Un menor, de 14 anys, intenta suïcidar-se en Mutxamel després de mesos patint ‘bullying’

Classe

El menor s’ha intentat suïcidar | FREEPIK

Un menor d’edat de 14 anys ha sigut ingressat en l’hospital d’Alacant després d’haver intentat llevar-se la vida en patir assetjament escolar per part d’un altre alumne des de finals del curs passat. Els fets s’han produït en una classe de segon de l’ESO de l’institut de Mutxamel, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), segons han assenyalat fonts de ‘El Confidencial’.

 

Per sort, el xic es troba en estos moments fora de perill en observació i, durant la vesprada, serà atés per un psicòleg per a intentar ajudar-lo el màxim possible. Per part seua, el pare del menor ha pres la decisió de denunciar al col·legi davant els agents de la Guàrdia Civil perquè no estan complint les mesures que s’havien imposat.

 

El menor va ser amenaçat amb rebre una pallissa

Concretament, esta mesura es tracta d’una ordre d’allunyament de 50 metres contra un altre alumne de la mateixa edat i que estudia en el mateix institut «perquè va amenaçar al xiquet a final del curs passat amb donar-li una pallissa a on li pillara, que l’anava a matar».

 

Cal destacar que l’ordre d’allunyament és realment complicada de complir en tot moment en l’institut, ja que quan es creuaven als dos alumnes, el pare afirma que l’assetjador mirava «molt malament» al seu fill.

 

També ha relatat que el centre educatiu va parlar amb el pare en el seu moment per a demanar-li que canviara de col·legi al seu fill, «però no ha volgut». Fet que va confirmar davant de la inspecció educativa que li va recomanar el mateix.

 

A demés, el pare ha assenyalat al mitjà citat que no s’ha «actuat de manera contundent» contra este succés, ja que el seu fill «estarà un temps sense poder anar a classe».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Roig Arena dona avantatge al València Basket davant el Joventut en les semifinals

València Basket i Asisa Joventut s’enfronten des d’este dimecres en unes semifinals de Lliga Endesa al millor de cinc partits, marcades fins ara pel factor pista. Els tres duels d’esta temporada s’han resolt amb victòria de l’equip que jugava en el seu pavelló.

Els municipis afectats per la dana reclamen més flexibilitat fiscal al Consell

Els secretaris, interventors i tresorers de l’Administració local han demanat a la Generalitat flexibilitzar les regles fiscals als municipis afectats per la dana i reduir càrregues burocràtiques per a facilitar la reconstrucció.

Cau al Prat de València amb 3,5 quilos d’heroïna amagats dins la maleta

La Policia Nacional ha detingut al aeroport de València un home de 48 anys que portava més de tres quilos i mig d’heroïna amagats en carpetes i caixes de sabó dins la seua maleta.

Nous tractaments epigenètics aconseguixen revertir part del dany per cirrosi en ratolins

Un estudi liderat per la UMH d’Elx ha demostrat en ratolins que diversos compostos epigenètics recuperen la proteïna protectora LSECtin, reduïxen la inflamació hepàtica i limiten la fibrosi associada a la cirrosi. Els resultats obrin una nova via de tractament per a futures teràpies contra les malalties hepàtiques cròniques.

Així és l’última campanya d’abonaments a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El Valencia CF ha llançat la campanya d’abonaments 2026-27, l’última a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla, amb preus congelats però menys descompte per als accionistes i un anunci que recorre més de cent anys d’història valencianista.

València restaurarà el monument a les víctimes de l’accident de metro per al 20é aniversari

L’Ajuntament de València ha adjudicat per 8.002 euros la rehabilitació integral del monument a les víctimes de l’accident de metro de 2006, per a tindre’l restaurat abans del 20é aniversari el pròxim 3 de juliol.

La jutgessa de la DANA dona una nova oportunitat a Mazón per a entregar els seus missatges

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA de València ha tornat a requerir a l’expresident Carlos Mazón que entregue voluntàriament els seus registres de telefonades i missatges del dia de les riuades, després d’acceptar-se la seua personació en la causa.

Toni Pérez es posa a la faena per als objectius econòmics d’Ineca fins a 2031

El president de la Diputació d’Alacant, Toni Pérez, ha assumit els objectius econòmics marcats per Ineca fins a 2031 i ha promés posar-se ‘a la faena’ per millorar el creixement, la productivitat i la governança a la província.