgut». Fet que va confirmar davant de la inspecció educativa que li va recomanar el mateix.

 

A demés, el pare ha assenyalat al mitjà citat que no s’ha «actuat de manera contundent» contra este succés, ja que el seu fill «estarà un temps sense poder anar a classe».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El valencià Roberto Bou s’estrena en la Gigante de Piedra amb opcions màximes de triomf

La 14a edició de la Gigante de Piedra, este dissabte a l’Alcora, reunirà 300 ciclistes en un traçat extrem de 200 km, amb el debut en la prova reina de Roberto Bou i Anna Bello com a gran favorita femenina.

El Barça vol mantindre la seua supremacia en una Copa del Rei d’Alacant amb bitllet europeu

El Centre de Tecnificació d’Alacant acull des de divendres fins diumenge la fase final de la Copa del Rei d’handbol, amb un Barça dominador i una plaça europea en joc per als finalistes.

El Valencia CF assegura Dimitrievski fins 2028 amb l’ampliació del seu contracte

El Valencia CF ha exercit la clàusula d’ampliació del contracte de Stole Dimitrievski per dos anys més, i el porter macedoni continuarà al club fins juny de 2028 després d’una temporada clau en la permanència.

Dijous amb màximes molt altes al prelitoral de València i ruixats possibles al nord

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un dia de sol i calor amb màximes molt altes al prelitoral de València i possibilitat de ruixats i tronades al nord, segons Aemet. Divendres arribarà un descens notable de les temperatures màximes, sobretot a la província de València, i augmentaran els núvols i les precipitacions al sud de València i nord d'Alacant.

Els hotels valencians tanquen maig fregant el 87% d’ocupació, quatre punts més que fa un any

Els hotels de la Comunitat Valenciana han tancat el mes de maig amb una ocupació pròxima al 87%, quatre punts per damunt de 2025, amb València i Benidorm liderant i un fort impuls del turisme internacional.

Dijous amb màximes molt altes al prelitoral de València i ruixats al nord

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un dia calorós, amb màximes molt altes al prelitoral de València i possibles ruixats forts amb tempesta a l’interior del terç nord.

El professorat en vaga mou l’acampada de la plaça de la Mare de Déu per a facilitar el Corpus

L’acampada indefinida de professors a la plaça de la Mare de Déu de València es reubica uns metres per a facilitar els preparatius i actes del Corpus, però anuncia que diumenge tornarà a ocupar l’espai alliberat.

El professorat valencià encadena 19 dies lectius de vaga sense avançar en la negociació

La vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic valencià arriba als 19 dies lectius amb noves manifestacions a València i Alacant, acampada a la plaça de la Verge i sense que Educació haja représ la negociació amb tots els sindicats.