14.3 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

El València afronta cinc partits al gener amb l’objectiu d’allunyar-se del descens

El València arrancarà 2026 amb un calendari comprimit: cinc partits al gener, quatre de Lliga i l’eliminatòria d’octaus de Copa del Rei. A un punt de la zona de descens, l’objectiu immediat serà sumar prompte per a obrir marge i rebaixar la pressió, amb l’al·licient que encara perseguix el seu primer triomf de lliga a domicili de la temporada.

Calendari i exigència competitiva

El pla del mes mesurarà a l’equip que dirigix Carlos Corberán davant quatre rivals situats en la franja mig-alta de la classificació. La primera parada serà el 3 de gener a Vigo, davant un Celta en clara trajectòria ascendent i sèptim en la taula. Un resultat positiu lluny de Mestalla marcaria el to del mes i, d’aconseguir-lo, trencaria una ratxa que ha llastrat la seua puntuació fora de casa.

Una setmana després, Mestalla rebrà a l’Elx en un derbi regional. Malgrat el seu bon rendiment en el seu retorn a l’elit, el conjunt il·licità no ha guanyat fora i només ha rescatat tres empats lluny del Martínez Valero, un context que convertix el dol en una oportunitat per a consolidar punts davant la seua afició sense confiar-se.

Entre el 13 i el 15 arribarà la Copa del Rei, amb els octaus de final i un rival encara per conéixer, l’aparellament del qual se sabrà en el sorteig del 7 de gener. La gestió d’esforços i la profunditat de banqueta seran claus per a competir en els dos fronts: avançar en el torneig pot reforçar la confiança, però sense perdre de vista que la prioritat passa per allunyar-se del perill en Lliga.

El 18 de gener tocarà visitar al Getafe, ara onzé i amb quatre punts més. És un dol directe per a retallar distància i una nova ocasió de firmar el primer triomf a domicili en el campionat. L’acumulació de partits exigirà concentració i eficàcia en àrees perquè els detalls no penalitzen.

El mes es tancarà a Mestalla davant l’Espanyol, equipe revelació del campionat i actual quint. La seua solidesa posarà a prova la fiabilitat del València a casa: convertir les cites com a local en punts segurs i sumar en alguna eixida es perfila com el camí més curt per a prendre aire respecte a la zona roja.

Últimes notícies

La Diputació de València aprova fons per a un mausoleu a Paterna que dignifique als represaliats

La Diputació de València ha aprovat una subvenció de 75.701,30 euros per a construir un mausoleu amb hipogeu en la fossa comuna 22 del cementeri de Paterna. El projecte busca garantir un enterrament digne, la conservació de les restes i un espai estable de memòria per a les famílies.

El camp alacantí acomiada 2025 entre incertesa per la PAC i costos a l’alça

El sector només eleva un 1% la Renda Agrària, fins a 509.088.943 euros, per l'encariment del 7% i més càrrega burocràtica, malgrat millors collites en diversos cultius.

Morant demana la dimissió de Feijóo i que el PP l’aparte per mentir sobre la dana de 2024

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a dimitir i ha reclamat al PP que el relleve per mentir sobre la dana de 2024. Exigix a la jutgessa la conversa completa de WhatsApp amb Carlos Mazón i critica la seua declaració telemàtica.

Pérez Llorca exigix canvis normatius per a accelerar obres que protegisquen enfront de danes

Pérez Llorca ha reclamat canvis legislatius per a tramitar per via d'urgència les obres en llits i barrancs després d'un episodi de pluges amb més de 200 l/m². La Generalitat avalua danys, amb especial atenció a la taronja en plena temporada.

Diana Morant insta a Feijóo a dimitir i exigix al PP que li aparte per mentir sobre la DANA de 2024

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a dimitir i ha demanat al PP que li aparte per mentir sobre la DANA de 2024. També ha reclamat que entregue a la jutgessa els guasaps amb Carlos Mazón i ha titllat de covardia la seua declaració telemàtica.

Mestalla va reunir milers en un entrenament del València sense Tárrega ni Pepelu

Prop de 5.000 aficionats van assistir a la sessió oberta a Mestalla malgrat la pluja. No van participar Tárrega ni Pepelu per grip i Dimitrievski va seguir de baixa; Cömert va reaparéixer.

La jutgessa del cas DANA permet que Feijóo declare el 9 de gener per via telemàtica

La jutgessa que investiga la DANA ha acceptat que Alberto Núñez Feijóo declare com a testimoni per videoconferència el 9 de gener des del Congrés. A més, li reitera la possibilitat d'aportar les seues respostes als missatges amb Carlos Mazón; el líder del PP ha defés que va entregar el sol·licitat i s'ha compromés a col·laborar.

Air Nostrum retorna 20 milions a la SEPI i reduïx a 91 milions el principal del préstec

Air Nostrum ha retornat 20 milions a la SEPI del préstec participatiu del FASEE i ha pagat 809.550 euros en interessos. El principal pendent descendix a 91 milions.