15.4 C
València
Dissabte, 7 febrer, 2026

Un menor, de 14 anys, intenta suïcidar-se en Mutxamel després de mesos patint ‘bullying’

Classe

El menor s’ha intentat suïcidar | FREEPIK

Un menor d’edat de 14 anys ha sigut ingressat en l’hospital d’Alacant després d’haver intentat llevar-se la vida en patir assetjament escolar per part d’un altre alumne des de finals del curs passat. Els fets s’han produït en una classe de segon de l’ESO de l’institut de Mutxamel, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), segons han assenyalat fonts de ‘El Confidencial’.

 

Per sort, el xic es troba en estos moments fora de perill en observació i, durant la vesprada, serà atés per un psicòleg per a intentar ajudar-lo el màxim possible. Per part seua, el pare del menor ha pres la decisió de denunciar al col·legi davant els agents de la Guàrdia Civil perquè no estan complint les mesures que s’havien imposat.

 

El menor va ser amenaçat amb rebre una pallissa

Concretament, esta mesura es tracta d’una ordre d’allunyament de 50 metres contra un altre alumne de la mateixa edat i que estudia en el mateix institut «perquè va amenaçar al xiquet a final del curs passat amb donar-li una pallissa a on li pillara, que l’anava a matar».

 

Cal destacar que l’ordre d’allunyament és realment complicada de complir en tot moment en l’institut, ja que quan es creuaven als dos alumnes, el pare afirma que l’assetjador mirava «molt malament» al seu fill.

 

També ha relatat que el centre educatiu va parlar amb el pare en el seu moment per a demanar-li que canviara de col·legi al seu fill, «però no ha volgut». Fet que va confirmar davant de la inspecció educativa que li va recomanar el mateix.

 

A demés, el pare ha assenyalat al mitjà citat que no s’ha «actuat de manera contundent» contra este succés, ja que el seu fill «estarà un temps sense poder anar a classe».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.