Un menor, de 14 anys, intenta suïcidar-se en Mutxamel després de mesos patint ‘bullying’

Classe

El menor s’ha intentat suïcidar | FREEPIK

Un menor d’edat de 14 anys ha sigut ingressat en l’hospital d’Alacant després d’haver intentat llevar-se la vida en patir assetjament escolar per part d’un altre alumne des de finals del curs passat. Els fets s’han produït en una classe de segon de l’ESO de l’institut de Mutxamel, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), segons han assenyalat fonts de ‘El Confidencial’.

 

Per sort, el xic es troba en estos moments fora de perill en observació i, durant la vesprada, serà atés per un psicòleg per a intentar ajudar-lo el màxim possible. Per part seua, el pare del menor ha pres la decisió de denunciar al col·legi davant els agents de la Guàrdia Civil perquè no estan complint les mesures que s’havien imposat.

 

El menor va ser amenaçat amb rebre una pallissa

Concretament, esta mesura es tracta d’una ordre d’allunyament de 50 metres contra un altre alumne de la mateixa edat i que estudia en el mateix institut «perquè va amenaçar al xiquet a final del curs passat amb donar-li una pallissa a on li pillara, que l’anava a matar».

 

Cal destacar que l’ordre d’allunyament és realment complicada de complir en tot moment en l’institut, ja que quan es creuaven als dos alumnes, el pare afirma que l’assetjador mirava «molt malament» al seu fill.

 

També ha relatat que el centre educatiu va parlar amb el pare en el seu moment per a demanar-li que canviara de col·legi al seu fill, «però no ha volgut». Fet que va confirmar davant de la inspecció educativa que li va recomanar el mateix.

 

A demés, el pare ha assenyalat al mitjà citat que no s’ha «actuat de manera contundent» contra este succés, ja que el seu fill «estarà un temps sense poder anar a classe».

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez relativitza el premi a millor entrenador de l’Eurolliga i destaca a l’equip

Pedro Martínez valora el guardó a millor entrenador de l'Eurolliga com un reconeixement col·lectiu i recalca que el focus seguix lloc en els pròxims reptes de València Basket.

El taxi torna als carrers amb tres jornades de protestes en la Comunitat Valenciana

El sector del taxi convoca mobilitzacions el 29 d'abril i el 7 i 15 de maig a Alacant, Castelló i València per a denunciar el vacio normatiu i l'auge de les VTC.

Dos ferits crítics en l’UCI i dos evacuats a la Fe després d’una explosió en una vivenda d’Eivissa

Quatre persones resulten ferides de gravetat després de l'explosió en un bloc de cases protegides a Eivissa: dos han sigut traslladades a la unitat de cremats de La Fe de València i altres dos romanen en l'UCI a l'illa.

València rebrà la setmana vinent el projecte definitiu del Parc de Desembocadura

L'Ajuntament de València preveu rebre la setmana vinent el projecte definitiu del Parc de Desembocadura, una gran zona verda que connectarà el Jardí del Túria amb la mar amb més de 100.000 metres quadrats d'espais públics.

Bernabé exigix aclarir les reunions entre el Port de València i l’Ajuntament pel Consorci València 2007

Pilar Bernabé reclama a l'Autoritat Portuària de València detalles de les reunions amb l'Ajuntament sobre el Consorci València 2007 en ple focus d'Anticorrupció per suposades irregularitats en contractacions.

La Fiscalia arxiva la denúncia del PSPV contra Marciano Gómez per tracte de favor a Ribera Salut

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha arxivat la denúncia del PSPV contra el conseller de Sanitat, Marciano Gómez, per un suposat tracte de favor a Ribera Salut i possibles irregularitats en concessions sanitàries.

València encapçala el risc climàtic de dengue a Espanya, segons l’informe Lancet Countdown

Un informe europeu situa a la província de València com la zona d'Espanya amb major idoneïtat climàtica per a la transmissió del dengue, en un context d'augment de morts per calor, incendis, al·lèrgies i expansió de malalties transmeses per mosquits.

La presidenta del Port de València es nega a dimitir malgrat la investigació d’Anticorrupció

La presidenta de l'Autoritat Portuària de València, Mar Chao, rebutja deixar el càrrec malgrat estar sent investigada per la Fiscalia Anticorrupció per presumptes delictes en processos de col·locació de personal.