Un menor, de 14 anys, intenta suïcidar-se en Mutxamel després de mesos patint ‘bullying’

Classe

El menor s’ha intentat suïcidar | FREEPIK

Un menor d’edat de 14 anys ha sigut ingressat en l’hospital d’Alacant després d’haver intentat llevar-se la vida en patir assetjament escolar per part d’un altre alumne des de finals del curs passat. Els fets s’han produït en una classe de segon de l’ESO de l’institut de Mutxamel, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), segons han assenyalat fonts de ‘El Confidencial’.

 

Per sort, el xic es troba en estos moments fora de perill en observació i, durant la vesprada, serà atés per un psicòleg per a intentar ajudar-lo el màxim possible. Per part seua, el pare del menor ha pres la decisió de denunciar al col·legi davant els agents de la Guàrdia Civil perquè no estan complint les mesures que s’havien imposat.

 

El menor va ser amenaçat amb rebre una pallissa

Concretament, esta mesura es tracta d’una ordre d’allunyament de 50 metres contra un altre alumne de la mateixa edat i que estudia en el mateix institut «perquè va amenaçar al xiquet a final del curs passat amb donar-li una pallissa a on li pillara, que l’anava a matar».

 

Cal destacar que l’ordre d’allunyament és realment complicada de complir en tot moment en l’institut, ja que quan es creuaven als dos alumnes, el pare afirma que l’assetjador mirava «molt malament» al seu fill.

 

També ha relatat que el centre educatiu va parlar amb el pare en el seu moment per a demanar-li que canviara de col·legi al seu fill, «però no ha volgut». Fet que va confirmar davant de la inspecció educativa que li va recomanar el mateix.

 

A demés, el pare ha assenyalat al mitjà citat que no s’ha «actuat de manera contundent» contra este succés, ja que el seu fill «estarà un temps sense poder anar a classe».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.